2019. január 20., vasárnap

Sims Villa 11 - Bosszú Show (25.Rész)


Sims Villa 11
Bosszú Show
Előző rész: Itt

~ Az előző rész vége: ~


Roland: Minden esetre Ray... most nem kell elhagynod a stúdiót. Sőt... Mi lenne ha azt mondanám, hogy megbosszulhatod azt hogy itt kötöttél ki?




Ray: Öhm... What?




 

Roland: Megkérnélek Ray hogy csatlakozz a többi kiesetthez.
Ray: Azt hiszem az ájulás közelében vagyok... de okés.


Roland: Akkor azt hiszem készen állunk a bosszú showra. A stábot megkérném hogy kapcsolják nekem a villát és a még négy bent lévő lakót.



Hippia: Istenem de édes a bosszú íze!



Roland: Kedves villa lakók! Már több mint két és fél hónapja megy a játék. Ti vagytok azok akik a legtovább tudtak talpon maradni a játékban. Mind párbaj hősök, és mondjuk úgy a villa hősei vagytok. Mint látjátok Ray már nincs ott veletek, mert ő volt a Sims Villa 11 utolsó párbaj kiesője. Viszont a fináléban nem négyen vesztek majd részt. Pontosítok. A hátam mögött lévő nyolc kiesett játékos Seth híján azért van itt hogy eldöntse ki lesz az aki nem jut a fináléba. Mind a nyolcan elmondják majd indokaikat és a BOSSZÚ SHOW-ban valakit közületek azonnali hatállyal magukkal rántanak és ezzel kialakul majd a tényleges finalista hármas. Most figyeljetek jól, és majd bejelentkezek hogy egy kis kortes beszédben megvédhessétek magatokat.


Roland: Kedves kiesettek egy kicsit szeretnék beszélni veletek hogy mégis mi újság felétek?! Hogy érint titeket hogy visszatérhetettek bosszútállni? 


Luca: Én örülök hogy visszatérhettem még ha nem is sok időre. Mégis csak itt voltam az elején és akkor most már a végén is csak a közepe maradt ki. Az igazság az hogy rájöttem az elején túl elszigetelt voltam. A bent lévők közül Viktort nem ismertem, és nem is érdekel. Én mindenképp egy olyan valakin gondolkodom aki szerintem nem érdemli meg hogy bent lehet.


Noel: Áhhh de jó ez az atmoszféra. Büszkén mondhatom hogy ha nem egy bizonyos személlyel megyek ki biztosan ott lennék a fináléban... E szerint is fogom meghozni a döntésemet.


Zane: Jaj bocsánat csak nagyon örülök neki hogy Viktor ilyen naggyal ment vissza. Egyébként pedig mindenképp őt fogom nézni a döntésemnél. Igazából az a személy aki szerintem nem érdemli meg hogy itt legyen egyértelmű.


Hippia: AZTA! Hát én nagyon vártam már ezt a részt. Nagyon kivagyok am attól hogy egy olyan nő mint kedves elvtársunk van odabent és most egy bizonyosra gondolok pf... Na mind egy szóval most  hogy Ray kiesett nem nagyon érdekel ki marad csak az hogy egy bizonyos kiessen de mindenképpen.


Rosaly: Sziasztok! Jó újra itt lenni. Sajnálom hogy ezt kell tennem, de készen állok arra hogy megbosszuljam a kiesésemet.


Cherysh: Hali! Jó újra itt lenni. A játékot újra nézve sok dolgot másként tennék, és ez is befolyásol a döntésemben.


Diana: Ezen játék után aki nem ismerte a Sims Villát megtudhatta mi is ez a játék. Sok áruló, és vesztes de egy valaki nyer és az sem az akinek mindig kéne... Ez a szomorú dolog, de hál istennek most is az igazság nyert... Kedves Ray mellettem ül és hát most mind a hárman vagyunk. A játékom során ezen emberek mind kihasználtak lelkileg és taktikailag és alsórendűnek gondoltak mégis én ülök itt a széksorok végén... No mindegy a döntésem pedig egyértelmű számomra.


