2018. november 25., vasárnap

Sims Villa 11: 4.Összefoglaló (7.Rész)


Sims Villa 11
 4.Összefoglaló
Előző rész: Itt



Roland: Üdvözlöm önöket itt a Sims Villa 11. szériájában. Az elmúlt hat epizód nagyon tartalmas, és izgalmas volt. Már túl vagyunk egy szimpátia szavazáson és az első párbajon is. Ezzel együtt elbúcsúztunk Luca-tól és Noel-től. A ti kezetekben volt a döntés, és döntöttetek. A mai összefoglaló talán az egyik legmozgalmasabb lesz ugyanis több új kapcsolat alakul. Beköltözik egy új lakó, és eljön az őszi szél is. Pontosabban vihar. Na de kezdjük az elején az első párbaj végén Lorena tért vissza elsöprő fölénnyel. Ez természetesen nem mindenkinek tetszett, de láthatják a párbajra készülés perceit is. Majd éppen hogy eggyel kevesebben lettek, mire reggel kopogtattak a villa ajtón. Beköltözött egy új lakó. Nézzük:


- A párbaj előtt -



Diana: Itt az idő Noel! Meg kell mutatnod, hogy egy rendes srác vagy. Kint kell hagynod és ezzel bizonyítasz majd mindenkinek.
Noel: Így legyen!



Adrian: Habár csak pár napja ismerkedünk én tényleg nagyon megszerettelek és várlak vissza.
Lorena: Hidd el én mindent megfogok tenni. Visszatérek és elkezdhetjük a valódi játékunkat.

- A párbaj után -





Diana: Nem akarom elhinni! Tényleg rá szavaztak többen? Talán miattam? Én ezt nem értem. Össze zavarodtam. Mindenki akihez közel kerülök elmegy...
Rosaly: Figyelj! Azt gondolod én örvendek, hogy ő tért vissza? Továbbra is Adrian mellett van és ez nem tetszik... Talán a rossz emberrel ment ki párbajozni vagy nem tudom. De egyenlőre felejtsük őt el.
Diana: De hát mégis ennyi szavazatot kapni...



Lorena: Az hogy visszatértem nagyon jól esik, de őszintén én Adrian miatt akartam a legfőképpen visszatérni. Eddig a karrier érdekelt a legjobban, de kezdek rájönni. Talán az ő szerelme többet ér annál. A többieken persze láttam, hogy nem vártak engem... Biztos meglepődtek, de úgy nézek ki mint akit ez érdekel?



Diana: Nem tudom még hogyan vagy miként de elfogom érni, hogy valahogyan előnyhöz jussak a villában. Nem vesznek észre ami jó dolog, de kezdem azt hinni, hogy itt minden ellenem játszik.



Adrian: Az hogy ő tért vissza jelenti számomra a biztos pontot. Ez jelenti azt hogy helyünk van idebent kettőnknek és a szerelmünknek. Egyben elment egy nagyon erős játékos. Noel-el a riválisom tűnt el szóval a lehető legjobban érzem most magam és csak várom mi következik... Már nincs védettségem.



Roland: Most pedig érkezzék Viktor!



Roland: Hát üdv neked Viktor! Mutatkozz be egy picit, hogy megismerjünk téged mielőtt beengedünk a villába. Esetleg hátránynak gondolod hogy ennyi idő után kerülsz be?



Viktor: Én azt vallom aki őszinte velem azzal én is. Nem féltem magam ha kell én oda állok és megkérdezem mi a problémád velem. Magamról nem akarnék sokat fecsegni, mert felesleges lenne. Amire kíváncsiak vagytok arról úgyis lesz szó odabent. Remélem ezzel a hátránnyal is győzhetek, mert volt már olyan aki későn jött és megnyerte.



Roland: Értelek. Hát akkor arra kérnélek, hogy menj a villába. Természetesen a következő párbajig van védettséged, hogy legyen időd kibontakozni.




Lorena: Úr isten egy új lakó!
Zane: Micsoda?


