2022. január 14., péntek

Sims Villa 15 - 8.Epizód: Az új legfőbb (All Stars 2 - Szörnyek)

 

ÚJ INTRO VIDEÓ:

8.Epizód - Az új legfőbb


 - Hol vagyunk?

 - Asszem ez a Sims Villa! BESZARÁS! 


 - Sorcha?! Nem hiszek a szememnek!


 - Újra együtt a Lila csapat! El sem hiszem hogy látlak! 


 - Csáó bajtárs! Hát te már megint itt? Nem unod meg... A nézők már tutira unják a pofádat! 


 - Téged is jó újra látni Minho... Mintha csak tegnap lett volna...


 - Jó itt látni téged Sorcha! 

 - Konstantin! De jó! Hol hagytad Aurora-t?

 - Ő Neki pihenésre volt szűksége... Nekem pedig egy újabb nagy kalandra!


 - Oh, szóval Archer is itt volt? Akkor egészen sokan tértek most vissza a mi szériánkból Flame.... EHJ! DE JÓ BIGE LETTÉL!

 - Te pedig jó pasi! Úgy látom jót tett Neked a hírnév...

 - Hát az mindenkit megváltoztatott... Csodálkozom hogy nincs köztünk Lea (Oscar hetedik évadban Lea simmel házasodott össze)

 - Hát... Az komplikálttá tenné a dolgokat... Nem de?


 - WOW! CHERRY! Mindenki! Itt van a csaj, aki cherrykamikázéval legyőz mindenkit. Asszonyom?! 

 - Ne vedd sértésnek... De te ki a pics@ vagy?

 - ÁUCS ! Ez fájt milédiii! 

 - Honnan kerültetek ide? Dean?

 - Fogalmam sincs... Amíg bent voltam nem láttam Őket...

 - Egy újabb rejtély... 


 - *magában: Nehezen bírom a friss vér szagát... úgy érzem beleörülők...*


Minho: Milyen újra itt lenni? Üdítő! Nem vagyok gonosz... nem... De megvan a magamhoz való eszem. Igyekszem felmérni a terepet. Kifogom repíteni innen az erőseke és a gyengéket pedig rabszolgámmá teszem! MUHAHAHA! Csak viccelek, nyugi, senki nem fog sérülni a közelemben... khm... 


Sorcha: A világutazás jót tett Nekem. Sokat tanultam magamról és az emberekről. Már rég elfelejtettem az egész drámát, ami ott lement, de sosem felejtem el az érzés, amikor véget ért... Úgy éreztem... Elronthattam valamit. Ezúttal nem így lesz. Ha kell foggal és körömmel küzdök hogy eljussak a végéig...


 - Most hogy bűntársak lettünk gyilkosságban... Elmesélhetnéd ki ez a démon?!


 - Én vagyok maga a démon! A második évad kis csitrije meghalt egy átbulizott éjszakán, ami után hazafelé kocsikáztak Hannah barátnőjével... A kis győztessel... Mekkora poén! De én ott voltam! Pont egy porhüvelyre volt szűkség... Ez pedig... Üres lett...

 - Akkor... Te nem is Yvette vagy...?

 - Nem! De igen! Mindkettő vagyok... Jól ismerem Őt... Itt van bennem. Együtt vagyunk, akik vagyunk Oscar és téged is jól ismerünk... Tudd meg. Ha átvert... Archer sorsára jutsz... 

 - Nem gyilkolhatsz a Démonok utasítása nélkül...

 - Nem akarjuk kideríteni...

 - Oh... félnem kéne?

 - Csak ne érezd magad nyeregben! Ez már nem az a játék, amiben anno résztvettünk... Ez AllStars! 


 - Támogatnunk kéne Őt!

 - Öcsém! Én teljesen támogatom, de még mindig nem értem mi ez a legfőbb dolog...

 - Peppermint is efféle volt csak más módon... Ő nem volt ilyen sötét praktikák követe... Talán érhető... De Palmi most megkapta az erőt... 


 - Srácok! Kedves tőletek hogy aggódtok értem, de minden hallok...


 - A legfőbb lettem... Ami azt jelenti van kapcsolatom az összes covenhez tartozó boszorkánnyal... Viszont... Valami gátol ebben a kapcsolatban... Próbáltam volna segítséget kérni... De... úgy félek ettől az egésztől! EZ NEKEM NEM FOG MENNI!


 - Ne viccelj! Annyi eszköz csak úgy a kezeid közé... Gondolj... Arra a dologra... 

 - Tudom mire gondolsz.... 

 - Megtudod Nekem... Mutatni az erődet? 

 - Hát... Nem tudom ez jó ötlet lenne-e Sorcha...

 - Menjünk ki... Ott nem árthatsz senkinek! Jó esetben...

