2020. december 25., péntek

Sims Villa 13 - 6.Rész: A visszatérő


SIMS VILLA 13
6.RÉSZ
A VISSZATÉRŐ


 - Üdvözlöm önöket a Sims Villa 13-ban. Örülök hogy újra itt lehetek magukkal. Azt már sajnálom hogy nem az előző epizódban voltam épp a műsor vezetője, mert elképesztő dráma volt végig. A mai részben is lesz dráma és igazi tovább lépések... khm... De a lényeg a lényeg hogy Manami visszatért, de nem mindenki örült neki. Lássuk is mi volt a helyzet Aleesa és Marci kiesése után.


 - Úgy örülök hogy visszatértél! El sem hiszem! De hát hogy hogy?! Mi történt?

 - Én is nagyon örülök neki. Hát adtak egy második esélyt. Csak egy valaki kaphatta meg a kiesettek közül és végül én lettem a szerencsés.

 - Ez által én is.


 - Én ennek nem örülök egy picikét sem. Te már kiestél és azok is akik kint vannak, azért vannak kint, mert mi tovább jutottunk ti meg nem. Ezt így nem érzem fair-nek... 

 - Nem tudom most mit vagy annyira kiakadva! Carol légy szíves ne viselkedj így.

 - Gondolom ha te jöttél volna vissza nem lennél ilyen véleménnyel erről. Én mindennél boldogabb vagyok, hogy folytathatom tovább a versenyt.

 - Örvendek neki. Érezd itt jól magad amíg lehet, hisz már kiestél így tudjuk hogy amúgy sincs sok esélyed... De azért örülök hogy látlak, mert így úgy érezhetem, hogy van továbbra is itt kihívás.

 - Meglátjuk az esélyeket szerintem...


Manami - A kiesés megviselt. Nem fogok hazudni eléggé összetörte az önbizalmamat, de megtanultam újra szeretni magam és a tehetségemet. Így úgy gondolom erősebben tértem vissza... Hisz tudom most már bármi lesz én állva maradok. Carol kirohanását nem tudtam hova tenni, de tőle nem is vártam mást. 


 - Jaj! Annyira boldog vagyok hogy visszatértél! El sem hiszem hogy végre megint nem kell egyedül éreznem magam... Bocsánat ha túl szorosan szorítalak.

 - Semmi gond Helena csak azért a tüdömet tartsd életben, mert szűkségem van még rájuk.


*A többiek elmesélik Manaminak mi történt mióta kiesett*

 - Szóval mit szólsz ehhez? Ne is csodálkozz hogy letámadott amikor visszatértél.

 - Meglepődtem hogy ilyenek törtétek itt. Szóval hadi lábon állt a villa... De ki volt aki megtudta ezt az egész pletykát?

 - Aleesa mondta el Carol-nak... Az én tudomásom szerint. Nekem Carol ezt mondta.

 - Szívem ez azért fars, mert ott voltam, amikor kijött a színpad teremből és oda rohant mint valami örült mókus, hogy elmondja Helena mocskos titkait.

 - Magyarul végig hazudta a villát, hogy össze zavarjon mindenkit.

 - Ez a nő egy atombomba. Komolyan ha az anyja is ilyen lett volna megnyeri az előző évadot.

 - Mami jó fej volt legalább... Carol csak letámad és szét szed... Nem szimpi. Sajnálom Helena-t is... Ti nem beszéltek?

 - Nem és ez így is marad. 


Amelia-  Habár a történtek tisztázva lettek nem hiszem hogy valaha lesz baráti kapcsolatunk Helena-val. Nem keressük egymást társaságát. Nem haragszom rá csak egyszerűen nem tartanám etikusnak ezek után barátságot kezdeményezni. De majd meglátjuk mi lesz.


 - Nem fogom mondani Carol, hogy igazad van. De valamilyen szempontból nézve mégis. Én nem örülök neki... Nincs bajom Manami-val, mert amúgy szeretem és sokban hasonlóak vagyunk, de mégis... Akárki jön vissza nem örültem volna neki teljesen őszintén.

 - Meg most tök kellemetlen. Például ez Kylie-nak furi lehet hisz az ő keze volt benne abban, hogy Manami kiesett. Ha most Marci vagy Aleesa tér vissza akkor ellenem már kampányolás lenne. Ami őszintén nem érdekel, mert békét kereső ember vagyok. Nem fogok vitákba és háborúkba belekezdeni vagy folytatni.

 - Én sem szerettem volna megbántani őt, de hát akkor ti egyet értetek velem.

 - Én csak sajnálom, hogy most hogy visszatért Helena legjobb barátnője már nem lesz szűksége az én barátságomra.

