2020. március 21., szombat

Sims Villa 12 - 5.Rész



5.Rész - Démon Hölgyek

 - Üdv újra önöknek! Visszatértem teljes valómban. Az előző epizódok valószínűleg zavarosak lehettek, de mára már bent él az összes versenyzőnk a villába. Kapcsolatok alakultak már. Lettek szövetségesek vagyis valami olyasmik. Alakultak konfliktusok. Egy biztos végül csak egy sim marad, aki megnyeri a főnyereményt, és helyet kap a győztesek mellett. Kezdjük is el a mai összefoglalót a lakók reggelével, ahol visszatért a jó öreg TAMPON! De ezúttal nagyobb port kavart. Pont ahogyan arra Taylor számított.

4.NAP - REGGEL

*Reggel van a lakók felkelnek, mindenki ébredezik. Az első aki a wc-be megy az Marcus. Egy véres tampont talál, amit ott hagy, majd kimegy a többiekhez a nappaliba. 

 - Öhm lányok! Nem akarok bunkó lenni meg ilyesmi. De egy ultra gusztustalan tampont találtam a WC-be. Szeretek felkelni napsütésre, madarak ciripelésére vagy Lady Gaga legújabb dalára de nem erre... 

 - Én már a második nap felhoztam ezt a témát. De nem nagyon lett belőle semmi... *rá néz Taylorra, aki vissza kacsint rá*

 - Elég undorító nő lehet az ilyen amúgy. Most a fiúkkal értek egyet. 

 - *Gaia zavartan néz Candy-re* Már megint ez a tampon téma?

 - Hát ez a nap is eljött.

 - Gaia, Laura és Layla azok akik itt voltak még velem együtt, amikor ez a téma felütötte fejét.

 - Nem tudom, de engem ez most kiakasztott azért. Mégis csak emberek vagyunk. Tartsuk már tisztán az élőhelyünket.

 - Igazából... én nem voltam.

 - Én meg főleg nem, mivel én nem vagyok az a fajta nő.

 - Akkor ez a tampon valószínűleg oda varázsolódott.

 - Kezdem kínosan érezni magam... *zavartan Marcus-ra pillant* Pedig tényleg nem én voltam, de úgy érzem megvádolsz mindannyiunkat.  

 - Az is lehet hogy az új beköltöző lányok voltak. És nem az az előtt lévők.

 - Sajnálatos módon én már nem lehettem... Nekem már nem...

 - Tudjuk maga már foszlik belülről! Itt nem ez a kérdés! Melyik lány az aki véres tamponokat hagy a WC-be!? Mondja ki! Most nem lesz semmi. Csak megkérjük hogy ne tegye ezt, mert undorító és megszégyeníti a női nemet.

 - Most őszintén gyerekek ez a legnagyobb probléma?!

 - Megyek főzök nektek egy jó kis pörköltöt! Aztán mindenki lenyugszik!

 - Ez az nagyi! Ez a beszéd! Na ennyit erről pancserek! Ma lesz nokedlis pörkölt!

 - Ki mondta hogy lesz benne nokedli?

 - Majd én segítek Anne! Főzzünk ki valami jót.

 - Miért nézel így rám Marcus?

 - Talán lát egy gyanús alakot. *Cherry Candy-re néz és kacsint*

 - Így van! Ne haragudj Layla... de belőled tudnám ezt a legjobban kinézni.

 - Remélem tudsz keresni magadnak másik ágyat estére öregem...

 - Annyira... miért kell folyamatosan veszekedni?!

 - Furcsa vagy nekem Gaia... *dühösen néz rá, mire Gaia sírva kirohan az udvarra. Candy idegesen néz Cherry-re*

 - Elég furcsa ez a tampon kérdés nem Candy?! Mégis miért fontos ez neked ennyire? *gyanakvóan néz*

 - Ne üss bele mindenbe az orrod Taylor, mert hamar megfogsz öregedni. *Candy kirohan Gaia után*

/odakint elkezd esni az eső. Gaia sír. Neila és Laura vigasztalja.

 - Te mit akarsz itt?

 - Beszélhetnék négy szem közt Gaia-val? Bocsánatot akarok kérni.

 - Figyelj csajszi. Szerintem most nem kéne... *Gaia int Neila-nak, hogy hagyja abba a beszédet*

 - Lányok...légyszíves... *Neila és Laura visszamennek a nappaliba*

 - Nos... Ezt nem így beszéltük meg...

