2020. május 1., péntek

Sims Villa 12 - 43.Rész

*Képet köszönöm Veronika Kovácsnak*


43.Rész - Vacsora Csata 1/2


 - Üdvözlöm önöket kedves nézőim. Már csak szinte egy hétre vagyunk a finálétól, de még nem megyünk messzire. A mai adásban láthatják a vacsora csatát. Az első nap a fiúk, a másik nap a lányok rendeztek vacsorát, aminek lényege az volt, hogy elfoglalják magukat, mert marha kevesen maradtak. Már mint ténylegesen nem voltak még ennyire kevesen a villában.


Villa
43.Nap


 - Remélem valami olyasmit főznek, amit még a mami csinált!

 - Jaj a mama főztjét nem tudja senki fölülmúlni!

 - Kíváncsian várom mire képesek a fiúk.

 - Remélem nem lesz borzalmas, mert én nem tudom megjátszani hogy ízlik.

 - Ha szr lesz, majd iszunk rá, és akkor nem tudjuk, hogy amúgy, amit eszünk az szr.

 - Ennél szebben nem lehetne megfogalmazni Laura. Büszke vagyok rád.


 - Kicsit szomorkodom Dean miatt, de most úgy teszek mint a rendes emberek és főzésbe fojtom a bánatom, és a kétségbe esésemet.

 - Hát akkor én megcsinálom a csirkét. Rád hagyom a többit, és elő is készítem az asztalt.


Marcus: Sajnáltam a srácot, nagyon furcsa őt így egyedül látni annyi idő után, hisz mindig volt mellette valaki. Igazából lehet hogy ezek az utolsó napjaink, de akkor is még sok idő, mire kijutunk innen... 


 - Amúgy nekem is volt már dolgom férfival.

 - MICSODA?

 - Jaja! Elég hosszú a történet, egy partin történt. Lerészegedtem és lefeküdtem egy férfival... Érdekes élmény volt, mert abszolút nem emlékszem belőle semmire csak a sós ízre. Nagyon meleg volt, mert a nyár kellős közepén történt.

 - Hát őszintén megmondom én azt néztem ki belőled hogy biszexuális vagy... Legalább is az öltözködés és a hajviselet miatt. De igazából te egy igazi jó fej srác vagy, és Neila csak nyert veled. Remélem jól kijöttök majd.

 - Köszönöm. Ti is összeilletettek Taylor-al. Ő is igazán szerencsés veled! Hisz kedves, és jó szívű vagy. Nehéz is lesz a következő kiválasztás. Igazából fogalmam sincs kire szavazzak...

 - Csak kövesd amit a szíved diktál.


 - Nos hölgyeim! Remélem ízleni fog az összeállított vacsora! Találtok egy kis sajtos makarónit, és sült csirkét. Desszertnek pedig cukros sütit.

 - Sok volt vele a meló! Szóval ha nem ízlik az a ti hibátok! Na jó csak viccelek.

 - Ez a csirke isteni lett Marcus! Még mama sem csinált ilyen finomat.

 - Ohhhh! REMÉLEM TE IS ILYEN JÓL FŐZÖL DRAKE! AJÁNLOM!

 - Finom lett srácok. Na és miről beszélgettetek?

 - Csak unalmas férfias dolgokról...

 - Ki gondolkodott már el a kiválasztáson?

 - Csajszi ez a legjobb időpontja a védettségnek! Ott vagyok a TOP4-be biztosan!

 - Hát szerintem ne kerülgessük a nagy elefántot a szobában... Inkább együnk...

 - Sok volt az ital!!!


Layla: Kicsit ideges vagyok a következő párbaj miatt. Kevesen maradtunk, és célkeresztben vagyok az aranykártyám miatt. Nem szeretnék párbajozni, így a finálé előtt hisz nemrég tértem vissza. Ezért kicsit ideges vagyok...


 - Én erre az egészre négy pontot adok! Az ételek finomak, a házi gazda kedves csak a beszélgetés volt trágya. De arról nem te tehetsz hanem mindannyian.

 - Köszönöm Laura! Eléggé el is fáradtam egyébként...


Alphonse: Meglepett Marcus története, és az is milyen jól fogadták a vacsorát a többiek. 


 - Miért Gaia mosogat Marcus?

 - Senki sem kényszeríti.

 - Ja értem... ok.


 - A fiúk igazán kitettek magukért. Azt hiszem holnap ha mi jövünk fel kell kötni a gyatyánkat.

 - Így van szép volt fiúk.


 - Hát a fiúk estéje igazán érdekesen végződött. Layla veszélyben érzi magát. Vajon van ennek oka? Meglátjuk hisz hamarosan kiválasztás, és elérkezik az utolsó párbaj majd. Találkozunk a folytatásban, ahol a lányok főznek majd. Viszlát.