2018. november 18., vasárnap

Sims Villa 11: Beköltöző Show (1.Rész)



Sims Villa 11
Beköltöző Show



*tapsvihar, majd csend a stúdióban*

Roland: El sem hiszem hogy három év után újra itt köszönthetek mindenkit a Sims Villa átalakított stúdiójában! Az én nevem Roland ez pedig itt a Sims Villa tizenegyedik szériája! Köszönjük Ariana Grande-nak, hogy részt vett a beköltöző show-n. A legújabb dalát adta elő. Őrület igaz? Mennyi minden van már mögöttünk, és még mindig tudunk újat mutatni. Habár igaz az előző szezon nem úgy sikerült, ahogy terveztük, de idén az online siker talált 12 elképesztő versenyzőt! Azt mondhatom az idei csapat nagyon más mint eddig és alig várom hogy találkozzanak velük. Én mint műsorvezető fogom önökkel közösen hónapokon át követni ezen fergeteges simek életét és harcát ugyanis a nyeremény idén is elképesztő. De a nyertes nem csak kocsival, és pénzzel gazdagodik. A Sims Villa győzelem egy cím ami kiemel valakit a többiek közül. Ezt már hat sim nagyon jó ismeri szóval kérem fogadják nagy szeretettel a győztes lányokat Skyler-t (Barbi sime), Hannah-t (Pammy sime), Amanda-t és Primrose-t (Bálint sime)!


Roland: Hát elképesztő újra látni benneteket. Ti mindnyájan különböző évadokból jöttetek, és nagyon jól ismeritek ezt a játékot. Esetleg lenne bármi jó tanácsotok az idei versenyzőknek?


Amanda: Fúúú... hát mit is mondjak eltelt több mint öt év már mióta én betettem a lábam a villába, és azokat az értékeket amiket ott tanultam magammal vittem a való életbe is és ott kamatoztatom. A tanácsom nagyon egyszerű lesz: Mindig tud ki az ellenség, és ki a barátod.


Primrose: Ugyebár én mindig keményebb körülmények között voltam játékos. Hol egy dzsungel, hol egy másik bolygó. Ilyen villa létet még nem volt alkalmam megtapasztalni, de amit tudok az az hogy sosem adtam fel. A legmélyebb pontról is vissza lehet térni. Remélem idén is lesznek olyanok akik ezt megtudják mutatni.


Skyler: Hát ez egy nehéz kérdés. Talán nem csak mi de a többi visszatért játékos vendég is bajban lenne ezt megválaszolni. A tanács talán az hogy érezzék jól magukat... Ne akarják ezt annyira görcsösen. Na meg persze találják meg a szerelmet ahogyan én Oscarral.


Hannah: Talán nem tartotok nagyképűnek ha azt mondom én egy igazi Sims Villa veterán vagyok és én jól tudom mit jelent győztesnek lenni. Szerintem jó tanács nincsen erre a játékra csak játssz tiszta szívvel.


Roland: Bizonyára azt kérdezik, hogy elfelejtettem-e számolni, de nem. Van még két férfi is aki győzött. Így szeretném ha kettejüket is fogadnánk.

 

Roland: Chris (Dávid sime újraalkotva) és Dylan (Barbi sime újraalkotva)! Nagyon örülök hogy láthatlak titeket is köztünk. Sok minden történt veletek is a Sims Villa óta. Esetleg nektek is lenne pár jó tanácsotok?


Dylan: Köszönöm hogy újra itt lehetek. Hát a legjobb tippem az lenne, hogy mindig legyen egy céljuk. Ha céltalanul szeretnél győzni nincs értelme az egésznek.


Chris: Talán több mint hat éve hogy én itt voltam. Amit mondhatok, hogy ha végig kitartasz a szövetségeseid mellett még a legerősebbeket is legyőzheted.


Roland: Köszönjük ezt a sok jókívánságot! Mindannyian szeretünk titeket és a többi volt játékost is akik a nézőtéren helyet foglaltak. Viszont azért is vagyunk itt, hogy megtaláljuk a következő győztest. Így szeretném ha fogadnánk az első három beköltözött és kicsit megismernénk őket. Érkezzék Noel, Lorena és Cherysh.

A zene ami beérkezésekkor szólni fog:


 

* tapsvihar*
Roland: Hát üdvözöllek titeket itt a Sims Villa 11-ben! Ez egy hihetetlen este! Kérlek mondjátok el hogy érzitek magatokat és egy kicsit mutatkozzatok be aztán ha gondoljátok elmondhatjátok az első gondolatokat is egymásról. Kezdjük veled Lorena!


