2021. szeptember 22., szerda

Sims Villa 14 - 14.Epizód: Kincs, ami nincs




 - Üdvözlöm Önöket a Sims Villa 14 legújabb epizódjában, ahol megtartjuk AZ UTOLSÓ PRÓBÁT! Egészen elképesztő, igaz? Hát már itt tartunk hisz lassan itt a finálé. Ma pedig elmegyünk egy picit kalózkodni.


 - Most már annyi helyünk van BumBum, hogy tényleg oda ülünk, ahova csak szeretnénk! 

 - De mi így is egymás mellett találtunk helyet! Ha itt lenne Isobelle ezért kinyírna... Sajnálom kicsit hogy úgy alakultak a dolgok, ahogyan... Picikét... hiányzik.

 - Oh... Hát Nekem is Palmi... Meg a kék csapat többi része... Kivéve Katarina, Ő gonosz lett.


 - Nem tudom hogy én lehetek-e ennyire vak, hogy én is benéztem azt, amit Katarina csinált. Tegnapi napon is a dzsinnél, mintha teljesen kifordult volna magából... Szegény Palmim, biztosan felszerette volna venni vele a harcot, de kikígyózta... Remélem tudok bosszút állni. 


 - Hiányzik az osztályom és a gyermekeim, de most már... Ő is... Isobelle. Lehetséges hogy hibát vétettem? De végül is mióta elment nem jöttem össze senkivel és nem csaltam meg Őt. Remélem, hogy idővel megbocsájt majd Nekem ha újra találkozunk.


 - Akkor többet már nem is fogtok egymáshoz szólni?

 - Nem hiszem haver... elég lett belőle. Itt az idő az egyéni játéknak.


 - Itt vagyunk a finálé előtt két lépéssel és én azon aggódjak, hogy a gonosz hogyan manipulálhat? Nem! Lemondtam róla és arról, hogy csapatban dolgozzak. Ez már egy egyéni játék. Viszont ahogy látom Jameson-al jól ki tudunk jönni. Elég jó fej a csávó szóval lehet megtaláltam benne egy új havert.


 - Bárkit közel engedek magamhoz, az kiesik ebből a játékból... Sajnáltam Nandinit. Hiába nem voltunk nagy puszi pajtások, attól még hiányozni fog, mert amúgy egy jó fej nő volt. Most hogy ennyire kevesen maradtunk nagyon nehéz, mert mindenkit megszerettem kivéve.


 - Oh, azt gondolják ha nem beszélnek velem minden megoldottak... Nem jelentek fenyegetést... Nos, tudniuk kell hogy kemény 19 évnyi kiképzés áll mögöttem... Egyedül még ravaszabb és hatékonyabb vagyok. Nem kell engem pátyolgatni, nem kellenek társak. Bízom magamban és az erőmben. 


 - Üdvözöllek titeket kedves versenyzők Sri Lanka egyik elhagyatott szigetén, ahol most egy kalóz hajó vár ránk, hogy felfedezzük. Ma lesz az utolsó lehetőségetek védettséget szerezni... Az előző feladathoz hasonlóan a hajón is el van rejtve egy kincs, amit a kalóz őriz. Aki megszerzi megnyeri a védettséget és nem eshet ki a játékból! Sok sikert Nektek! Először is megkérnélek titeket foglaljátok el kabinjaitokat és öltözetek át, majd menjetek a közeli kocsmába. 


 - De menő ez a hely! Végre egy kis nyugalom.


 - Akárhol is vagy kincs! Én megfoglak találni!


 - Kincskeresés? Ugyan már... 


 - Volt már veszélyesebb is a küldetés... 


 - Fel kell készülni, hisz hátha lesz valami jó bige a kocsmában! Általában mindig vannak!


 - Milyen régen voltam ennyire nyugalmas helyen. Kedvem támadt aludni, de most nem lehet... Kincset kell keresni!


