2020. április 21., kedd

Sims Villa 12 - 33.Rész



33.Rész - Top nyolc


 - Üdvözlöm a nézőket. Ez a TOP 8 első adása, és a játék sokadik napja már. Hisz tizenöten kezdtük ezt a kalandot, de mára már csak nyolc sim van a villában. Mint látják sok minden változott. Például láthatják az IN GAME képeket, amiket eddig nem. Remélem tetszik majd maguknak az új formáció. Új szimpátia szavazás is indul, amire várjuk szavazataikat. Végül egy marad, és az ki is fog derülni hamarosan hisz már a végjáték közeledik. Tegnap este Cherry és Ava elhagyta a játékot. Dean került vissza, aki összetört szerelme elvesztése miatt. Nézzük mi történt még az este.


Villa
32.nap - Este


 - Ezt nem hiszem el! Miért pont ő? Ha már nem is Cherry, miért nem Ava? Mit tud ez a gyerek amit mi nem?

 - Nyugodj le Layla! Nem marad itt sokáig... Legalább láthatom a szenvedését, amit én átéltem... Miatta...

 - Remélem is hogy szenvedni fog... pf...


 - Gyertek! Ava üzen nekünk egy utolsót!

 - Sziasztok lakók! Hát elképesztő kaland volt ez és nagyon sajnálom hogy így alakult. Dean nagyon szeretlek, és tarts ki. Szurkolok neked!

 - Köszönöm kincsem! szeretlek! Nagyon fogsz hiányozni.

 - Aranyos volt. Nagyon fog hiányozni nekem is.

 - Nagyon furi hogy így nyolcan maradtunk... *megszorítja Taylor kezét*

 - Szerintem legyünk azért hálásak, hogy itt lehetünk.

 - *megfogja Neila kezét* Csak annak örülök hogy együtt vagyunk itt.

 - Bárcsak itt lenne Lucy is...

 - Vagy Drake... De valaki kiejtette... Hogy vagy Dean? Remélem fáj...

 - Hagyjál most... Nem kell belerúgni abba aki már eleve a földön van.

 - Igaza van Laura...

 - Mindegy...


Dean: Nagyon sajnálom hogy Ava kiesett... De örülök, hogy kint hagyhattam Cherry-t. A nagy szájának és taktikájának az lett a vége hogy kint maradt, de érzem még mindig hogy többen a vesztemet akarják idebent, mert túl erős vagyok nekik... Most kell okosnak lennem vagy gyorsan a vesztem lesz.


Layla: Úgy érzem én vagyok a villa átka. Aki velem jóban lesz az kiesik. Lucy, most pedig Cherry. Igazából nem értem miért szeretik a nézők jobban Dean-t. Semmi más nem csinált csak rinyált, és furcsán viselkedett. Nem őszinte... Na mindegy amúgy Marcus is elég furcsán viselkedik. Folyamatosan Neila közelében van, és úgy érzem teljesen elvesztette az érdeklődést, ami még az elején volt a játéknak. Szerencsése Gaia-val, és főleg Laura-val megtaláltam a közös hangot.


Taylor: Érdekesnek tartom, hogy még itt vagyok, hisz én mindig kimondom amit gondolok. Sajnáltam Dean-t amiért elvesztette a szerelmét, mert én nem tudom mit tennék ha Alphonse nem lenne mellettem idebent. Eléggé elszabadulna a pokol számomra. Kicsit félek is, hogy most mi jövünk, hisz mi maradtunk az utolsó szerelmes pár idebent.


Gaia: A top8-ban nincs különösebb taktikám. Eddig is ellavíroztam taktikák nélkül. Amire számítok az sok könny, és sok idegeskedés. Most lesz igazán csak nehéz az egész, de szerencsése sok barátom van. Neila egy örök baráti szövetségesem, és jóban vagyok a többi lánnyal is. A fiúkkal sincsen gond. Igazából most jól érzem magam. Itt vagyok köztük, és próbálom megélni az élményt.