Lorena: Úr isten hallod nagyon nagy ez az egész. Azt sem tudom most hogy kéne éreznem. Hát hogy én ki vagyok? A következő Angelina Jolie, Jennifer Lawrence, Emma Watson! Egy olyan szupersztár színész aki segít másokon, és a gazdagság és siker mellett kiáll az emberi jogokért. Készen állok erre a versenyre. Nyílt lapokkal jöttem, és azt hiszem megvan az idei győztesetek. A többiekről mi a véleményem? Hüm... Hát röviden és tömören: Arik 😋


Noel: Hát engem sok filmből ismerhetnek. Legfrissebb filmsikerem A Szerelem Ereje. *tapsvihar*
- Köszönöm szépen. Szóval szerintem a közönséget ha halljátok akkor nem kell tovább ragoznom a mondandómat. Azért jöttem, hogy megmutassam ki van a szerepek mögött. Egy igazi macsó aki elcsavarja a nők fejét. Bár ha mindegyik ilyen okos lesz, mint a mellettem ülök nehéz dolgom lesz. 😉


Cherysh: Köszönöm szépen a bókot. Én fontosabb céllal jöttem ide. Igen nekem is fontos a pénz. A hírnév elhanyagolható számomra. Az nem érték, és én mindenképp azt szeretném magammal hozni. Bebizonyítani hogy mint Palesztin nő letudom ruházni magamról a sztereotípiákat és megtudom nyerni szívvel is ezt a játékot.


Roland: Wow! Hát csak úgy kapkodom a fejem. Mind a hárman nagyon erős egyéniségek vagytok. Kíváncsian várom milyenek lesztek odabent. Ezért nem is akarom tovább húzni az időt. Arra kérlek titeket, hogy induljatok el a Villába, és odabent egyenesen a TV elé üljetek le. A műsor végén ugyanis máris lesz egy fontos bejelenteni valóm.

 



Az első három beköltöző birtokba veszi a villát:



Roland: Nos, szerintem már érezhetik is miért mondtam hogy ez egy elképesztő brigád. Ha csak az előző három játékost nézzük elképzelni sem tudom ki győzne egy esetleges párbajon köztük. De ez a jövő zenéje. Ugyanis nem csak hárman költöznek a villába hanem tizenketten. Szóval érkezzék Adrian, Ray és Rosaly. 


 
 

Roland: Hát üdv nektek is! Ez itt a Sims Villa 11! Mutatkozzatok be és mondjátok el nekünk ti mit vártok ettől a játéktól? Rosaly?


Rosaly: Jaj! Velem kezdjük? Hát ok. Végül is bemutatkoznék, de minek? Azért leszünk itt ebben a luxus villában hogy megismerjetek nem? Minden esetre én az a nő leszek akit csak egyszer csaphatnak be. Nagyon nehezen felejtem el az ellenem tett dolgokat, de a hűséges barátokat mindig eltudom halmozni szeretettel. Amúgy meg nem várok én semmit csak a pénzt. 😚


Adrian: Jaj! Bocsánat kicsit leblokkolódtam Rosaly-tól. Nagyon karakán hölgy. Én igazából egy latin vérű fickó vagyok. Fotósként dolgozom, és oda vagyok a művészetekért, és a női múzsákért. Szeretem a szerelmet... ja és igen... Imádok gitározni!



Ray: Hát ez mind szép és jó volt. Igazából a szélső csajnak csak azért kell a lóvé hogy oda rakja a többi millió mellé. A csávó meg egy élő Jack Dawson. A kötetlen művész na hagyjuk már. Én nekem nincs sok mondandóm. Ha lehetne talán azért kerültem be hogy pokollá tegyem ezek életét.


Roland: Köszönöm az együtt működéseteket. Ezeket a konfliktust megalapozó véleményeket majd lesz időtök odabent átbeszélni. Már bent vár rátok az első három beköltöző. Kérlek csatlakozzatok hozzájuk.


Roland: A villa egyre telik érdekesebbnél érdekesebb versenyzőkkel. Az hogy mi történik odabent a holnapi összefoglalóban kiderül majd, mert hogy mi nem állhatunk meg. Szóval érkezzék Melany, Hippia és Seth!


Roland: Üdv nektek itt a Sims Villában! Már elképesztő lakók költöztek be. Meséljétek el ti miért lennétek különlegesek?


