2021. január 23., szombat

Sims Villa 13 - 14.Rész: TOP 5

SIMS VILLA 13
14.RÉSZ 
TOP 5


  - Üdvözlöm Önöket! A versenyben már csak hat játékos küzd a győzelemért. Az előző epizódban egy musical számot adtak elő és maguk dönthettek ki legyen aki elhagyja a játékot. 68 szavazat alapján végül pedig kiderül ki esik ki. Lássuk mi lett a végeredmény.


 - Szerintem nagyon jók voltunk. Bár igazából mindenki nagyon jól teljesített így nem tudom megjósolni ki lesz a kiesett. 

 - Reméljük a perszóna távozik. Hisz ideje lenne már.

 - Ahogyan csökken a létszám egyre stresszesébe válik ez a várakozás... 


 - Talán sosem izgultam még ennyire... Az biztos hogy a lányok közül nem esik ki senki, mert elképesztően jók voltatok.

 - Egy bókot kaptam Jordan-től? Ezt elkönyvelem fél sikernek.

 - Bármi lesz mi mind megérdemeljük már szerintem a győzelmet. Itt már a szimpátia dönt.


 - Hát önök eldöntötték... Aki nem lesz benn a TOP5-ben az nem más mint....


 - Wow! Hát ki gondolta volna? Nem gond srácok. Ez az én időm. Sok sikert nektek.


 - Örülök hogy megismertelek. 

 - Köszi! Én is örülök hogy itt lehettem. Vigyázz magadra. Sok sikert.


 - A villa legérdekesebb dívája! Carol! Sajnálom hogy végül te lettél a kiesett. Mit érzel most? 

 - Úgy érzem nyertem. Megtettem mindent, amire számítottam hogy megteszek. Én voltam az egyik legszínesebb karakter, aki nem félt kimondani az igazat. Mindenki állszenteskedett de én nem és erre IS büszke vagyok. Olyanok után estem ki mint Songmint és Manami és még sorolhatnám. Szóval bizonyítottam hogy én vagyok a legjobb játékos. A győzelem nem minden. Az emlék örök.

-  Köszönjük neked Carol. Kérlek hagyd el a stúdiót. 


 - Köszönjük az összes szavazatot. Igen ez a rész most csak ennyiből állt, hogy kihirdessük az eredményt. Ezután következik egy nagyon menő élő koncertes próba, amit nem szeretnének kihagyni és persze annak a végén is egy szavazás. Találkozunk legközelebb is. Viszlát.