 - Ah... Okés. Legyen! 


 - Nos, mi lányok... Tudom különbőzek vagyunk és én sem vagyok a szívetek csücske... De tudnotok kell bármi gondotok van... Előbb változtatok békává egy férfit, mint egy nőt!


 - Ah... Bárcsak ismertelek volna ez előtt... Megleckéztethetted volna az exeimet... 

 - Abban biztos lehetsz! 


 - (Magában: Ah... Mami... bárcsak újra itt lennél... Már elfelejtettem mi kell még a pörköltbe... )


 - Még mindig nem fér a fejembe hova tűnt... Archer?! Nem volt a szertartáson. Már körbe kutattam a kastélyt... Hátha megtalálom... 

 - Csajszi! Nem én szeretnék lenni, aki elrontja a kedvedet... De szerintem ha veszített... 

 - Nem kell lelombozni... Keresd még! Hátha megtalálod... Na de most mennem kell! Éppen... Öhm... mágikus dolgokat teszek...


 - Miért volt ilyen kedves velünk ez a boszorka?

 - Talán jobb napja van... Lehet volt valakivel... ÚGY!

 - Oh... A régi Hippia visszatér? Csúcs...

 - Csajszi! Nem tudom mi ez az új stílus, de elég rohasztó! Mit vettél be?

 - Ah. Nincs kedvem most ehhez Hippia. Már kinőtem a hülyeségedből. 


 - MUTASD PALMI! Annnnyira izgi!


 - Nem biztos hogy így kell... De asszem ez a növény mágia...

 - (magában: Jól csinálod! Ez bizony az lesz!)


 - ÁÁÁÁÁÁÁ SIKERÜLT! 


 - WOOOW!

 - Ez nagyon menő!


 - Ügyes voltál! Megvan ez a nagy erőd... De... Neila mondta hogy felelősséggel is jár...

 - Idebent minden felelősséggel jár... Nem lesz más út, mint hogy elfogadom, hogy ez lettem! Aztán pedig elkell terveznem mit kezdek ezzel az egésszel... De köszönöm a támogatásotokat srácok!


 - Nem bírom már magamban tartani ezt srácok... Bizonyára észrevettétek, hogy az utóbbi időben eléggé elszeperálodtam tőletek... Ennek az az oka.... ah de nehéz... szóval...


 - ANTHONY VÁMPÍR ÉS ENGEM IS AZZÁ VÁLTOZTATOTT! 


 - MICSODA? 


 - Léteznek a vámpírok?!

 - Jézusom... 

 - Ez bizonyára tévedés...

 *Layla elillan mint egy füst*


 - Szóval ez történt eddig velünk... Végtére is csak egy éli túl... Ha minden igaz...


 - Az frankó! Végül is mindig úgy szerettem volna élni, mintha ez lenne az utolsó napom a földön...


 - Még most is eléggé... Félek attól hogy újra ott kell álljak... Egészen más érzés így győzni, hogy az életedet is megnyered.


 - Szia Anthony... Megszeretnélek kérni egy szívességre... Tudom a titkodat... és... Én is szeretnék vámpírrá válni! Szeretném ezt az erőt, hogy felhasználjam... 


 - Ugye tudod, hogy ez egy átok is egyben?

 - Igen... De vállalom a kockázatokat... 


 - Legyen! Úgyis régen ittam....


 - Ohhh... De édes... mint a méz! 

 - Ez az! Áradjon belém az erő! 


 - Miért nem érzek semmit...?

 - Te egy vándor lélek vagy... Rajtad nem fog az átok! De köszönöm a friss emberi vért! Jól esett...

 - Mi a... CSINÁLD MÉG EGYSZER! MŰKŐDNIE KELL! 

 - Ez nem így megy! Ez nem egy gép... Ez nem egy szer... Ez egy átok... Ha nem tapad rád... Szent vagy... Inkább legyél hálás... Hiszen látod mennyit szenved Layla is...

 - De én... Áh! Hagyjuk... Haszontalan vagy a számomra...


 - Bocsáss meg hogy megzavartalak... Én... Csak tudni szeretném, hogy az úrnő megengedné-e Nekem, hogy öljek... Úgy hogy az illető amúgy még nem kieső!


 - Nem lehetsz gyilkosa annak, aki még nem kárhoztatott rá... NEM! 


 - Ch... Legyen... Akkor elintézem hogy az legyen... 



 - Zavarhatlak egy pillanatra Flame?

 - Zavarj... 


 - Van számodra egy ajánlatom...


 - Azokat imádom!

 - Tudom ki az új legfőbb! Ha elmondom Neked ki az... Meg kell ígérned, hogy megteszel bármit, hogy segíts Nekem a küldetésemben... Hogy visszamenjek a múltba megmenteni apámat... 

 - Nem...


