2021. szeptember 3., péntek

Sims Villa 14 - 9.Epizód: Ausztráliai étkezés



 - Üdvözlöm Önöket a Sims Villa 14 következő adásában. Az előző, Mexikói epizód végét úgy hagytuk abba, hogy Ausztráliában találtuk magunkat. A játékosok közül senki sem esett ki az egyesülés óta, de ez ma KÉTSZERESEN változik meg. Ma ketten elhagyják a játékot. Nézzük meg kik lettek azok...


 - Kedves játékosaim, bizonyára összevoltatok zavarodva ezért adtunk Nektek egy kis lehetőséget összekapni magatokat és most reggelre itt is vagyunk hogy folytassuk a próbát. Mexikó volt az első kör, amit mindenki szépen teljesített. Viszont a tényleges győztes az lesz, aki a mai próbán minden egyes undorító étket, amit a Sims Villa 7 és All Stars 1 szériából Oscar készít, elfogyasztja. Kérlek foglaljatok helyet! Ha úgy érzitek nem bírjátok tovább, akkor álljatok mellém.


 - Egyben szeretném jelezni Nektek a próba elején, hogy ma kettő kiesőnk lesz. Ezzel a tudattal játsszátok végig a játékot.


 - A fenébe csajok! Két kieső már megint! Hullunk mint a legyek és még nem volt alkalmam beszélni Lizzie-vel...

 - Sorcha, nyugi! Legyél ügyes és hátha megnyered. Lizzie megfog várni.

 - Fuuu... Oda kell tennem magam...


 - Erősnek kell lennem... Egy kiesővel is erősek voltak az esélyek hogy én menjek haza... Na de két kiesővel... Aggódom.


 - Végre profitálhatok a bulimiás korszakomból... 

 - Ez nem hangzik valami jól... Mi történt?

 - Csak a modellek élete... De megtanultam hogyan kell egyben lenyelni a dolgokat. Szóval gondolkodás nélkül kell beküldeni az undiságokat.


 - Köszönöm szépen a tippet... Kicsit azért félek.

 - Én igazából egész éhes vagyok...


 - Csak remélem, hogy a győztes kaphat valami ínyencebbet is.


 - Én még homokot is képes vagyok zabálni ha éges vagyok és Ohhhhh... Anya éhezik! 

 - Jaj de jó Neked Lizzie... Én nem is üresnek érzem magam...

 - Az hogy lehet?! Nem telít el a szerelem? 😠


 - Hirtelen fellángolás lett volna az egész? Úgy érzem kezdek kiszeretni belőle... Sőt már egyenesen idegesít, mert nem érzem a szeretetett, a szerelmet... Szomorú leszek nagyon ha tényleg vége lesz.... Egyszer csak valaki, akit ismerté olyanná válik, mint bárki más... Ahogy Gyote mondaná... "Valaki akit régen ismertem"


 - Szerintem használni tudom majd a titkos képességeimet ennél a kihívásnál!

 - Oh, ha elkezdnek mászni az arcodon az állatok már nem fogod így gondolni!

 - Khm... Nem tudod mire vagyok képes a győzelemért...

 - Okés... hát lássuk! 😈

 - Nyugi csajok... Remélhetőleg mi közülünk győz valaki... Ez a lényeg.

 - Így van... MI vagyunk a fontosak... *csúnyán néz Lizzie-re*


 - Mekkora balek vagyok hogy azt gondoltam első lehettem valamiben... Te jó ég...


 - Pablo hova lett Jamie és mit tettél vele??? Ezt tőled nem hittem hogy valaha hallani fogom...

 - Egy nemes férfi sosem fedi fel a titkait 😋😎

 - Oh, menj a fenébe szépfiú! 


 - Nem Peppermint, hanem Pablo az igazi varázsló!


 - Pablo kedves volt, hogy tartotta bennem a lelket, hogy eljussak a célig. Amit nem tudok elfogadni, hogy igazából nem is nyertem... Pedig jó jött volna ez a védettség... Így hogy ketten is távoznak... Rizikós.


 - Az első undorító étel szemgolyó gombóc. Vízben főttek meg a bocik szemei. Tessék befalni!


 - Jézusom de undorító.... De kell az a védettség!


 - ÁÁÁÁ!!!! 😤😤 AH DE UNDORÍTÓ SZAGA VAN! EZ BELE NEM MEGY A GYOMROMBA! TÁVOZZ SÁTÁN! Az ilyen golyókat nem szeretem...

 - 😂

 - Nem tartott sokáig a nyugalom.


 - Gyerünk NANDINI! Megtudod csinálni... Tudom hogy szent állat, de.... muszáj bent maradjak... Kérlek bocsáss meg istenem... *lassan beleharap*

 - Wow! Erős vagy! Hajrá Nandini... Én mindjárt végzem.


 - El kell menjek hányni... Ez undorító volt!


 - Jamie és Pamer az első két kieső. Nézzük mi Oscar következő démoni étele... 


 - Bocsi, de a boci szem evéssel elértük a tűrőképességem határait. 


 - A következő ételünk szemét, szöcskékkel.


 - Kösz nem... Asszem passzolok... A bogár az nem a hasba való... 


 - AH! ODA SE MEREK NÉZNI.... *blöööö* 🤮🤮🤮


 - Miért ver a sors.... Ez... állat gyilkosság...


