2018. november 19., hétfő

Sims Villa 11: 1.Összefoglaló (2.Rész)



Sims Villa 11
Első Összefoglaló
Előző rész: Beköltöző Show


Roland: Üdvözlök minden kedves nézőt ez itt a Sims Villa 11 első összefoglalója. Nemrég láthatták ahogy a tizenkettő új harcos birtokba veszi a villát. A mai adásban többek között a beköltözés alatt történt pillanatokba tekinthetnek be. De ami még fontosabb, hogy szavazzanak. Az előző rész végén már elindult a szimpátia szavazás. A jó hírem azoknak akik már szavaztak de például megváltozott a véleményük, hogy döntésükön változtathatnak a mai rész végén egy csupán pár napig tartó mellék szavazáson ami az első összefoglalót véleményezi. Ezek a szavaztok hozzá adódnak a fő szimpátia szavazatokhoz. Ha esetleg arra még nem adtatok voksot akkor arra kérlek titeket a rész végén görgessetek fel az oldal tetején található szavazáshoz és ott is szavazzatok. Ez miért is fontos? Mert a következő rész végén aki a legkevesebb szavazatot kapja annak azonnal távoznia kell a villából. Másik fontos dolog hogy ebben a részben még a Get Famous kiegészítő nélküli villa látható. Na de akkor kezdjük is a mai adást. Nézzük meg hogy milyen volt a hangulat a villában a beköltözés alatt.



Noel: Szerintem elég fontos amit itt képviselsz mint Palesztin nő. Nekem vannak arab haverjaim amúgy.
Cherysh: Hát köszönöm szépen ez aranyos tőled vagy mi...
Lorena: De nem értem, hogy ez miért annyira fontos. Már mint úgy értem hogy ki honnan jött. Biztos te is tudtad milyen játékra jelentkezel nem?
Cherysh: Tudtam persze... Attól hogy kicsit konzervatívabbnak tűnők amúgy jó fej is tudok lenni.




Cherysh: Tudtam hogy nem nagyon fogják elsőnek érteni mit keresek itt. Tudom jól hogy az én személyiségem nem egy tipikus karakter egy ilyen műsorban. De mint mondtam ezek sztereotípiák.



Rosaly: Örülök hogy azért látni még itt ismerős arcokat. Na de te hallottad mit mondott rám az a görény?
Lorena: Melyik? Nem nagyon figyeltem mert itt beszélgetünk közben.
Rosaly: Hát az az ázsiai. Így beolt, hogy én csak a többi pénzem mellé tenném a nyereményt. Érted élő adásban? Milyen megalázó már.
Lorena: Jaj ezekkel ne törődj. Irigykednek aztán kész.


Adrian: Felismertelek a filmekből.
Noel: Na ennek örülök. Nagyon jól nyomod a gitárral.
Adrian: Köszi! Tőled ez igazi bók öregem.


Adrian: Egyenlőre nagyon jól kijövők itt mindenkivel. Persze vannak akik idegesítenek. Noel egy rendes fickó igazából vele szimpatizáltam a legjobban. Mégis csak egy szeretet filmsztárról beszélünk, akinek már kialakult rajongó tábora van. Nem árt vele jóban lenni.



Hippia: Figyú ne haragudj tényleg nem rád értettem csak úgy... Na hát tudod valamit mondani kellet.
Melany: Hát figyelj én nem haragszom. Majd alakul ahogy alakul.
Hippia: Micsoda életem?
Melany: Hát a kapcsolatunk meg ezek a dolgok. Nem vagy túl szimpatikus azért azt megmondom. Nem akarok hazudni neked.
Hippia: Jaj! Nem haragszom! Figyelj! Megértelek engem nehéz megszeretni elsőre szóval elhiszem drága. Tuti még két nap és te fonod be a hajamat oki?
Melany: Haha! Hát jó.


Melany: Hát a kinti életben egy olyan csaj mint ő semmiképpen sem lenne a barátnőm. Idebent viszont más a helyzet. Mégis csak össze vagyunk zárva szóval nem mehetek egy bizonyos dolgok mellett. Muszáj jó kapcsolatot ápolnom főleg ilyen karakán egyéniségek mellett.



Seth: Mit szólsz ezekhez?
Zane: Hát nem tudom egyenlőre még ismerkedek a hellyel.
Seth: Jah én is! Olyan mint egy álom ez a luxus villa.