 - Akkor gondolom innentől kezdve már a magunk urai vagyunk... Nem kellene... keresnünk?


 - Pablo! Pablo! Pabloooo..... Arra mindig lesz idő, hogy kincsek után kutass, de... Tudod jól el kell számolnod az időddel, mert ha nem jól számolsz, kiesel...

 - Peppermint... Te már be is vagy rúgva?

 - Hát persze, hogy igen! Ünnepelnünk kell! Mi vagyunk a legjobb öt!


 - Érdekes, hogy nem is szólt még senkihez... Mintha elfogadta volna a sorsát... 

 - Figyi, Ő tette ezt magával. Nehéz kimondani, de rajta mi sem segíthetünk.


 - *magában* Sok idióta... Azt gondolják érdemesek a győzelemre, pedig mind csak felkapaszkodott a csapatán, hogy előrébb jusson. Romlottak társasága... De nem gond... Az nekem csak előny, ha Ők mind elmeroggyantak... 


 - Héj kérem! Szeretnék egy tüzes italt! 


 - Hey, de szép jány vagy te! 

 - Oh... Köszönöm... 


 - *magában* A kalóz! Ez könnyebb lesz, mint gondoltam!


 - Szóval mióta vagy itt?

 - Mióta kikötött a hajóm! De én nem vagyok ilyen érdekes kis szende jány. Mesélj Nékem, mi szél hozott errefelé? Nem szoktak ilyen gyönyörűségek erre csak így járkálni!

 - Halottam a nagy... és erős... kalózról... *elharapja a szája szélét*


 - Micsoda?! Kitűl halottál rúlam?! Melyik mocsok köpött be?! Nem tudják át verni Arturot! Szemfüles vagyok!


 - Öhhh... Hát igazából ez egy bók volt kedves Artur! Azért érkeztem ide, mert nagyon megszerettem volna ismerkedni magával....

 - Jaaa! Hogy úgy! Az mán más.


 - BumBum! Azt hiszem Katarina éppen a kalózzal beszélget... Szerintem most már szabad  a szobája nem kellene kivizsgálnunk?!

 - Lizzie, Lizzie, Lizzie! Ne legyél ennyire paranoiás! Nem szabad... Árt a szépségednek...

 - AH! BumBum! HAHÓ! Ne legyél már lüke! 


 - Várj Pablo!


 - Mit szeretnél?

 - Had segítsek megkeresni a kincset! Együtt könnyebb lesz, aztán meglátjuk kié lesz.


 - Hát rendben! De sietnünk kell! Lizzie már szagot fogott. 


 - BumBum! Tudom hogy hiányoznak a szeretteid, meg Isobelle, de itt vagyok én! A legeslegjobb barátosnéd! Nehogy már most legyünk ennyire... hanyagok! Nekünk kell győzni! EMLÉKSZEL?! Mi állunk majd a dicsőséges trónon! 


 - Wárjká! ájá! Ésn is nyepolni skarlok!


 - 😓😓 BummBumm! Egy szavadat sem értem... Ehj....


 - Jer velem a hajómra! Megmutatom Neked a kardomat!

 - Azt a legendásat? Már alig várom!


 - Valahol itt kell hogy legyen...

 - Várj azt hiszem...


 - Meg is van!


 - Te jó ég! Ezek Ők lesznek!

 - Gyorsan bújjunk el!


 - Készen állok hogy lássam a legendás kardodat!

 - Oh kis hercegnő! Tiéd az összes kardom!


 - Gyere és mutasd meg mit tudsz! 


 - Fúj... de undi volt, egyben pedig jó hogy megúsztuk ennyivel... Viszont a kincsnek annyi. Katarina szerzi meg és védett lesz...


 - Sajnálom! Pedig jó csapat voltunk.... .... kik ezek?!


 - Mi folyik itt?


 - Hali! Megitattam Őt az egyik józanító bájitalával... Mi folyik itt?

 - Számunka is rejtély... 


 - Ez....

 - DARROW!