 - *Gaia letörli a könnyeit, és idegesen néz vissza Candy-re* Nagyon bénán játszottad el... Ha nem jövök ki lebuktunk volna.

 - Szerintem már így is szagot fogtak. Mégis mi ütött beléd? Ha neked nem megy a titok tartás, és a titkos szövetkezés akkor hagyjuk. Keresek erősebbet. 

 - Ahogy elnéztelek Cherry-vel már meg is találtad.

 - Pontosan *Cherry a semmiből előlép*

 - TE JÓ ÉG! HOL JÖTTÉL KI?!

 - Nos, ahogy mindenki más is anyám vaginájából... *kínos csönd* Nos, Candy elmesélt mindent... Hogyan manipuláljátok az eseményeket. De tudtam, hogy megfogsz törni. Megszeretted őket igaz?

 - *nagy csönd után* Lehet nekem nem tetszik ez a játékmód.

 - Kedvesem. Ha nem tetszene, akkor nem velem kötsz elsőnek már az elejétől szövetséget. Laura-t sikerült teljesen dilissé tenni. A csaj azt sem tudja merre van előre. De most valami történt. Újra sínen van. A tamponos téma az egyetlen esélyünk, hogy ne úgy alakuljanak a dolgok, ahogy azt megbeszéltük...

 - Nem kellene többet ezt erőltetni. Már gyanús lenne. De egy biztos, ha Gaia ennyire gyenge marad én kitalálok rólatok mindenkinek, és elhagyom ezt a szövetséget.

 - NE! KÉRLEK! *Gaia betekint a villába, és találkozik a tekintete Neila-é-val* Rendben. Erős leszek. Megteszem amit megkel, hogy végig együtt maradjunk itt a játékban.

 - Helyes... Viszont én nem akarom hanyagolni a tamponos témát. És tudom is hogyan fogjuk rákenni valakire ezt... Figyeljetek rám! [...]

Kibeszélő Szoba


 - Észre vettem valami furcsát. Talán csak valamiféle Sims Villás megérzés, de úgy érzem a zsigereimben, hogy ez az egész tamponos történet egy nagyon amatőr húzása Candy-nek, hogy konfliktust gerjesszen a villában, és ő álljon a "jó" oldalon, akik lebuktatják, azt aki volt. Végül is értelmet nyerne. Minden esetre féltem a kapcsolatomat Alphonse-val, mert ha valakik szövik a szálakat elérhetik, hogy tönkre menjen ami elkezdődött közöttünk.

 - Este nagyon sokáig beszélgettünk Taylor-al. Az életünkről, és az álmainkról. Talán lehet megtaláltam benne azt, akit mindig is kerestem. Amíg a pörköltöt csináltuk nagyival végig rá gondoltam, hogy milyen finoman falatozza majd... 

 - Érdekes dolgokat mesélt az éjszaka Gaia. Azt mondta van idebent valaki, aki látszólag nem veszélyes, de ő a legveszélyesebb Sims Villa játékos aki valaha belépett a villa ajtón. Elgondolkodtam ezután a reggel után... Talán nem is az aminek látszik az egész nővériség, ami itt megy.

 - Gaia furcsán viselkedett a reggel, de végül is pár kakaó után elmondta, hogy Candy és Cherry megbeszélték vele, hogy sajnálják ha megbántják, és megkedvelték. Na mindegy. Azért mégis szeretném tudni ki hagyja el a tamponjait, mert állandóan ránk förmednek majd a fiúk emiatt.

 - Lehet nem kellett volna ennyire kiakadnom... Elveszíthettem Layla barátságát. Valahogy vissza kell majd szereznem a hűségét.

 - Igaza volt végül Taylor-nak, hogy megvártam még más akad ki a tampon témán. Így végül Marcus lett a lányok szemében a tampon gyanúsító. 

/Az étkező asztalnál

 - Jó étvágyat! *leteszi Taylor elé a tányért, majd megsimogatja a vállát*

 - Köszönöm! *zavarba jöve*

 - Ti akkor most egy pár vagytok?

 - Még nem...

 - Cukik vagytok! Az első szerelmes párja a villának.

 - Ez még kialakuló!

