2020. március 25., szerda

Sims Villa 12 - 9.Rész



9.Rész - Ikonikusan
Rész megtekintése webnodeon


 - Üdvözlöm önöket. Egy nagyon érzelem dús résszel zártuk az előző epizódot, ami most sem lesz különben, ugyanis a lakókkal tegnap közöltem a rossz hírt, miszerint holnap valakit kikel szavazniuk maguk közül. Nézzük meg a reakciókat, és hogy mi történt még az nap. Ez az utolsó epizód, amiben minden sim lakó biztonságban szerepel. A holnapi epizód végén egy játékos és sim elbúcsúzik a Sims Villától.

Villa

6.Nap - Délután

/mindenki leült a TV elé.

 - Kedves lakók. Eljött az idő, hogy megkomolyodjunk... Ugyanis nem kicsi a tét idén. Tizenöten vagytok bent, de csak egyikőtök lehet a Sims Villa 12 nyertese. Ez pedig azzal jár, hogy tizennégyen ki kell hogy essetek ebből a játékból. Az hogy ki mikor esik ki már más kérdés. Valaki itt maradhat a játék végéig, és kieshet a végén átélve az egészet vagy kieshet holnap rövidre zárva a dolgot... Ki lesz az? Arról ti fogtok dönteni. Idén kétféle képen lehet kiesni. Lakók által, és a nézők által. Ha páros a létszám az esetben kiválasztást tartunk, és a kiválasztottak mennek párbajra a nézők kegyeiért. Ha páratlan a létszám az esetben pedig ti lakók szavaztok ki titkosan valakit, akinek a villát azonnal el kell hagynia. Készüljetek fel, mert ez az utolsó nap, hogy mind egy fedél alatt alszotok. Viszont látásra holnap.

 - Wow! Erre nem számítottam.

 - Épp ideje... Várom mi lesz.

 - De hisz én csak nemrég jöttem...

 - A testem mindenre készen áll.

 - Remélem nem veszítek el senkit aki közel áll hozzám... 

 - Nyugi kincsem... Remélhetőleg normálisan választunk majd.

 - Féltelek...

 - Én is... magamat! Nem amúgy téged is. 😂

 - Csak nehogy mi legyünk azok Taylor...

 - Azt hiszem kicsit most tele lett a gatya.

 - Az enyém biztosan nem. MUHAHA! khm...

 - Jó neked! NEKEM összeszorult a gyomrom...

 - Akkor ez az igaz? Mostantól beindul a játék...

 - És ez még csak az eleje...

 - Basszus....

/Mama köré kerülnek páran miközben pörköltöt főz

 - Mi ez a nagy érdeklődés? Eddig mindannyian csak úgy vártátok hogy a szátokba kerüljön a kaja!

 - Féltem magát mami! Remélem nem megy el, mert maga nélkül feje tetejére áll a villa.

 - Így van! Segítsek a hagymát felvágni?

 - Hát ahogy érzed kicsim.

 - Féltem magunkat mami... Nagyon megszerettem. Aztán én sem nyíltam ki még teljesen és máris félem kell hogy elmegyek. Félek...

 - Nyugi csajszi. Elég sok más delikvens van, aki esélyes a kiesésre az elsők között. *Layla Candy-re néz*

 - Így van... *rámosolyog Layla-ra, mire ő vissza* Minden esetre örülök, hogy megismerhettelek titeket. Legyen bármi.

 - Mi is örülünk neked. Veled csak nyertünk!

/Candy Anissa-val és Marcus-al beszélget

 - Kicsit félek azért, hogy véget ér számomra itt a játék. Nem történhet meg. Még rengeteg harc van, amit meg kell vívjak! Például Cherry-vel, és Gaia-val is...

 - Szerintem nekem nagyobb lehet az aggodalmam... Nem nagyon tudtam eddig kinyílni a játékban.

 - Candy most őszintén... megállt bennem is az ütő, de benned kéne csak a legjobban. Ha a lakók választanak...

 - Lehet nem lesznek buták, és tudják, hogy engem bent tartani taktikailag jó lehet. Azt gondolhatják odakint nem vagyok erős, ezért bent tartanak... Remélem így lesz. Minden esetre ha nem... Mielőtt elmennék meg kell beszéljek valamit Gaia-val.

/Odakint a teraszon Cherry, Taylor, Alphonse, Dean, Neila és Ava beszélget

 - Most azért sokan lehetnek irigyek rád drága Cherry.

 - Igazából megérdemelten nyertem szóval. De igen, most remélem, hogy megmentettem magam.

 - Cherry neked is kéne idebent egy szerelem... El kéne neked valaki.

 - Volt rá lehetősége de elszalasztotta. Most már magára vessen...

 - Talán mert demiszexuális vagyok?

 - Az meg mi?

 - Demiszexuálisnak lenni annyit tesz, hogy valaki csak erős érzelmi kötődés mellett képes szexuális vonzalomra.

 - Hát... magyarul nem egy olcsó rib*?

 - Látom nem jutott el mélyre az információ.

 - Dean! Ez annyit tesz, hogy Cherry nem fog veled lefeküdni!

 - Hát az már lehet hisz ki tudja... Lehet én megyek...

 - Ne viccelj már! Te nem mehetsz! Még tartozol nekem egy csókkal amúgy szóval jobb ha nem próbálsz kibújni a felelősséged alol.

 - Nos, ha úgy van akkor az úgy van. *Dean oda hajol Ava-hoz, aki Dean arcát megfogva csókolja meg hosszú ideig*

 - Túl forró lett itt a hangulat! Mennünk kéne Alphonse.

