2018. december 16., vasárnap

Sims Villa 11: 9.Összefoglaló (Karácsonyi Epizód)


Sims Villa 11
 9.Összefoglaló
Előző rész: Itt



Roland: Üdvözlöm önöket itt a Sims Villa 11 karácsonyi epizódjában! E különleges epizód végén viszont megfogjuk ölni a karácsonyt, de ne rohanjunk ennyire előre. Reggel a lakók arra ébredtek hogy felkerültek a karácsonyi díszek és elkezdett hullani a hó, amit ki is használtak. Na lássuk:









Melany: Imádoooom a karácsooonyt!



Ray: Hippia nélkül a karácsony nem az igazi... Főleg úgy hogy nem kaptam meg a beígért fagyöngyös csókot. Borzalmas érzés... Sosem fájt még így semmi... Nem tudtam hogy tudok szeretni... Ez a karácsony az egyik legrosszabb karácsonyom pedig volt egy pár.



Cherysh: Csinálok majd ünnepi vacsorát
Lorena: Hajrá.


Viktor: Te nem fázol Melany?
Melany: Én egész évben arra várok hogy karácsony legyen. Nem fogom most vissza magam csak mert egy csöppet hideg van *rázkódik a foga*


Melany: Otthon a karácsony gyönyörű szép szokott lenni. Az egész házat felszoktuk díszíteni, és minden családtag átjön. Karaokézunk, társasozunk, sütünk és főzünk. De a legkedvencebben amikor a kicsikkel hóembert készítünk. 






Rosaly: Melany nem engedte hogy én díszítsem a hóembert, és hát nézzétek meg szegény hogy fest.



Adrian: Azt hiszem van neked egy óriási karácsonyi meglepetésem a nyugi szobában.



Adrian: Szeretem a romantikát, és a szenvedélyeket, de hogy őszinte legyek nem láttam Lorena-n azt az izgalmat hogy most egy férfi megpróbál levenni a lábamról. Kicsit csalódott voltam, de attól még az együtt töltött idő nem volt rossz.




Diana: Szerinted sem illek Melany és Rosaly közé? Láttam hogy ferde szemmel nézel ránk amikor együtt lógunk.
Cherysh: Őszintén nem gondolom őszintének. Veled kapcsolatban az embernek mindig kérdései támadnak.
Diana: Milyen értelemben?
Cherysh: Hát morális és bizalmi kérdésekben.


Cherysh: Diana nagyon megváltozott Hippia távozása óta. Többet beszélget az emberekkel és megpróbálja mutatni egy másik talán kedvesebb oldalát, de én vigyázok. A kígyók is elcsábítanak mozgásukkal.


Diana: Habár karácsony van a játék kicsit sem áll meg a villában. Cherysh tipikusan az a játékos aki a karosszékbe ülve végig nézi a játékot és ott ül majd a fináléban csak hogy kiessen. Nem szeretem ahogy rám néz, és ahogy rólam vélekedik...


Rosaly: Szóval volt valami kis ajándék Lorena-nak? De még nincs karácsony reggele.
Adrian: A jó dolgokkal nem éri meg várni.
Viktor: Csak nem féltékeny vagy Rosaly?
Rosaly: Te srác nagyon próbálsz szurkálódni.
Viktor: Dehogy is!
Adrian: Rosaly csak érdeklődött.


Viktor: Nem vagyok vak és hülye sem. Sokan voltak féltékenyek azokra az emberekre akikkel én együtt voltam. Rosaly teljesen bele van zúgva a srácba. Adrian-nak pedig ez a helyzet jól jön, mert van egy bármikor bevethető katonája.


Melany: Tudom hogy hiányzik neked Hippia de azt mondom neked... Itt vagyok társaságnak.
Ray: Ahj... Ő annyira utálta a kedvességet... Na mind egy. Szóval mesél miért szereted ennyire a karácsonyt?
Melany: Azt hittem már sosem kérded szóval ....


Lorena: Csajok látom hogy nagy taktikai megbeszélés folyik...
Diana: Semmi ilyesmi nem történt de mind egy...
Lorena: Csak azért jöttem hogy elmondjam ez a karácsony két napja... Rakjuk félre a csatabárdot és élvezzük ki.
Cherysh: Mint látod én éppen a karácsonyi lakomát készítem, és én nem vagyok semmilyen csatabárdon vagy mi... 
Diana: Rendben Lorena. Élvezzük a karácsonyt.


Lorena: Az emberekkel egyre jobban távolodom el ahogy több időt töltök Adrian-nal. Észre vettem hogy vannak akikkel nem is beszéltem egy jó ideje már. Kezdem azt hinni ez a kapcsolat elrontja a játékomat.




Diana: Falalalala 


Rosaly: Attól mert vele barátkozom... Veled még nincs bajom.
Ray: Én ezt értem, de te is értsd meg nem szeretnék veled vagy vele beszélgetni...




Roland: A karácsony reggelén beköltözött az állatka akit megszavaztatok. A cica neve Csillag! A kora reggeli ajándékozás után viszont visszarántottuk a játékosokat a valóságba és megtartottuk a 4.kiválasztást.




Csillag: *Miaú*



Diana: Szia te kis édes teremtés.








Rosaly: Vajon miért hívattak minket a TV elé?! 
Ray: Ha kiválasztás lesz ilyenkor az kész kínzás.


Adrian: Azért elég kegyetlen hogyha kiválasztás lesz.
Melany: Akkor most tragikus lesz a karácsony? NE már...



Roland: A lakók újra körbe ülték a táblát, és készek arra hogy újra kiválasszák azt akinek párbajra kell hívnia valakit. A következő rész végén már megfogjuk tudni ki a két párbajozó. Addig is kövessenek minket Facebook-on, és nézzék meg az előző részeket. Találkozunk legközelebb. Mindenkinek boldogságos és kellemes ünnepeket kívánunk.