2020. március 28., szombat

Sims Villa 12 - 12.Rész



12.Rész - Összetört szívek
Rész megtekintése webnodeon


 - Üdvözlöm önöket. Ez itt a Sims Villa 12.évadának 12.része! Ez nem jelenthet rosszat csak szerencsét ugyanis egy újabb védettségi játékon vettek részt a villalakóink.

Villa

9. nap - reggel

/Alphonse Taylor karjaiban ébredezik

 - *Furcsán bámulja a plafont* Lehet hogy igazuk lenne? Lehet ez nem is igazi?

 - Hagyod hogy a fejedbe férkőzzenek? Többet vártam azért tőled. Azt hittem szeretsz! *kifordul*

 - De én nagyon is szeretlek! Ez nem változik sosem! Viszont lehet tényleg túl drámaiak voltunk. Lehet ezért fognak megutálni...

 - Ha azért utálnak meg aki vagy... Az az ő bajuk! Én úgy szeretlek ahogy vagy! Mindennel együtt! *megcsókolja Taylort miközben az arcát simogatja*

 - Menjünk reggelizni. Mami biztosan csinált valami finomat.

/Mami a konyhában

 - Segítenél nekem te kis suhanc?

 - Hát persze mami! Mit csináljak? *mami rámutat a hagymára, mire Marcus elkezdi azt felvágni. Csöndben tevékenykednek egymás mellett, de mami folyton szemez Marcussal* Mami kezd megijeszteni! Ugye nem fog lekapni?

 - Oh fiam! Te azt nem élnéd túl! HAHA! Nem igazából láttam, hogy problémád adódik itt a csajszikkal. Azt gondoltam elmondom neked mit nem szeretnek a lányok egy fiúban.... Ha az túlságosan okosabb akar lenni náluk. Legyél kicsit visszahúzódóbb. Talán akkor nyitni fognak feléd. *Marcus Layla-ra tekint, aki Lucy-val beszélget*

 - Aki nekem kéne az úgy látszik foglalt...

 - Az aranyam a zaciban! NA AZ FOGLALT GYEREKEM! Nekem. De ő nem. Ott van. Beszélj vele. Látom hogy szenvedsz miatta... Lucy pedig szerintem nem úgy gondol a lányra, mint ahogy az látszik...

 - Hát... köszi mami...

/A szaunában Dean, Ava, Neila, Drake és Laura beszélgetnek

  - Nyugodtan mondhatjátok azt hogy nem volt igazam, és ezzel céltábla lettem, de nem érdekel... Kikellet azt mondani, amit mindenki gondolt...

 - Igazából én mondtam ki, csak egy szebb verzióban, mint ahogy azt ti aztán lejátszottátok... Most már nincs ebből visszaút.

 - Hát nem csajszi... Most már úgy fest, hogy nem nagyon fog megbocsátást nyerni nekünk ez a dolog... Amit sajnálok, mert szeretem Alphonse-t.

 - Ő vele nekem sincs gondom, de hát most na... Tudjuk ki a gond itt...

 - Nem fogok hazudni engem is zavar, de én nem értek veletek egyet. Nem Taylor az aki itt problémát jelent. Vannak mások, akik nagyobb veszélyforrások... Én azt mondom jobban körül kéne nézni a mami körüli emberek között...

 - Kire gondolsz pontosan?

 - Egy olyan személyre, aki túlságosan szép és jó hogy igaz legyen...

 - Én tudok valamit, amit ti talán nem, de mivel én hűségesebb vagyok ehhez a személyhez ezt nem adom ki... Viszont lesz itt egy hatalmas párbaj a villa két nagyon hasonló személye között... Ez már biztos... Én érzem.

 - Csajszim... Mind tudjuk kire gondolsz... Gaia... Mi van? Ki az aki még olyan mint ő? Ja igen tudom Lucy.

 - Várható volt, hogy a két tündérkirálynő nem fér meg egymás mellett. De én azért sajnálnám Gaia-t. Én és Neila és nagyon szeretjük őt...

 - Ezt mond akkor is amikor elviszik a milliókat előled, és ők válnak az évadunk arcává és nem te....

 - Mennem kell srácok.... bocsi...

Kibeszélő Szoba

 - Kicsit sok volt nekem ez a sok taktikázás, meg túlgondolás... Lehet rosszul tettem hogy elmentem.

 - Elég rossz, hogy a villában nem lehet semmit megbeszélni titkosan, mert az egyből kiszivárog. Most is biztos Dean rohant elújságolni a dolgokat...

 - Elárultam Gaia egyik titkát... Igaz nem volt szándékos, de valahogy mégis sikerült, amit sajnálok és nem tudom hogyan mondjam ezt el neki...