Alphonse: Kétszer is azt kellett átélnem, hogy egy lakótársam elveszti a szerelemét, és láttam az arcukon az érzelmeket. A legnagyobb félelmem idebent nem az hogy én esek ki hanem hogy Taylor. Nem akarom átélni azt a fájdalmat, amit akkor érezhet az ember. Remélem, hogy együtt eltudunk jutni a fináléba, és az nekem már elég megnyugtató lenne, hogy azt mondjam ez a játék pont úgy alakult ahogy azt én szerettem volna.


Neila: Ahhoz képest mennyire féltem, hogy kiesek az első párbajon, most pedig itt ülök a TOP8-ban úgy érzem nagy utat tettem meg. Sokakat szeretek akik bent maradtak, és vannak akikkel a kapcsolatom kezd elmélyülni. Most hol is állok? Szerintem mindenképpen többek listáján, hisz Dean és rajtam kívül nem tért még senki vissza párbajról nagy különbségekkel. Remélem sikerül legyőzni a taktikákat, és végül eljutni a fináléba.


Marcus: Ez a játék nagyon stresszes. Sokszor azon agyaltam, hogy bedobom a törölközött, de HÁLA A JÓ ISTENNEK! Nem tettem! A helyzet az, hogy most nagyon jól érzem magam. Kaptam egy új frizurát, friss lettem, és készen állok Neila-val elmélyíteni a kapcsolatomat, mert úgy érzem mi igazán összeillünk. Persze hogy félek, hogy Dean sorsára jutok, de hát ez a játék ilyen, minden benne van a pakliban ha érzel a többi ember iránt valamit. Candy-nek volt a legkönnyebb ez ügyben.


Laura: Miután Drake kiesett azt hittem nekem is végem. Nem hittem hogy eljutok idáig, vagy hogy egyáltalán ép elméjű leszek. Nehéz, hogy nem hallok róla. Nem tudom mi van vele... És remélem Dean is átéli majd... IGEN! Lehet engem gonosznak nevezni, de ő miatta kellett szenvedjek, és tudom ez nem a legszebb módja a feldolgozásnak, de én nekem így megy. Szeretném látni ahogy átérzi amit én is... Aztán lehet leülök vele beszélgetni...


 - Nem hiszem hogy rosszul kéne magad érezned, mert végül is te itt maradtál, úgy hogy szinte mindenki a távozásodat akarta.

 - Így van. Azok után hogy mindenki a vesztedet akarta is itt vagy a legnagyobb középső ujj amit mutathatsz az utáloknak.

 - Köszönöm srácok... Igazából ami most vigasztalna ha itt lenne Ava, de hát mint tudjuk nincs, és ez most végig fog kísérni, amíg itt leszek. Félek, mert jön a kiszavazás, és ki tudja mi lesz... Igaz védett vagyok, de mint tudjuk érkeznek az aranykártyák...

 - Ezért ne most stresszelj. Eljön majd annak az ideje, hogy ezen agyalj. Csak akarom hogy tudd, amikor is Laura párja esett ki, hogy rám számíthatsz. Bármikor ha beszélni akarsz valakivel...

 - Aranyos vagy! Köszönöm. Most igazából jobb lenne kicsit egyedül lenni...


 - Nagyon ügyes vagy csajszi! Amúgy ne idegeskedj. Inkább élvezzük hogy itt vagyunk... ZSÁMÓ! 

 - Te tényleg nagyon bolondos vagy! Örülök, hogy végül egymásra találtunk. Nem gondoltam volna...

 - Ezt teszi az emberrel ha egyedül játszik, és nem a párjával. Amúgy megerőltető tud lenni... Igen nagyon jó érzés, de egyben akkor egyből mindenki egyként kezel kettőtöket.

 - Tudom mire gondolsz. Mikor Lucy-val elvoltunk akkor is mindenkit elzártam magam körül, mert csak ő érdekelt.


 - Azért sajnálom, hogy nincs itt velünk a Mami, Cherry, Lucy... néha nagyon hiányoznak.

 - Igen, hát ez a játék ilyen... Nekem mondjuk nem hiányzik Candy, és a terrorizálása. Ha még itt lenne... Én már tuti feladtam volna.

 - Pedig érdekes lehetett volna. Minden esetre ha én nem lennék itt hiányoznék Neila?

 - Hát persze! Te vagy az egyik legjobb haverom idebent.

