2022. március 29., kedd

Sims Villa 15 - 25.Epizód: Véget nem érő szerelem (All Stars 2 - Szörnyek)

 


25.Epizód - Véget nem érő szerelem

Előző epizódból kimaradtak a párbajozok beszédei:


Dean: Miért nekem kéne megnyerni? Jó ember vagyok, nem érzem úgy, hogy nincs helyem már a földi világban! ÉLNI AKAROK!!!!


Oscar:  Úgy gondolom, azért kéne nekem nyerni ezt a párbajt, mert ez a játék mindig is a szívem-lelkem volt, mindig is egy harcos voltam a villában. Pár évvel ezelőtt elvesztettem a szerelmemet és tudom ez nem jó mentség, de igen sajnos rossz útra tértem akkor, de ez változott… ez a hely és ez a szituáció ráébresztett, hogy csak egy életem van és nem élhetek így végig, így hát muszáj maradnom, hogy megmutassam elindultam a legjobb úton, amin csak lehet.


Laura: Elég igazságtalan helyzetbe vagyok...ha most azt mondanám, hogy azért mert ha meghalok, nem csak én halok meg, mert terhes vagyok, egyből támadnának. Elvették tőlem a férjemet, a barátnőmet, nem ezt érdemeltem... és most az életemet is veszítsem el? Na meg a faxomat azt, nem fogok beletörődni...Harcolni fogok a saját és a gyerekem életéért is!


 - Hát ide jutottunk kedves évad társam. Úgy fest, hogy végül mégis csak megkell küzdenünk Dean! 


 - Hát legalább most a legméltóbb ellenfelemet kaptam meg az évadunkból. Sosem felejtem el... 

 - Én sem! Emlékszel Kamikázé-Cseresznyére? Jól besz@ratot mi?  

 - Ah Cherry... Remélem életben van az a lány. Minden álmom volt egy visszavágó. De hát ember tervez... 


  - Démon végez... 

 - Igen, Dean! Ma hármunkból ketten elhagyják az életet. Még nem is tudtam felkészülni rá lelkileg. Miért érzek megkönnyebbülést? 


 - Sokkal nehezebb, amikor csak vársz és vársz... Látod, ahogy a többiek elesnek. Az idő múlása sokkal rosszabb, mint ténylegesen meghalni... Már néha irigyelem az első kiesőket. Nem játszottak velük mint a macska az egérrel mielőtt lenyeli. 


 - Tényleg nincs semmi esély rá hogy közösen kijussunk?

 - *ránéz Laura-ra, majd Laura visszanéz rá*


 - Még nem kezdtünk komolyan kutatásba. Most hogy nincs itt Flame talán átnézhetnénk a helységet, ahova behodította magát.


 - Szerintem ez nem rossz ötlet....

 - Nem találtok ott semmit... Viszont nincs ellenemre. Carol van kedvem velem tartani?

 - Hogy a fenébe ne!


Laura: Habár megbeszéltük Melany-val hogyha visszatér utána nézünk annak a szökési esélynek, amit mondott. Viszont hirtelen én is kiválasztott lettem. Jelenleg úgy érzem a falnak is füle és szeme van. Lehetetlen lenne észrevétlenül kutakodni egy kiút iránt... Pedig a gyermekemért harcolnom kell...


 - Dean... Annyira sajnálom hogy ez így alakult... De szerintem nincs sok félni valód. Az emberek téged nagyon szeretnek.


 - De... Mi van ha mégsem? Én rettegek a halálól... 


 - Oh, ezzel mi is így vagyunk Dean... Viszont ne gondolj most erre. Inkább arra gondolj, hogy ezt az utolsó napot... a búcsúra szánd. Én azt tettem... Melany is. Szerintem ez a legjobb módja.

 - Az első párbajomnál nem éreztem ezt... Most viszont érzem... Úgy érzem most én jövök... 


 - Okés... Halvány lila fingom nincs hogy mi ez az ajtó... De be kell lépnünk. 


 - Viccelsz velem? Egy random ajtó Flame szobájában? Szerinted érdemes belépni? 

 - Nem véletlenül van ez itt... valamiért ide tették. Lássuk mi van mögötte. 


 - Egy sztripper bár? Komolyan? Flame ide járt... Mi a...


 - Ismerős ez az alak... Lea? *izgatottan zihálni kezd*

 - Nem... Ő itt... Manami... Legalább is hasonló... 


 - HÉJ! CSAJSZI! Mit keresel itt? JESSZUS! HOGY NÉZEL KI?


 - Carol? Te vagy az? Végre befestetted a hajad... Már hiányoztál.