Ray: Nem értek egyet a mellettem ülő "áldozatnak". Tiszta lappal indultunk az újévkor, de akkor úgy veszem észre ez már semmis is lett. Szerintem vissza kéne fognia magát miután besült a fegyvere.


Diana: Na jó te kamu szerelmes nekem ne szólj be! Eleget bántottatok már.


Hippia: Milyen kamu szerelmes oda menjek Diana? Komolyan? Szerintem nem szeretnéd hogy felálljak erről a székről....




Roland: Örültem nektek kiesettek hogy itt vagytok. Sajnos Seth nem tudott jelen lenni, ezért fogtok csak ti nyolcan választani. Most pedig kapcsolom a villát ahol a négy bent lévő elmondja védő beszédét.

Roland: Kedves villa lakók! Hogy érzitek most magatokat?


Lorena: Nagyon ideges vagyok mert erre végképpen nem számítottam és nem így képzeltem el a játékot. Félek hogy a sok sérelem miatt engem választanak, de bízom benne hogy átlátnak másokon...


Adrian: Én is megvagyok lepve, de akármi lesz én elfogadom a döntést. Végül is egy a bosszú show, és ha annyi rossz dolgot tettem az emberekkel akkor megérdemlem hogy menjek.


Viktor: Én most megvagyok lőve, mert épp most nyertem meg egy párbajt és most túl kell élnem egy ilyet és ha igen akkor pedig már a fináléban is vagyok. Őszintén rettegek... Nem fogok hazudni...


Melany: Ahogy én mindig is mondtam ha mennem kell megyek, de bízom a volt lakó társaimban, hogy tudják kin kell bosszútállni.
Roland: Megkérnélek titeket hogy álljatok fel és utolsó alkalommal próbáljátok meggyőzni társaitokat arról hogy ne titeket válasszanak.



Lorena (Zoli által írt beszéd): Sziasztok! Lorena Melton vagyok. Mint tudjátok nagy ambíciókkal érkeztem a Sims Villába. (Ugyanakkor sosem gondoltam, hogy végülis így alakul.) Sajnos mindig megosztó voltam. Egy meg nem értett ember, aki csak szeretetre és álmai elérésére vágyott. Nem szeretnék senkiről véleményt alkotni, hiszen ez a beszéd nem erről szól. Itt magamat kell megvédenem és elnyernem a támogatásotokat. Sajnálom, ha valakit megbántottam vagy vitám volt adott esetben valakivel. Azt elutasítom, miszerint én Adrian-on szeretnék felmászni, hiszen mint láthattátok, nem hátráltam meg, ha számon kértek, soha nem bújtam el a háttérben. Kétszer párbajoztam, két nagyon erős személlyel, s bár haraggal váltam el tőlük, szerintem mindannyian tudtuk ott a párbajokon, hogy játszunk, hiszen nagy a tét.
Egy nagy család lettünk itt a villában. Remélem, hogy bárhogy is alakul ez, a barátságok kint is folytatódnak. Adrian, benned egy társra leltem. Nyertem, mert sikerült egy olyan embert találnom, aki ugyanúgy támogat, ahogy én őt. Ez is egy ok, hogy egyikőnk győzzön, de persze senkitől nem sajnálom a nyereményt. Sok sikert Mindenkinek!


Adrian (Barbi által írt beszéd): Hola mindenkit! Ez a nap is elérkezett és büszke vagyok arra, hogy idáig eljutottam. Mint sokan tudjátok céllal érkeztem a villába és ezt a célt azóta se veszítettem el a szemem elől. Talán mégis, a legnagyobb elszántságot az a kaland adja, hogy bent lehetek a villában és új embereket ismerhetek meg. Örülök, hogy itt bent megismerhettem Lorena-t aki egy nagyon kedves lány. Sokszor támaszt adott itt bent a villában, amikor nehéz döntésre került sor. Fájdalmas volt olyanokat kiszavazni, akiket szívem szerint nem szavaztam volna ki. Próbáltam jól dönteni, bár nem mindig éreztem úgy, hogy ez sikerült. Bárhogy is alakulnak a továbbiak, egy nagyon színes társaságot ismertem meg. Ez nagy élmenyt jelent számomra, azonban tovább fogok harcolni és megteszek minden tőlem telhetőt, hogy megnyerjem ezt a játékot. 


