2022. január 22., szombat

Sims Villa 15 - 10.Epizód: Kitépett szív! (2.megjelölés) - All Stars 2 - Szörnyek

 

10.Epizód - Kitépett Szív! 


 - Azt gondoltad hogy meghaltam? Hogy elzárhatsz? Hogy megtudsz akadályozni a terveimben? 

 - Mégis hogyan szabadultál ki? Ezt nem hiszem el... Mi az a kés? Csak nem megszeretnél ölni? Ch....

 - Pedig most ez következik... 


 - Yvette... Ez a legnagyobb hiba, amit elkövethetsz... 


 - Maradj távol! Nincs többé... JÁTÉK! Ez a végső órád! Mondd el hol a kijárat! A piros ajtó igaz? Mondd el vagy lelőlek.... *meghúzza a ravaszt majd lő, de az átmegy a maszkos alakon*


 - Ügyes próbálkozás egy olyan amatőr démontól mint te vagy... Szegény lány... akit megszálltál. De hát már mindegy... Neked véged...


 - OH! IGEN? Megölöm a kis játékszeredet! Az keresztbe tesz majd a terveidnek igaz? Bár mindegy is! Nem jutnék ki.... Szóval mindegy is.... Itt van! *eldobja Oscart* Tiéd! Had menjek! 


 - Te vagy olyan ostoba hogy azt gondolod majd elengedlek? 


 - Mit teszel velem... 


 - SENKI SEM TEHET KERESZTBE A TERVNEK! CSAK EGY GYŐZHET! DE AZ NEM TE LESZEL YVETTE! (Yvette kiszállt az All Stars 2-ből) 


 - Üdvözletem kedves játékosok! Újra eljött az idő hogy kiválasszátok kik párbajoznak majd az életükért. Dean védett mert megnyerte a párbajt. Laura védett mert a démon megajándékozta... de persze erről nem kellene tudnotok... Sorcha és Minho mivel újak védettek. Szóval rájuk nem lehet tenni. (Közben volt a játékosok között egy kisebb próba tétel amin akik alul maradtak most három jellel kezdték a kiválasztást büntetésből. De akik győztek két jelet tettek.) Lássuk hogy döntöttetek. OH! És mielőtt elfelejteném... Yvette már nem versenyző többé! Kiesett...


Melany: Az én jelemet Flame kapja.


Drake: Én is Flame-re teszem!


Laura: Bocsi csajszi de konkrétan a frászt hozod rám! Flame! 


Carol: Hát... nem tudom mit is mondhatnék, de Flame!


Amelia: Ne haragudj évad társam, de úgy érzem ez most Neked jár... Egy olyan aki hátba szúrja a társát... Mitch!


Minho: Még mindig tapogatózom, de egy biztos: a virágos fiúnak mennie kell. Egyszer adtam virágot egy csajnak, másnap meg ki kellett nyírnom. Rossz emlékek... Meg amúgy is, virág? Beleesett egy kertbe? Még ha fű lenne, ha értitek mire célzok... Abból pénzt lehet csinálni!


Layla: Nem fogom ragozni. Flame! 


Sorcha: Hát bocsi...De vele még nem beszéltem és hát... Melany...


Anthony: Sajnálom Yvette hogy... kiestél... El sem hiszem... de az én jelem Mitch-é.


Palmer: Szerintem te egy gonosz nő vagy! Remélem hogy kiesel...Bocsi... Flame...


Flame: OHA! Ki gondolta volna hogy féltek tőlem? Nevetséges... Legyen hát! Az én jelem Mitch!


Konstantin: Az én jelem is Flame-é.


Dean: Bocsi csajszi... No harag... Flame.


Hippia: Hát... Igazából nem nagyon beszélgettünk még és távol állsz tőlem... Konstantin.


Cherry: Nincs kedvem ragozni, Oscar, remélem a pokolban égsz majd el...


Mitch: Az én jelem Flame-é.


Helena: Én a jelemet Flame-re teszem.


A KIVÁLASZTOTT 15 JELLEL FLAME!


 - OH IGEN? IGEN? EZT AKARJÁTOK? Hát legyen! Tudjátok hogy én majdnem megnyertem az évadomat igaz? Higgyétek el nem akartatok velem szarakodni. Most megtudjátok majd... 


 - Flame-t nem lehet csak olyan könnyen eltüntetni.... 


 - Akit kihívok az egy igazi bűnös ember! Azt mutatja, hogy Ő virág... Pedig egyébként egy mérgező pompa! Aki bármit megtesz a kis tervének sikerének érdekében. Szóval... Mitch! Sok sikert te tahó!


 - Ah, de kellemetlen... Legyen... 


 - Ki lesz a harmadik fél Mitch?


 - Minho, köszönöm hogy becsmérled apám emlékére alkotott virágomat. Neilat pedig lehet, hogy hátba szúrtam de egy beszélgetés után nem mondanám hogy barátok lettünk volna. A kiválasztottam pedig akiből a legsötétebb aurát érzem, Anthony.


 - Szinte gondoltam... Sims Villa 2 feelingem van. Hát legyen!


 - Hát sok sikert Nektek párbajozók! Egyikötők élve maradhat. 


 - MICSODA LÚZEREK! NEM TUDJÁK MIRE VAGYOK KÉPES! MÁR NYOLC ÉVE VOLT! ELFELEJTETTÉK! Áh....


 - Nyugi... nyugi... nem kell kiakadni... Győzni fogunk!


 - Ah... mit tettem... mi lesz... A küldetésem fontos hogy legyen jövő és most... Lehet bekellene vetnem a titkos képességem... és lelépni...


 - Palmer?

 - Mitch! 


 - Itt leszek veled! Nem hagyhatjuk hogy Ők győzzenek! 


 - Hát ez van... Hannah... sajnálom... Megteszek mindent, mint annak idején, de az más volt. Gyengék ellen voltunk. Jelentéktelenek voltak... 


 - Az új generáció túl erős... egyediek, erősek, karakteresek.... 


 - Mit gondol magáról ez a virágszemű bu*ráns?! Bekostól mindenki előtt? Azt hiszi hogy erősebb Nálam? NÁLAM SENKI NEM ERŐSEBB! 


 - A hetedik évadból mindenki teljesen örült?! Már mint nyugodj meg... Nincs miért izgulni. Tudjuk mind a ketten ki lesz itt a győztes...


 - Lemaradtam valamiről? A jelemet Mitch kapta egyébként...


 - Yvette már nem játékos. A párbajozók Flame, Mitch és Anthony... Ja hát igazából ennyi.


 - Áh! Szép... Hát akkor lássuk mi lesz ebből!



ITT AZ IDŐ! SZAVAZZ RÁ KI LEGYEN A PÁRBAJ GYŐZTESE AKI TOVÁBBRA IS JÁTÉKBAN MARAD!

Link:


Melyik Sim nyerje meg a párbaj-t?


Anthony / Petra
Flame / Zoli
Mitch / Krisz