2020. április 19., vasárnap

Sims Villa 12: AFTER - 3.Adás

3.ADÁS


*zene az adás olvasásához*

 - Üdvözlöm önöket én Primrose vagyok a Sims Villa 6 dzsungel nyertese. A mai adásban kibeszéljük a kialakult párbaj részleteit, de nem csak én leszek itt hanem...

 - Én is! Az én nevem Skyler és én vagyok a Sims Villa 7 Horror ház nyertese. Ma a két tematikus évad fogja vezetni az AFTER show-t. De Primrose-al már szerepeltünk együtt az All-Stars évadban is.

 - Így van, de ott sosem volt ekkora dráma! Az idei évad simei a legdögösebb, és legtaktikusabb csapat. Őszintén nem örülnék ha velük kéne együtt laknom.

 - De hát nem csak mi vagyunk ezzel így Prim. Jöjjön két évad társam Oscar és Archer.

 - Üdvözöllek titeket. Hogy vagytok?

 - Juj de furcsa újra itt lenni. Helló!

 - Szia Oscar! Jó újra látni. Na ti srácok mit gondoltok az idei évadról?

 - Hát igazából ez a kedvenc évadom. Ez a párbaj is nagyon sok véleményt és érdekeltséget hozott magával. Az embereket érdekli ki jut vissza a három nagy személyiségből. Én személy szerint Dean-nek szurkolok... De ez csak személyes.

 - Én reménykedem benne, hogy Cherry vissza tud jutni a párbajról. Nekem ő egy meghatározó karaktere volt a villának. Sajnálnám ha most eltűnne a képből mikor éppen kezd a játék egyik központi karakterévé válni.

 - Így van. De mi a helyzet Ava-val? Mert úgy véltem felfedezni hogy róla sokan megfeledkeznek.

 - Jöjjenek az én vendégeim is, hátha tudnak a témához hozzászólni. Érkezzenek a dzsungel testvéreim Jaminah, Jodie, Benett!

 - HELLLOOO! *becigánykerekezik a stúdióba*

 - Szevasztok!

 - Üdvözletem föld lakók!

 - Jó újra látni az All-Stars csapatot is azért!

 - Így van! Sziasztok csajok. Ti mit gondoltok Ava-ról?

 - Ha én most bent lennék biztosan én jöttem volna össze vele.

 - Igen, azt mindjárt gondoltuk Benett... Szerintem ő az volt a villában, akiről nem hittem volna hogy párbajon végzi.

 - Ez a meglepetések játéka. Sosem tudhatod... Én első párbajon már majdnem kiestem...

 - Én is voltam például a szerelmemmel, sőt jegyesemmel párbajozni, és ki is estem. A helyzet az hogy az más szituáció volt, de az érzés hasonló lehet, amit most Dean él át Ava-val.

 - Én igazából sajnálom hogy olyanok estek ki mint Mami vagy Lucy, mert őket igazán szerettem... És ezen három ember egyike sem olyan érdekes számomra, mint ők. Na mindegyke.

 - Akárki jut most vissza az átalakíthatja a játékot... És akkor ott lesznek azok a bizonyos ARANYKÁRTYÁK!

 - Hát már ha idén lesz aranykártya, de ha lesz biztosan teljesen átalakítja majd a játék menetét.

 - Nálunk a dzsungelben a dzsungel pontok voltak ilyenek. Minden évadban van valami átalakító faktor... Remélem most idén nem a kedvenceim ellen fog menni!

 - Meg hát el kell dönteni mikor jó használni ezeket a dolgokat, de most inkább a párbakról beszélgessünk. Szerintetek ki fog visszatérni?

 - Én nekem erős női megérzésem van, hogy Cherry lesz.

 - Szerintem Dean. Túl erős karakter.

 - Buls* Ava a legerősebb karakter!

 - Én reménykedek benne hogy Cherry...

 - Szerintem is Dean lesz....

 - Én megyek vissza! MOST!

 - Na csak szeretnél! Haha!

 - Az hogy ki tér vissza hamarosan kiderül. Köszönjük hogy velünk tartottak.

 - Viszlát.