2022. április 3., vasárnap

Sims Villa 15 - 27.Epizód: Madam ébredése - 8.Kinyilatkoztatás (All Stars 2 - Szörnyek)


27.Epizód - Madam ébredése


 - Itt az idő! Ma este beteljesednek az áldozatok... Megtörténhet az egyesülés.


 - Mi volt ez az apokaliptikus hangzavar?

 - Attól tartok ezek a végjáték hangjai...


 - Itt meg mi a fene történt? 


 - Elérkezett a sötétség... Hippia... 


 - Úgy vélem innen már nem lesz kiút számunkra.

 - De mégis... hogyan... (Magában: Félek...)


 - Itt az idő... Melany... 

 - Elkéstünk. Nem hiszem hogy megtalálnánk a kiútat. 


 - Le kell nyugodjunk... Lehet ez nem jelent semmi bajt! 


 - Kérlek... Fáradjatok utánunk!

 - Okés... tévedtem... 


 - Mi a fene...

 - Flame lehet kiakadna ha látná mivé lett a kis rejtekhelye... 


 - (Magában: Okés Hippia... Mindenhol hullák vannak.... ÉRTED?! HULLÁK! Maradjunk nyugodtak... nyugi...)


 - Én is szeretnék gratulálni a három finalistának... Nektek pedig sok szerencsét. Most kiderül ki jutott be a fináléba.


 - Hát... Sok sikert Nektek... Remélem tudok hozzátok csatlakozni...

 - Ha nem térnék vissza... Hippia... Győznöd kell! 

 - Legyetek résen... Sosem tudhatjátok ki fog ellenetek fordulni... Sok sikert...


 - Hát itt vagytok! Örülök. Hamarosan megérkezik a másik felem is. 


 - Nos... Kedves Sims Villások... Pf... Utálom a fajtátokat... Tudtam, hogy mire lesz szűksége Cassandra-nak hogy beteljesítse a tervét. 


 - Nem kérünk a lenézésből kiscsaj! Eleget kínoztatok... Mikor derül ki lett a győztes?

 - Kivagyok már ettől a nagyon idióta maszktól... Mennyire lehetsz ronda ha így eltakarod ki vagy valójában?

 - Mondd el Nekünk az igazságot. Már úgyis a végén vagyunk. Ki vagy te?


 - Hát legyen! Megmutatom Nektek valódi alakomat! Én vagyok az...


 - Ide hozott titeket! 


 - MI A FRANC? Tehát... Te segítettél az előző évadban legyőzni a démon peppermint-et... 


 - Oh... Nem is sejtették hogy a hely, ahová belépnek egyike a hívőknek. Mi hittünk az egyesülésben... A boszorkánykirálynő eljövetelében. A dzsinn el is rabolta párotokat, akiket majdnem fel is áldozott, de már késő volt. Kijutottak... Én viszont... Utáltalak és megvetettelek titeket. Valóságshow hősök... A fenét... Aznap este...

/Visszaemlékezés*


 - Gypsy maga nagyon tehetséges a boszorkányságban... Volt egy hajó... Tele... Hát előző évadok sztárjaival és sajnos... haha... 😅😅😅😅 nem találjuk őket... 

 - Nem is fogjátok Őket megtalálni... Nem ebben a világban vannak már...



 - Nevetséges...

 - Én csak igazságot szolgáltattam...


 - Oh... Hát itt vagytok. Nem kell aggódnotok hamarosan találkozhattok Madam-mal. 


 - Ki vagy te?


 - Mexikóba születtet kislány voltam. Szörnyű dolgokkal tettek velem... Borzalmas dolgokat. Ekkor pedig... Amikor a legkönnyebb volt a lelkem... Az kettészakadt. Megszületett a halál... és....


 - A démon! Az erőm kettészakadt... A szigetet elvarázsoltam. Az idő, a valóság és a tér itt már nem játszik szerepet. Ez az én világom... 


 - Ebből nem sokat értettem... De bármi is lesz... Remélem nem sikerül a terved.

 - Megölted a barátainkat! 

 - A legjobb barátnőmet és a férjemet! 


 - Majd titeket is... kivéve... egyet. Most pedig. Egyesülők a lelkemmel...


 - Készen állsz?


 - Mi mindig is készen álltunk.


 - MEGLEPETÉS! Igen... Én voltam a maszk alatt... De nem ezért jöttem. Azért jöttem, hogy elmondjam... Gratulálok Melany. Te lettél az utolsó párbaj győztese. Így kimehetsz a többiekhez. 


 - Lányok... Én... 

 - Ne kezd hogy sajnálod csajszi! Légy erős és nyerd meg!


 - Ne feledd... Ha te fogsz győzni... Lehetséges bármit kívánnod. Ezt ne feledd Melany!

 - Nem fogom!


 - Jaj! Annyira örülök hogy itt vagy! 

 - Én is... De... Úgy érzem kezdek szétesni. Odabent... nagyon rémisztő volt. Egy csomó csuklyás fazon és... valami rituálé szerűség. Sajnálom a lányokat.


 - Összekell szedni magunkat. Jön a finálé!

 - Pontosan!


 - *súgja* Légy résen... Ha eljön az ideje... Együtt kell lennünk...


 - Örültem lányok...


 - NE! (Magában: Jövők hozzád Mami)


 - NE! NEM AKAROK... (Magában: Gyermekem... Akárhol is vagy... Megtalállak. Nem hagylak el)


 - Az utolsó áldozatok! Most már készen állunk!


 - MONDJÁTOK A VARÁZSIGÉT! 


 - Hát végre... Visszatértem valódi alakomba. 


 - Ti pedig pontosan azt tettétek, amire teremtettelek titeket.


 - Most pedig... Miénk lesz a világ!


DÖNTSD EL KI NYERJE MEG AZ ÉVADOT! SZAVAZZ MOST!