 - Szemét ide... Szemét oda... Ez nem is olyan rossz! 😇

 - Csajszi... veled gondok vannak... Ble...  🤮



 - Ah.... Nem hiszem hogy bírom tovább... 🤮

 - Bírd ki haver! Erős vagy... Bár... Elkezdtem émelyegni...  🤮


 - Huh! Azt hittem nem fogod bírni! Szép munka!

 - Hát ez nem volt semmi... 


 - Darrow és Pablo nem bírta tovább... Jöjjön a következő étek!


 - Eddig nagyon jók vagyunk! Végén csak mi maradunk.

 - Most a mi alatt mit értesz? Lizzie-t is?

 - Hát... igen...

 - Pff.... 😞


 - Komolyan elgondolkodtam már rajta hogy elmondom Neki hogy vége... Lizzie az egyik legjobb barátom és folyamatosan bántóan beszél róla... Ez így nem mehet tovább... 


 - Nagyon ügyes vagy Nandini! Nekünk ez olyan mint egy hét fogásós vacsora!

 - Hát azért ettem már ennél jobbat is leszbikus csaj, de köszönöm!

 - Leszbi... végül is! ÖRÜLÖK NEKED INDIAI BARÁTOSNÉM! TOLJAD MAGADBA A KAJÁT! HAJRÁ!


 - Remélem szeretitek a hot-dog-ot... Persze ezt megspékeltük egy kis gilisztával.


 - Ezek a műsor készítők idén igazi.... szemetek! 

 - Muszáj megenni... Gyerünk!


 - FÚJ DE BÜDŐS! Aj... Nem fogom bírni.... 🤮

 - Eh... NEM HISZEM EL! Nem fogom én sem bírni... már jön is... fel...🤮


 - Félek a kieséstől... Nem szeretném elvesztei a lehetőséget a győzelemre és Cristie is biztosan haragudna rám ha most... Nem adom fel és megyek tovább! Remélem szerzek majd új esélyt, hogy bent tudjak maradni a játékban.


 - Én már szinte bármit megteszek hogy bent maradjak... Nagy levegő... Bleeee *bekapta az utolsó falatot is*


 - Négy játékos maradt... Lássuk az utolsó fogást! 


 - Egy kis csótányos pörkölt!


 - Miért kell szenvednem! EHJ!!!


 - Meg sem kottyan...

 - Kezdek... rosszul...  🤮


 - Nem bírom tovább.... Sajnálom... 

 - Na jó... Ebből Nekem is elég... Egy falat nem megy le ebből a gusztustalanságból! 


 - IGNITO! *elégette az ételt*


 - A védettség győztese így nem más, mint LIZZIE!

  - EZ AZ!! YAYYYYYY! 😍😍😍😍💪💪


 - GRATULÁLOK!

 - Köszönöm!


 - Sad....


 - Srácok... Itt az idő megtartani a kiszavazást...


 - 11 játékos és nyolc ország... Lizzie a próba győztese már biztos velünk lesz.... De csak kilencen folytathatjuk az utunkat. Ketten itt maradnak...  Kik lesznek azok? A nézők döntöttek... Akik biztosan bent maradnak... 


Palmer


Nandini


Jameson


Katerina


Darrow


Pablo


Jamie


Peppermint


 - A kiesők nem mások mint...



 - Ügyes légy! Bízom benned! 

 - 😔😔 Ezt nem hiszem el... Nagyon sajnálom... Te vagy az én forgácsom... 💙

 - Szeretlek.


 - Hát igen... Itt a vége... Nagyon sajnálom srácok!

 - Nagyon ügyes voltál! Hiányozni fogsz! 


 - El ne menj csajszi anélkül hogy megadnád a számod!

 - Oh persze csajszi! Örülök hogy megismertelek!


 - Jó voltál Sorcha! Kék csapat vér folyik az ereidben! Szép volt! 👊

 - Jaj megríkattok... 💙



 - Őszinte kell legyek veled Lizzie... Igazából te nekem végig nagyon tetszettél és szerettem volna közeledni hozzád... De valahogy nem mertem... Talán a sok csalódás után...Aztán ugye jött Palmer...

 - Oh... Hát... Mondhattad volna, mert én benne vagyok minden jó dologban, de hát csajszi! Odakint bármikor készen állok felvenni téged a mocimra és elmenni valahova meginni egy jó kis shake-ket! 


 - Köszönöm szépen Lizzie! Remélem megnyered ezt a játékot! 💙


 - Köszönöm csajszi... *elmorzsol egy könnycseppet*


 - Jó volt veled!

 - Viszlát... Varázslóm! 


 - Köszönöm szépen a figyelmüket! A Sims Villa 14 dübörög tovább, méghozzá FRANCIAORSZÁGBA! Ahol egy elképesztő bálnak lehetünk a szemtanúja. Egy drámai epizód végén pedig kérjük önöket szavazzanak! Támogassák kedvencüket vagy Isobelle és Sorcha sorsára juthatnak. További szép napot kívánunk!

Kövess minket Instagrammon extra tartalmakért




MELYIK SIM A KEDVENCED?
Pablo
Peppermint
Jamie
Jekatyerina
Lizzie
Jameson
Darrow
Palmer
Nandini