2018. november 26., hétfő

Sims Villa 11: 5.Összefoglaló (8.Rész)


Sims Villa 11
 5.Összefoglaló
Előző rész: Itt


Roland: Üdvözlöm önöket az ötödik összefoglalóban járunk már, és a dolgok elkezdenek komolyodni hisz hamarosan újra kiválasztás és egy párbaj, ahol most nem egy hanem kettő sim is távozni fog. A mai adást ott folytatjuk ahol az előző abba maradt. Nos, Rosaly közeledésének híre Adrian felé Cherysh által eljutott Lorena-hoz aminek természetesen meglett a következménye, aminek részese lett több villa lakó is. Közben pedig elkezdett hullani az első hó, ami szorosabbra fűzte Hippia és Ray kapcsolatát.



Lorena: Mit szeretnél tőle? A lehetőséged megvolt, de te elhalasztottad. Most már vegyél vissza, mert ő az enyém.
Rosaly: Ki mondta, hogy én bármit is szeretnék a kis barátodtól? Különben is ha akarnék már rég az enyém lenne.


Rosaly: Ne hidd hogy csak azért, mert visszatértél most már megmondhatod itt mindenkinek a magadét!
Lorena: Én nem mondok neked semmi rossza csak annyit hogy kifogsz esni innen. De úgy mint még senki...


Rosaly: Na azt majd meglátjuk anyukám!


Rosaly: Te ezt elhiszed? Komolyan majdnem behúztam neki.
Melany: Én már unom hogy mi lányok öldössük egymást... Össze kéne tartanunk.


Zane: Szerintem jobb lesz ha megbeszéled ezt vele nyugodtan... Nem szeretnél még egy ellenséget Lorena.
Lorena: Hát nem tudom... nem akarok gyengének tűnni.
Zane: Viccelsz? Visszatértél nem semmi különbséggel... Inkább nagylelkű lépés lenne tőled.


Rosaly: Lányok kérlek kijönnétek velem? 
Diana: Persze.
Melany: Futás! Pletyizzzüüüünkkk!


Rosaly: Úgy gondolom hogy össze kéne fognunk... Valakinek kint kell őt hagyni, mert én ezt nem bírom sokáig.
Melany: Igazából én arra gondoltam hogy tegyük ki Seth-et... Mi lenne ha félre tennénk ezeket a különbségeket, és végre a valósat látnánk? Itt van Seth, és még meg annyi másik ember akik a villa szellemei. Elsőnek nem őket kéne kiteperni?
Diana: Te mióta vagy ilyen... furi.
Melany: Ez csak egy ötlet volt.


* Fél órával később *
Lorena: Bocsánatot szeretnék tőled kérni. A fejembe szállt a győzelem, de belátom ez nem jelent semmit. Mi lenne ha mi nők végre tényleg egyesítenénk erőnket és tennénk valami hatalmasat.
Rosaly: Hát... rendben, de tudod egyszer még nekünk lesz egy párbajunk.
Lorena: De nem most! Megegyeztünk?
Diana: Hát én mentem kibontom a hajam. Ha valaki azt mondja hogy ezt én valaha látom torkon csíptem volna.
Rosaly: Diana csak maradj csendben... Hát rendben... legyen. Akkor egy erős hármas? 
Diana: Na és Melany?
Rosaly: Ő egy cuki lány... Ha szépen kéred arra teszi akire szeretnéd.


Lorena: Ez a szövetség természetesen nem teljesen valódi hisz most komolyan ki bízna meg benne? De ha még benne meg is bíznék Diana-ban soha. Viszont kisülhet belőle valami jó... Legalább a csata bárd el lett takarítva. 


Rosaly: Őszintén... Miért mennék vele most párbajozni? Melany-nak igaza volt. Sokan vannak itt akiknek menniük kéne... Szóval ez a szövetség fel van avatva és van lejárati ideje.


Diana: Én már Rolandnak sem hiszek. Komolyan mondom itt még a halak is hazudnak. Már ha lennének halak... 


Ray: Mekkora egy bunkó alak. Jobb is hogy nem kezdtél ki vele... Amúgy is velem kéne nem?
Hippia: Jaj atyám! Azt hittem hogy ezt már tisztáztuk de mindegy.
Ray: Mi az ami ennyire taszít bennem?
Hippia: Semmi bébike... Én csak nem vagyok oda a sárga húsért már mondtam, de figyelj te vagy itt mellettem egész nap szinte és már kezdelek úgy ahogy megkedvelni...
Ray: Csak úgy ahogy? Ch.. Na mind egy. Szeretném ha végre közelebb engednél magadhoz. Legalább egy kicsit néha.
Hippia: Te jó isten! LÁTOD?


Hippia: Az egyetlen dolog amit magamhoz közel fogok engedni ezek a hópelyhek. Eskü ha bent maradsz karácsonyig megcsókollak a fagyöngy alatt. Ez lesz az ajim neked de semmi több. Áll az alku?
Ray: Legyen...


Hippia: HAVAZÁS!


