2021. január 2., szombat

Sims Villa 13 - 10.Rész: Bűn bocsánat

SIMS VILLA 13
10.RÉSZ 
BŰN BOCSÁNAT


  - Üdvözlöm Önöket nézőim! A mai adásban kiderül mi volt másnap a Szilveszteri balhé után. Nathan és Jordan büntetése még várat magára mivel tegnap megtörtént egy újabb kiesés. Közben pedig egy románc újra bimbózni látszik. Lássuk mi történt és ki esett ki.


 - Bocsánat ha túl lőttem a célon... Nathan kihozta belőlem a nem túl szép oldalamat, de ezt csak magának köszönheti.

 - Figyelj én megértelek, de semminem nem lehet a megoldása az erőszak... Ezért pedig megérdemlitek majd a büntetést.

 - Jaja! Megérdemelt lesz! Ja! Teljesen egyet értek amúgy. Annyira de annyira, hogy fu te nem is tudod Jordan mennyire egyet kell értsek azzal hogy te és Nathan büntetést kaptok!

 - Szerintem értettük... Minek ülsz ide amúgy?

 - Miért? Tiéd a villa? Rá van írva hogy MISZTER JORDAN! AKINEK NEM KELL KYLIE SZÉKE? Nincs. 

 - 😂😂Bocsánat hogy nevetek Jordan, de annyira vicces...

 - Nem haragszom. Had tolja.

 - Sajnálom szívi, de amíg itt leszünk és valószínűleg a végéig ezt fogod non stop hallgatni.


 - Nem tudom hogyan alakulnak majd most a dolgok... De biztosan nagyon befolyásolja majd a szilveszter este...

 - Hát az tuti... Teljesen felfoghatatlan hogyan viselkedhetnek így. Nem értelmetlen fiúk... 

 - Kimondtad a kulcs szót: Fiúk!


 - Úgy érzem a játék vége felé eluralkodnak az indulatok és én nem vagyok ehhez hozzá szokva. Sőt elég sok dologhoz nem ami mostanában folyik itt...

 - Hát nem biztos hogy mindenkinek a lelki világa fel van készülve erre a játékra... De tegnap este mindenki szerintem kicsit megilletődött. Ilyen még nem volt.

 - Hát nem és lesz is következménye.


 - Tudod... Tegnap láttam hogy úgy érzed mindenki ellened van... Sajnálom hogy nem állok melletted, de tudjuk hogy nagyon csúnyán bántál velem... Amiért megérdemelted amit kaptál.

 - Jó igen! Ez így van. Megérdemeltem amit kaptam és tényleg elbántam azzal az emberrel, aki tényleg mellettem állt. Szeretném ha kibékülnénk csak nem tudom hogyan kérjek tőled bocsánatot...

 - Kezdetnek szerintem egy ölelés megteszi...


Amelia - Megsajnáltam őt... Sok negatívum érte a rossz döntései miatt, de mindenki megérdemel egy második esélyt nem igaz?


 - Sajnálom hogy eltávolodtam tőled. Tudjuk hogy mi volt az oka, de úgy vélem elkell kezdjek kiszeretni belőled és akkor lehetünk barátok.

 - Hát az nem lesz könnyű. Nem hencegésből! Haha!

 - 😂


Venus - Szóval eljutottam arra a pontra, hogy nem érdekel mi lesz én megmaradok egyedüli erős játékosnak. Mitch és köztem ami volt szép volt, de ennyi... Nem kell szerelem és főleg nem a dráma. Én sztárként szeretnék innen kisétálni milliókkal a zsebemben... Többet ér mint egy cipőtlen srác.


 - Tudom csajszi, hogy örültnek tartasz majd, de én kibékültem Nathan-al.

 - Hüm... Hát te dolgod... De nem te mondtad hogy semmit nem ér a szerelem meg ilyen bölcs és nagyszavak?

 - Tudom... De ez nem szerelem hanem barátság...

 - AMELIA! KINCSEM! Neee! Magadat nyugodtan, de engem nem tudsz becsapni. Különben is... Érezd jól magad. Vagy add neki vissza. Most lehet ő szeret beléd te meg hirtelen megcsókolod Jordan-t. Ő úgyis immunis a szerelemre.

 - Ah... szegénykém... Hát még mindig kivagy rá bukva?

 - OF KORZZZZ! Nem is fogom vissza magam továbbá idebent, mert elegem lett a képmutatásból és Jordan-ből.


 - Nemsokára itt van a kiszavazás... Jordan lett a győztes... Kiket fog kiesésre jelölni?

 - Hát az egyik az egyértelmű...

 - Nathan és Kylie. Szóval ott vagyunk mind a TOP8-ban! EZ annyira menő!

 - EL SEM HISZEM! CSAK ERRE VÁGYTAM! Benne akartam lenni a bűvös nyolcba. Akkor megnyugodtam.

 - Srácok nyugi! Tudjuk kik fognak kimenni a nézők szavazataiért harcolni.


 - Jordan döntésének egyikét felülbírálta Venus, aki VÉTÓ jogot kapott egy védettségi játék keretében így.... Lássuk kik a kieső jelöltek.


 - Songmin és Manami?! Mi... már mint... Sziasztok! Hát... Meséljetek hogy érzitek most magatokat? 


Songmin - Öhm... Sziasztok? Már mint... Nem értem mit keresek itt. Jordan most ugrott össze Nathan-el... Nem értem miért én vagyok itt és nem Kylie vagy Nathan... De minden esetre nagyon szerettem ezt a játékot és vissza szeretnék jutni, de azért szurkolok Manaminak is.


Manami - Nem hittem volna hogy Venus engem nevez meg Nathan helyett... Hát mit is mondjak? Újra csalódtam. De hogy pont az egyik jó barátommal kell itt kint legyek... Ez borzalmas. Szurkolok én is azért hogy ő is szerencsés legyen. De persze minden vágyam folytatni a játékot.


 - Hát versenyzők... A döntés megszületett. A nézők döntése alapján visszatérhet a villába....


 - MANAMI!

 - Sajnálom szívem! Légy jó! * megöleli *

 - Gratulálok!


 - JAJ DE BOLDOG VAGYOK!

 - Én is! Köszönöm hogy így vársz! Bocsáss meg hogy én nem tettem így...


 - Én is örülök neked.

 - Én is.

 - Köszi srácok...


 - Ah... Songmin... Nem ár... Mi lesz veled picim?


 - Hát most hogy itt voltam reménykedek benne hogy betudok kerülni egy KPOP csapatba... Hiányozni fognak a többiek és a villa... De hát ennyi volt.

 - Köszönjük neked Songmin! Megkell kérjelek nehéz szívvel hogy hagyd el a stúdiót. 


 - Kedves nézőim... Önök is sokkolva vannak? Én biztosan. De hát megyünk tovább, és megvan a bűvös TOP8! Hamarosan egy elképesztő banda háborúval fogjuk várni önöket. Addig is nézzék meg instagramunkat és ha tehetik jelentkezzenek simükkel a 14.szériába. Viszont látásra.