Zane: Megmondom az őszintét nem tudom hova tenni még a gyereket. Szerintem és ez most nem nagyképűség vagy ilyesmi de ő a leggyengébb jellem a fiúk közül. Na jó talán Ray-el vetekedik, de nem is tudom... Azért jó fej meg minden.


Hippia: Kis csaj egy kicsit benézted azt hogy ki lesz a haverod.
Diana: Ja bocsi nem tudtam hogy ez neked ennyire nem tetszik.
Hippia: Ja hát nem csak az hogy én szimpatikus okés karakán vagyok ez igaz, de az hogy így félre ismertél.
Diana: Jézusom. Leállnál? Nem a kezedet kértem meg.
Hippia: Figyelj! Hála a jó istennek hogy nem. 


Ray: Nem tudom mit problémáztok. Innen elnézve elég gyerekesek vagytok.
Hippia: Te ki ez megeszem reggelire a kávém mellé.
Diana: Lol!


Hippia: Ami leesett az itt töltött egy éjszaka óta, hogy az itteni emberek többsége nagyon NAGYON NAGYON jellemtelen. Diana nagyon unszimpatikus volt és amikor mondta hogy én vagyok neki szimpi hát félre ismert és ezt nem akartam szó nélkül hagyni. Nem akarok vele csajoskodni, és pletyizni meg ilyen lócitrom dolgot. A másik meg egy szőke fa állvány... Azt hiszi menő a stílusa na mindegy... Majd rájön.


Diana: Hát nagyot csalódtam körülbelül ahogy beléptem a szobába már láttam hogy a lányok mennyire ellenségesek velem szemben bár amúgy én ezt már megszoktam. Meglátjuk hogy alakulnak a dolgok. Egyenlőre ennyit tudok mondani.


Roland: Nos, már láthatjátok is mennyi minden történt a beköltözés alatt. Máris kialakultak barátsági és vetélytársi viszonyok. Egy biztos végül a játéknak csak egy marad aki mindent visz. Mi sem bizonyítja jobban, mint hogy már beköltözésükkor közöltem velük a szimpátia szavazás hírét. Ezek után a lakók egy beköltöző bulit tartottak. Nézzük meg mi történ:



Noel: Egyenlőre egyébként pont ez a négyes ami a legszimpatikusabb.
Rosaly: Esküszöm nekem is.
Adrian: Nem akarom én se elszólni magam, mert alig voltunk még itt, de egyenlőre én is így érzek aztán majd meglátjuk.
Lorena: Így van... Lehet egy hét és már tépkedjük egymás haját.



Noel: Úgy gondoltam jó lesz ha mi négyünket már így az elején összehozom. Kellenek az erős egyéniségek szövetségesnek. Meg aztán Rosaly apja filmrendező. Ez jó lehetőség lehet nekem. Lorena pedig felakar kapaszkodni valakin és hát a házam tárva nyitva áll előtte ha értitek mire gondolok. A fiú közül pedig Adrian volt a legszimpatikusabb, mert ő benne is van valami művésziesség, de egyben nem érzem őt erősebbnek szóval.


Lorena: Ha ismernéd a barátnőm... Odavan az olyan férfiakért mint te. Azok akiknek lelke is van.
Adrian: Wow! Hát a játék után esetleg... de hát ne is beszélgessünk a barátnőidről mikor itt vagy te is 😜



Lorena: Nekem nem jön be a pasi. Nem néz ki rosszul, de nem a zsánerem. Rosaly nagyon furi csak, de gazdag és ismer embereket, ami számomra a karrierem miatt jól jöhet. Többek között azért is vagyok itt, hogy a felső körökbe kerülhessek és nem fiúkért és barátnékért. Noel meg alapból egy filmsztár... ő már az álmomat éli... Szóval ha lehetne valami az csak vele lehetne.




Zane: Nekem amúgy te tetszel a legjobban.
Hippia: Én? Na és miért? Mi az ami szép bennem?
Zane: Hát a bőröd, a szemed meg ez az elképesztő frizura.
Hippia: Öh... oké.




* Fürdés után *
Melany: Azért örülök hogy nem csak én vagyok kicsit szemérmesebb. Azért egy egész világ előtt pucérkódni.
Cherysh: Figyelj ha más csinálja azzal nincs problémám. Az a te részed a dolgokban. Én magamnak nem szeretném ha ez megtörténne. Ennyi.
Melany: Persze ez teljesen érthető.



