2020. április 11., szombat

Sims Villa 12 - 24.Rész



24.Rész - A búcsú bál
Webnode oldal 

 - Üdvözlöm önöket! Bizony már a 24.résznél tartunk. El sem hiszem mennyi idő telt el, de még mindig 12 sim van játékban, és arra várnak, hogy megtudják ki nyeri meg a fődíjat, és válik győztessé. Ezért is kell szavazniuk a mostani párbajra, mert önök lesznek a legfőbb döntő bírái ennek. A tegnap este szépen telt a lakóknak ugyanis egy búcsú bált rendeztünk a két párbajozónak hisz nem tudhatjuk melyikük tér vissza a párbajról. Nézzük milyen volt a bál! 


Villa
24.Rész - Este

/A lányok épp öltözködnek, és készülnek a bálra a hálóban

 - Laura segítesz nekem légyszíves ezzel a ruhával? Egyszerűen nem tudom felhúzni. Remélem nem híztam egy kilót sem!

 - Persze! Ah ne foglalkozz a kilókkal. Rám is jött már pár. 

 - Csajok nem fontosak ezek a külsőséges dolgok. Egy nő úgy gyönyörű ahogy van! Teljességében, és szépségében. Jöjjön csak fel az a plusz kiló! Legalább lesz mit fogni A közben! 

 - Jól beszél a csajszi. Hallgassatok rá! Egy pasinak nem mindig a kis sovány csibék kellenek.

 - De az a baj a média belénk programozza milyennek kell lenni. Sokan ezt tartják a normálisnak, és ennek is élnek. Őszintén én ha nem lennék ilyen sovány, és olyan amilyen nem lenne nagy követő táborom online.

 - Hát figyeljetek én Görög családból jövők. Ott habzsoljuk az életet. Nem fogjuk vissza magunkat, szóval én tudom mire akarsz kilyukadni és átadni Ava. Remélem sok nő megérti ezt. A súly nem minden.

 - Én már voltam kövérrel, sovánnyal. A lényeg hogy érts ahhoz, amit csinálsz! Haha!

 - Köszönöm Laura! Na lányok hogy festek? 

 - Gyönyörű vagy csajszi!

 - Én korhű leszek magamhoz, és régimódi ruhában megyek. Tánc partnerem úgy sincs...

 - Nyugi mami! Nem vagy ezzel egyedül.

 - De legalább mi itt vagyunk egymásnak. Jókat iszunk meg táncolunk együtt.

 - Ha Gaia partizik jobb ha mindenki a közelben marad, mert jól tolja a csaj.

 - Jaj már nagyon várom milyen lesz Drake... És hát a gyűrűvel a kezemen... Elfogom magam sírni... Félek hogy elvesztem...

 - Csajszi szedd össze magad! Tudom most neked is nagyon nehéz... *Megfogja Laura kezeit* Bármelyikünk veszti el a másikat annak sz lesz látni a másik boldogságát... De ez az utolsó alkalom hogy mindketten élvezhetjük hogy még itt van akit szeretünk. Szóval. Vegyél egy mély levegőt! És most élj a pillanatnak! 

 - Bármi lesz csajok sajnállak titeket. Tudom milyen érzés, legalább is sejtem milyen az hiányolni valakit. Szóval... Csak élvezzétek, és ma én sem fogok harcolni. Ígérem!

/Eközben a fiúk a nyugi szobában

 - Gyönyörű vagy szívem.

 - Te is! Igazi férfi a háznál... Nem tudnám mit kezdenék ha azzal a tudattal kéne veled lennem most hogy lehet most látlak itt utoljára. Mégis csak itt lettünk szerelmesek. Ez a mi helyünk.

 - Ha ilyenekre gondolsz bevonzod. Szeretlek, de hagyd ezeket a drámázásokat. Mi itt vagyunk, és itt is maradunk!

 - Hát... Rendben. Én hiszek neked.

 - Marcus segítesz nekem is a nyakkendőmben? 

 - Persze! Remélem jól fogod érezni magad... Nem izgulsz?

