2020. március 17., kedd

Sims Villa 12 - 1.Rész


1.Rész - Újratöltés

 - Üdvözletem kedves nézők. Az én nevem Ruby Rose, és én fogom vezetni a Sims Villa 12.évadát. 2020-at írunk, és hol van már az ideje, amikor az első simek beköltöztek a villába. Idén összeszedtük a legextrémebb, legvadabb arcokat, hogy megtudjuk ki lesz a következő, aki helyet kap a győztesek mellett. Tizennégy elképesztő sim fog beköltözni, de csak egy távozhat majd győztesként, és viheti haza a dicsőség mellett a rengeteg pénz nyereményt. A több mint tizenegy hétig tartó játékban nem csak a simek hanem alkotóik is részt vesznek majd. Ezen időkben amiket most élünk úgy gondolom mindenki számára jót tesz egy kis kikapcsolódás. Így nem is jártatom tovább a szám. Ismerjük meg az első beköltözőket. Elsőként érkezzen a mindig szófogadó, rendes fiú, Taylor!

* Tapsvihar, stúdió*

 - Helló mindenkinek! El sem hiszem hogy itt lehetek. Köszönöm.

 - Taylor te egy megszállott Sims Villa fanatikus vagy. Ki volt eddig a legnagyobb kedvenced és miért?


 - Imádtam a dzsungeles évadot. Egyszerűen rá voltam függve, és úgy gondolom Jaminah volt számomra a legérdekesebb karakter abból a csapatból.


 - Nos, te nem tűnsz pont annak az örült alaknak. Nézzük mit szólsz egyik társadhoz, a vadóc Layla Lucas-hoz.


 - Üdvözletem mindenkinek! Én lennék az első kemény csaj aki elviszi a milliókat!


 - Pedig már volt rá példa a horror évadban! Miből gondolod, hogy most is sikerül majd elrabolnod a közönség szívét?


 - A különlegességemmel. Nem vagyok egy tucat, és szeretem ezt ki is mutatni.


 - Mit gondolsz Taylor-ról?


 - Arra én is kíváncsi lennék!


 - Kedves srácnak tűnik. Szerintem jól megleszünk!


 - Nekem sem tűnik annyira egy harapós személyiségnek. Nem hiszem, hogy sok közös lenne bennünk, de majd kiderül.


 - Hát lássuk hátha a következő versenyzővel sikerül megtalálni a közös hangot. Érkezzék Gaia.


 - Sziasztok! Szuper itt lenni! Elképesztő!


 - Simek jönnek, mennek, de talán sosem volt még ennyire gyönyörű női sim a Sims Villában! Mesélj magadról.


 - Hát hol is kezdjem?! Beteg gyerekekkel dolgozom. Nagyon szociális vagyok. Szeretek bulizni, és megmutatni több oldalamat is.


 - A két itt lévő játékos közül kivel töltenél el szívesen egy közös kirándulást?


 - Egyből a közepébe! Hát nem is tudom. Taylor rendes srácnak tűnik 😊Viszont Layla is egy atom jó csaj. Tudni illik két kapura játszom. De most nem érzem a kapcsolatosdit. Ezért haverkodni mennék kirándulni Taylor-ral.


 - Én is haverkodnék veled! Jó fejnek tűnsz.


 - Nem tudja a kis csaj miből marad ki. De hát ez az ő sara.


 - Nos, mint első három sim, megkérnélek titeket hogy induljatok el a villába. Hamarosan érkeznek majd még utántöltésként simek hozzátok!



*Taylor, Layla és Gaia elindultak a villa felé! Belépve gyönyörű luxusal szembesülnek.*

 - Hát ez nagyon kemény! Mit gondoltok?


 - Eltudom majd viselni ezt a luxust akár hetekig is!


 - Hát elsőként jöttünk, ki tudja lehet közösen is távozunk majd mint finalisták!




Kibeszélő Szoba:

 - Az érzéseim Gaia iránt elégé összekavarodnak. Nem tudom hogy tényleg ennyire cuki, és aranyos! Vagy ez csak egy ügyes taktika! Majd a játék folyamán kiderül. Az ötletével nincs bajom, de még jó pár másik játékos érkezik nem tudhatjuk mi lesz.


 - Próbáltam valamiféle közös kis első lakók szövetséget kialakítani. Szerintem nem hisznek rólam semmi rosszat még a játékos társaim.


