2018. december 20., csütörtök

Sims Villa 11 - 4.Kiválasztás (17.Rész)


Sims Villa 11
4.Kiválasztás
*A kiválasztó beszédekben a játékosok is részt vettek*
Előző rész: 9.Összefoglaló



Roland: Eljött újra az idő hogy a lakók kiválasszák kiknek kell megküzdeniük a bent maradásért. A csavar az volt hogy ezt mind a karácsonyi ceremónia kellős közepén tették. Nézzük mi lett a végeredmény.





Cherysh: Az én jelem szimplán egy taktikai döntés , ami a játékom előremeneteléhez kell. Sajnálom de a jelem Rosaly a tied.



Adrian: Én arra a személyre teszem a jelemet akinek a kezdetekkor sok bizalmat szavaztam, de azóta is úgy érzem nem kezelte megfelelően a titkomat. Alapvetően nem volt vele konfliktusom, de nem szeretem a Lorena és közte levő problémából származó feszültséget. Sajnálom, de a jelemet te kapod Rosaly.



Lorena: Az én jelem egy olyan lány kapja, akinek nem adtam okot, hogy un szimpátiát érezzen irányomban, az én jelem Rosaly kapja.



Viktor: Nos hát, sok név megfordult a fejemben, igazából szinte senkivel se állok közeli kapcsolatban Cherysh-en és Adrian-on kívül, amit sajnálok. Viszont a jelemet egy olyan lányra teszem, aki egy közeli barátomnak itt bent, már kicsi galibát okozott, és ezzel neki szeretnék segíteni, ez pedig a Rosaly



Ray: Az én jelöltem egy olyan lány, aki igazából olyan, mintha nem is lenne. Igazából nem érzek felé semmilyen szimpátiát, de nem is tartom antipatikusnak. Cherysh.



Rosaly: Na hát először sziasztok!
Én ma a jelemet egy olyan személyre teszem , akivel eddig nem volt konfliktusom két dolog miatt rakom rá. Az egyik az, hogy úgy érzem mintha nem keresné a társaságomat. A másik  pedig hogy az előző párbaj után nagyon elkeseredett és azt hiszem úgy érzi hogy a nézők utálják őt de én szeretném hogy visszaigazolást kapjon nézőktől. Remélem hogy ha kimész és visszajössz közénk el fogod majd hinni hogy te egy erős játékos vagy. Ray



Melany: Nem sok mindent tudok hozzá fűzni a jelemhez. Igazából vele nem vagyunk annyira nagy kommunikatív kapcsolatban... Lorena.



Diana: Szerintem felesleges indokolni, hisz mindenki tudja, hogy nem vagyunk jóba ezzel a  személlyel, Lorena tiéd a jelem.



Rosaly: Én egy olyan személyt hívok ki párbajra akivel már nem férünk itt egymás mellett meg ... Győzzön a jobbik... Lorena.




Roland: Ehj egy újabb cica harc lesz. Szóval most Rosaly és Lorena között kell dönteniük. Ki marad és ki megy? Maguk döntenek. Szavazzanak! Találkozunk a párbajon.





Ki térjen vissza a negyedik párbajról?



Rosaly
Lorena
Created with Survey Maker