 - Hát az igazat megvallva... Teljesen be vagyok kakantva. Félek hogy holnap este el kell hagyjam ezt a helyet... 

 - Én szurkolok neked... Habár tudod hányadán állok azzal ahogy Cherry-vel beszéltél, bár igen tudom, hogy ő kezdte de akkor is... Viszont nélküled furcsa lenne ez a hely...

 - Srácok jól áll rajtam ez a nyakkendő?

 - Jaj! Majd én segítek...

 - ... köszönöm... Figyelj... Sajnálom az egészet ami volt. Tudod jól hogy nincs veletek bajom... 

 - Jah, hát persze. Nincs gond. Igazából már el is felejtettem. Sok sikert neked holnap. Sokat agyalok rajtatok... Mi lesz hogy lesz. Rossz lesz látni... De ígérem ha úgy lesz én segítek Laura-nak talpra állni.

 - Köszönöm ez jól esik...

/mindenki táncol, iszik, és beszélget

 - Na mizujs nagyi??? Nem megy a táncikkaaa?

 - JAJ TE LÁNY! Ha láttál volna fény koromban! Letáncoltam a felhőket az égről.

 - JUJJJ! Dean annyira jól táncolsz! Ezt tanítani kéne!

 - Én hát te vagy valami isteni táncos! Haha!

 - *Alphonse Taylor nyakába ült és onnan táncol*

 - Na nekem elég volt! Hol egy pohár itoka?

 - NÁLAM! Nálam mindenki talál alkoholt!

 - Már jövök is!

 - Én is! 

 - Itt hagysz?! 

 - Addig táncolj! Majd jövök vissza.

 - Nyugi csajszi. Adj neki teret...

 - Cherry szeretlek de ne szólj bele kérlek...

 - Okéééé!

/A pultnál

 - Mi a baj Drake? Látom kicsit kivagy!

 - Nem tudok vele lenni, mert félek elsírom magam... Nem akarok gyenge lenni előtte.

 - Nyugodj meg... Csak add ki magadból amit érzel. Nem gyengeség érezni!

 - Így van... Legalább tudja mennyire fontos vagy neki! :) Menj és csókold meg. Sírj, és nevess... Lehet sokáig nem látod újra.

 - Nagyon nehéz ha szeretsz valakit. A szíved összeszorul a gondolattól, hogy elveszítheted... Pedig a suliban sosem néztem rá úgy... És most mintha... 

 - A szerelem olyan, mint egy méreg... Édes, de belehalsz. 

 - Nem kell belehalni... Ne mondj hülyeségeket Layla. A szerelem gyönyörű! És meg kell élni minden pillanatát, mert nem tudhatod mikor forog veled egyet a világ. Bármi megtörténhet. Bármikor. Szóval most ne távol legyél tőle! *Neila megfogja Drake-et és meglöki* MENJ! Táncolj vele!


/Megszólal a lassú zene és a párok kialakulnak és lassúznak.

 - Sajnálom, hogy olyan voltam, de még nehéz feldolgoznom, hogy lehet nem látlak...

 - *Laura elmorzsol egy könnycseppet* Nincs nehéz ha arról van szó hogy szeretsz. És szeretned kell. Mindvégig amíg kint leszel tudnom kell hogy vársz rám.

 - Így lesz picim. Várok rád.

 - Szeretlek. *megöleli Drake-et, megcsókolja, majd táncolnak csöndben tovább*

 - Ha kiesek megígéred hogy megnyered ezt az egészet? Olyan jó lenne a végén ott állni melletted, mint a győztes legfőbb rajongója!

 - Ne beszélj ilyeneket! Persze hogy te leszel aki ott lesz... Mert mellettem fogsz állni. És akármelyikünk nyer, azzal ketten nyerünk majd.... Nem akarok búcsúzkodni Dean. Nem megy. Nem akarok sírni. Nem akarok összetörni. Nem akarok belegondolni hogy elveszítelek.

 - Nem is fogsz. Csókjaimat itt hagyom neked. *Dean megcsókolja lassan Ava-t, majd átöleli és táncolnak  tovább*

 - Az én sulis bálom egy katasztrófa volt... A lány azt akarta, de én nem. És emiatt megsértődött. Elszökött, és mindenki engem hibáztatott, amiért a lány sírt...

