2018. november 27., kedd

Sims Villa 11 - 2.Kiválasztás (9.Rész)


Sims Villa 11
2.Kiválasztás
Előző rész: 5.Összefoglaló



Roland: Az előző részben ott hagytuk abba, hogy a lakók körbeülték a tv-t és elkezdték a kiválasztást még hozzá nem is akármilyent. Egy hármas párbajos kiválasztást. Nézzük végül mi lett az eredmény.



Roland: Gyertek ki a táblához, és mondjátok el kire teszitek a jeleteket és miért. Akin a legtöbb jel lesz most nem egy hanem két másik simet hív párbajra. A két védettre és magatokra nem tehetitek. 



Viktor: Nos a jelemet egy olyan személyre rakom, akivel megtörtént a rövid villalétem alatt az első konfliktusom. Számomra tett egy olyan megjegyzést, ami nekem rosszul esett és úgy gondolom nem adtam rá okot, hogy így viselkedjen velem, mert nem is ismer eléggé. Szerintem mi elég hasonló személyiségek vagyunk, és talán ha adna rá esélyt mi jobban is ki tudnánk jönni egymással. Remélem ezt még meg tudjuk beszélni a közeljövőben, ha közel enged bárkit is magához Ray-en kívül. A választásom tehát Hippia.



Rosaly: Az én jelemet egy olyan ember kapja akivel úgy érzem hogy nem tudnék többet már együtt élni. Amivel nekem betelt a pohár az az volt amikor Melanyval úgy beszéltél, ahogy nem kellett volna. Seth.



Ray: Az én választottam egy őrült csávó, aki a villában töltött ideje alatt a bútorokkal jobban megtalálta a közös hangot, mint a társaival. Olyan néha, mintha nem is létezne, pont ezért gondolom úgy, hogy nincs helye a villában. Ezzel a mentalitással esélyed sincs a győzelemre, Seth.



Melany: A jelem, most azért nem arra a személyre teszem, akire eredetileg akartam mert látok valakit aki nagyon taktikázik, ami egyébként tetszik, de mégis úgy érzem, hogy nagy viszályt tudna még kavarni. Ez Diana.



Zane: Ez a jel most egy olyan emberre megy akivel a játék elején jóban voltam, de a kapcsolatunk egyre csak romlott főleg mert rám tette a jelét előzőleg. Így hogy felébredj itt a jeled. Seth.



Lorena: Az én jelem egy olyan ember kapja, akit igazából nem nagyon látni. Azt gondolom, hogy fél valamitől, s fontosnak tartom, hogy egy pszichológus segítsen rajta, hiszen az egészség mindennél fontosabb úgyebáár... kívánom, hogy ezt a segítséget odakint megkapja, hogy visszatérhessen az emberek közé. A jelemet Seth kapja. 



Cherysh: Én ezt a jelet egy olyan fickóra teszem, akinek kell egy párbaj hogy jobban megmutassa magát. Ez pedig Seth.



Hippia: Úgy érzem ezt a személyt nem tudom elviselni, állandóan próbál jó pofizni, de szerintem csak egy álnok kígyó, amire nekem nincs szükségem. Valaki hívja a szakértőket és tüntesse el innen ezt a hüllő Diana-t!



Adrian: Ezzel az emberrel azon kívül hogy jó reggelt és jó éjt nem sokat beszéltem... Seth.



Diana: Nem sokat kellett gondolkoznom, hogy kire tegyem, nekem egy illető van itt aki irritál, aki ellenszenves oktalanul és meg sem próbálna ezen változtatni, nagyképűnek akar tűnni, de szerintem inkább nevetséges.. A jelem Hippia a tiéd ismételten.



Seth: A vádakra válaszolva... Én jelen vagyok, és már sokáig eljutottam. Miért ne illenék ide? Ennek a lánynak akire tettem a személyisége ami taszít. Hippia.



A kiválasztott 6 jellel Seth lett aki megnevezte két kihívottját:



Seth: Ez most nem személyes lesz puszta taktikai döntés... Szerintem a két érzelmileg leggyengébb játékos



Seth: Zane és



Seth: Melany



Roland: Ezzel eldőlt. A következő párbajon a három lakó közül csak egy térhet vissza! SZAVAZ MELYIK SIM MARADJON TOVÁBBRA IS A VILLÁBAN! KÜLD EL AZ ELKÜLD GOMBBAL A SZAVAZATOD! Találkozunk a párbajon.





Ki térjen vissza a második párbajról?

Melany
Zane
Seth
Created with SurveyMaker