 - Ha ez tényleg így lesz Songmin akkor nem is volt rá szűkséged.

 - Én biztos vagyok benne, hogy Helena továbbra is barátjának tart kis srác. *kacsint*


Venus - Mikor bejöttünk Manamival azt gondoltam ő lesz a legjobb barátnőm, de ő merőben más társaság felé fordult. Remélem ezt majd kitudjuk javítani a kapcsolatunkban. Viszont továbbra is azt gondolom, hogy aki kiesett az maradjon is kiesett...


 - Igazából... Nem zavar hogy visszatért. Örülök neki, mert az egy nehéz döntés volt... Mégis csak emberek álmairól van szó, ami olyan mint az enyém már mint érted... Szóval jah... 

 - Igen ez így van... De mi lesz ha ő nyeri meg a játékot? Akkor is így fogod gondolni? Bár engem nem zavar a csaj, mert vagyok annyira magabiztos hogy nem tántorít el... Visszajöhetne az összes eddigi kiszavazott akkor is biztos lennék magamban, mert muszáj... Mikor hátra hagytam életem a múltban is azért volt, mert magamban hittem. Nem másban vagy a sorsban... Magamban... szóval érted.

 - Ha ő fogja megnyerni akkor megérdemlem hogy visszatért... Ha győzni fogok úgy szeretnék hogy mindannyiotokat legyőztem a tehetségemmel. 


Kylie - Mindenki megborult, hogy visszatért a csaj. A szemében mindenki nagy mosoly, de a háta mögött mindenki fröcsög, tüsszög hogy "jaj nem fair". Kit érdekel a plusz egy? Ha jó vagy legyőződ.


 - Megmondom őszintén amikor kiestél kicsit összetörtem. Kylie-val azóta sem beszélek sokat. Haragszom rá emiatt még mindig. De most hogy visszatértél újra azt érzem hogy élek.

 - Kicsit aggasztó számomra azért hogy a játékodra ennyire nagy hatással van az én jelenlétem. Tudnod kell hogy én nem az a féle lány vagyok. Nekem idő kell... Nem fogok két nap után ágyba bújni veled...

 - De akkor te is érezted amit én? 

 - Igen és én is éreztem azt a hiányt és dühöt... Mert nekünk több járt. De hát akkor itt vagyunk és csapatjuk.


 - Tudom az elmúlt nap elég stresszes volt számodra. Szeretném ha tudnád, hogy ami történt nem volt szerintem szép dolog, hogy kiadták a titkod. De azt is tudnod kell hogy én és Amelia tovább jutottunk és elkezdődött valami... Szeretném ha nem szomorkodnál emiatt. 

 - Aranyos vagy hogy ezt megvitattad velem, de nem érzek már iránta semmit. Szóval sok sikert nektek és szurkolok hogy sikerüljön.


 - A kiszavazás óta Amelia úgy kerül, mint a forró kását. Nem mert szembe nézni velem vagy csak fél tőlem, hogy olyan helyzetbe kerítettem, amiben nem szeretett volna lenni?

 - Biztosan meglepte a választásod... De én most nem a taktikáról szeretnék veled beszélni... Mitch nem léptünk előre ebben az egészben. Elteltek a napok és mintha mit sem mondtam volna neked. Tudom mi lazák vagyunk, de kezdem úgy érezni semmi esélyem nálad.

 - Értem... Hát nagyon sajnálom... Én nem tudom mit gondoljak erről. Nem érzek még úgy hogy azt mondjam ezen a kapcsolaton ami köztünk van változtatnék.

 - Elkell menjek a WC-re. Most kiszállok...


Mitch - Nem tudom mit tehetek Venus-al kapcsolatban. Sajnálom hogy nem tudom neki megadni, amit szeretne. Nem érzek olyan érzelmeket mint ő... De nem szeretném elveszteni, mint barát... Viszont ez sem mehet örökké... Félek hogy ha megmondom az igazat elfordulunk egymástól.


 - Elég régen főztem ezt és még a recept sincs nálam, így most agyalok hogy megcsináljam-e. Anyukám tanított rá és az ő tiszteletére készíteném, mert ma van a születésnapja.

 - Biztosan nehéz hogy most nem lehetsz vele... Őszintén nekem is hiányoznak a szüleim és a barátaim. Mégis csak karácsony van. De hát valamit valamiért. A cél érdekében egy évet kibírok így.

 - Ezt én is így gondolom. Lesz még sok lehetőség együtt tölteni a karácsonyt... Songmin miért lógatod ennyire az orrod?