 - Üdv srácok! Örülök hogy újra látlak titeket!


 - ATYA VILÁG! ÁÁÁ! SZIA DARROW! Üdv a fedélzeten! 


 - Csáó! Belló! Haverom! Úgy hiányoztál!

 - Ti is Nekem!


 - Most akkor visszatértél? Két társaddal együtt?

 - Bárcsak így lenne... de nem... Katarnát jöttünk letartoztatni... Titkos szövetségi ügy... Bonyolult...

 - Jól vagy Mester?

 - Igen! Otthon enyém lett a lány, akit szerettem volna... Ő nem olyan kígyó, mint aki bent lapul!

 - Menj és intézd el a csajt! 


 - Végre hogy elaludtál... Hol tartogatod a kincseidet?


 - Ááá! Meg is vannak... Mondtam hogy ez könnyű lesz! Irány a finálé!


 - Már csak én állok az utadban!


 - MI A! 😱😱 DARROW! Te meg mi a francot keresel itt?

 - Téged! Vége Katarina! Mindent kiderítettem rólad és a múltadról! A titkos szövetség ellen elkövetett bűntetteidről... Megvagy!


 - Ne csináld... Én... 


 - Annyira sajnálom... Szerettelek, de nem lehetek szeretettel élő! Nem így neveltek, nem így tanultam... 


 - ÁÁÁ! A FRANCBA! KIT ÉRDEKELSZ! Azt gondolod elkaptál? Visszatérsz és letartoztatsz? Kinek hiszed magad? Francos 007-nek? Nem vagy te több, mint egy csődtömeg. Olyan mint a többi katona, akik gyengék. Megtörtél... Gyönge vagy és épp ezért is estél ki!


 - Á! Meg akartál ütni? Eszednél vagy?


 - HÁ! KI EZ A SOK EMBER?! Hercegnő?

 - Fogd be te suttyó paraszt! Nem vagyok a hercegnőd! 


 - Fogjátok le fiúk!


 - Na még mit nem! MINDENKI SZÉPEN HÁTRÁLNI KEZD! A PICS*BA! MIÉRT KELLETT EZT TÖNKRE TENNED DARROW?! Győzhettem volna... Amiért ide küldtek... Beszivárogtam  miattad, de most már győzni akartam. UTÁLLAK! 


 - Én is utállak! Bárcsak ne kerültünk volna egy csapatba! Bárcsak sose ismertelek volna meg!


 - Enged Őt el Katarina! Vagy istenre esküszöm hogy AGYONVERLEK!

 - Nyugi Lizzie!


 - TI semmire kellő bagázs! Ez lesz a top4? Nevetséges! Első körben ki kellett volna esnetek. Szánalmasa vagytok! De hát legyen! Már itt is vannak értem, szóval nem kaptok el Darrow! Sok sikert az engem való üldözésben! Sosem fogsz megtalálni... Viszlát!


 - Nos... Örülök, hogy Darrow egyben van... és hogy ti sem sérültetek meg... Erre őszintén megmondom nem is gondoltam volna, de már nem lepődők meg semmin ebben az évadban. Szeretnék gratulálni akkor a bent maradt négy játékosnak! Pablo, Peppermint, Lizzie és Jameson! Négy elképesztő játékos, de csak egy győzhet. A következő részben rákészülhetnek a fináléra, amikor is Madagaszkáron fogunk üdülni, majd utazunk a fináléra. Tessék szavazni és követni minket hisz nemsokára vége! Köszönjük hogy ma itt voltak.


KI ESIK KI LEGKÖZELEBB?! SZAVAZZ A KEDVENCEDRE HOGY NE Ő LEGYEN!


SZAVAZ KI A KEDVENCED! A KÖVETKEZŐ RÉSZBEN KIESIK EGY JÁTÉKOS A SZAVAZATOK ALAPJÁN!





MELYIK SIM A KEDVENCED?

Pablo
Peppermint
Lizzie
Jameson