2020. április 26., vasárnap

Sims Villa 12 - 38.Rész



38.Rész - Punk Csajok





- Üdvözlöm önöket. Az előző kiválasztáson kiderült, hogy kik a 4.párbaj résztvevői! Neila és Layla! A rész végén szavazhatnak a párbajt illetően. A kiválasztás utáni nap a lakók eldöntötték kit fognak támogatni. Lássuk ki melyik csapatot választotta.


Villa
38.Nap - Délután




 - Úgy érzem hogy hibáztam amikor rá raktam a jelem, talán kicsit túlreagáltam a dolgokat...Laylat várom vissza.

 - Köszönöm szépen csajszi! Gyere ide!



 - Basszus ez most nagyon nehéz, hisz mindkét csak lényegében lepattintott. Layla rám rakta a jelét, bár csak így random, én meg Neilara. Hülyén jön ki ez, de végül is Neila adott nekem egy esélyt a villán kívül majd, és hát ja... Layla rám rakta a jelét szóval én inkább Neilát várom vissza bár nem tudom ki tudna érzelem mentesen dönteni egy ilyen helyzetben.

 - Köszönöm szépen! =^_^=



 - Bár előző kiszavazáson ellene szavaztam most a két párbajozó közül úgy érzem Layla mellé szeretnék állni.

 - Gyere te kis csöves! Már mint tudod haverilag mondom!


 - Csatlakozom az előttem szólóhoz. Laylat várom vissza.

 - Hát nem hittem hogy valaha eljön ez a nap. Cherry biztos kinyírna ha tudná. NA gyere!


 - Habár én tettem a legtöbbet azért hogy Neila párbajozzon.. De hiszen hogy győzni fog. Egyértelműen az én vidám rózsaszín tornádómat várom vissza!

 - Imádlak! Gyere! *megöleli*


Layla: Azért az jól esett, hogy a villa nagyobb része mellettem állt. Jó igen Dean is itt van, akivel ment a harc, de kezd megváltozni, és kezdem megkedvelni őt is. Furcsa ez a sors fintora.


Neila: Egyszerűen az embernek boldogsággal tölti meg a szívét, ha vannak, akik őt támogatják. Nem értem még mindig miért lettem kiszemelt, de nem is baj. Most megmutatom, ahogy az első párbajon is, hogy nekem itt a helyem.



 - Nos ha valaki az elején azt mondja, hogy végül ezzel a három emberrel együtt fogok a párbajomra készülni jól orrba vágom. Bár sajnálom, hogy Marcus végül nincs itt, de hát én rontottam el az elején.

 - Dark Horses újra együtt! Kivéve Dean, te a másik K-Pop csapatban voltál.

 - Más idők jártak, és az más párbaj is volt. Meg nem csak heten voltunk hanem vagy százan. De remélem most te térsz vissza Layla... Most az egyszer.

 - Köszi pasi. Jó fej vagy te csak megkel rágni néha.

 - Remélem hogy kint hagyod, és akkor bosszút tudok állni a párom kiesése miatt.

 - Az én párom az EGYIK SZEMÉLY MIATT *csúnyán néz Dean-re* esett ki! Itt van, és mégis tovább tudtam lépni. Javaslom a bosszú helyett inkább élvezd a játékot...

 - Elég nehéz élvezni valamit, amikor nem vagy boldog.

 - Na igen... Nekem is hiányzik nagyon Ava, és még mindig nem léptem túl rajta. Ezen nem változtat semmi...

 - Ácsi ez nem a pártanácsadás, vagy valami pszichológus irodája! Most rólam van szó. Hogy nyerjek?

 - Fesd be esete feketére Neila haját.

 - Az gonoszság lenne...

 - Itt mi nem az Dean? A levegővételed is gonoszság, de nem szólt érte senki már 38 epizód óta.

 - Hiányzik a mami...

 - Ki? Ja a mamó.

 - Laura nyugtasd le a pcs*d. 

 - Mindegy... Én remélem hogy sikerül kint hagynod Neilat... Ennyi.


Dean: Ha rajtuk múlik, akkor Neila fog visszatérni a párbajról, amit pedig nagyon nem szeretnénk! Remélem összeszedi magát a punk csaj...



