2022. január 30., vasárnap

Sims Villa 15 - 12.Epizód: A szoba (All Stars 2 - Szörnyek)

 

12.Epizód - A Szoba

Zenei aláfestés:



 - Kezdjük el... A megszállás tervét. 


 - Igen is nővérem! 


 - Végre eljött az idő... Elhozzuk hozzátok a túlvilágot.


 - Megismeritek majd mi az a rettegés!


 - Legyetek szerencsések...


 - Nem szabad azokat alul értékelni, azokat akik eljutottak a fináléig... Flame ... Én nem gondoltam volna hogy Ő fog visszatérni.


 - Nem értem ez hogy történhetett meg. Anthony olyan jó képű volt... De tényleg... Ah. Minden esetre nem gondolom, hogy az előző évados helyzeteinknek bármi köze lenne ehhez. 

 - Én örülök hogy tudtam Neila és Archer ellen győzni. Ők is nagy ellenfelek sokak szemében...

 - Lassan megszokom az itt létet... Viszont eddig nem történt semmi drasztikus. Ezen a helyen, ahol minden természetfeletti lehetséges... 


 - Szerintem elkiabáltad magad Carol... Hová tűnt az ajtó? 


 - Mi a franc? Hová lett? MI A...


 - Nyugi, ez biztosan valami trükk... Ez nem történhet meg.


 - Azt hiszem azt mondta Cherry ide tartanak.


 - Lehet hogy rossz a memóriám... De abban szinte százezer millió százalékra biztos vagyok, hogy itt egy ajtó állt. 

 - De várj... Ha eltűnt az ajtó... 

 - Akkor Deanék... *Elkezd kopogni a falon, de semmi. Hallgatózik, de semmit nem hall*


 - Most mit tegyünk? 


 - Tudjuk kikhez kell fordulnunk... Még jó hogy Flame velünk maradt. 


 - Palmi... Légy szíves. Három napja nem szólsz senkihez. 

 - Csak segíteni szeretnénk...

 - Nem lehet, hogy így tönkre mész... Nem teheted meg amikor az életedről van szó...


 - Mi értelme lenne beszélnem? Nem értitek mi folyik bennem... 


 - Lizzie-ről van szó igaz?

 - *hirtelen eszébe jut:

(fotó: Gabri)

 - Igen! Nagyon szeretem Őt... Hiányzik! Három hónapja nem tudom mi van vele és itt vagyok ezen a pokoli helyen... Megkaptam ezt az erőt, amitől céltábla lettem... és ha ez nem lenne elég akkor elvesztettem azt a barátomat... Aki nagyon-nagyon fontos volt Nekem. Szóval engedjétek meg hogy kicsit magamba forduljak és feldolgozzam ami történik! 


 - Megértjük Palmi! Csak azt akartuk hogy tudd... Ha segítségre lenne szűkséged mi itt leszünk Neked! 


Helena: Mindennek a középpontja a kicsi Palmi! Természetesen szeretem Őt, de úgy gondolom túl sokan fogjuk a kezét... Ha valaki nem szeretne segítséget, miért erőltetnénk? Egyébként meg... Én is elvesztettem az évad társamat, akit nagyon szerettem, de erős maradtam. Muszáj! Ez a játék kemény. Ez az ALL STARS! Ide nem azért jövünk, hogy ellébecoljunk a háttérben...


 - Visszamennék a mi évadunkba. Ott nem volt ekkora a nyomás.

 - Ne viccelj velem! Hónapokig nem tudtam rendesen kábelt fektetni az évadunk után... Stresszesebb volt, mint egy olimpia... 


 - Mi a gond veled szívem? Mostanában egészen... heves vagy. Mintha valami gond lenne... 

 - Sokat gondolkodom... Elém tárultak olyan emlék képeket, amiket legszívesebben mélyre eltemettem volna....


 - Még mindig az öcsédről van szó?

 - Azt már régen lezártam... Ezek azok az emlékek amik veled kapcsolatosak és a hibáimra... Azokra a dolgokra gondolok, amit veled tettem.. és amit te tettél velem. Ez a hely... Az embert álmaiban is kínozza. 

 - Ha valaha újra így éreznéd magad... Csak szólj Nekem és szorosan magamhoz foglak ölelni. Ne gondolj a rosszra... Csak arra gondolj hogy itt vagyunk még egymásnak.

 - Srácok... menjetek szobára! 


 - Ah! Szóval itt vagytok!

 - Melany...

 - Layla...

 - Nyugtassátok le a muffokat! Most fontos dolog miatt jöttünk. 


 - Végre megjelent Roland és kijuttatnak minket?

 - Oh bárcsak! Sajnos nem... Gyertek velünk...


 - Szóval ha jól értem azt várjátok tőlem, hogy próbáljam meg kideríteni hova került a szoba ahol a három emberünk tartózkodik? 