/Taylor és Alphone csatlakozik a kint reggeliző Cherry-hez, Gaia-hoz és Anissahoz.

 - Jó étvágyat hölgyek.

 - Köszi! Remélem jól aludtatok.

 - Mint a bunda csak azért megviselt a tegnapi dolog...

 - Hát azt gondolom! Én biztos végig bőgtem volna az éjszakát. Szerintem gyönyörű a szerelmetek. Engem nem zavar.

 - Bárcsak én lennék ilyen szerencsés. Őszintén mondom, hogy irigykedem.

 - Hát ezt nem mindenki gondolja így sajnos, de túl lépünk majd rajta *megfogja Alphonse kezét*

 - Én biztosan rá játszanék már azért is, hogy idegesítsem őket... Tudom gonoszul hangzik, de igazából így lehet elérni, hogy hagyjanak titeket békén... Mert így folyamatosan azt fogják hangoztatni, hogy mennyire kamu a szerelmetek.

 - Én egyet értek Cherry-vel. Ha most máshogy kezdtek viselkedni akkor ők nyertek... Elérték amit akartak szóval... semmiképp... *ekkor kilép az ajtón Lucy, és csatlakozik a csapathoz. Gaia megáll a beszéddel majd felállt és bemegy. A hangulat fagyos lesz*

 - Öhm helló? Miért ment be így Gaia?

 - Hát ő már csak ilyen ha rájön a... tudod. WC helyzet. 

 - OH! Szegénykém! Remélem jobban lesz. Mizujs srácok hogy vagytok a tegnapi után?

 - Egészen jól csak hát azért mindig itt van ez a levegőben, és kezd nagyon dühíteni.

 - Ja hát persze! Arra lennék kíváncsi ha azt mondanánk Drake-nek, meg Laura-nak hogy kamu a szerelmük ők mit mondanának... 

 - Véres harc lenne.

 - Nem kell sok hozzá, hogy robbanjon a bomba.

*Neila a távolból közeledik*

 - Hol van Gaia?

 - WC-n. Problémái adottak.

 - Oh... értem. Persze. Köszi.

/Odabent Marcus odamegy Layla-hoz.

 - Hogy vagytok Lucy-val?

 - Megvagyunk. Igazából elég sokat dumálunk szóval...

 - Aham... értem... Figyelj beszélni akartam veled bár tudom nem érdekellek már a tamponos dolgok óta, de azt akarom, hogy tudd, hogy nekem tetszel. Szerintem egy jó fej csaj vagy és jó lenne újra megpróbálni... *zavartan a földet nézi*

 - Nem akarlak megbántani, mert tudom milyen érzés... De én most Lucy iránt érzek valamit... Nem tudok másként érezni... De megbocsátok a dolgokért, és legyünk barátok!

 - Sajnos az nekem... nem opció... *dühösen kirohan az udvarra*

 - *mami a távolból* 😔

/Neila benyit Gaia-ra

 - JÉZUS! KOPOGJ! Majdnem infarktust kaptam! 

 - JAJ NE HARAGUDJ! Bocsi, csak azt hittem csak kamuzol hogy elkerült Lucy-t.

 - Az is benne volt. Meg egyedül akartam lenni kicsit. Hogy vagy? Minden okés?

 - Az a helyzet, hogy be kell valljak valamit.... Lehet véletlenül elmondtam Drake-nek, Laura-nak, Ava-nak és Dean-nek, hogy nem szereted Lucy-t.... NE HARAGUDJ KIHÚZTÁK BELŐLEM! :'(

 - Oh shit GIFs - Get the best GIF on GIPHY

 - Annyira sajnálom Gaia... Én... *elsírja magát* Néha annyira buta vagyok...

 - Nem gond... egy időn belül kiderült volna úgyis. Kezdek kicsit becsavarodni idebent megmondom az őszintét neked... Kezd egyre nehezebb lenni. Feszült vagyok és egy nyomás van a gyomromban egész nap... Félek hogy kiesek... Félek hogy kiesel... Lucy-n próbálom ezt levezetni, mert ő még olyan, mint én az elején... Nem tehet semmiről. Most meg mindenki azt fogja... *megfogja a fejét*

 - *megöleli Gaiat* Girls hugging GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Stúdió

 - Sokan azt gondolják ez egy könnyű játék pedig nem az. Sok mindent el kell tűrnie az embernek... De szép volt ezeket a pillanatokat látni. A lakókat még aznap elvittük egy gokart pályára ugyanis autóversenyzésben derült ki az, hogy ki lesz védett! Nézzük ki nyerte el a dicsőséget. 

