2021. szeptember 18., szombat

Sims Villa 14 - 12.Epizód: Gladiátorok!






 - Üdvözlöm Önöket a Sims Villa 14 tizenkettedik epizódjában! Az előző 11 epizód teljes őrület volt. Rengeteg kaland, dráma és fordulat. Itt vagyunk a végjáték kapujában, ahol már csak Önök döntenek. Tekintsék meg milyen kalandba keveredtünk Rómában és szavazzanak továbbra is hogy eljussunk a győztesig. 


 - Szóval  végig csak szerepet játszottál Katarina? Hogy csinálhattad ezt velünk?


 - Ne kelljen csalódnom benned Pablo! Legalább benned ne... Végtére is visszatértél kegyelemből. Te már csak tudod mi az a piszkos játék.


 - Szóval mindenki előtt kiderül a titkom... Ez annyira amatőr, hogy a kémképzőben mindenki ki fog röhögni... Minden esetre a küldetésemnek jóformán vége, így hogy Darrow katona eltűnt a képből, így továbbá tudok arra koncentrálni hogy megnyerjem a milliókat.


 - Szegény haverom, Darrow, ki lett sakkozva a játékból! Peppermint egy sunyi alak! Minden esetre megértem, hisz Darrow-tól volt félnivalója.


 - Azért hívtalak ide titeket, hogy elmondjam, amit tettetek elég gáz volt! Sőt, használom a szót, hogy önző és kimutattátok a fogatok fehérjét. Továbbá nem kívánok veletek szövetkezni. 


 - Oh! Valaki nagyon harapós lett! Menj akkor Jameson... Nincs szűkségünk egy napraforgóra. 


 - Kicsit labilis mióta kiszavazták a barátnőjét. 

 - A varázskedvelő lányt?

 - Így van! Minden esetre én örülök, hogy az igazság felfedte magát és hogy két erős játékos esett ki.


 - Egészen sokkoló volt! Főleg, hogy megmentett téged a varázslófiú... Ki tudja mi lett volna más esetben...

 - Legyél ügyes a próbán, mert ha te győzöl nem lehet más is védett.


 - Velem van a szerencse mióta csak visszatértem. Jamie kiesett kézen fogva a katonával. Így már csak hat bábu maradt és innentől kezdve jöhet a végjáték!


 - Jamesont ismerve mindent elfelejt és visszatér hozzánk, de ha nem az sem gond. A nagy négyes megtörtük és a csapat teljesen átalakult. Mindenki a maga ura. Most így a vége felé ténylegesen érezni, hogy mindenki a maga ura. Peppermint-nek nem tudom hogy milyen indíttatású volt a döntése, hogy engem ment meg, de jól esett 


 - Köszönöm BumBum, hogy megmentetted Palmit! Sokat jelenetett!

 - Most már ténylegesen egy csapat vagyunk! Örülök hogy tudtam segíteni Neked. Remélem nem bánom meg, hogy felhasználtam a jól tartogatott védettségi amulettemet. Már mexikó óta tartogatom. Egy halott adta Nekem miközben a hídon haladtunk át.


 - Srácok! Őszinte legyek! Én nem örülök annak, ami történt. Jobb lett volna ha Nandini távozik Jamie-vel együtt... Csak a dráma és az ármány követi Őket.

 - Mióta kezd visszatérni a varázserőm van egy érdekes megérzésem Nandiniről... Mintha nem az lenne, aki ténylegesen itt volt az elején. Talán változott a szelleme, bár az kétlem. Minden esetre biztosan nem jelent fenyegetést. 

 - Így van! Eddig minden nézői szavazást túl éltünk.


 - Nagyon sajnálom, hogy Darrow elment... Erős ellenfél volt, az tény, de Ő volt az egyik kedves társam még az elején és hát... Sorcha-val együtt már távol... Hiányoznak a többiek. Remélem jól vannak... Te is szerelemem... Cristie...


 - BumBum bent hagyta Palmert a kérésemre... Mégsem hagyhatom hogy a nő, aki tetszik csak úgy kiessen a versenyből...


