2021. augusztus 15., vasárnap

Sims Villa 14 - 2.Epizód: Egyiptomi Szökés

 



 - Örvendek minden kedves nézőnek! Az előző részben elindult ez a fergeteges évad 18 elképesztő játékossal. Miután Egyiptomban landoltunk négy csapatra bomlottak és most már az Egyiptom végtelen belsejéből próbálnak kijutni. Eléggé iparkodniuk kell, mert az elsőnek kijutott csapat védettséget nyer a teljes pusztulástól. Szóval lássuk hogyan teljesítenek a játékosaink. 



 - Már órák óta bolyongunk, de ehhez hasonló termet még nem találtunk. 

 - Szuper csapat vagyunk! Szerintem közel vagyunk a végéhez. Mi biztosan nem leszünk a kieső csapat!

 - Kiesés? Az bénáknak való! ITT JÖN A KÉK CSAPAT ÉS FELMOSSA VELETEK A PADLÓÓÓT!

 - Tetszik ez az energia! A legjobb csapatba kerültünk nem Sorcha?

 - Nem kétség.


 - Annyira szuper, hogy egy csapatba kerültünk Jameson-al. A szerelemben, hogy is fogalmazzak... Nem voltam sosem szerencsés. Viszonzatlan szerelmek és mi egymás... Minden esetre úgy érzem most nyitott vagyok rá, hogy szerelembe essek... És lehet megtaláltam erre a legjobb partnert.


 - Héj, Kata... *elpirul* Örülök nagyon hogy egy csapatba kerültünk! Igazából elszerettem volna Neked mondani, hogy imádom Oroszországot! Remélem idén elmegyünk oda is.

 - Szia! Nagyon aranyos vagy. Igazából több éve már hogy ott jártam. Modellként bejártam a világot és szinte mindig máshol voltak munkáim... De ha oda kerülünk remélem hogy te is ott leszel velem. 

 - *macska szemek* Íííí! Hát ez ragyogó! 

 - Lizzie te nem érzed úgy mintha valaki figyelne minket ebben a labirintus piramisban?

 - Ha így van, akármi is az SZÉTVEREM A FEJÉT!

 - *előre szól* Lizzie! Csak nyugodtan! 

 - Oh, okés, bocsi jó pasi *Feltartja a kezét egy lájkot mutatva hátra*


 - Nagyon bírom ezt a csapatot! Katarina egy gyönyörű nő, Darrow pedig jó fej pasas. Viszont hiányzik Peppermint! Ő egy nagyon kedves fickó és már megegyeztünk, hogy segít a varázserejével valami menő mocit alkotni.


 - Szóval ez lenne... Pontosan mi is?

 - Szerintem ez egy kisebb fürdő lehet. De olyan illata van mint... mint... *aggodalom a szemében*

 - Mandarin!

 - Levendula!

 - Finom olaj szag!

 - Mindenki annak érzi, ami a legjobban vonzza... 

 - Oh... Akkor ezért éreztem az én Alinám illatát.

 - Alina? Már mint foglalt vagy? Ez új infó... 

 - Nem tudom ti hogy vagytok vele, de minden egyes porcikám azt kívánja hogy belemerüljek ebbe a medencébe!


 - Gondoltam becserkészem a pasast! Látszólag úgy néz ki hogy teljes mértékben tudja, hogy mit csinál. Okos, ügyes erős... Viszont még semmi sincs veszve hisz jó barátok attól még lehetünk.


 - Mondtam Nektek, hogy itt érzem a legnagyobb spirituális energiát. Szerintem itt van a kijárat! 

 - Örülök, hogy sikerült magunkkal hozni egy varázslót.

 - Remélem hogy igazad lehet... Talán mi voltunk akik a leggyorsabban ide jutottunk. 

 - Ha minden igaz ez a piramis több száz szobát rejt magában. Annak az esélye teljesen valós, hogy ebben a szobában lehet a kijárat.