Roland: Mint mondtam a mai epizód egészen eseménydús. Noel távozásának az ürességét betöltötte Viktor érkezése, aki ha mondhatom teljesen felborította a játékot. Sok mindenkire hatással volt, de legfőképpen Zane-re. Oly annyira, hogy a fiú akár eldobhatja kinti kapcsolatát. Eközben egy új konfliktus alakult a villában. Pontosabban több konfliktus is. Seth elég ízetlenül beszélt Melany-val amikor is Rosaly a megvédésére sietett. Diana pedig megint rossz fába vágta a fejszéjét és most már végleg magára haragította Hippia-t. Nézzük.

Aláfestő zene: A "Szerelem egy csatatér" ami most illeni fog a történethez.



Viktor: Az igazat megvallva sokat vacilláltam hogy csatlakozzak-e az idei évadhoz mint egy plusz tag, de végül úgy döntöttem miért is ne tehetném. Bárkivel kijövők aki őszinte és nem fél ismerkedni. Én többek között a családom miatt vagyok itt. Szűkségük van a segítségre, és szeretném megadni nekik amit megérdemelnek.



Zane: Nagyon kedves tőled, hogy a családod miatt szeretnél győzni.
Viktor: Hát ha van célod az legyen nemes nem?
Zane: Feltehetek egy kérdést? És ezt most ne vedd magadra csak érdekel hogy esetleg meleg vagy? Vagy biszex?
Viktor: Egy hónapja szakítottam a barátnőmmel, de igen egyébként két kapura játszom.



Viktor: Zane az a tipikus srác akit jó átölelni elalvás előtt. Nagyon édes, és kezdem úgy érezni hogy szerencsés vagyok hogy bejutottam... Még ha plusz emberként is.



Zane: Igen tudom. Kint van a barátom aki vár rám, de egyszerűen nem tudok mit kezdeni az érintések hiányával. A csókok és hát tudjátok mi... Viktor pedig pont az a srác akit nehezen tudsz kiverni a fejedből.


Ray: Tök izgalmas volt a közös tánc. A mozgásod olyan mint egy igazi medúzáé. A frizurád megbabonáz! A szemeidben elveszek mint az Oreos reklámokban. A szád olyan mint a
Hippia: Jó figyelj!! Itt hagyd abba! Tök fain voltál eddig ne rontsd el. 
Ray: Ohhh... Rendben. Mit gondolsz a párbaj végeredményéről?
Hippia: Tudod te azt jól.
Ray: Hát igen.
Hippia: Akkor meg minek kérdezted te idióta?



Hippia: Neeem! Dehogy! Nem tetszik nekem a srác egyszerűen csak jó társaság. Mellette lehet hülyülni, és nem zaklat egyszerűen... hüm próbál flörtölni vagy nem is tudom mit csinál a csávó. Igazából ha bármi történne köztünk félek összetörném szegényt az ágyban.



Ray: Már alakul a dolog. Persze a többieken is rajta tartom a szemem. Az hogy egy ilyen csaj mint Lorena visszatért..pff... Nem tudom hogy ő nyert vagy Noel vesztett. Remélem a második és ez a csaj nem ennyire népszerű odakint. Egy ember aki felmászni szeretett volna mások sikerén hogy kapjon egy saját siker sztorit aztán hirtelen átalakult Bellába az Alkonyatból. A hirtelen szerelmes na jó tudjátok mit elmegyek és hányok mindenki helyett..



Lorena: Hogy őszinte legyek majd elájultam odakint azon a széken ülve. Nagyon kemény volt, és nem szeretném újra átélni.
Cherysh: Hát ezek után csajszi szerintem nincs miért aggódnod.
Adrian: Hát szerintem se. Most már megvan bélyegezve idebent a helyünk.



Cherysh: Azzal hogy egy nő győzött egy befolyásos férfi ellen ekkora szavazat számmal számomra sokat jelent. Harcolok a nők jogaiért, és az egyenlőségért. Noel azt gondolta legyőzhetetlen és mégis kint végezte. Adrian és Lorena a két legerősebb játékos most idebent szóval örülök hogy a kezdetek óta jóban vagyok velük.