 - Ezzel véglegesíthettem a szövetséget köztem és Lizzie között. Jameson is fontos számomra, de Ő még mindig kicsit forog ide-oda. Örülök hogy nem szövetkezik már Palmer-ékkel, mert a végjátékban Ők lesznek az ellenfeleink... Hiába a pink csapat összetartás... A játék végén már nincsen jópofaság. Ezért is volt érdemes felhasználva az amulettemet kijátszanom Darrow-t.


 - Üdv Nektek Rómában! Kedves TOP7 eljött az idő, hogy megküzdjetek a történelem legnagyobb küzdőterén, ahol megannyi hős született. Kérlek menjetek az aréna alá, ahol felöltöztetnek titeket, majd beavatást kaptok és a végén szakértő zsűri előtt fogtok egymás ellen küzdeni. A legjobb harcos lesz a próba győztese. Ha ez Nandini, aki az előző kiszavazáson védettséget szerzett, akkor csak Ő lesz védett, más esetben akár ma két védettünk is lehet. Sok sikert!


 - Hát ennyit a luxusról, amiben az elmúlt időkben részünk volt.

 - Ez a végjáték! Mégis mire számítottál?


 - Sajnálom, ami történt Pablo... Remélem nem neheztelsz rám...


 - Hát... Örültem volna ha nem használod fel a barátomat és emiatt nem esik ki két kedves ember a számomra, de hát mit is mondhatnék... Ez a játék és te játszod... De át látok rajtad Peppermint! Nem vagy te egy buta ember... De mindegy is! MENJÜNK MEGKÜZDENI!


 - Érdekelne milyen így játszani Katarina hogy már mindenki tudja milyen fajta kígyó is vagy!


 - Anakonda, aki ilyen kis indiai patkányokat eszik, mint te!

 - Kata! 😨

 - Lizzie te meg vagy lepődve?

 - Igen! Mi történt? 


 - Hagyjuk Lizzie! Te ehhez túl kedves vagy...


 - Nem tudom mi folyik itt, de ez a végjáték csajok! Legyünk erősek! 

 - Az vagyok! Az is leszek... *gonoszan néz Palmerre*

 - Meglátjuk kié lesz a korona... 


 - Végre kint lehetünk gyakorolni! Már nagyon vártam egy ilyen próbát!

 - Én is! De figyelj! Azt mondod, hogy Nandini nem az, aki?

 - Téged ez meglepne ennyi csavar után? Szerintem valami megszállta... Talán egy démon! De erre nem én vagyok az embered... A démonokkal vigyáznom kell... Ha megérintem Őket elszívom az energiájukat és én is... Átalakulok, így nem ejtsük a témát... 

 - Oh, rendben... Nem bírnám ki ha valami történne veled! Már mint! Nem úgy, hanem... szóval... érted...

 - Kedves vagy... Nos... *elpirul* Tovább kellene küzdenünk.


 - Annyira örülök Neki, hogy itt vagy! Mikor ott álltál majdnem eltörtem az ujjaimat. 

 - Oh... Cuki vagy Lizzie! Igazából Peppermint-nek köszönhetek mindent. Remélem majd tudom viszonozni Neki, hogy megvédett! 

 - Ja igen.... Ő volt..


 - Nem mertem elmondani Neki, hogy nagyjából én vagyok az, aki miatt még bent van... JAJ! MIÉRT MEGY NEKEM ILYEN NEHEZEN A LÁNYOKKAL! Nem lehetne hogy a férfiakat szeressem?! Ők annyira egyszerűek... Legalább is Nekem.


 - Nem félek a kardoktól Pablo! Adj bele mindent!

 - Félek hogy megváglak!

 - NA JÓ! Ne viccelj már velem öreg! Egy késekkel teli teremből is egy karcolás Nélkül kerülők ki. Ha azt gondolod megtudsz karcolni rég rossz úton jársz. ADJ BELE MINDENT! Győznöm kell!


 - Remélem az arénában szét verhetem a csinos kis feneked! 


 - Oh, Palmer! Rossz fára tetted a tüzet, amikor Franciaországban végre elkezdted használni az agyad. Elkéstél ebben a játékban. De legyen! Remélem én is hogy harcolhatunk... Megmutatom miért nem vagy ide való.