Cherysh: Melany egy nagyon rendes lány. Szerintem vele nagyon jól kifogok jönni.


Melany: Nem vagyok annyira konzervatív vagy ilyesmi csak szeretem ha egy nőnek vannak értékei ennyi. Attól még van bennem keménység, és olyan oldalak amik nem átlagosak.


Adrian: Úr isten imádtam azokat a filmeket! Hihetetlen hogy apukád rendezte őket. Hogy tudtad eddig ezt titokban tartani?
Rosaly: Igazából nem szeretem ha előre leírnak. Már mint érted... 
Adrian: Ja hát persze... Megértem én csak hát ezzel érdekesebb ember leszel.
Rosaly: Miért? Ha ez az információ nem lett volna már nem is beszélgetnénk?
Adrian: Hát biztos beszélgetnénk, de így már minden érdekesebb.
Rosaly: Na látod ezért nem szoktam elmondani *Elindul kifelé*
Adrian: Jaj ne! Ne haragudj! Figyelj én is elmondok neked egy titkot. Menjünk a nyugi szobába.
Rosaly: Ja jól van csak egy perc vissza öltözök.




Adrian: Szóval tudod hogy gitározom, meg művészkedem és stb. Talán úgy látszik tök gazdag vagyok... De igazából teljesen levagyok égve.
Rosaly: Ez a nagy titkod? Hát. Jó igen ez is lehet titok végül is... Na mind egy. Mesélj nyugodtan de nem alszok itt veled.
Adrian: Nem is mondtam hogy velem kell aludnod. Na de a történet...



Rosaly: Nem tudom mit gondoljak róla. Egyenlőre örülök hogy van aki nem ferde szemekkel hallgatja a történeteimet. Tény ami tény nem vagyok egy szegény valaki. Van pénzem, de az nem olyan pénz amit én szereztem. Az a pénz az amit a szüleim adtak. Azért vagyok itt hogy végre magam szerezzek milliókat. De idebent akik olyanok mint Adrian és nincsenek tele pénzzel ezt nem értik meg. Szerencsére ő igen. Kedvelem ezért, de vannak jellem típusai amik nagyon taszítanak. A Titanic-ban sem szerettem a gazdag és a szegény szerelmet. Annyira klisé...




Ray: Nem nagyon volt kedvem még senkivel sem társalogni. Igazából nem hiszem hogy bárkit érdekelne a mondanivalóm pedig lenne mit. Látom már most hogy az emberek hova fognak húzni. Oda ahonnan a nap süt, és könnyeben juthatnak hozzá valamihez. Pénzhez, hírnévhez, szerelemhez vagy egy másik élethez. Szánalmasnak tartom ezt... Én nem fogok senkinek se nyalni hogy bent maradjak vagy bejussak egy nagy sztár filmbe.




Luca: Láttam rajtad, hogy te máshogy nézed itt a dolgokat. 
Diana: Figyelj nem jársz rossz úton. Én már most azon agyalok kire tegyem az első jelemet. Szerintem amúgy meg is van kire.
Luca: Tudom kire gondolsz, de az elég buta lépés lenne nem gondolod? Szerintem Hippia-nak is te vagy most a legellenszenvesebb. Jobb lenne ha elsőnek egy gyengére tennénk hogy kiessen.
Diana: Hüm... nem mondasz amúgy hülyeséget. Szerintem akkor Seth?



Diana: Nem gondoltam volna hogy egy fiúval leszek jóban. Luca nagyon okos és szerintem vele együtt jól járok.


Luca: Diana nem egy túl okos nő. Szerintem azt gondolja milyen okos lesz és taktikával győzni fog, de... most őszintén máris rárakná Hippia-ra akivel nemrég vitatkozott össze. Szerinte kit vinne ki? Ő sem agykapitány szóval tuti Diana-t vinné ki Seth helyett. Na mindegy.


Hippia: Jaj bocsánat nem akartam felhozni ezt a témát.
Seth: Figyelj! Nem zavar csak már sok. Igen ez volt, de túl léphetnénk már rajta.
Zane: Nyugi öreg! Veled vagyunk. Szerintem már nem kéne többet innod.
Seth: Ja jól van.
Hippia: Na akkor ezt is megbeszéltük. Csak nyugi.



Hippia: Egyenlőre nem nagyon tudom hova tenni idebent az embereket. Zake le sem szakad rólam, de nekem nem jön be. Igen szexi a kigombolt ing meg minden de hát... Seth meg annyira egyedül volt gondoltam lelkizek vele de kiakadt. Úgy látszik ide egy rakat nyafogós kislányt küldtek be.