 - Mikor szeretted volna elmondani, hogy te egy tudós vagy?

 - Nem vagyok tudós csak nagyon magas az intelligenciám...

 - Vajon a chip miatt az agyadban Kiborg?

 - Chip az agyban? Micsoda? Kezdek picikét összezavarodni srácok. Mennünk kéne!

 - Egyelőre úgy néz ki az a kapu lesz a kulcs!


 - Viszont hogy látom ez... ÜRES! Már mint nem hiszem hogy működne...

 - Még szerencse hogy értek ókori egyiptomi nyelven!

 - Mert beléd lett programozva? 

 - Nem tudom miről beszélsz és zavar a jelenléted. Ha nem haragszol tenném, amihez értek.


 - Alkimistai éveim alatt sok fajta emberrel és lénnyel találkoztam már és megmondhatom, hogy Isobelle-el valami nem stimmel. Jók az érzékelő megérzéseim és azt sejtem, hogy valamiféle módon manipulálta a testét. De amíg ez a csapat hasznára van, addig nem gond.


 - Elég zavaró hogy engem elemez a varázsló fiú... Eleve nem szabad megbízni egy varázslóban, hisz az átverés mesterei...


 - Kicsit aggódom, mert úgy érzem, hogy nem sok hasznom lehet egyelőre a csapatban. Ez még nem az a próba, ahol megcsillogtathatom a tudásaimat. Persze tudok tenni a csapatért és teszek is, de nem vagyok sem egy mindent tudó kiborg, sem egy varázsló... sem csapatvezér...


 - Jól megvagy? Nem hiányzik a daliás herceged?

 - Hát Ő nem éppen egy daliás herceg... Csak egy pasas, de igen, hiányzik viszont nem szeretném ha minden most erről szólna. Az élet megy tovább és a játék is... Győznünk kell! Nem eshetünk ki!


 - Miért is álltunk meg most pontosan? Órák óta bolyognunk és nem jutottunk még sehova... 

 - Figyelj Hombre! Picit úgy érzem magad sem tudod mit tegyünk. Már többször mondtam, hogy keressük meg a lépcsőt, ami felvezet, de mintha a falnak beszéltem volna...

 - Mert nem szeretném hogy a csapat azt gondolná nem vagyok elég méltó a vezetésre! Pedig az vagyok! TUDOM merre kell mennünk! 

 - Bizonyítsd be hogy tudod mit csinálsz!


 - Elég volt a traccspartiból és a pihenésből. Ezzel csak kiesésre hajtjuk a vizet.

 - Nem én álltam meg nézelődni... Különben is órák óta bolyongunk... Megérdemeltünk egy picinyke pihenést...

 - Oké csak utána ne legyen csodálkozás ha mind kiesünk...

 - Túl sokat agyalsz a kiesésünkön. Inkább a győzelemre koncentrálj...

 - Így van tesó... 


 - Sajnálom, hogy Darrow nem elsőnek döntött mellettem. Ez a csapat nem éppen egy összetartó bagázs. De mivel most így kell a versenyben előre jutni, így muszáj lesz egy közös hangra találnunk.


 - Nyugi Aurora! 

 - Nem! Mégis hogyan képzeli hogy így beszélhet velem? Ha ez túl éljük és később veszíteni fogunk legalább már nem kérdés kire fogok voksolni...

 - Ugye tudod hogy mindent hallok? Ezek a folyósok üresek...

 - Helyes! 


 - Azt gondoltam biztosabb leszek csapatvezérként, de sajnos nem gondoltam hogy az első próba már ennyire kifog majd rajtam. Remélem tudom korrigálni későbbiekben a hibáimat.


 - Kedves csapatom! Azt hiszem megvan a megoldás! Ha mindent jól megfigyeltünk, akkor errefelé lesz a tekercs a térképpel a kiútról! 