Viktor (Beni által írt): Üdv mindenkinek! Szerintem nekem kell megnyernem a SimsVilla11-et mert igaz később jöttem ide és nehéz volt beilleszkedni, de sikerült bizonyítanom az embereknek. Sose hazudtam senkinek, nem taktikáztam. Nem vagyok haragtartó ellenben egyesekkel akik minden aprósággal próbálnak ártani arra akivel éppen akkor rosszba vannak.  Én mindenkivel akivel rossz lett valahogy a viszonyunk megbeszéltem, Hippiaval es Melanyval is a dolgokat. Lorenával ellentétben, én saját magam által jutottam el idáig, nem valaki más hátán próbáltam felmászni, hogy a fináléba jussak. Adriannel ellentétben nem csaptam be senkit még akkor se ha ez egy játék. A jeleimet mindig szívből tettem. Azért is én érdemelném meg az első helyet, mert én az egyik legtöbb,ha nem a legtöbb százalékkel tértem vissza a párbajomról, és még a nagy kedvenc Adriannál is nagyobb volt a százalékom. Remélem mindenki elgondolkodik, hogy kire szavaz, mert attól még hogy nem tudtam teljesen beilleszkedni senkinek se ártottam, senkit se manipuláltam, senkinek se ártottam. Sok sikert a többieknek, köszönöm a szót.


Melany (Gabica által írt): Sziasztok! A nevem Melany Mitts.
Őszintén bevallom, hogy soha nem hittem, hogy ilyen műsorban fogok szerepelni. De mégis itt vagyok és a TOP4ben! Végül egyébként mi is vett rá, hogy ide jöjjek? Nos, először az édesanyám mondta nekem, hogy nem ártana végre kitennem a lábam velem egykorúak közé. S mikor megnéztem az előző évadokat rájöttem: ez a műsor egy kincs és megérdemel egy próbát!
A játékom pedig... Személy szerint esetlen volt hozzám képest, de tudom, hogy mindig a szívemre hallgattam és én nekem mindig is ez volt a célom! Tiszta játék az én teljes szívemből. Idebenn mindenkit nagyon sajnáltam kiszavazni, talán ezért is volt, hogy mindig nagyon nehéz döntést hoztam. De főleg azután volt nehéz miután már kinn ültem a hármas párbajon! Na meg egy bizonyos önbizalom hiány miatt úgy éreztem, hogy nem tartozom ide, de hála az itteni barátaimnak igenis nekem is itt a helyem! Rosaly, Cherysh, Diana, Hippia, Zane, Ray. Ők voltak azok, akikkel idebenn szép pillanataim is voltak, meghallgattak! Ezt soha nem felejtem el nekik. Mivel ők már nem nyerhetnek, szeretnék helyettük is, hogy büszkék lehessenek rám! Rayyel meg ami történt... Nem fogok hazudni, örülök, hogy Rayhez közelebb kerültem, mondjuk nem feltétlen ilyen formában akartam, főleg mivel láttam milyen aranyosak Hippiával és szurkoltam nekik. Amit pedig a játék eleje óta sajnálok... Hogy Luca kiesett. De bárki is esett volna ki nagyon sajnálom, mert még csak megismerni se tudtam!
Összegezve köszönöm az együtt töltött perceket a srácoknak és a műsor vezetőjének Rolandnak is! ☺️ És igenis kijelentem: szeretnék nyerni! De bárki is győz az megérdemeli a sikert! 