 - Girl... Valami nem stimmel. Biztosan jól vagy? Démonian vagy ábrázolva.

 - Oh... Caroline....  

 - Mi.... honnan tudod ezt a nevemet?

 - Mindent tudok rólad TE MOCSKOS KIS ÁRULÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!!!!!


 - CAROL! Azt hiszem futnunk kellene! 


 - Már mennétek is? Hát de még meg sem kínáltalak titeket... a káosszal. 


 - FUSS! 


 - Mikor lesz már vége ennek az évadnak?


 - Ez a hely biztosan szerencsét fog Nekünk hozni! Nem vagyok babonás, de azért próbálok hinni benne.


 - Oh, aranyos vagy Melany, de... Most nem biztos hogy ez a helyet.


 - Ne legyél már ilyen! DEAN! Én... Te vagy a legjobb barátom itt. Nem hagyom hogy megint... elveszítsek valaki nagyon fontosat! Beleörülők! 

 - Ki kell tartanod. Nem akaszkodhatsz belém... Sem másokba. Saját magadban kell megtalálnod az erőt Melany! Mint amikor bezúztad annak a szörnynek a fejét! 

 - Köszönöm Dean... De attól még... Én nem szeretnélek elveszíteni... 


 - Tudod... Nem akartalak úgy elengedni, hogy nem kérek tőled bocsánatot.


 - Tudom, hogy nem vagyok a taktikák legnagyobb agytrösztje, de... főként tőled tanultam.


 - Oh... Ez... Végül is hízelgő. Köszönöm, de rossz ember lett az, akire felnézel. Én Nekem mindig kudarca fulladt minden tervem... Kivéve ez az egy...


 - Mire gondolsz?

 - Ma este...Elhagyom a földet.

 - Te most szórakozol?


 - Egyáltalán hogyan lehet... hogy terhesen... Ez így nagyon nehéz...


 - Nehezen bírom már... bocsáss meg hogy előtted sírok, de... Nem fogok élni abban a tudatban, hogy egy terhes nő meghalt értem... 


 - Héj! Héj! Nem... Figyelj. Nem érted... Egy valaki győzhet... Megkapja az esélyt.... egy kívánságra... Gondolkodtál már... azon hogy ez a kívánság... furfangos is lehet?

 - Összezavarsz... Furfangos?

 - Emlékszel a dzsinnre az Aladinból? Leszögezi mi az a három, amit nem kívánhatsz. A démonok nem mondták mi az, amit nem lehet... Ez az egyezség. Itt maradunk... Harcolunk... Meghalunk... Az utolsó pedig kívánhat. Bármit.


 - Hol van Oscar?

 - Már megint egy rejtély? 


 - Hát itt az idő... Az utolsó perceim a sims villában. Vicces... Hát... 


 - Viszlát...


 - Visszatérek oda... Az Ultrákhoz! 


 - Laura és Dean! Kiderül hogy melyik fél folytathatja a játékot... Oscarról úgy tudjuk eltűnt. Ezt még majd megvizsgáljuk... Szóval...


 - Sok sikert...

 - Neked is... *megfogja a kezét*

 - Aki marad az...


 - LAURA! 


 - Dean.... Én megesküszöm Neked, mivel jó barátságban voltál a férjemmel... és... Mert végül is olyan vagy Nekem mint egy kedves osztálytársam... FHU DE SZ@RUL HANGZOTT! Szóval... A lényeg. Ha fiam lesz a neve Oliver Dean Moonford lesz a neve.


 - Oh köszönöm.... 


 - Kérlek... Mondd meg Hippiának hogy szeretem és sajnálom ami az elején volt... Viszlát.


 - ZSÁMÓ!


 - Csajszi! (Magában: Dean... sajnálom)

 - ATYA ÉG! Gratulálok csajszi!

 - Szép volt!

 - Úr isten! El sem hiszem... Köszi srácok!


 - Gondolom az hogy én vagyok a legszexibb pasi nem jelent most semmit... igaz?


 - Sajnos nem Dean...


 - Mondtam Neked, hogy a mi szerelmünk soha nem érhet véget! GYERE VELEM! 


 - HOVA TŰNT?!




Hamarosan többet is megtudhattok a díjátadóról. Egyenlőre annyit kell tudnotok hogy az idei évad után egy hatalmas díjátadó show-ra készülünk, amin részt vesz rengeteg sims villa sim és a TI SIMEITEK IS! Világszintű esemény lesz! Instagrammon is és lesz epizód is! Egy hatalmas esemény... hamarosan...