Seth: Ha itt akarod hagyni a játékot akkor menj csak! Mi itt azért küzdünk hogy itt maradhassunk.
Melany: Jó bocsánat! Csak elakartam mondani neked hogy érzek! 



Rosaly: Te kis s*dugasz! Hogy beszélsz te Melany-val? A legédesebb csajjal akivel valaha szóba állhattál. Sőt szerintem nagyon szerencsésnek mondhatod magad hogy veled egyáltalán szóba áll egy nő. Te Mozilla Firefox léptesd ki magad innen.
Seth: Te jó isten megjött nektek vagy mi? Már megyek is... pfff...



Rosaly: Utálom az olyanokat mint ő és hát sajnos sokhoz volt már szerencsém. Legszívesebben képen törölném Seth-et. Semmi mást nem hallok tőle csak panaszkodást. Melany-re pedig dühős vagyok hogy hagyja magát... Nem azért jöttem be hogy anyáskodjak mások felett. 



Seth: Az a gazdag p*! Azt gondolja ő uralja ezt a játékot, mert az apuci gazdag. ch...



Diana: Elképesztően nyomjátok a táncot srácok! Csatlakozhatok?
Hippia: Öhhh...Nem?



Diana: Most miért vagy ennyire szemét?


Hippia: Mondtam neked hogy nem leszünk barátok! Ismerem a fajtádat! Megérzem a kétszínűséget! Szinte már kiszagolom és te drágám bűzlesz!



Diana: Te tényleg nem vagy százas Hippia.



Diana: Gondoltam megpróbálom rendezni a dolgokat vele. Ahogy mondta Luca is butaság lenne vele kimenni vagy rosszban lenni, de egyszerűen ő nem akar engem elfogadni... Szerintem teljesen lüke. Pedig tényleg ő az aki igazán szimpatikus... Nem értem miért nem akar közel engedni magához. Úgy érzem mintha rosszat tettem volna, de hát én csak kedves voltam.



Viktor: Egész nap ezt csinálják?
Zane: Hát mostanában igen... Már kezd unalmas lenni.
Viktor: Figyelj... Elakarok neked mesélni valami szomorú történetet. Eljössz velem a nyugi szobába. Nem akarom a többiek előtt.
Zane: Persze.



Cherysh: Drágám ne gondolkodj ilyesmiken. Ide tartozol közénk! Te is hozzánk hasonlóan itt vagy hogy győz és ismertebb legyél.
Melany: Hát nem tudom Cherysh... Téged imádlak, és a te szavad szinte már szent számomra, de kezdek becsavarodni idebent. 



Melany: Azon agyaltam hogy miért is vagyok itt? Itt van-e a helyem? De végül a nap végén a többiek ráeszméltek hogy butaság lenne feladnom és elszaladnom. Harcolni fogok mellettük és magamért is. Már minden rendben.



Roland: A másnap reggel elég kellemetlenül kezdődött mindenki számára ugyanis eljöttek az ősz első szelei. Pontosabban egy nagy vihar. De nem mindenki volt szerencsétlen ugyanis az új fiú máris emberére akadt. Zane eldobta az erkölcseit és úgy látszik összejött Viktorral. Hogy mi a helyzet sokan nem értik és rejtély mi történhetett a nyugi szobában az este. Az biztos hogy van két őrangyala pontosabban egy angyala és egy ördöge Zane-nek akik a szaunában próbálták a fiút meggyőzni. Eközben Rosaly megpróbálja visszanyerni Adrian figyelmét, és Diana is akcióba kezd Hippia ellen. Nézzük:

Aláfestő zene: Az ősz eljövetel és szintén szerelemhez kapcsolódik 



Melany: Utálom a vihart... Ma innen én ki se megyek...



Ray: Ahhh fúúúújjjjjjj esőőőőőő!!!!



Zane: Este Viktor elmesélte hogy nemrég vesztett el valakit... Hirtelen elsírta magát majd... Történt ami történt... de szégyellem magam...




Melany: Gondold el! A tv-ben látni ahogy megcsal a szerelmed!
Rosaly: Na jó de mégis ha vele volt akkor nem szereti azt aki kint van eléggé ahhoz, hogy betartsa az ígéretét.


