2020. május 8., péntek

Sims Villa 12 - 48.Rész

*Képet köszönöm Veronika Kovácsnak*


48.Rész - A utolsó nap


 - Üdvözlöm önöket kedves nézőim az 52.napon. Előző részben kiderül hogy Gaia vesztette el a párbajt, és így eljutottunk a top 4-hez. Hamarosan indul a bosszú show és elkezdődik a finálé szavazás! Bizony, eljött ez az idő is. Most viszont nézzük meg hogy telt a TOP 4 utolsó napja a villában.


Villa
52.Nap


 - Hát igen kedves bent lévők... Kiestem. Számomra is hihetetlen, de kaptam segítséget a stábtól az öcsémet illetően, így valójában amiért jöttem, az megvalósult. Nincs többé stressz, és feszültség, egy kissé fellélegezhetek most már. Nektek sok sikert.

 - Sok sikert odakint csajszi!

 - Sajnáltam azért látni őt kiesni... Sosem gondoltam volna.

 - Egyszer mindennek eljön az ideje. Végül egy győz, és ezt már akkor is tudtuk amikor még 15-en voltunk idebent...

 - Hihetetlen számomra hogy még itt vagyok. Nem gondoltam volna... Remélem Drake büszke lesz rám.


Laura: Nehéz elfogadni azt, hogy hamarosan itt a vége mindannyiunk számára, mert az igazat megvallva olyan érzés mintha kiesnénk. Nagyon megszerettem ezt a játékot, és jó volt megélni azt, hogy hétről hétre továbbra is a játék részese maradtam. Félek hogy mi lesz ha ennek vége, vajon mi történik velünk. Hát ez már a jövő zenéje.


Villa
53.Nap - AZ UTOLSÓ



Marcus: Nehezen tudom még felfogni, hogy ez az utolsó napunk. Nekem olyan mintha tegnap költöztem volna be a villába, és furcsa belegondolni, hogy annyi harc, küzdelem, és történésé után most egyszerűen vége az egésznek...

 - Nem gondoltam volna az elején amikor még csak barátkoztunk, hogy végül itt leszünk majd... Remélem veled mehetek a fináléba.

 - Én sem hittem hogy olyan cukipofa játékosokat mint Gaia, Neila túl fogok élni. Azért elég erős játékosokat sikerült kizavarni innen. Most már nyerjen a jobbik fél... De nagyon szeretném magam a nyertesek között tudni...


 - Ez az utolsó reggelünk itt... Szóval NAGYON FINOMNAK KELL LENNIE! Segíthetek?

 - Persze! Szívesen csinálom veled együtt a reggelit. Utolsó napi reggeli...


Alphonse: Habár megnyertem a párbajt nem érzek semmiféle fellélegzést... Mivel most az utolsó nap van igazából vagy nyersz, vagy veszítesz. Itt már nincs mellé beszélés, de hát igazából elmondhatom magamról, hogy találtam itt szerelmet, barátokat és nyertem is meg párbajt.


 - Szerintem legyünk mind hálásak, hogy megéltük ezt a napot. Hogy itt lehettünk az utolsó napig.

 - Sok sikert nektek is fiúk, és neked is barinőm.

 - Mondd ki a varázsszót!

 - Ja igen! Már rég hallottuk.

 - ZSÁMÓ!

 - Tudtam én hogy ez a zsámó itt lesz még a végén is... Ehj.


 - Egy utolsó játék a fináléra készülés előtt. Muhahaha! Elverlek!

 - Na nem tudod kivel kezdtél ki! Amúgy pedig mennyire durva már hogy üres az egész villa kb... Múltkor itt nyüzsgőt mindenki, és Candy büdös lehelete járta át az arcomat...

 - Mint egy friss szellő! Az a csaj még vajon él?

 - Hát ma minden kiderül...


FOLYTATÁS: BOSSZÚ SHOW - KATTINTS IDE