 - Első? Akkor a mi csókunk minek számít? *mindenki meglepődik*

 - Kényszernek.

*A sims villa lányok és Neila*

 - Pff..

 - Én ekkora égést nem láttam a 65 évem alatt, hogy őszinte legyen picikém. Pedig volt már hogy a pasinak kicsi volt...

 - *mosolyogva néz Taylorra, majd ő is vissza rá*

 - Mamikám! Ez a kaja nagyon finom lett. Köszönjük nektek Alphonse!

 - Ebből minden nap kérem!

 - Fuh... nagyon jól laktam!

Stúdió

 - Azta nem jóját! Ez volt ám a nem minden! Candy-Cherry és GAIA trió irányítja a villa történéseit. Ki gondolta volna? Nos, ez nem minden. Tegnap este beköltözött az utolsó három lakó. Nézzük hogyan fogadták őket.

Villa

/az ajtó kinyílik majd belép rajta a három új lány sim

 - Sziasztok! *Lucy és Anissa berohannak az ajtón, majd mögöttük táncolva lép be Ava*

 - Na mizujs veletek skacok! Készen álltok egy kis fél zsíros diétára? Megérkezett Ava! Leesik az állad!

 - Hajrá csajszi!

 - Azt hiszem ez a mennyország és ti vagytok Charle angyalai! 

 - Üdv gyönyörűségem! Mi a neved?

 - Lucy Evans! De ha megengeded akkor bemutatkoznék a lányoknak is! 

 - Neked bármit!

 - Szia szépségem! Gyönyörű vagy! Neila vagyok!

 - Igen! Tudom, mert követlek YouTube-on. Szeretem a videóid.

 - Én pedig Laura! Örülök hogy megismerhetlek!

 - Szia! Körbe vezetnétek engem?! Hirtelen nem is tudom hova menjek ebben a nagy villában.

 - *egyszerre* Hát persze! *egymásra néznek, majd nevetnek*

 - Jézusom de gyönyörű ez a villa!

 - Élvezd ki amíg lehet. Amint rájössz, hogy mitől bűzlik már menekülni fogsz.

 - Ne hallhass a démonunkra. Gyere bemutatom neked a villát! Úgy veszem észre mi nagyon jóban leszünk.

 - Igen valószínűleg ha Candy-re bízod magad abból csak jól fogsz kijönni...

 - Azt hiszem nem probléma számomra ha tudom milyen is ez a villa. Mehetünk.

 - MAMMAAAA MIÁÁÁÁ! MAMIKÁM! Főzöl nekem jó nokedlit!?

 - OH! Csajszikám! MÁR FŐZTEM! Téged vártunk ide! Hát nem tudtad?

 - Jaj de menő arcok vagytok. Téged hogy hívnak kedvesem?

 - Alphonse! Imádom a hajad. Olyan, mint egy szuperhősé!

 - Cuki vagy! Na akkor hol az a nokedli!

 - Odabent a hűtőben, de máris melegítek neked csajszi.

 - Oh! Kis húsim! Neked is kéne enni velem. Hát elfogsz fogyni itt mellettem. 😅😘

 - Hát azért azt nem gondolom. Haha! 😂😂

 - *furcsán néz Gaia-ra a távolból*

 - Miért nézel ilyen gonoszan rá? Pont rá? Az egyik legjobb lelkű ebben a koszfészekben.

 - Sok dologról lemaradsz Dean. A felét sem tudod mi folyik itt. *rákacsint Dean-re aki a tömeg mögött áll*

 - Mégis miről maradnék le?!

 - Én azt hiszem, vagyis gondolom mire gondolt. 

 - Nekem is feltűnt valami. Azt hiszem beszélgetnünk kéne ha lesz alkalmatok rá.

Stúdió

 - A villa megtelt. Ármányok, szerelmek és vicces pillanatok. Ezt tudjuk nyújtani. Viszont egy bizonyos. Ez nem marad így örökre. Hamarosan egy játék lesz a villában, aminek nyertese védettséget szerezhet a közelgő kiszavazó show előtt. Maradjanak velünk az izgalmakkal. Szavazannak újra akár több simre is, hogy kik a kedvenceik. Legközelebb Bryce érkezik. Viszont látásra!

Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Candy
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Drake
Susanne
Lucy
Anissa
Ava
Created with Quiz Maker