 - Hát... Már elmondtuk párszor, de igen!

 - Már átkutattuk a kastélyt... Nincsenek itt...


 - Azért könnyű eltévedni.

 - Én hiszek Nektek... Érzem is ezt a fura... szagot.

 - Szagot?

 - Igen! Valami kén szerű...

 - Nem tudom csak én vagyok-e... de úgy érzem mintha mozogna a ház. 


 - Sajnos amire kértek én nem vagyok elég... Tudjuk kihez kell fordulnunk...


 - Köszönöm hogy támogattatok. Gondolom, hogy kiderült számotokra is mennyire erős vagyok... Már nem terveztek itt hagyni. 


 - Szerintem ennél jobb csapat össze sem állhatott volna. 

 - Így van! Elképesztő hogy ennyivel visszatértél Flame! 


 - Ja... Nagyon fa*a... 


 - Elég gyenge a lelkesedésed Minho! Csak nem szerelmi bánat? 


 - Közöd hozzá vöröske? Semmi! Akkor meg fogd be a pofád!

 - Ch... Menj csak. Gyere vissza amikor tiszteletet is tanultál. 


 - Ez hihetettlen. Egyre rosszabb a szoba... Már villany sincs... 

 - Meg furcsa kén szag van... Mintha a plafon is közelebb lenne...

 - Mi lesz ha eltűnik a szoba, velünk együtt? örökre?


 - Nem engednék! A démonoknak műsor kell. Nem írhatnak csak úgy ki minket... 


 - Mintha eddig nem tették volna meg! Yvette is csak úgy "eltűnt"... Archer is... 


 - Csajok! Héj! Nyugi! Minden okés lesz. Keressünk valami repedést, bármit amin keresztül talán kijuthatunk. 


 - Te meg mit akarsz?


 - Tudom hogy nem vagyunk puszi pajtások! De szűkségünk lenne rád... Tudom... Semmi jogunk kérni. Viszont eltűnt az egyik szoba... Dean, Cherry és Carol pedig eltűntek. 


 - Oh, de sajnálom... Viszont... Mi itt a gond? Három ellenféllel kevesebb!

 - Ezt te sem mondhatod komolyan! 


 - Figyelj hercegnő! Ami benned van erő... Már ne is haragudj, de az egyik legnagyobb ami létezik a világon és azt mondod még csak nem is érzékeled Őket? Előtted 11 boszorka hordta magában ezt az erőt. Voltak hatalmasok akik évezredekig uralkodtak és volt Neila... rövid karrierrel. Te pedig még Nála is gyengébbnek bizonyulsz ezek szerint.


 - Te jó ég! Legyen! Akkor ha segítesz, megígérem, hogy viszonzom a szívességed.


 - Megegyeztünk?


 - Okés... Nos... Mind a hárman kelleni fogunk. Fokuszáljatok erre a koponya szoborra. Összeköttetésben van a sötétséggel, ami a kastély alatt van. Valahol a semmiben van jelenleg a szoba. Ki kell teleportáltatnom belőle Őket ide. Készüljetek fel! 


 - Ah! 

 - Koncentráljatok! 


 - AH! VÉGRE! Sziasztok!

 - Köszönjük Flame! 


 - Annyira örülök, hogy látlak! Éppen hozzád siettem, hogy bocsánatot kérjek. Helyre kellett tennem magamban a dolgokat, de lehetünk barátok?


 - Ne viccelj! Mindig is olyan barátra vágytam mint te!


 - Mikor megtudtam, hogy eltűntél... Én nem szeretek itt csöpögni... Sőt, de... megijedtem! 


 - Most már itt vagyok... Szóval akkor már nem tartasz egy utolsónak?

 - Nem... Én nem tartalak annak. Te vagy a legszebb nő akivel valaha együtt voltam.


 - Köszönöm srácok! Már kezdtem bepánikolni. 

 - Ki kell deríteni mi folyik itt és miért tűntek el egy szoba. Mert ha ez így megy tovább... 


 - Mondtam Nektek hogy van egy áruló. Biztos vagyok benne hogy valaki a szobában tudja miről van szó! 

 - Ne viccelj Konstantin! 


 - Miért viccelnék! Gondolj csak bele. Három hónap után hirtelen történik valami... Mintha valaki benyomta volna az akció gombot. Valaki... szólt. Valaki közülünk kapcsolatban áll a démonokkal. Végig az volt a célja hogy mind itt legyünk. 


 - Résen kell akkor lennünk, de azért gondolkodjunk tisztán... Ennek azért nem sok az esélye...

 - Nekem van egy tippem...


 - Kicsit összevagyok zavarodva... Mi történt pontosan?