 - Mikor beléptem meglepet a luxus, és igazából nem is tudtam figyelni a lányokra. Várom, hogy érkezzen egy olyan valaki akivel talán megtalálom a közös hangot.


Stúdió


 - A három lakó már be is rendezkedett, de nem hagyjuk őket ilyen kevés létszámban! Itt az ideje, hogy csatlakozzon hozzájuk a következő három játékosunk. Elsőként Candy Browman!


 - Hali Hali! Üdvözletem mindenkinek! Megérkezett a Sims Villa legújabb nyertese!


 - Jaj de magabiztos! Honnan ez a nagy magabiztosság?


 - Tudod Ruby én csak megjelentem! Nem amúgy csak viccelek. Egy igazi cukorfalat vagyok, ahogy a nevemből is fakad, de ne akarj velem kikezdeni, mert rosszul jársz. Elérem amit akarok, és magasra teszem a lécet. Nálam a ronda pasik szóba se jöhetnek!


 - Hát lássuk akkor mit fogsz szólni a sikeres vállalkozó férfihoz, egy adonisz aki biztosan ellopja a nők szívét. Dean Harris!


 - Sziasztok! Üdvözletem mindenkinek! De jó itt lenni!


 - 😘


 - Jól láttam az egy puszi küldés volt Candy?


 - Hát ami azt illeti ő pont egyfajta az eseteimből. Mintha kilépett volna a szürke ötven árnyalatából! Odabent majd megbüntethet ha szeretne. 😝


 - Hát ez van ha egy férfi ad a külsejére! Tapadnak rá a nők. De én most egy kedves, és rendest lányt keresek, aki inkább a szívemért sem a pénzemért, és a megjelenésemért szeret... szóval ne haragudj kislány.


 - Pff... Öhm! OKÉÉÉÉ! Nem gond! Majd legközelebb! Úgysem bírod ki hetekig!


 - Dean te mit keresel főleg most egy nőben? Mi fog meg a leginkább?


 - A szív. Mindennél fontosabb, hogy legyen szíve! Lelke! Belenézzek a szemébe és lássam, hogy csak engem akar, és semmi mást ezen a világon.


 - Ezek mély gondolatok. Vajon a következő lakónk ilyen? Érkezzék Laura Burden!


 - JESSZUSOM! ITT VAGYOK VÉGRE! SZIASZTOK!


 - Ez aztán egy hangos csaj! SZIA CSAJSZI!


 - ÁHHH HELLO! Téged ismerlek instagramról! Candy!


 - Wow! Egy villán kívüli ismeretség! Mesélj magadról Laura!


 - Hát én egy nagyon energikus csaj vagyok! Viszont igazából visszahúzódó vagyok! Tudod amikor úgy kelsz, hogy a világ végére kívánod az egész világot! NA pont olyan vagyok. Olyan vagyok, amilyen, de szeretek barátkozni. Szóval megállom majd a helyemet.


 - Dean mit gondolsz?


 - Majd beszélgetünk kettesben!



*közönség tapsol, és megörül*

 - 😏😖

 - Nos, ez nemsokára meg is tehetitek. INDULÁS! MENJETEK A VILLÁBA!

*A villa kapuján benyit a három másik lakó*

 - HALLOOO!!!! NA MI A HELYZET? *kibont egy pezsgőt, és szana szét locsolja*

 - Te jó isten! A gyönyörű ruhám!

 - Szia öregem! Taylor vagyok!

 - Dean Harris! Látom te többet jártál az edző terembe mint én! Örülök hogy megismerhetlek.

 - Layla Lucas vagyok! Te nagyon ismerős vagy!

 - Instagram? TikTok? Snapchat? VAGY tinder???

 - AH! Igen te vagy az egyik ilyen influencer vagy influenza vagy mi. 

 - Lol, oké.

 - Ne haragudj! NEM akartam ezt a csodás ruhát eláztatni!

 - Semmi gond csajszi majd kimossuk! Gyere bemutatom neked a villát.

Stúdió

 - Az első hat lakónk máris belakta a villát! A többiek is érkeznek majd! Ha úgy érzed te is szeretnéd beküldeni a villába simed Taylor, Layla, Gaia, Dean, Candy és Laura mellé akkor jelentkezz az évadba! Találkozunk legközelebb! - Ha jelentkezni szeretnél az információk menüpontban megtudhatod hogyan lehet vagy vedd fel velünk a kapcsolatot facebook oldalunkon -