 - Nem tudom elmerjem-e mondani nektek, mert az előző ilyen dolognál is perceken belül tudta mindenki... Viszont nagyon megszerettem Helena-t. Nem szerelemből hanem mint barátot és úgy érzem elvesztettem őt. A mai nap nem is jött még oda hozzám.

 - A helyedben én oda mennék és elmondanám neki mit érzek... Sajnos én sem tettem és lehet most elveszítem az egyik legjobb barátomat.

 - Nem szeretném ha rosszul érezné magát... Nem mondok neki semmit. Egyszer neki is felfog tűnni hogy elhanyagolt.

 - Mitch most nem akadékoskodás... De Venus-ról van szó?

 - Igen... Szerintem belém szeretett és most nem tudom mit tegyek mert én nem azt érzem amit ő.

 - NA! Ez a kedvencem. Velem ez már százszor volt. Hiába volt a pasi pénzes, kedves, udvarias. Szóval teljesen tökéletes... Én nem éreztem azt, ami kell ahhoz hogy teljesen oda adjam magam a szerelemnek és a kapcsolatnak. Ne ostorozd magad. Ha nem akkor nem. Ezen nincs mit rágódni. Ha nem akar így a barátod lenni mi itt vagyunk barátoknak.

 -Így van. Köszönöm hogy most rátok is támaszkodhatok. 


Songmin - Nem nagyon örültem annak, hogy Manami miatt elveszítettem Helena-t. Viszont új barátokra találtam, ami tök jó. Mitch és Kylie két nagyon kedves és jó ember. Szeretem őket és örülök hogy velük bármit megbeszélhetek, mert biztos vagyok benne hogy nem adják tovább.


 - Köszönöm szépen a masszást.

 - Lehet beszélnünk kéne valamiről, amiről eddig nem esett szó... Kicsit úgy érzem elsietjük a dolgokat. Nem szeretném ha azt gondolnád pár nap után hogy lefeküdtünk ennyi volt az egész.

 - Nem tudom most mire gondolsz... Elkéne távolodnunk egymástól?

 - Nem! Csak jobban megismerni egymást. 

 - Ennél jobban hogyan lehetne megismerni egymást? Összezavarsz Nathan.

 - Gondoltam hogy félre fogod érteni. Mindegy akkor. A lényeg hogy ne legyen ez is csak egy futó kapcsolat.

 - Nem lesz az. Nem tudom miből szűrted ezt le. Nagyon jól elvagyunk és ez így is marad...


 - Szóval kezdjük azzal, hogy nagyon boldog vagyok hogy újra láthatlak és megbeszélhetem veled a gondjaimat. Az elején nagyon egymásra találtunk, de aztán te többet foglalkoztál mindenkivel, ami bántott. Nem fogok hazudni sem. Az hogy visszatértél nem tetszet abból a szempontból, hogy kiestél és most mégis itt vagy. Lehetet volna szó bárkiről, de mivel te vagy az, akit a barátnőmnek tekintek így nem érdekel most a játék inkább az emberi érzelmek. Hiányoztál...

 - Aranyos vagy hogy őszinte voltál velem. Én is így fogok most tenni... Miután bejöttünk te Mitch-el elvonultál és megkörnyékezhetetlen lettél. Úgy gondolom hogy valami kialakult benned irányába és ezért nem érdekelt mi van velem...

 - Igazad van... Sajnos tényleg többet érzek, mint ő. Ez most a barátságunkba is fog szerintem kerülni, mert nem tudok elvonatkoztatni... Nem tudok rá barátként gondolni. Nagyon nehéz ez Manami. *megöleli*

 - Nyugodj meg... Most már itt vagyok hogy támaszt nyújtsak neked.


 - Hát nem volt semmi a mai epizód sem. Ha az én évadaimban lett volna ekkora a feszkó én kirepültem volna egy űrhajóval a labirintusból. Barátságok és kapcsolatok vannak veszélyben. Mitch és Amelia lehet elsiette a dolgokat. Venus és Mitch között megszakadhat a barátság? Songmint és Helena sem olyan jó cimborák már. De kialakult egy új hármas, ami egész érdekes hisz nincs semmi közös a három emberben csupán annyi, hogy mind a hárman őszinte emberek, akik nem gondolják túl a játékot és a taktikázást. Manami visszatérte teljesen felborította a villát. Hát a következő részben meglátjuk mi lesz ennek a következménye. Várjuk önöket legközelebb is. Alább tudnak jelentkezni a következő évadba, ami nagyon ajánlott! Megtudják nézni az instagramm oldalunkat és szavazni is tudnak. További szép napot. 

Melyik lakó eddig a legszimpatukisabb?
Venus
Mitch
Jordan
Songmin
Carol
Kylie
Manami
Helena
Amelia
Nathan