 - Mi... MICSODA?

 - Először is... Nem gondoltam volna hogy te tényleg ennyire mocskosan játszol, de egyre jobban kezdelek megkedvelni... Másodszor mindegy ki a legfőbb... Neila elvarázsolt... Nem tehetek sérelmet a legfőbb erején... Megszerezni sem tudom így egykönnyen. Szóval... 

 - Ez totál... szívás...


 - TE MEG MI A FENÉT MŰVELSZ AKARUSZ? 

 - ÁÁÁ! NE TŐRJ CSAK ÚGY RÁM TE NÉMBER!!!


 - MICSODA?! DEHOGY SZEGEM MEG A SZABÁLYOKAT! A Démon megengedte Nekem hogy megszálljam ezt a pics@t... most pedig élvezem... És még mennyiszer fogom élvezni... AH! Alig várom... hogy újra lássam Dean-t. Feltudnám falni és fel is fogom...

 - Ha te sem segítesz eltűnteti egy potenciális ellenfelet... Akkor az ellenségem vagy! (Magában: IRÁNY DEAN! MONDJUK EL NEKI)

 - Nem félek tőled! Szóval a fenyegetődzést tartogasd meg a kiválasztásra. 


 - ... Szóval egy szó mint száz.... Hippia-t igazából megszállta egy Succubus démon! 


 - A K..... életbe! 


 - Isteni volt az étel lányok! Köszönöm!


 - Én is... Sajnálom hogy a többiek nincsenek itt, de mindenkinek más dolga akadt. Túl nagy ez a kastély...


 - Te voltált a nagyszájú, ripacskodó?! De most más vagy! 

 - Szálllj le rólam te anyaszomorító! 

 - ÁÁÁÁ!!! IGEN! EZAZ! Szuper! Ezt élvezni fogom...


 - Te elég... furcsa alak vagy...

 - Ezt pont te mondod miszter tökély? Nézzenek rád... Mikor is estél ki? Ja hogy az elején! És te lennél egy All Star? Inkább Back Star! 

 - Hihi! Ez jó volt azért... *pacsi*

 - Asszem elment az étvágyam... Köszönöm...


Konstantin: Az új fiú... Egyszerűen csak nagyon furcsa. Nem tetszik a stílusa. Mintha direkt ellenségeskedő lenne. 


 - Archer... kivégezve... Nem is volt nehéz. Sajnálom Katarinát, de végül is már csak én maradtam... 


 - Meg az az idióta Konstantin, de kit érdekel... Úgyis én leszek a győztes! 


 - TE magadban beszélsz? Ez szexi!

 - Hát téged meg nem tanítottak meg kopogni?


 - Azt csak a kö***k szoktak! Gondoltam hátha láthatlak félmeztelenül

 - Mit tettél volna velem ha úgy találsz?! 


 - Felfaltalak volna... Te egy kincs vagy amit megszereznék! 


 - MUTASD MEG HOGY MENNYIT ÉRSZ MISZTER MINHO! 


 - TÖKÉLETES VAGY MISS CHERRY!


Cherry: A nők titkos fegyvere... Persze... Gyors volt és nem is élveztem, de nem ez volt a lényeg... Megszereztem, amire vágytam... Minho a joker kártya... Én pedig most már az osztó! 


 - Pontosan tudom mit érezhetsz Amelia! Mami elvesztése óta... Nehezen találtam vissza magamhoz, de úgy érzem sikerült. Csak ne add fel a reményt! 


 - Egész nap Őt kerestem... Egész nap... És nem találtam... Biztos vagyok benne, hogy elvesztettem, de nem érzek akkora gyászt, mint amire számítottam... és...


 - Talán nem is szerettem Őt igazán... 


 - Ő csak erőt adott Neked hogy talpra állj... Itt az ideje egyedül járnod és tudom hogy sikerülni fog... Ismerlek... Ha ügyes leszel... Megnyered ezt az egészet. Egyszer már majdnem sikerült! 


 - Remélem melletted lehetek majd a végén! 


 - Emlékszel csajszi amikor lehánytam magam azon a bulin? vagy amikor lepisiltelek véletlenül? Látod! Mi minden esetben egymás támaszai lehetünk! Nem ítélem el... Azt ami vagy. De... Azért tartok tőled... Ugye nem szívod ki a vérem?

 - Azt már évek óta szívom! Csak viccelek! 


 - Köszönöm barátosném! Ez jól esik! Nehéz ez az időszak számomra... Nem tudom mihez kezdjek... Mit szólnak anyuék? Mit szól... Már mint ha meghalok úgysem számít már... 


 - HÉ! Ezek az utolsó hónapjaink az életből! Ne azon agyal mi lesz hanem mi lehet! Összekell fognunk! Ketten olyan erősek voltunk, hogy fináléig döcögtünk! Most is sikerülni fog! 