 - Awkward Cardi B GIF by Saturday Night Live - Find & Share on GIPHY

 - Ja igen... Nekem is csak barinő... Na mindegy. Asszem bemegyek csinálok vacsorát.

 - Igazából ma én szeretnék főzni! De gyertek be.


 - Mi az Póni nagyon letörtnek tűnsz.

 - Hát azt hittem megint, hogy elértem valamit, és kiderült hogy nagyon nem.

 - Hát figyelj... Most mondanám, hogy voltak esélyeid másoknál... khm...

 - De az a másik valaki mást választott, és aztán már mindegy volt. Főleg ahogy velem bánt...

 - Ehhez a beszélgetéshez nekem kell pár kör likőr.


 - Szia csajszi! Nagyon finomak az illatok... Na de... Beszélni akartam veled valamiről.

 - Ha arról amit kint mondtam, azt csak azért mondtam, mert nem akarom hogy azt higgye, hogy máris az övé vagyok, mert részegen lesmároltam... AZ EGYETEMISTA Cherry is kapott tőlem most na érted... Ne ez legyen amiért belém szeret. Hanem aki vagyok.

 - Pedig biztosan szeret téged valóban is... Csak nem akarom hogy csalódj, meg hogy olyan helyzetbe kerülj, amiből nehezen fogsz kikecmeregni. 



 - Hova lett Marcus?

 - Megbeszéli a dolgokat Neila-val.

 - Ők akkor most együtt vannak? Még mindig nem tudom eldönteni a buli után...

 - Én örülnék ha lenne még egy szerelmes pár... khm...

 - A két póni összeillik. RÓZSASZÍN FELHŐK!

 - Arra azért kíváncsi lennék, hogy mi hozta össze őket... Meg hogy mikor fogjátok őket szétválasztani...

 - Aham.... Na mindegy Dean.

 - Hidd el Dean nem volt szándékunkban szétválasztani titeket. Ez Cherry döntése volt.

 - Mindjárt elkezdhetünk sírni, hogy kimertük szavazni a szerelmed. Ez a játék arról szól, hogy kiszavazzuk egymást. Nem tudom ezen mi akkora meglepetés ember... 

 - Majd meglátod milyen ott kint ülni és akkor megértesz... Ha egyáltalán megéled azt.

 - Gyerekek... Kérlek... Volt elég dráma mára... 


 - Csak azt akartam neked mondani, hogy én azt gondoltam több van köztünk mint csak barátság....

 - Marcus... Tudod jól hogy nekem nem vagy közömbös, de nem hiszem hogy egy kapcsolat most jót tenne nekünk idebent. Szerintem maradjunk jóban, és legyen ez egy egyfajta "kint meglátjuk" állapotban, hogy majd odakint folytathassuk... Én nem tudok most érzelmeket táplálni egy taktikai játékban.

 - Értem... De nekem az a csók nem is jelentett semmit?

 - Részeg voltam... Nem akarom hogy egy ilyen semmit mondó csók legyen ami megmarad egymásból.

 - Értem... Hát rendben...


 - Bocsiiii! Csak bejöttem elmosni a tányérokat...

 - Öhm... ok...



Villa
33.nap - Reggel


A lakóknak reggel választaniuk kellett egy random számot, és az alapján kaptak egy ARANYKÁRTYÁT! Ami valamilyen képességgel ruházza fel a lakókat. A lapokról ITT olvashatsz többet. És íme hogy ki melyik aranykártyát kapta végül:



Stúdió


 - A lakók megkapták az aranykártyájukat. Ezzel pedig elkezdődött egy új taktikai játék, amit a következő részben láthatnak. Remélem élvezték ezt az újfajta részt, ami a fináléig ilyen lesz. SZAVAZZANAK AZ ÚJ SZIMPÁTIA SZAVAZÁSRA! Mi a változás? Mostantól CSAK EGY DARAB EMBERRE SZAVAZHATNAK! DE továbbra is minden egyes nap. A szavazás felett láthatják majd az előző szimpátia végleges eredményét. Tovább szép napot maguknak, és majd találkozunk. Viszlát.



Melyik lakó a legszimpatikusabb neked? (Naponta egy szavazat)

Taylor
Neila
Alphonse
Gaia
Dean
Layla
Marcus
Laura
Created with Quiz Maker