 - Ch... 😤😣


 - Most hogy visszatért a varázserőm... Úgy érzem ezt én fogom megnyerni!

 - Oh, csak remélem nem leszek az ellenfeled BumBum! Mert most elkezdtem félni!


 - Na mi a helyzet hős szerelmes?

 - Te csak ne szólj hozzám! Amit tettél Jamie szerelmemmel... Megfogom bosszulni!

 - Itt a remek alkalom!


 - Tudom haragszol ránk Jameson, de sok sikert kívánok Neked odalent... Tedd meg Cristie-ért.

 - Oh... Köszi! Neked is sok sikert!



 - Kedves játékosok! Bemutatom a négy fős zsűrit, akik dönteni fogna róla, melyik gladiátor mehet tovább a győzelem felé. A játék tournament szerű lesz! Párbajok során dől el kik mehetnek tovább, egészen addig amíg egy ember marad. 


 - Így van! Férjem Xonorisz és jó magam jó ideje rendezünk gladiátor bajnokságokat. Mutassátok meg a hőst, aki bennetek lakozik és akkor elnyerítek jutalmatokat. A vesztesek pedig csak szenvedjenek! 


 - Az első párbaj Lizzie VS Jameson!


 - ÁÁÁÁ! SZÉT SZEDEM A KÉPED JAMESON! De amúgy szeretlek, de tudod ez most a próba szóval SZÉTSZEDLEK!


 - Lássuk mire mész egy karddal Lizzie!


 - UH! De gyors vagy!



 - A zsűri Lizzie-t tartja a párbaj győztesének!


 - EZ AZ! Köszi Jameson! 


 - Következő párbaj Peppermint és Pablo!


 - Most megbosszulom Darrow-t és Jamie-t.

 - Ne a szád járjon Pablo! Vágjunk bele!



 - ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! A LÁBAM!


 - Uh! Jól vagy? Adok rá valami jó bájitalt... Ne aggódj... Akkor most győztem? Huh... Első kör egészen könnyen ment...


 - HÁHÁHÁ!!! Vagyis... khm.... Katarina VS Palmer! 😈


 - Remélem a sz*rós nadrágot vetted fel! 


 - Elég a dumából!


 - Kezdődjön a harc!


 - Lassú vagy és gyenge!


 - *kivédve egy kard lendítést* De legalább őszinte és büszke!



 - Lenyűgöző nők! A döntésünk hogy Katarina győzött!


 - Úgy érzem mi egymás ellen megyünk az utolsó harc előtt! 

 - Oh.... BumBum nem tudnálak bántani, de kénytelen leszek... Ne haragudj.


 - Odakint nem leszünk barátok, de lehetünk méltó ellenfelek!


 - Nocsak! Mit fújt ide a szél! Szemetet! 


 - Meglátjuk mennyire lesz nagy a szád odakint...

 - Hidd el kislány... Csak arra vártam, hogy megpiszkáljalak a kardommal!

 - Ettől... én beindultam... 😍


 - Ne búsulj Palmer! Szerintem nagyon szuper voltál... 

 - Persze hogy legyőzött, hisz Ő egy.... AH! Nem hiszem el hogy lenyomott....

 - Nem csak taktikában erős... Mindenben hazudott...

 - Szerintem nem is modell!


 - Nem tudom mi van azzal a nővel, de nem százas... Ha Jamie örült volt, akkor Ő nem is tudom mi... Csak verjék el a többiek!


 - Sok sikert BumBum!

 - Neked is csajszi! De bevetek mindent! Ne haragudj!


 - Wow! Egyszerre mozgunk! 

 - Le sem tagadhatjuk hogy barátok vagyunk!


 - Oh.... Nem is néztelek még ilyen közelről. Te tényleg jó képű vagy BumBum!

 - Ne lankadjon a figyelmed!


 - AH! Majdnem! *kivéd megint egy támadást*




 - Bocsáss meg, de itt az idő! Nem hagyhatlak győzni! FAGYÁS! 


 - NA de b....


 - *feláll és tapsol* VÉGRE! IZGALOM! Köszönöm kék ember! Te győztél!

 - Máris kiszedlek Lizzie!


