2021. január 14., csütörtök

Sims Villa 13 - 13.Rész: Musical!

SIMS VILLA 13
13.RÉSZ 
MUSICAL!


  - Üdvözlöm Önöket! A versenyben már csak hat játékos küzd a győzelemért. A kör egyre csak szűkül és végül csak egy győz aki mindent visz. A pénzt, a hírnevet és a csillogást. Hogy ki lesz az most már csakis az önök kezében van. A mai adásban láthatják a MUSICAL próbát, ami alapján szavazhatnak melyik sim legyen az aki elhagyja a játékot. Lássuk mi történt a nagy RÓMEÓ ÉS JÚLIA musical előadás előtt.


 - Hihetetlen hogy eljutottunk idáig. Pont fele-fele a nemek aránya, de reménykedem hogy idén egy nő győzhet, aki pedig én leszek.

 - Ezzel szerintem többen is így vagyunk. Mind nagyon szeretnénk győztesek lenni. A fiúk akik itt maradtak megérdemelten vannak itt ahogy mi is... *lenézően tekint Carol-ra*

 - Hiába nézel így rám Venus. Én magam mögött tudhatok hét versenyzőt. Ez már győzelem... De ha most itt a végjátéban még téged is túl éllek az univerzum üzenni fog neked ezzel... Hogy hagyd abba.

 - Ezt a mai próbát nektek találták ki. Én szerencsére Júlia leszek, de ti tökéletesen hozzátok majd a Gyűlölet című dalt... 


Venus -  Úgy vettem észre hogy Carol rám feni a fogát. Talán azért, mert én maradtam egyedül női ellenfele vagy azért mert Manami barátja volt, akivel én köztudottan nem voltam valami fényes viszonyban. Minden esetre szerintem mindenki megérdemelten van itt és nem fogom hagyni hogy egy ilyen mocsok nő besározzon. Így eldöntöttem hogy mindent belefogok adni az előadásukba.


 - Végül is mi hárman maradtunk férfi nemű játékosok. Sajnálom Manamit, de nagyon örülök hogy visszatérhettem. Gondoltátok volna?

 - Furcsa hogy mennyire ki szerettetek volna engem tenni mégis Songmin helyett ülők itt, akit mindenki szeretett. Ez a meglepetések évadja volt. De ha már idáig eljutottam nem állok meg a fináléig.

 - Sajnálom hogy sok jó barátom nem lehet itt, hogy megküzdhessen ezért, de neked nagyon örülök Mitch. Ez az egy vigasztal, hogy te jelen vagy. Bár Manamit is nagyon sajnálom.

 - Köszönöm... Aranyos vagy Jordan... Tudod hogyan állok a dolgokhoz. Csak lazán. Nem tudom kikből áll majd a TOP 4 finalista de abban biztos vagyok, hogy ti srácok ott lesztek.

 - Ne viccelj Mitch! Mindannyian ott leszünk.


Nathan - Amelia és én már csak két lépésre vagyunk hogy közösen menjünk a nagy fináléba. Nagyon várom már a pillanatot. Megkell mondjam az igazat hogy ez az egész játék nagyon lefárasztott. Az utolsó energiámat teszem bele minden produkcióba és kapcsolatba... Szerintem a többiek is így vannak már ezzel. Szóval várom mi lesz a vége. De mindenek előtt eljött a Rómeó főszerepem, amire sokat kellett gyakorolni előadás előtt...


 - A francba már hogy nem jön ki ez a hang! Pedig annyit dolgoztam vele...

 - Ne zaklasd fel magad szerelmem. Kifog az jönni, amikor ott állunk és a szemembe nézel meglátod majd az ihletett hogy kiadd magadból a magas hangot.

 - Nagyon remélem... Ezen múlhat hogy veled tarthatok-e a fináléba... Rettegek hogy most mi következünk.

 - Ne rettegj! Éld át a pillanatot. A világ legszebb dalát énekeljük majd a szerelemről. Legyünk hűek magunkhoz.


Amelia - Itt állunk a siker kapujában kézen fogva... Ezen Kylie biztosan kiakadna. De hát ez az igazság. Nathan és én együtt értük el a célunkat hogy itt lehetünk és most küzdeni fogunk a bent maradásért, amire van 4 megoldás is... 