 - Végre! Már azt hittem leszakadnak a lábaim pedig én imádok túrázni.

 - A túrázás csak akkor jó ha kocsiban vezetnek körbe! Mint Afrikában. 

 - Te aztán szereted a kényelmet. Kérdésem hogy amikor jelentkeztél az évadra elolvastad... Hát a nagybetűs szöveget hogy világkörül? 

 - Miért gondoltam volna azt, hogy mocsárban kell fürdeni? 

 - Ott a pont! 

 - Srácok, srácok! Fokuszáljunk! Fokuszáljunk! Fontos a gyorsaság! Na hajrá! UTÁNAM!


 - El sem hiszem hogy tényleg itt van!

 - Végül is tényleg jó úton vezettél minket Kyra. Szép munka!

 - Oh! Köszönöm csajok. Igazi amazonként zakatoltunk eddig végig. Remélem megérte... *kinyitja a pergamentet*

 - Öh... Lehet én vagyok informálatlan a témában, de ezen nem egy rajzolt izének kéne szerepelnie?

 - Ha jól látom ez egy...

 - Kód... Amit nem fogunk tudni időben feltörni... Remek... Amíg a kiutat kutathattunk volna mi elpazaroltuk az időt egy pergamenre, ami megmutatná hol a kijárat, de kódban írták le...

 - Tudom ez most furcsán fog hangzani, de én értek ehhez. Sokat tanulmányoztam egyik iskolai táborban a titkos kód fejtéseket. Szerintem egy tíz perc alatt meglenne a pontos útvonal. 

 - Cristie te vagy a megmentőnk! Emberek! *tapsol* Mindenki nyugodjon meg...

 - De hát mind nyugodtan vagyunk... *furin nézi*

 - Cristie kihúz minket a bajból!


 - Kyra kicsit túl tolja a vezetői szerepet. Első körben vicces volt, de fáradtan, feszülten több órányi borongálás után már nem cuki... 


 - Héj, figyú férj jelölt... Összekéne fognunk. Szerintem mi kettönknek van még itt valami esze is. Ahogy elnézem a jövőben tuti bukta lesz szóval szavazásoknál jól jönne a támogatásod. Most úgyis külön vagy a nődtől szóval kell Neked egy erős szövetséges.

 - Hát azért az erőssel lehetne vitatkozni... Igazából még nem lehet tudni ki igazán erős. A másik pedig, hogy ahogy látom a lányok egészen jól állnak... Igazából mi vagyunk azok, akik eddig nem sok mindent csináltak...


 - Mi az hogy nem sok mindent? Végig mentem EBBEN *rámutat* a CÍIPŐBEN! Különben is mikor volt ezeknek idejük átöltözni? Egyáltalán ezt szabad? Nekem miért nem szóltak? Mindegy is hagyjuk inkább...

 - Héj csajszi! Nyugi! Szeretnél egy viccet hallani? Bogarak fociznak a fán. Az egyik megsérül. De semmi baj, mert van cserebogár.

 - Mi?


 - Felszerettem volna ennek az idiótának ajánlani, hogy dolgozzunk együtt... Szükségem lenne egy szövetségesre!!! Ahj! De hát nem vette a lapot szóval megpróbálom a legtöbb hasznot hozni a csapatnak, nehogy a végén kipenderítsenek. 


 - Sosem volt szerencsém az ilyesmiben... Azt gondoltam randizunk a csajjal... Étterem meg borozgatás... Mit kellett volna higgyek? Szóval megszerettem volna csókolni, de elhúzta a fejét és végül is egy kellemetlen, kínos pillanatot szült az egész... A szerelem bonyolult. 

 - Oh... Hát Nekem nem volt ehhez hasonló élményem, de biztosan bajban lennék ha két kapura játszanék mint te, mert Nekem a nőneműekkel is nehezen megy nem hogy mindkettővel. 