 - Igazából csak add önmagad az már előzőleg is jó taktika volt. Megismételhetem magam ha akarod... Igazából most nem egy Anissa az ellenfeled, de Layla-nak is nagyobb karakter vagy. Egy igazi különlegesség vagy, és ezt nem hagyhatják veszni...

 - Nagyon megszerettelek, és nem gondoltam volna, hogy végül ti ketten lesztek akiknek itt foghatom a kezét... Nem akarok kiesni... Még nem...

 - Én is nagyon örülök neked... Bárcsak tudnád mennyi mindent érzek irántad, de nem akarlak ezzel terhelni... Inkább csak annyit mondok, hogy melletted állok, és ott fogunk Gaia-val várni az ajtónál, hogy te lépj be...

 - Nem mondtam hogy nem tudom... Köszönöm! Szerintem ezek elég információk voltak. Most már kicsit megkönnyebbült vagyok.


Marcus: Szeretem őt... Nem tudok mit tenni ellene, és szerintem ez most már így is marad. Ha ki esik könnyebb lesz talán, mert eltudom felejteni, de amíg itt van addig nehezen fog menni. 





/vacsora

 - Igazából két punk csaj méri össze erejét. Az egyik ilyen pink, anime punk a másik meg a halál.

 - Te tényleg a legjobb barátnőm vagy?

 - Hát elég érdekes ez a barátság...

 - Most mire gondolsz pontosan? Hogy mi nem nyaljuk körbe egymást? 

 - Nem tudom mire gondolsz, de ok... Nem nyal itt senki semmit...

 - Miért jön fel ez a nyalás szó ennyit?

 - Egyeseknek lehet megártott már a bezártság.

 - Amúgy minden barátság más és más...

 - Gaia kóstolgat itt engem mindjárt eldobom a bugyim!

 - Én csak megjegyeztem valamit! Most ezt nem rosszból mondtam!

 - Játszd nyugodtan a hülyét. Nem baj, jól áll neked.

 - Te inkább magaddal törődj szerint. Remélem már bepakoltál.

 - Oh, jaj, mindjárt elájulok a székről annyira okosat mondtál Neila. Pf... Hagyják már... Ha kiesek akkor kiesek de legalább önmagam voltam, és nem játszottam meg magam.

:
Ingyenes guy eating popcorn kép, gif pandagif.com oldalon

 - Jaj persze! Mert aki nem egy csöves, gettó stílusú az már biztos megjátssza magát. Szerintem ezt úgy hívják normális viselkedés, de hívd ahogy akarod már nem nagyon számít.

 - Így van. Majd kiderül kint kicsoda milyen.

 - Zsámó!


Gaia: Nos, ez egy érdekes vacsora volt... Még sosem idegesített így fel senki, mint az a kettő. Úgy dobogott a szívem, és annyi mindent mondtam volna, de Neila is kimondta helyettem. Eddig nem volt velük bajom, de kezdenek ketten nagyon kicsinálni idegileg.




 - Lehet kicsit durva voltam? De nagyon felhúztak...

 - Nem... Igazából meglepő számomra, hogy mi ennyire... hasonlóak vagyunk, és az elején még csak nem is szóltunk egymáshoz....

 - Ja én is sajnálom... 




- A két lány teljesen egymásnak feszült, és a villa újra lángokban áll. DÖNTSENEK! LAYLA VAGY NEILA? ÖNÖKÉ A DÖNTÉS! EGYSZER SZAVAZHATNAK A PÁRBAJRA! KÉREM HA TUDNAK IS ÚJRA SZAVAZNI NE TEGYÉK! NEM LESZ SZÁMOLVA ÉS CSAK BONYODALMAKAT OKOZNAK! Köszönjük szépen. Tartsanak velünk a következő epizódban is, ahol tető fokára fokozodnak a dolgok. Viszlát.




Ki térjen vissza a párbajról? Ki legyen a nyertes?

Neila (Petra)
Layla (Marci)
Created with Quiz Maker


Melyik lakó a legszimpatikusabb neked? (Naponta egy szavazat)

Laura
Neila
Alphonse
Gaia
Dean
Layla
Marcus
Created with Quiz Maker