Melany: Figyelj! Én annyit tudok neked mondani, hogy fiatal vagyok, és szexi. Szeretem a drámát! Nem tagadom. Ezért is jöttem ebbe a műsorba. Na de mindegy! A lényeg hogy amúgy cuki vagyok, és szeretet éhes. Remélem ha bekerülök rám talál a szerelem vagy egy legjobb barát.😇


Hippia: Fúúú! Te! Kik ezek a bigék! Azt hiszik ez valami társkereső vagy mi van? Én komolyan gondolom ezt az egészet. Nem csókokat jöttem lopni hanem a milliókat és a kocsit. *Tapsvihar* - Hát de nem? De ne vedd magadra kincsem ez nem neked szólt te nagyon cuki vagy meg minden, de amit eddig láttam hát ne haragudjatok. Minden esetre velem könnyű együtt élni, de ami a szívemen az a számon és igen! Megnyerni jöttem! 😄💋


Seth: Mit is mondhatnák ami felül múlja az előzőket? Hát én nekem most sok csalódás volt az életemben többek között ezért is jelentkeztem. Elhagytam a rendőri hivatást... A házasságom kudarcot valót de itt vagyok és nyomom tovább. 😁


Roland: Azt kell mondjam ti sem vagytok semmik. Bent már várnak rátok a többiek. Kérlek ne menjetek majd el a TV közeléből! Hamarosan fontos közölni valóm lesz.







Roland: Odabent már 9 lakó várja mi lesz a nagy bejelentésem szóval itt az idő, hogy az utolsó három lakót is beküldjük hozzájuk. Érkezzék Diana, Luca és Zane!




Roland: Sziasztok! Örülünk nektek! Ti vagytok az utolsó három beköltözők. Mit szóltok az eddigiekhez és ti milyen újdonságot tudtok hozni a játékba?


Zane: Újdonságot? Hát talán az hogy nem egy üresfejű szépfiú vagyok. Egy igazi belevaló srác vagyok. Körbeutaztam már a világot és szinte már láttam mindent. Jót is és rosszat is. Én nekem a célom ezzel nem hírnév vagy a pénz. Inkább a lehetőség és a tapasztalatok amit szerezhetek. 😊


Luca: Hát megmondom az őszintét eddig nem nagyon volt olyan ember akivel szívesen leülnék kávézni vagy valami, de hát ez köszönhető annak, hogy mind nagyon különbözőek vagyunk.


Diana: Hát a lányok közül nekem Hippia aki szimpatikus. Szókimondó és karakán csajszi szóval ő lesz az én emberem úgy érzem. Figyelj velem megkaptok mindent én egy kész produkció vagyok drágám.😜


Roland: Hát köszönöm nektek! Megszeretnélek kérni benneteket hogy induljatok el a villába. Hamarosan bejelentkezem egy fontos hírrel.

 
 
 

 

Roland: El sem hiszem hogy ezt mondhatom, de üdv nektek villa lakók! Ez itt a tizenegyedik széria. Itt volt velünk az előző szériák győztesei és résztvevői. Ők nekik sem volt könnyű a feladatuk, de úgy gondolom nektek lesz az egyik legkeményebb évadotok a Sims Villa történelmében. Ugye mondtam, hogy fontos bejelentéssel jövök hozzátok. Még csak most érintettétek meg a új bútorokat és még csak nem is ismeritek egymást, de máris itt az idő hogy elkomolyodjunk ugyanis elindul egy szimpátia szavazás! A szavazás egy ideig tartani fog, majd mikor lezárjuk aki a szavazatok legkevesebb részét kapta kiesik a játékból. Fontos megjegyeznem, hogy ez még csak a kezdet! Szóval minden egyes percben legyetek felkészülve hogy bármi megtörténhet. Most pedig jó szórakozást kívánok. Ismerjétek meg egymást, és a villát. Találkozunk legközelebb!


Roland: Így van! Szóval elindítunk egy szimpátia szavazást, ami alapján valaki kifog esni még a nagy párbajok és kiválasztások előtt. Már van kedvenced? Akkor szavazz! Az alább lévő szavazó felületen válaszd ki a lakót akit megakarsz menteni, és kattints az elküld gombra. A holnapi összefoglaló végén egy új szavazat lesz, így majd még lesz lehetőség megváltoztatni a véleményeket. A fináléig a különböző szavazásokon szavazók között kisorsolunk egy jegyet amivel részt vehet majd a fináléban vendégként, mint Sim. Fontos hogy holnap is velünk tartsanak hisz akkor lesz az első összefoglaló, ahol többek között a beköltözés alatti pillanatokat is megtekinthetik ugyanis elég sok mindenről lemaradtak, amíg beküldöztük az embereket. Másik fontos dolog hogy a villa a Sims 4: Get Famous kiegészítő előtti állapotban lesz megtekinthető a második összefoglalóig. Köszönöm hogy velem tartottak. Találkozunk legközelebb. Most pedig a show-t zárja az Imagine Dragons.




Kattints a név előtti karikába majd az elküld gombra!

Ki a kedvenced? (SV11 - Szimpátia szavazás)

Adrian
Cherysh
Diana
Hippia
Luca
Lorena
Melany
Noel
Rosaly
Ray
Seth
Zane