 - Iiiii....*vacog* Szép volt BumBum! Győzd le a két némbert!


 - Eljött az idő! Katarina VS Nandini!


 - Na mi lesz kisanyám?! 

 - KINYÍRLAK NANDINI!!!! *elindul előre, de megbotlik egy kőben*


 - ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! A LÁBAM!!!!


 - Oh... szegény leány! Menj pihenni! Sötét bőrű! Te nyertél! Jöhet a finálé! Kék ember VS fekete bőrű!


 - Le leszel győzve cukorka! 

 - Nem féleh a gonosz démonoktól Nandini... Benned pedig egy lakozik! 


 - OH! 👹 Szóval te... Látsz engem... Tehát visszanyerted az erőd... Nem tudsz megállítani!


 - FEJED VEDD DÉMON! Lemosom rólad a gyalázatot! 


 - *démon hangon* HOGY MERTÉL MEGKOPASZÍTANI!? TE SEMMIRE KELLŐ VARÁZSLÓ!

  - *Peppermint hátra esik*


 - A zsűri döntött! A kopasz nő, Nandini lett a gladiátor próba győztese!


 - Ah... Fáj a fejem... Hol vagyok? 

 - Na végre! Úgy látom felül tudtál kerekedni rajta... De nem tűnt el...


 - Köszönöm... Nem tudom mit tegyek... 

 - Maradj kopasz... Akkor jobban látom a fejed hátuljában lévő aurából hogy megvan-e mérgezve, vagyis hogy a démon van-e előttem...

 - Köszönöm... Nem tudom mi történt velem... Talán amíg a Múmia fogja voltam megszállt valami. Fogalmam sincs... 


 - Kedves játékosaim! Szépen küzdöttetek, de itt az idő, hogy TOP 7-ből csak 6-an folytassátok a játékot. Nandini megnyerte a védettéget Görögországban és itt is. Szóval Ő biztosan velünk tart, de egyikötők biztosan nem fog. Ki lesz az?


 - Tovább jutott... 


 - Peppermint!


 - Ki menekült még meg?


 - Lizzie!

 - YESZ!


 - Ki lesz még?


 - Katarina!

 - Háh! Ennyi lúzerek! 


 - Pablo!

 - Huh... De jó! 


 - Jameson és Palmer.... ki marad, ki megy?


 - Nagyon izgultam! A torkomban dobogott a szívem... De hát ha menni kell... Legalább tudom Cristie vár rám.


 - Jameson ellen lenni... Nehéz volt. Majd kitörtem az ujjaimat... Nagyon izgultam...


 - Egyikőtöknek véget ér ez a nagy kaland. Ki lesz az?


AKI BENT MARAD! AZ NEM MÁS MINT!


 - Jameson! Gratulálok!

 - AHHH! EZ AZ! Gratulálok Palmer! 


 - Palmer, gratulálok hogy eljutottál idáig, de a játék számodra véget ért. Kérlek hagyd el a játékot. *mindenki megtapsolja, kivéve Katarina*


 - Sok sikert srácok! Hiányozni fogtok.


 - Nagyon sajnálom Palmer! 

 - Vidd tovább a pink csapat becsületét! Tudom hogy ti ketten eljuttok a végéig is. Számítok rátok! 


 - Nem fogunk Neked csalódást okozni! 😭😭


 - Nagyon megszerettelek Lizzie, úgy érzem hogy ha ennek vége... Talán összejöhetne valami... Várlak otthon! Győz! 

 - 😨😨 Huh! Erre nem számítottam. Köszönöm... Mindenképpen találkozni fogunk.

 - Viszlát srácok!


 - Ezzel pedig megalakult a top 6! Továbbra is szavazzanak, hogy ki maradjon bent, mert mint látják a végén mindig kiesik valaki. Köszönjük hogy velünk tartottak. 


Következő részben:


SZAVAZ KI A KEDVENCED! A KÖVETKEZŐ RÉSZBEN KIESIK EGY JÁTÉKOS A SZAVAZATOK ALAPJÁN!






MELYIK SIM A KEDVENCED?
Pablo
Peppermint
Jekatyerina
Lizzie
Jameson
Nandini