Melany: Akkor is... Figyelj Zane én azt ajánlom hogy ne folytasd... Ha ezt mások látják... Mit gondolnak majd rólad? Egy férfi aki nem tudta a vágyait leküzdeni a szerelméért?
Rosaly: Szerintem pedig élvezd ki amit lehet... Így vagy úgy megtörtént volna. Ha nem itt akkor odakint egy partin.
Zane: Nem tudom csajok... Egyenlőre nem tudom hogy érzek de köszönöm hogy törődtök velem.



Rosaly: Nagyon aranyosak vagytok együtt! Csak azt sajnálom, hogy én ennyire elrontottam nálad. Ne haragudj amiért nem kezeltem a titkod kellő képen. Tudod nehéz nekem... Én teljesen más közegből jöttem. Ott nincsenek emberi érzések. Ha megvágsz valakit körülöttem a kinti világban bankkártyákat véreznek.
Adrian: Jaj! Már rég elengedtem ezt... Semmi gond! Vegyük úgy hogy újra barátok lehetünk rendben?
Rosaly: Végül is jobb mint a semmi.




Hippia: Fuuu de szép a tested és ezek a tetkók. Van most valakid?
Viktor: Hát Zane-el alakul már valami.
Hippia: Tessék? Pf... Na mind egy... Egy pasi van aki az esetem és az is bemelegszik.



Viktor: Biszex vagyok és különben is miből gondolod hogy kicsit is lenne nálam esélyed? Főleg azokkal a karmokkal. Búj el!
Hippia: Te jó isten kivel kezdtem ki na mind egy nyomd el magad ott a hamutartó. Amúgy csak kamuztam az a tetkó olyan mint egy nagy kosz... Menj aztán mosd le magadról.





Diana: Nem tudom hogy vagy vele... De úgy érzem elnyomnak minket a többiek. Valamit tennünk kéne vagy hamar kint találjuk magunkat Noel mellett.
Seth: Valaki olyanra kell tennünk akiről tudjuk, hogy nem kap sok jelet... Nem kell célkeresztbe kerülni.
Diana: Úr isten te okosabb vagy mint gondoltam. Figyelj én benne vagyok.




Adrian: Tutira nem mersz lesmárolni valakit! 
Viktor: Na csak figyelj.




Viktor: Végül ő volt aki lekapott. Ez kész. Mit tettem? Lehet nem kellett volna ennyire elhamarkodni ezt... 



Hippia: Kezdem azt hinni az emberek direkt ellenem vannak. Mi van ezekkel? 
Melany: Hát nekünk van már egy múltunk tudod jól hogy nehéz  téged megszokni, és megszeretni, de ha egyszer valaki már megteszi akkor nem lehet utálni sem téged. Várj egy picit hogy kiismerjen.




Cherysh: Tudod láttam Rosaly-t ma Adrian közelében. Nem akarom kavarni a dolgokat, de gondoltam szólok.
Lorena: Micsoda???



Roland: Szóval a villa varázs üstje most forr és önti magából a történéseket. Ahogy kinéznek a dolgok egy hatalmas harcnak nézünk elébe. Lorena biztosan nem fogja hagyni, hogy Rosaly Adrian közelébe kerüljön. Természeten ez csak a következő összefoglaló rejtélye. Ahogy látjuk az új románc is bajba került. Viktornak sok lenne Zane közeledése? Annyi kérdés van. Remélem élvezték a mai epizódot. Ha igen lájkolják facebook oldalunkat több tartalomért. Lentebb szavazhatnak ha szeretnének egy két kérdésre az összefoglalóval kapcsolatban. Találkozunk legközelebb is. Viszlát.

Melyik ship (szerelmi szál) a kedvenced?

Lorena x Adrian
Hippia x Ray
Viktor x Zane
Diana x Seth
Rosaly x Adrian


Szerinted melyik lakó a legtisztább szívű?

Adrian
Lorena
Ray
Hippia
Diana
Rosaly
Melany
Cherysh
Zane
Viktor
Seth