Roland: Úgy látom itt mindenki alkudozik és kiló akar megvenni mindenkit. Nos az este tovább folytatódott. Ugyebár az új beköltözönk Viktor elcsavarta Zane fejét, és elhívta a nyugi szobába ahol nem tudjuk mi történt csak azt hogy reggel együtt ébredtek. Viszont a nap elteltével már elcsattant egy nyilvános csók is amiben Zane kezdeményezett, és ez halálra rémisztette Viktort. Miután Zane-el megbeszélte ezt ő a rossz emberhez fordult segítségért. Nézzük:

Aláfestő zene:




Hippia: Tudom hogy ősz van és szürreális a havazás, de én már most akarom énekelni hogy "Hull a pelyhes fehér ló jöjj el kedves ötvenszázalékosleárazás kupon".


Viktor: Szerettem volna veled beszélni, mert tudom, hogy te egy őszinte és erkölcsös nő vagy. Én nem szeretnék komoly kapcsolatot, de szűkségem van arra hogy ott legyen mellettem valaki. Mit tegyek Zane-el? Ő szerintem teljesen komolyan gondolja.
Cherysh: Én nem fogok más felett pálcát törni, de Zane-nek eleve van egy párbaj odakint. Szerintem roppant tiszteletlen ez vele szemben, de neked ebben semmi közrejátszásod nincs. Ha tehette volna Hippia-val is összebújt volna az első napokban. Amit javaslok hogy beszéld ezt meg vele.


Viktor: Figyelj! Az éjszaka tökéletes volt. Te tökéletes vagy és nagyon megszerettelek, de mint ahogy azt meséltem is neked nemrég szakítottam a barátnőmmel... és ez a tüske még mindig bennem van. Nem vagyok kész tárt szívvel neki indulni egy új kapcsolatnak.
Zane: Komolyan? Hát öhm... nem is tudom erre mit mondjak. Ez most nagyon nem esett jól gondolom azt érzed.
Viktor: De attól én még szívesen vagyok veled! Továbbra is aludhatunk együtt ha gondolod.
Zane: Szerintem én most... én nekem mennem kell. Lefürdök.


Viktor: Bocsi hogy zavarlak tesó, de segítség kéne... 
Adrian: Zane? Gondolom mi lehet a probléma... De ő már első naptól kezdve kereste a megnyugvást valakiben. A helyzet az hogy ő eleve nehéz szívvel érkezett.
Viktor: Amúgy mit főzöl ennyire?
Adrian: Tesó ez olyan lesz, hogy megnyalod mind a tíz ujjadat.
Viktor: Ijaj! Szólj ha készen lesz.



Viktor: Adrian egy nagyon jó barát. Egy igazi csendes, és eltűrő srác. Bármiről lehet vele csevegni. Imádom.



Adrian: Az új sráccal sokban hasonlítunk. Jó én nekem nem jönnek be a palik, de mint karakter vele nagyon tudok azonosulni.




Zane: Egész napra rányomta a bélyegét Viktor hülyesége. Sajnos én ha iszok és szomorú vagyok és még meg is bántak... Bárkinek kilocsogok bármit.


Zane: Érted? Elmesélte, hogy meghalt az apukája ami megviselte, és én is elmeséltem hogy mennyire megviselt nagymamám halála. Szót szó követett majd már turtuk is a lepedőt. Olyanokat súgót a fülembe, hogy "Még sosem érzett ilyet"... Azt hittem van valami kapocs...



Diana: Aztán így eldobott mint egy használt törölközőt? Mekkora egy féreg.
Zane: NEM! Ő egy angyal... De nem lehet az én angyalom... *sír*


Roland: Úgy látszik bármi történik... Bárki elfolyt valamilyen szerelmi bánatot Diana ott van hogy megvigasztaljon. Ez előzőleg Noel-nek nem tett jót. Nos, de a másnap is tartott érdekességeket.


Lorena: Azt hiszem szerelmes lettem.


Cherysh: Na de komolyan most már hányadán álltok Ray-el?
Hippia: Hát nem toom... Nem nagyon akarom kimutatni, de amúgy a lelke nagyon tetszik nekem. Ha átalakíthatnám úgy hogy olyan legyen hogy ránézek és full akkor okés, de így nem tudom amúgy bolond és én oda vagyok a bolond pasikért.


Cherysh: Hippia egy furi csaj, de nem csak ő. Úgy vettem észre idebent mindenki egy kicsit hát hogy is mondjam... Nem tudják kontrollálni az érzelmeiket. Egyik pillanatban szerelem másikban ellenség, aztán már ők sem tudják mit akarnak.


Seth: A kiválasztó beszédemet gyakoroltam.


Cherysh: Akkor hányadán állsz? 
Melany: Azt hiszem most már tudom kire tegyem.


Melany: Seth egy olyan fickó, akinek komoly problémái vannak. Nem csak a fejében, de az életében is. Jelenleg ő az egyetlen aki zavar engem a villában.


Roland: Mint látják a lakók körbe ülték a TV-t hisz bejelentettem, hogy eljött a kiválasztás ideje. Legközelebb is tartsatok velünk mert jön a kiválasztás ahol kiderül kit küldenek a lakók párbajozni, és ne feledjétek ez egy hármas párbaj lesz, így a szavazás fontosabb lesz mint valaha. Ha tetszett a rész lájkold facebook oldalunkat. Találkozunk legközelebb! Sziasztok!

---
Vélemény szavazás végeredmény:

Melyik ship a kedvenced: Viktor és Zane 40%
Melyik villa lakó a legtisztább szívű: Melany 43%