Seth: Már kicsit felöntöttem a garatra. Őszintén alig emlékszem az estére. Szóval mindegy, de tudom hogy már  agyamra ment a feleség és a volt munka téma.


Noel: Ha kimentünk innen esküszöm megszerzem neked azt a szerepet. Imádni fogod és olyan szexi leszel benne hogy mindenki még a nők is elalélnak majd tőled.
Lorena: Komolyan? Jaj te olyan cuki vagy. Úr isten szerintem legjobb barátok leszünk.



Roland: Hát komoly volt az este. Egyből kialakultak a klikkek és mint látjuk jobban beleláthattunk kinek mi is a célja és hogyan szeretné azt elérni. Mit látjuk Noel és Lorena kapcsolata szimpla kihasználáson alapul mind két oldalról. Rosaly és Adrian számomra tökre olyanok mint Rose és Jack a Titanic-ból, de mint elmondta Rosaly nem nagyon szerette azt a filmet. Hát pedig innen nézve eléggé úgy néz ki ez a helyzet állt elő. Aztán van egy érdekes kapcsolat is Zane teljesen oda van Hippia-ért akinek viszont egyáltalán nem tetszik a fiú. A többiek is elvannak a villában. Melany és Cherysh egymásra talált mint a szavaikkal élve "értékekkel" rendelkező leányzók. Aztán ott van még Ray és Seth akik nem nagyon találják helyüket. Diana és Luca között viszont úgy látszik egy erős szövetség kötődik. Hát meglátjuk ezek a kapcsolatok a jövőben hogyan alakulnak. Reggel viszont egy elképesztő tragédia történt ugyanis Rosaly nagy kegyesen főzni szeretett volna a többieknek mire felgyújtotta a konyha egy részét.




Seth: Elég nehéz volt így aludni hogy ennyi kamera vett nem?
Melany: Hát nekem nagyon. Így is mindig felkelek éjszakánként... De hát most. Szerintem egy órát sem aludtam.
Zake: Hüm... Hát én letettem a fejem és már alukáltam is. Előtte Hippia ágya felé tekintettem, és az ámulattól amikor megláttam őt aludni beájultam. Mint egy huszonegyedik századi Csipkerózsika.



Zake: Ilyen menő ágyakon még sosem aludtam. Nagyon állat volt. Örülök tényleg hogy itt lehetek és nagyon nem szeretnék elmenni még jóóó hosszú ideig.


Hippia: Sajnálom hogy tegnap nem volt alkalmunk dumálni, mert amúgy szerintem mi jóban lehetnénk.
Rosaly: Amúgy kajak így van. Nagyon hasonlóak vagyunk. Most meg gondoltam készítek reggelit mindenkinek... .Jaj várj ezt így kell csinálni?
Hippia: Hát öhhh..


Rosaly: Hát ez is az én szerencsém. Jó igaz ami igaz a személyzet szokott főzni és én sosem voltam még a tűzhely közelében. De gondoltam egy tojásos rántotta nem egy nagy ügy... hát de mégis... Pedig jó lett volna reggelit készíteni mindenkinek.


Roland: Szegény Rosalynak ez sem jött össze. Egyenlőre úgy tűnik a villa még egész nyugodt a helyzethez képest. Ki az aki a szimpátia szavazás nyomására esetleg megjátssza magát, és ki az aki nem? Egyesek úgy beszélnek mintha már túl is jutottak volna rajta pedig nem. A döntés a ti kezetekben van. Szavazzatok! Ki a kedvencetek az első összefoglaló alapján? A következő részben valakit hazaküldünk itt a felújított stúdióban. Hogy kit fogadok majd az a ti kezetekben van! Legközelebb láthatunk egy kis összefoglalót majd a végén jön a kiesés. Köszönöm hogy velem tartottak, és szavazzanak! Mondják el véleményüket hozzászólásban! Viszlát.

SZAVAZ! KI A KEDVENCED AZ ELSŐ ÖSSZEFOGLALÓ UTÁN?
!LÁJKOLD FACEBOOK OLDALUNKAT TÖBB TARTALOMÉRT!



Ki a kedvenced az első összefoglaló után?

Adrian
Cherysh
Diana
Hippia
Luca
Lorena
Melany
Noel
Rosaly
Ray
Seth
Zane