 - IGEN IS! URAM ÉS PARANCSOLOM!

 - Azt hiszem én nekem is dolgom akadt.

 - Milyen volt az a csók Ava?

 - Annyit mondhatok ez a pasi tudja a dolgát!

 - Ez kicsit kínos most. Hisz engem is... Már mint...

 - Kicsim. Nekem nem gond a hármas. Már mint ha erre akartál célozni...

 - Nem! Ava! Nem! Már mint! Öhm! Igazából tök másra gondoltam, de oksi. Ava... láttad Taylorékat! Biztos nem kamuk!

 - Miért gondolnátok kamunak?

 - Azt mondta Laura és Drake hogy a meleg párnak a szerelme a tv-nek szóló dráma.

 - Vagy csak lehet féltékenyek, hogy más szerelmi szál is alakul a sajátjukon kívül? Elég gáz...

 - Őszintén mondom, hogy remélem nem esnek ki olyanok, akikkel közel állok... De vannak akikért nem fájna a szívem.

 - Mindenkinek vannak olyanjai... Szóval....

/Gaia félre hívta Neila-t és Laura-t  és bevallotta neki azt amit a két fiúnak, hogy benne volt a balhés ügyekben.

 - Szeretnék őszintén bocsánatot kérni csajok... ÉS lehet ezért kiesek, de tudatni szeretném veletek, hogy nagyon megbántam, és ti váltatok a villa nővéreimmé.

 - Így vissza gondolva már látom miért tetted amit. Sajnálom, hogy megkellet tegyed, és azt is hogy megtetted... Mert borzalmas volt. De nem akarom hogy haraggal váljunk el egymástól hisz ki tudja mi lesz. Elsőként költöztünk be. Azt mondom maradjunk együtt amíg csak lehet.

 - Így van. Én mind a kettőtöket nagyon megkedveltelek. Szóval csoportos ölelés?

 - GYERTEK IDE *Gaia körbe öleli Laura-t és Neila-t*


Kibeszélő Szoba

 - Jól esett, hogy ennyire féltettek, hogy kiesnék. Ez jót jelent, talán megtartanak engem a végéig... De vajon ez elég a nézőknek is?

 - Igazából nem nagyon érdekelt már mi lesz, de mióta megláttam valamit Lucy-ben... Azóta nem akarok elmenni hanem vele akarok ismerkedni. Megtudni milyen is ő valójában.

 - Layla nagyon aranyos csaj. Bár nem tudom nem érzek nagy testi vonzalmat, ami gond számomra... De hát igazából aranyos. Ki tudja. Minden esetre féltem magam, mert nem volt alkalmam még mindenkivel megismerkedni rendesen...

 - Anissa egy furcsa játékos. Nem nagyon beszél, ha pedig igen, akkor lökött dolgokat. Olyan mintha valami beépített ember lenne. Minden esetre sajnáltam Candy-t, hogy ennyire berezelt. Az tigrisből egy macska lett hirtelen. Kíváncsi leszek mi lesz vele.

 - Ava csókja fenomenális volt... De érdekes volt amit mondott. Laura és Drake mégsem olyan angyali pár mint gondoltuk? Bár nekem amúgy sem voltak nagyon szimpatikusa. Lehet pont ezért.

 - Aranyos volt Gaia-tól a kis bocsánat kérés, de azért remélem nem gondolja, hogy elfelejtem, hogy kvázi szövetkezett a hátam mögött és ki akart röpíteni innen? Ha kapok egy kártyát azt belekeverem a pakliba!!!

/Mindenki leül a vacsora asztalhoz.

 - Remélem mindenkinek ízlik a pörkölt!

 - Mami ez isteni lett! Megnyaltam mind a tizenegy ujjamat. 

 - VEDD MÁR KI A SZÁDBÓL AZ UJJAMAT! IDIÓTA!

 - Ti biztos itt jöttetek össze, és nem vagytok házasok évek óta?

 - Köszönjük mami ezt a nagyon finom ételt. Azt hiszem mind nagyon különlegesek vagyunk, és egyediek. Mind nagyon ikonikusak leszünk évekig ebben is biztos vagyok... Örülök hogy veletek lehetek egy évadban *felemeli a poharát*

 - Így van! Szuperek vagytok!

 - Szeretlek szerelmem! *megcsókolja Alphonse-t* 

 - Sok sikert mindenkinek.

 - Bármi lesz ezt az évadot mi tettük azzá ami.

 - Tizenöt igazi idióta alak!

 - Kikérem magamnak! Én egyetemista vagyok! Maximum furcsa! Minden esetre én is örültem hogy veletek lehettem. Remélem még maradok is.

 - Bárki is távozik már egy közülünk.

 - Szuper ez a játék! Remélem nem lesz rövid távú.

 - Utálom a búcsúkat! Ne csináljuk kérlek... Csak élvezzük hogy itt vagyunk.

 - Na most hogy mind ittunk. EGYÜNK! 



Stúdió

 - Ennyi is volnánk nézőink! A tizenöt lakó elbúcsúzott egymástól ugyanis a következő epizódban valaki elhagyja a villát, és már csak 14-en folytatják a játékot. Még most a mai nap utoljára szavazhatnak a szimpátia szavazáson mint a 15 játékosra! Mutassák ki szeretetüket. Szavazzanak kedvenceik-re és kövessék a további részeket. Találkozunk legközelebb. Viszlát.


Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Candy
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Drake
Susanne
Lucy
Anissa
Ava