THE SIMS 4- THE RIDGE RACE TRACK *NO CC*| SPEED BUILD - YouTube
Gokart Pálya

 - Akkor kedves lakók! A szabályok egyszerűek! Mind egyszerre indultok, és az első beérő fogja megnyerni a védettséget. Felkészülni! Vigyázz! Kész! 

 - Na ebben én biztosan nem leszek nyerő... Hagyjuk is inkább...

 - Ne add fel! :) Ki tudja lehet te leszel az első...

 - Hát köszi... Megpróbálom. 

 - Kedves mindenki! Megérkezett a győztes! Ezt megnyerem!

 - Mennyire kár, hogy lefoglak előzni... Mivel én is egy tapasztalt gokartos vagyok...

 - Egy ázsiai lánytól mindenki a legjobbat várja... Szóval csak annyit mondok sok sikert.

 - Kár hogy nem sport kocsikkal versenyzünk...

 - Azt én is adnám...

 - Jaj! Miért pont öregasszonyként kellett nekem tv-be jönnöm szerepelni. Átkozott James Dean!

 - Csajszi! Nyugizz le! Csak tartsd a vonalat, és minden okés lesz.

 - Búcsú csók? Lehet meghalunk...

 - Azért azt csak nem...

 - Sok sikert nektek!

 - 😏

 - FÉLEK! OMG!

 - Sok sikert mindenkinek.

 - RAJT!!!

*A verseny közben Taylor és Drake egy nagyot ütköznek. Kiszállnak a gokartból, majd egymásnak feszülnek*

 - Direkt nekem jössz ember!!! NORMÁLIS VAGY?

 - Inkább csak az utamban voltál!!! 

 - Inkább mondanád már el végre mi a problémád!? Talán az hogy félsz hogy kiesel?

 - Attól félek a leginkább, hogy ha visszanézem az évadot téged kell nézni és azt az irritáló képedet! 

*mami ultra lassan vezetve megy közéjük, versenyszeművegben*

 - Fiúkák! Birkózzátok le vagy tegyétek máshogy, de ne itt veszekedjetek hanem majd a kiválasztó tábla előtt... Vagy egy ágyikóban! HAHAHA!!! *mondta majd tovább hajtott röhögve*

She crazy GIFs - Get the best GIF on GIPHY

*Elől vezet Marcus és Layla szinte fej fej mellett haladnak*

 - Egy összetört szív ereje lobog most bennem! NEM GYŐZHETSZ LE!

 - AZT MAJD MEGLÁTJUK! GYERÜNK BÉBI MENJ GYORSABBAN MÁR!!! ÁÁÁÁ

*A cél közeledik, Layla és Marcus üvöltve vezetnek, majd Marcus áthajt a célvonalon, így ő lett a védett és a győztes*

 - EZ AZ! LÁTOD! ERRŐL VAN SZÓ! 

 - Ügyes vagy tesó! *pacsiznak az épp beért harmadik helyezettel*

 - Szép volt... Gratulálok. *kinyújtja a kezét, hogy kezet fogjon Marcussal, de erre ő Layla-nak egy csókot ad, amit meglátva az éppen beforduló Lucy megzavarodik, és neki megy az oszlopnak a célvonal mellett*

 - JÉZUSOM! TE NORMÁLIS VAGY? LUCYYYY! JÓL VAGY! SIETEK! 

 - Öhm... Ez most mi volt?

*odasietnek Lucy-hoz*

 - Jól vagy?

 - Lucy?

 - Semmi bajom! *Lucy idegesen kiszáll a kocsiból, majd elindul a kijárat felé*

 - NE LUCY! ... LÁTOD MOST JÓL MEGCSINÁLTAD! MIÉRT KELLETT EZT?

 - Én csak... Sajnálom, de.... 

 - NE! ÉRJ! HOZZÁM! HAGYJ BÉKÉN ÉS KOPJ MÁR LE! 

 - Hát ezért megérte harmadiknak lenni...

Stúdió

 - Sok volt ez mára nem? Hát igen, ami fontos azt megtudtuk. Marcus védett! Ezzel pedig elérkeztünk egy forduló ponthoz, hisz a következő rész a kiválasztás! VAJON KIK KAPNAK JELET? El sem tudnám dönteni... Nos kiderül legközelebb. Maguk pedig szavazanak a szimpátia szavazásra. Egy jelenlegi állást mutatunk önöknek, hogy eddig hogyan alakul a szavazás. Ahogy láthatják Ava-t Gaia letaszította a trónról. Szavazanak kedvenceikre! Viszlát!



Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Drake
Susanne
Lucy
Anissa
Ava