 - Voltak meglepetések, de arra azért kevés esélyt láttam hogy egy olyan hazudozó, manipulátor mint te itt lesz velünk a legjobb hatban.

 - Az évek és a gyakorlat kedves Jordan. De hát tudjuk hogy a közös kis múltunk nem túl szép... Mégis őszintén mondom hogy szurkolód vagyok. Manami elvesztése nehéz volt... Viszont úgy vélem te és én erősek vagyunk. Kívül állók és erősek. Hisz ott a gerle pár Nathan és Amelia. Aztán a két ufó és mi. Nekünk nincs senki akivel összekötne egy lánc.

 - Ez így igaz. Ezért is gondolom azt hogy mi finalisták is lehetünk... De miért is mondom el ezt neked hisz egyáltalán nem bízom benned.

 - Mert ez az igazság. Figyelj! Nagyon tedd ma oda magad és én is. Meglátjuk a nézők hogy szavaznak. De reméljük hogy a furikból fog távozni valaki.

 - Csak remélem nem Mitch.


Carol - Szóval eljött az idő hogy alaposabban bele kell ásni magamat a taktikába. Hisz most már csak öt sakk bábú van előttem akiket le kell dönteni. Nathan és Amelia szerintem megközelíthetetlenek lettek. "Szerelmük" érdekes újra bimbózása más is bimbózni kezdett... Az pedig a finálé ahova befognak kerülni. Ám együtt nem győzhetnek. Ez egy egyéni játék így a végén ha győz is az egyik a másikat mindenki elfogja felejteni ahogy elmegy az idő felettünk... Szóval maradnak az egyéni játékosok akik én és Jordan. 


Jordan - Ne értsétek félre... Én nem vagyok a boszival, de amit mond ettől függetlenül igaz... Mi vagyunk ketten akik úgymond egy "villa kapocs" nélkül maradtak. Persze Mitch és köztem alakult valami, de hát nevezhetjük ezt kisebb érdeklődnének, aminek se eleje se vége. Szóval bármi is lesz most már csakis ő miatta lennék szomorú. Ez a végjáték és én győzni jöttem!


 - Csak annyit szerettem volna mondani neked, hogy nagyon örülök neki hogy mi akik közösen léptek be elsőnek ennek a játéknak a kapuin továbbra is itt vagyunk és kitartunk. Büszkék lehetünk magunkra és ez nem lett volna lehetséges ha nem osszuk meg egymással az erősségeinket.

 - Hát igen. Az erősségeink... Az pedig számomra nem a szerelem. Összetörtetek. Meg sem hallgattátok mik voltak az indokaim egyszerűen csak magamra hagytatok. Kívül álló lettem és te ezt észre sem vetted, amit nem fogok megbocsájtani neked. Viszont én is örvendek neki hogy együtt vagyunk itt. Hisz a végén úgyis egy fog győzni a többi pedig bukni fog... De mélyre. Hisz aki itt kiesik gazdag lesz az élménnyel de semmi több. Pedig már csak karnyújtásnyira lenne az a több...


Mitch - Hiányzik a kis csapatunk és Venus de magamnak sem merem ezt bevallani. Hisz az érzéseim első naptól kezdve teljesen összekuszálódtak. Magamat is keresem és őt is. De elrontottam mindent, mert a játék nyomása rám helyezkedett... Igen megtettem amit és elárulta ezzel a volt csapatunkat, de ettől még nem szerettem ki belőle. Meglátjuk hogy a végjáték mit tartogat a számunkra.


TEKINTD MEG A RÓMEÓ ÉS JÚLIA ELŐADÁST:




 - Ezek után pedig fontos döntés előtt állnak! KI LEGYEN AKI KIESIK? Mivel most ez a kérdés, amire szavazataikat várjuk. Az erős top6 magjából egy kiesik a következő epizódban és hogy ki azt önök befolyásolják. A játék vége már közeledik és hamarosan megtudjuk ki nyeri meg ezt az egész évadot. Azt hiszem nagy dicsőség egy ilyen évadnak a győztesévé válni. Mindannyian nagyon várjuk már. Főleg én hogy kit tudhatunk a győztesek klubjában! Találkozunk legközelebb is. Viszlát.
Melyik versenyző essen ki az évadból?
Venus
Mitch
Jordan
Carol
Amelia
Nathan