2022. április 10., vasárnap

Sims Villa 15 - 28.Epizód: A vég kezdete - Finale Part 1 (All Stars 2 - Szörnyek)

 


28.Epizód - A vég kezdete - Finale Part 1


 - Eljött az ideje, hogy megküzdjetek a győztesnek járó díjért. Hogy ki lesz a győztes? Hát... Megjelöltelek titeket. Belül egy pecsét van elhelyezve a testetekben. Az a személy, akinek holnapra virradóan megmarad a pecsétje győz. De ha több pecsét lesz aktív minden pecsét belülről fog felemészteni titeket. Összesen egy valaki lehet, akinek a pecsétje feltárul... Remélem értitek mit szeretnék közölni veletek. Hármatoknak holnap reggelre megkell halnia. 


 - Gyere utánam Melany!

 - Ch... 


 - Mi a franc... Ezek...zombik. Már megint?


 - De ezúttal nincs itt Flame vagy Palmer hogy megmentsen minket.


 - Örülök, hogy velem vagy Melany! Nem tudnálak bántani semmiképpen sem... 


 - Tudod hogy nővéremként szeretlek... Ez a hely... Egy pokollá változott. De mi kifogunk jutni együtt.. Igaz? ... mi a...


 - Hippia... lassan fordulj meg...


 - Ti meg mit kerestek itt? Mit akartok?


 - Nem akartál játszani velünk Hippia...

 - Büntessük meg ezért...


 - Bocsássatok meg... Én csak... a családomra gondoltam.


 - Ők már nem fognak látni téged!

 - HIPPIA!


 - Áudzs... Mégis... Mit csinálsz Amelia?


 - MI A FRANC! MIÉRT NEM HAL MEG ARCHER?

 - Biztosan a pecsét. Nem engedi hogy mi legyünk a gyilkosai.


 - A francba Anthony. Hova lehet elbújni ebben a porfészekben?


 - Hát itt vagy!

 - (Magában: Remek...)


 - Az hogy megszólítottál azt jelenti nem szerettél volna hátba szúrni. Viszont tudom, hogy a kedvesség tőled egészen távol áll...


 - Dehogy Laura... Én. Azért jöttem, hogy elmondjam kész vagyok feláldozni magam érted és a babádért. Azért jöttem hogy megvédjelek Melany-tól és Hippia-tól. Őt együtt fognak rád támadni.

 - Konst...


 - Várj mi ez a hang! 


 - Vigyázz Laura! 


 - Mit akarsz itt te seggfej?


 - ÁÁÁ! Ne a kicsim!


 - Hagyd békén Laura-t! 


 - VIGYÁZ!!!


 - Fuss Laura! Fuss el és győzz! Légy erős! 


 - JÉZUSOM! NE! Köszönöm Konstantin! 


 - Hát megérkeztek drágám!

 - Örülök, hogy itt vagytok csajok! Sikerült megszöknünk a szerelememmel. Éppen a kijárat felé indultunk.


 - El sem hiszem Dean! Annyira örülök, hogy látlak. Ah! Az angyalok küldtek téged.


 - Zombik... Hm... Mindent megkell tegyek, hogy a gyermekem biztonságban legyen... Sajnálom csajok...


 - Mi ez... a furcsa érzés... Megint oda fogok kerülni?


 - Manami?


 - Annyira... Hiányzol... Rengeteg mondani valóm lenne... Kezdjük a


 - Erre nincs időnk Melany! Tudom, hogy szeretsz... De ha igazán szeretsz. Ki kell szabadítanod innen... Meg kell gyógyítanod a lelkemet. 


 - De ezt hogy tegyem? Nem tudom mit kellene tennem...


 - Amikor megérzed a parfümöm illatát... Kiáltsd a nevemet...


 - Ah! Mi történt? Hol vagyok?


 - Miről beszélsz? Végig itt álltál? Na induljunk!


 - Akadályozzátok meg! 


 - Mi a... MENEKÜLJETEK CSAJOK! 


 - Meneküljünk Hippia!


 - ÁH! Nincs hova menni.... Melany.... 


 - Legyen bármi... Tudnod kell, hogy én... Téged szeretnélek győztesnek. Gondolkodtam... A 11.évadban nem sikerült, de most sikerülnie kell. Ez a te évadod kincsem... Neked kell elvinned azt a kívánságot... Csak ne feledd... 


 - Bármi lesz.... Tudom mi lesz a kívánságom Hippia... De... Én nem akarom hogy te meghalj.


 - Én sem akarom hogy meghaljatok... De nincs más választásom...


 - MI?


 - Kövessetek! 


 - GYERÜNK MELANY!


 - Ugorj be a zombik közé Melany... Ne haragudj... Vagy megölöm Hippiát és belöklek! 


 - Nem tennéd meg!


 - Hidd el! Egy örült anyuka bármire képes! Megkell védenem a gyermekemet! 


 - NE! NE TEDD MEG! ÉN! Majd én Laura! Kérlek...


 - Legyen! Menj! 


 - Hippia! 


 - Ügyes légy... Picilány...


 - Ah! Fenébe...


 - Nagyon sajnálom Hippia...


 - Nem fogom magam könnyen adni. Még jó hogy ez itt maradt...


 - Dögöljetek meg!


 - Gyermekeim! Remélem visszatérhetek hozzátok... és hozzád is... Ray!


 - Eljött a döntő ideje!