 - Juj! Hát én fiúval mentem a bálba. Mindenki elfogadta, de azért voltak furcsa tekintetek. Minden esetre örülök hogy idebent ketten éljük meg ezt. A mi kis bálunkat. *Alphonse mélyen Taylor szemébe néz, és sírni kezd*

 - Mi a baj szívem? Ne sírj! *megsimogatja Alphonse arcát*

 - Tudod nem volt szerencsém a férfiakkal... És az hogy megtaláltalak... Nagyon beléd estem. És félek ez mit tesz velem.

 - A szerelemtől nem félni kell, hanem megélni. *megcsókolja, majd átkarolva táncolnak tovább*

 - Örülök, hogy elfogadtad a kérésemet...

 - Hát jobb itt ülni, mint a csajok mellett... 

 - Ez annyira a sulira emlékeztet. Még nem is meséltem neked min mentem keresztül az egyemet alatt...

 - Neked is van egy depis sztorid mint Cherry-nek? Nem szeretett az egyik prof vagy mi?

 - Volt egy lány... Teljesen szerelembe estem... Azt hittem ő is. Aztán kiderült, hogy átvert. Lehúzott pénzel és terhes lett egy másik fickótól. 

 - Érdekes... Hallgatlak. *Layla közelebb lép Marcushoz*

 - Aztán volt egy buli, amin... lefeküdtem egy férfivel... Ki akartam próbálni, de csak azután derült ki hogy ez a férfi volt aki terhessé tette a volt barátnőmet...

 - Atyám ez... durva! Hát... Rendben. Értem már miért nehéz neked a kapcsolatosdi. *Layla egy puszid ad Marcus-nak* LÁNYOK KI AKAR CSERÉLNI?

 - ÉNNN IS AKAROK!!! *Layla helyet vált Gaia-val* Szia Marcus fiúúúú...

 - Szia! Figyelj! Az előbb meséltem egy tök szomorú sztorit Layla-nak de nem reagált semmit... miért?

 - Mert az ő szíve szilánkokból, kőből, és szerintem bakancsokból áll. Nem érdekli. De kaptál puszit az már jó nem? HAHA

 - Látom sokat ittál megint...

 - Csak a szokásos! NA JÓ UNCSI! GYERE NEILA!

 - Marcus te lettél a táncos lábú bábunk! 

 - Legalább végre téged is megtáncoltatlak! 

 - Juhuuhuhuuuuj! Fiúcska. Vissza az agarakkal! Mutassak valami menőt? *Neila lecsókolja Marcus-t*

 - MI A?

 - És ezt így kell lányok!!! MAMI MUTASD MEG!

 - *mami oda meg átkarolja Marcus nyakát táncolni kezdenek*

 - Mami magának jó illata van!

 - Köszönöm fiam! Na figyelj! Ha egy lány megcsókolj! Utána csókold vissza! *Neila-ra néz aki beszélget a többiekkel, majd oda súgja Marcus fülébe* Az a lány egy jó taktikai kulcs is lehet neked... Layla nem erős. Légy okos.

 - Most én jövök!

 - Atyám! Alig bírom ezt már két lábbal!

 - Figyelj! Örülj neki hogy ennyi nőt kapsz kézhez! Na de figyelj. Láttam mami súgott valamit. Mit mondott?

 - Csak tanácsot adott semmi komoly...

 - Ühüm... jól van. Amúgy tetszik a fejkendőd...

 - Köszi... Vagy mi. Bocsi de most mennem kell a mosdóba.

Stúdió

 - Nos, a bál véget ért, és a lakók már készülhetnek hamarosan párbaj! SZAVAZZANAK! KI NYERJEN? KI TÉRJEN VISSZA?! Várom önöket a párbajon!






KI TÉRJEN VISSZA A PÁRBAJRÓL? KI LEGYEN A NYERTES AKI A VILLÁBAN MARAD?

DRAKE
DEAN
Created with Quiz Maker


Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Drake
Susanne
Ava
Created with Quiz Maker