 - Pedig nem úgy tűnik *elpirul*


 - Volt már több párkapcsolatom is, de a katonaság miatt mindig kivezényeltek valahova hónapokra... A lány aki most tetszik a jelenlegi munkahelyemmel kapcsolatos. Egy befolyásos fickó testőre vagyok... Az Ő lánya pedig csodálatos. Pont olyan, amilyenre mindig is vágytam... Többek között azért is vagyok itt hogy a nyereményből megadjam, amire vágyik.

 - Wow! Hát ez egészen elképesztő sztori! Neked eddig csak nyitott kapcsolataim voltak... Nem vagyok annak a híve, hogy leragadjunk. Ha valami megtetszik, az kell! De persze Nekem is van szívem, megértem ezeket a szerelmeket is.

 - Pasik jönnek, mennek... Sokszor vagyok magányos... Nem érzem azt, hogy bármikor is megtaláltam volna az igazit. De megmondom őszintén Darrow... Rád néztem és úgy éreztem ez az... *kínos csönd*

 - Csak Nekem tűnt fel hogy lekapcsolódtak a fények?


 - Srácok mi lett a fénnyel? Megnézzük mi a helyzet Sorcha-val!


 - MI A!

 - SRÁCOK! EGY MÚMIA!


 - JÉZUSOM! JAMESON! VALAKI SEGÍTSEN! 

 - *megtör a bódító varázs, majd meglátja mi történik és azonnal felugrik a helyéről. Odamegy és leszakítva a Mummiát Jameson-ról a falhoz löki* 


 - Ezt Neked te sz*rházi! 


 - Ez az! Ez a mi csapatkapitányunk!


*A Múmia elhagyta a termet és a varázslata megtört*

 - Srácok nem tudom hogy mi történt, de teljesen le vagyunk maradva! Induljunk!



 - Srácok! Szerintem jó úton vagyunk! Siessünk! NEM FOGUNK KIESNI! 

 - Mi ez a furcsa érzés...


 - Nem... Tudok... Mozogni... Segít... ség....

 - Én... sem...

 - Ez...egy... múmia?


 Múmia - Végre! Megvan a falatozni való!


 - és... most... mi lesz.... 

 - Ez... a ..... vesztünk....

 - Sajná...lom...srá..cok...

 - KON....STAN....TIN.... SEG...ÍT...S!


 - Gyerünk srácok! Már nincs sok!


 - YEAH! EZ AZ BITCHES! MI LETTÜNK AZ ELSŐK!


 - Gyertek! Ez már a kiút lesz!

 - Szuper vagy Cristie hogy feltörted a kódot!

 - Köszi! Menjünk!


 -EZ AZ! KÖSZÖNÖM CSAPATOM! SZUPEREK VAGYTOK!


 - Mondtam hogy csak gyorsabbak leszünk ha átmegyünk a portálon! 

 - Szuper vagy Peppermint, de szedd a lábad! A többiek már lehet ki is jutottak!


 - YAY! Habár... Nem elsők lettünk, de megcsináltuk. Szuperek vagytok!

 - Jók voltunk!


 - Ügyesek vagytok kedves kijutott csapatok... Nos, igen, négy személy hiányzik... Az igazat megvallva nem így akartuk rendezni a csapat kiesését, de úgy tűnik teljesen eltűntek szóval vehetjük úgy hogy A ZÖLD CSAPAT KIESETT A VERSENYBŐL! 


 - AURORA!

 - Mi pedig megyünk tovább! 


 - Kedves nézőim kérlek titeket szavazattok alább, mert a szavazás dönti el melyik csapatból fognak hazamenni. Kedves kieső játékosok Nektek pedig nagyon köszönöm szépen az idei évados részvételeteket a játékban! Vagy hát ki tudja... Ez egy csavaros évad :P Khm... Szóval találkozunk a dzsungelben emberek! Viszlát! 

Melyik csapat a legszimpatikusabb?

Kék Csapat
Pink Csapat
Piros Csapat