Roland: Köszönöm ezen szép beszédeket és akkor azt hiszem el is jött az idő hogy a kiesettek nyíltan szavazzanak. Természetesen mindenki előre felírta a nevet így azon változtatni a ceremónia alatt nem lehet. Aki a legtöbb szavazatot kapja kedves lakók azonnal ki kell jönnie hozzánk. Akkor kezdjük is kiesési sorrendben megyünk.


Luca: Az én döntésem Melany mellett szól. Neki szurkolok és remélem ezzel segíthetek a győzelméhez. Lorena-án szeretnék bosszút állni.


Noel (Veronika írta): Sziasztok! Én Lorenára teszem a jelem, amivel szerintem nem okozok meglepetést! Csúnyán kiejtett a villából! Most remélem ő repül!🙂


Zane: Engem igazából csak az izgat hogy Viktor nyerjen... Ezért Lorena-ra esett a választásom.


Hippia (Dia írta): Lorena, az elejétől kezdve láttam, hogy egy számító kis csitri vagy. Hiába játszod meg nekem a hősszerelmest, még ha így is lett a végére, teljesen biztos vagyok benne, hogy az elején érdekből másztál rá. Az ilyen nem érdemel győzelmet!


Rosaly: Az én jelem szintén egy olyan lányé akivel több balhém is volt. Szerintem semmi emberi nincs benne, de ha ti máshogy látjátok ámen. Lorena.




Chersyh: Én Viktor és Lorena között vacilláltam de mivel gondoltam hogy Lorena lesz a legjobban kinézve így úgy gondoltam megerősítem ezt a dolgot. Lorena te vagy a választottam.



Diana: Egy nő akinek odabent semmi keresni valója. Nem fogom most elhúzni a szót... Egyszerűen kimondom... Lorena.


Ray (Loni írta): Tudom, Lorenára kéne tennem a jelem, de annyira nincs kedvem vele foglalkozni, a könyökömön jön ki az egész, pláne, hogy a többiek úgy is rá szavaznak majd. A jelemet Viktor kapja, akivel különösebb bajom nincsen, de azért mégis csak ő általa estem ki a játékból. Ennek ellenére reménykedem, hogy vagy ő lesz a nyertes, vagy Melany. Szóval ja, Viktor.



Roland: Lorena! A döntés végleges. Kérlek búcsúz el a villától és gyere ki a stúdióba.


Adrian: Vigyázz magadra odakint kicsim.
Lorena: Ne merj veszteni! Szeretlek.
Adrian: Én is.


Melany: Szép játék volt Lorena-ám.


Roland: Lorena! Nem hittem volna hogy itt találkozunk... Már mint úgy hogy vesztesként ülsz ott. Téged a nézők nagyon szerettek. Mit gondolsz ezek után mi lesz?


Lorena: Megszerettem a reflektorfényeket. Megszerettem ezt az egészet és nehéz elengedni, de egyszer megkel tenni... Talán Adrian miatt megteszem majd még nem tudom, de az álmaim után fogok ezután is menni, és hát végül is nagyon messzire jutottam így is. Szép volt és megbánás nélkül tudom elhagyni a játékot én úgy gondolom.


Roland: Köszönjük Lorena a kitartó harcodat aminek itt most vége. Viszont a te elvesztésed azt jelenti számunkra, hogy megvan a három finalistánk. Három ember akik vért izzadva eljutottak ide és most a végső döntés van a kezetekben kedves nézők. KI NYERJE MEG A SIMS VILLA 11-ET? KINEK A SIME KERÜLJÖN A GYŐZTESEK CSARNOKÁBA ÖRÖKRE? Egy harc ami most az összes harcnál többet ér. Szavazzanak és tartsanak velük majd az utolsó epizódban ahol megkoronázzuk a győztest. Kemény epizód volt ez is... Na még a következő! Addig is a viszont látásra.



Ki legyen a játék győztese?

Melany
Adrian
Viktor