 - Csupán bementünk beszélgetni, aztán hirtelen... Észrevettük hogy eltűnt az ajtó. 


 - Egyik pillanatról a másikra eltűnő ajtók...Nem lepődtem meg.

 - Ez a hely megköveteli a furcsaságokat. 

 - De mit tehetünk ha ez bármikor megtörténhet?

 - Muszáj nyugodtan átgondolnunk a dolgokat. A kastély... mióta itt vagyunk változik, de még nem volt drasztikus változás...


 - Így van! Szóval most kezdődik el az igazi... változás..

 - Az energiák, amiket kibocsátunk. Az élet energiái változtathatják a szobákat.

 - Elég keveset használtuk azt a szobát... Lehetséges, hogy amiért nem volt sokat használva kevesebb energiát tudott magába szívni a valóságban maradáshoz? Ennek lenne értelme?

 - Hát Nekem elég őrülten hangzik, de szeretem az örült nőket.

 - Kopj le!


 - Szóval itt vagy...


 - KOMOLYAN! AKÁRMI IS AZ NEM VÁRHAT?


 - NEM! TE ÁRULÓ! Tudom, hogy te mindent tudsz! Már nem egyszer volt, hogy elárultad a csapatodat... Hiszen ebben nagyon jó voltál mindig is. Most pedig át látok már rajtad. Azért vagyunk itt mindannyian mert TE így szeretted volna... igaz? Hogy eltudd kapni Archert! Mennyit is fizettek volna Neked? Több milliárdot? Ne is próbáld meg eljátszani, hogy nem tudsz semmit... 


 - Persze, hogy sokat ajánlottak, de nem kevertem volna bele magam egy ilyen helyzetbe... Ha mégis megtettem volna, akkor csakis úgy, hogy biztosítom az életem.

 - Ki tudja, hogy nem tetted-e már meg? 

 - Azt hiszem kicsit túl sok filmet nézel. Nincs összeesküvés... 

*Kintről üvöltözés hallatszott*

 - Mi volt ez! 

 - Menjünk és nézzünk utána...


~ Pár órával ez előtt ~



 - Palmer megkért egy szívességre, amit meg is teszünk majd Nekik... Viszont... 


 - Szűkségem van az erőre, ami benne van, hogy bosszút állhassak a coven-en. Ha megtettem újat alapítok, amiben ketten leszünk. Légy a társam és hihetetlen erőkkel ruházlak majd fel! Mondd hogy igen és velem tarthatsz a tervemben.

 - Követlek téged Flame! Mint mindig is.

 - Ahhoz hogy feltűnés nélkül eltudjam tőle venni az erejét... Káoszt kell okoznunk. A rituáléhoz pedig holtak kellenek... Élőholtak.


 - Ez a varázslat... Nagyon veszélyes, de felkészültem rá. Összegyűjtöttem pár volt villa lakó cuccait... Készen állok... De segítened kell. Ha valami félre sikerül nagy bajban leszünk. Amint meglátod az egyiküket... muszáj elmennünk. Ne közelíts hozzá.


 - Most megijesztesz... Nem láttalak még ilyennek. 


 - Igen... Tudod... Ha valami nem sikerül megjelenik... Ő! Aki nem fog kegyelmezni Nekem. Amit most tenni fogok egyike az apokalipszis könyvének. 

 - Én veled leszek. Ne feledd a célunkat.


 - Így van! SZÓVAL TÁMADJATOK FEL! 


(balról jobbra: SV12 Taylor, SV12 Gaia, SV7 Lea, SV6/8 Prim, SV12 Marcus)


 - Ez... ez... ez... LEA?! Meghaltál? Mi... Flame? Mi ez?


 - Mondtam Neked, hogy ne közelíts hozzá! Megfertőzhet! Te is átalakulsz. Ne menj hozzá. Ő nem az a Lea, akit anno ismertél... 


 - Nyolc éve már hogy utoljára láttalak... Kérlek... Ismerj meg! 


 - Te voltál az igazi szerelmem! Mióta nem vagy velem... Én elveszett vagyok! KÉRLEK! LEA!


 - ÁÁÁÁÁÁ! MI EZ! 

 - Gyere már *megfogja a kezét és magával rántja*


 - Most gyógyíthatlak ki! Menjünk! Teleportálj velem! 


 - Közelednek... De mi lesz ha a többiek is... 

 - Kevesebb versenyző... Kevesebb vetélytárs... A cél Palmer... A többi ne érdekeljen. 









Link a szavazáshoz: https://linkto.run/p/CYNA5KVE


Melyik versenyzőnek/versenyzőknek drukkolsz hogy győzzenek?
Amelia
Minho
Carol
Cherry
Dean
Flame
Helena
Hippia
Konstantin
Laura
Layla
Melany
Sorcha
Palmer
Oscar
Drake