 - Tudod odalent... volt egy piros ajtó... Nem tudom mi lehetett az... Eddig nem vettem észre...


 - Nem mondtak róla semmit?

 - Nem... szimplán csak figyelmeztettek, hogy azt nem nyithatom ki. 


 - Azt tartja a mondás... Legalább is az én családomban, hogy a piros ajtó az álmokban az életet jelenti. 


 - Lehetséges hogy a piros ajtó lenne a kiút?

 - Nem kizárt! Tesó... Ha ez igaz... Akkor...

 - Talán megvan a megoldás... 


 - Na és hogy viselted hogy Lizzie... Palmerrel van?

 - Oh, már rég túl vagyok rajta...


 - Miután hazamentem és láttam a TV-be, hogy összemelegednek tudtam hogy mindegy. Szóval... Társkeresőzni kezdtem. Találkoztam is egy gyönyörű nővel. Szóval most vele vagyok... Vagyis voltam... Nem tudom hogy kerültem ide... Egyik pillanatról a másikra itt találtam magam... De nem bánom. Jó újra játékban lenni.


 - Én is nagyon boldog vagyok hogy újra láthatlak! Habár nem voltunk egy csapatban sosem és az évadunkban is elsodort minket a szél.. Jó tudni hogy itt vagy...

 - Hát... Köszi!


 - Oh! Örülök hogy beléd botlottam... A tanácsodra lenne szűksé... Mi a baj?

 - Semmi én csak.... ÉN ANNYIR HÜLYE VAGYOK! 


 - ANTHONY egy VÁMPÍR! Azt akartam hogy átváltoztasson, hogy erőt kapjak és megbosszuljam azokon a férfiakon amit tettek, de nem sikerült és dühös vagyok, de nem szabadnak, mert már ezt elengedtem... és... 


 - Helena... Le kell nyugodnod! 


 - Azok után hogy növényeket varázsolok a semmiből már nem lepődők meg ha a Mikulás is igazi lenne, de rajtad igen! Hova lett az erkölcsöd? Örülök hogy nem lettél... vámpír... Más módon is bosszút lehet állni... Például ha sikeres leszel és megnyered az all stars évadot. A legnehezebb évadot! 

 - Igazad van... Sajnálom.... Elvesztettem az eszem...


Palmer: Nehéz napokon vagyok túl... Érzem hogy a felelősség súlya a vállamra helyezedik... Viszont nem bánom. Ez az erő... Új emberré fog tenni. Erősebb vagyok mentálisan is. 


Helena: Miután Layla elmondta az igazságot tudtam mit kell tennem... Egyből láttam a tervet a fejemben, hogy kikerülök és bosszútállók, de...  Egyszerűen elvesztettem az eszem. Örülök hogy nem alakultam vámpírrá, mert így megmaradt az önérzetem.


 - Te mindig az ördög kapujában bámészkodól? 

 - Ezt kérdezhetném tőled is! Mit keresel itt?


 - A fülembe jutott egy pletyka... Egy vörös szoba ajtajáról. Azt kerestem, de nem találom sehol...


 - Akkor ugyan azt keressük... Segítek! Együtt talán sikeresebbek leszünk! 


 - Engem nem fog legyőzni egy démoni ivadék! 


 - Meghalsz Yvette! 


 - Komolyan Oscar? Ennyire lesüllyedtél? Bár te mindig is ilyen voltál szóval ez nem meglepő...

 - TE meg mit keresel itt! Lopódzol itt az ember háta mögé... Még lelőlek! 


 - Nem fogsz engem bántani barátom...

 - Barát? Mi sosem voltunk azok és ne is akar az lenni, mert úgy jársz, mint Archer.


 - Ajánlok Neked valamit... Tudom hogy Yvette miatt aggódsz... Túl erős... Igazad van! Mit szólnál ha adnék az erőmből egy keveset Neked? Az segíthet ha elmérgesedik a szitú.

 - Mit veszíthetnék... Legyen! 


 - Végre eltudom ültetni a magomat!


 - TE CSAK NE ÜLTESS BELÉM SEMMIT! JESSZUSOM! 


 - Olyan leszel mint én! 


 - TEGYÉL LE FLAME! 


 - Érzed?

 - Ah igen! IGEN! Ez tökéletes... Atya világ... Ez... Ez a varázserő?


 - Have fun!





Szavazás link: https://linkto.run/p/CYNA5KVE


Melyik versenyzőnek/versenyzőknek drukkolsz hogy győzzenek?
Amelia
Anthony
Minho
Carol
Cherry
Dean
Flame
Helena
Hippia
Konstantin
Laura
Layla
Melany
Mitch
Sorcha
Palmer
Oscar
Drake
Yvette