2018. december 27., csütörtök

Sims Villa 11 - 10.Összefoglaló (19.Rész)


Sims Villa 11
10.Összefoglaló
Előző rész: Itt



Roland: Üdvözlöm önöket! A Sims Villa 11-et 13 lakó lakta és most már csak 7-en maradtak miután az előző párbajon Lorena kint hagyta Rosaly-t. De ki marad a légvégéig? Ezt maguk döntik el. A mai adásban láthatnak örült fordulatokat és gyönyörű téli eseményeket többek között a szilveszteri bulinkat. Kezdjük a részt a párbaj utáni nappal amikor is Diana új külsővel jelent meg, és Ray megvigasztalta Melany-t... nem is akárhogyan. Lássuk:

----
A rész előtt tudatom milyen aranykártyák lettek felhasználva a részre vonatkozóan:

 - Pammy/Diana-ra lett felhasználva Barbi/Adrian által
 - Pammy/Diana használta fel
 - Loni/Ray használta fel Gabica/Melany-val.

---



Diana: Az aranykártyám segítségével olyan jutalmat kaptam hogy egy kis átalakításon essek át. Épp erre az átalakításra tartok remélem a többieknek is tetszeni fogok majd.






Melany: Atya világ! Rád se ismerni Diana!
Viktor: Ez a frizura jobban tetszik!




Lorena: Nagyon örülök hogy veled tölthetem az ünnepeket. Tudom nem mindig volt tökéletes a kapcsolatunk, de azt hiszem mi jó barátok tudnánk lenni.
Cherysh: Igazából annyit időt kellett már kényszerből is veled töltenem, hogy megkedveltelek.




Cherysh: Nem szoktam ilyet csinálni, de... igazából fenét érdekli Lorena gondja és baja... Nem kedveltem soha úgy igazán még mindig számítónak tartom, de ahogy az első párbaja után mondtam... Őt és Adriant tartom a legerősebbnek és inkább jóban szeretnék lenni azokkal akik ilyen rangon állnak.



Lorena: Cherysh egy érdekes nő. Amikor elsőnek nyertem akkor is körülöttem legyeskedett és most is, de amúgy szerintem aranyos. Nem hiszem hogy neki lennének hátsó gondolatai velem szemben.





Melany: Köszönöm hogy megvigasztalsz. Tudom hogy te nem szeretted őt, de nekem jó barátnőm volt ő is... Most már nem maradt senki csak Diana... és hát... Tudom...
Ray: Nem érdekelnek ezek a dolgok Melany... Én is a padlón vagyok és... Tudod... Jól esne valami...



Ray: Férfiből vagyok... Vannak igényeim nem vagyok egy szoba növény... Hippia biztos megérti... Melany pedig pont ott volt, és hát... kikellet facsarni azt a narancsot.





Melany: Nem hittem volna hogy idebent pont vele fogok összejönni... De mondhatjuk ezt egy téli románcnak is. Mindketten kivoltunk éhezve a szeretettre. Az érintésekre és... AHJ FÉLEK HIPPIÁTÓL! SAJNÁLOM!!!!





Viktor: Úgy vettem észre Melany és Ray bementek a nyugi szobába de már lassan két órája...
Adrian: Ami ott történik csak rájuk tartozik... Meg ránk! Muhahaha! Biztos csinálják...
Viktor: Mit fog szólni Hippia? Ez annyira gáz...
Adrian: Hát nem tudom... Úgy látom az a szerelem nem tartott sokáig.



Roland: Másnap a lakók szilveszter reggelére keltek fel. Ennek Viktor nagyon megörült. Szinte már idegesítette is a többieket nézzük:







Lorena: Úgy néz ki a mi kis afférünk nem idegesít senkit... Akkor már kint lennék. Talán előrébb kéne lépnünk...
Adrian: Ezt meg hogy érted?
Lorena: Egy kerek dologra...



Adrian: Nem tudom Lorena komolyan gondolta-e azt hogy jegyezzem el... Alig ismerjük még egymást, és fene se tudja milyen ő odakint. Nem azt mondom, hogy nem szeretem őt, de nem érzem azt a elszakíthatatlan köteléket kettőnk között.





Viktor: ITT A SZILVESZTER GYEREKEK! VALAKI JAVÍTSA MEG A ZENE GÉPET!!!




Melany: Csak mosolyogj tovább, de te is úgy gondolod hogy megörült?
Adrian: Igen!





Viktor: Imádom a szilvesztert!!! Ilyenkor a barátaimmal elszoktunk menni meleg szórakozó helyekre és másnap délutánig haza sem megyünk... Hiányoznak. 😔




Melany: Örülök hogy veled tölthetem a szilvesztert Diana! Ez az új külsőd pedig valami csodaszép!
Diana: Köszönöm drága! Te is gyönyörű vagy.





Roland: A lakók kimentek az udvarra egy hógolyó csatára, majd bent visszaszámoltak éjfélig és megünnepelték az egy év elteltét.


 












Ray: Diana azt mondom neked új év, és egy tiszta lap... Persze nem felejtek, de ne tegyük egymás életét pokollá mit szólsz?
Diana: Nem fogok gondolkodni ha arra kerül a sor... de jó igen. Legyen.



Adrian: Durva belegondolni hogy már lassan három évszakon vagyunk túl és már új év... Kezdem annyira megszokni ezt a helyet hogy már szinte az otthonomnak tekintem.








Roland: Ezzel pedig beléptünk a következő évbe, ahol ki fog derülni melyik sim kerül be a Bajnokok Csarnokába a többi nyertes mellé. Ehhez oly közel vagyunk hogy a következő párbajon hárman vesznek részt. A kiválasztással érkezem legközelebb. Boldog új évet mindenkinek és kövessenek Facebook-on. Viszont látásra.