2021. szeptember 1., szerda

Sims Villa 14 - 8.Epizód: Mexikói Hajsza

 






 - Üdvözlöm Önöket a Sims Villa 14 első olyan részében, ahol már nincsenek csapatok és mindenki a maga szerencséjének a kovácsa. A múmiákkal, ninjákkal, szörnyekkel és szellemekkel való küzdelem után egyenesen Mexikóba haladunk, ahol a TOP 11-ből TOP 10-lesz. 


 - Örülök hogy visszatértél és kaphattál egy második esélyt. Hogy érzed most magad?

 - Erősnek érzem magam! Amíg a múmia ketrecébe voltunk zárva végig gondoltam az életem és hogy mit ronthattam el... De kiderült hogy semmit és hogy mindennek úgy kell alakulnia, ahogy és lám.... Itt vagyok!


 - Nagyon boldog voltam hogy visszatérhettem a játékba. Nem üres kézzel érkeztem. Elég titkot tudtam meg ahhoz, hogy tudjam kitől kell tartani és kivel kell jóban lenni. Várom a próbát és hogy mennyire tudok jól teljesíteni... Most már egyedül.


 - Szuper hogy végre nem kell furán érezni magunkat, amiért haverkodunk!

 - Pablo... Én eddig sem érezte furcsán magam. De egyébként én is nagyon örülök. Kicsit olyan érzésem van, mintha felkeltem volna egy hosszú és rémes álomból és még csak az elején lennénk, amikor a stúdióból ide jöttünk.


 - Oh, igen csak azóta csökkentették a létszámot... A mi szerencsénkre. Fiúk! Annyira boldog vagyok, hogy veletek lehetek itt.

 - Oh... Aranyos vagy Katarina... Én is nagyon boldog vagyok!

 - 😏


 - Kicsit furcsa számomra Pablo közeledése Katarina felé... mintha... Remélem nem gondolja, hogy Katarina szabad préda, mert akkor itt kő kövön nem marad. De persze, nem tudhatja, hogy mi köztünk már szerelem dúl... 


 - BUMBUM! VÉGRE! Együtt is dolgozhatunk! Hát el sem hiszem hogy mind a ketten eljutottunk idáig! 

 - Én is nagyon örülök Neki Lizzie! Már vártam, hogy együtt harcoljunk, de azért ez már az egyesülés.


 - Hát igen! Szeretjük az egyesüléseket... 😋


 - Hogyan érzed most magad? 

 - Igazából... Nem bánom hogy kiesett Cristie!

 - 😱😱😱.......... mi? *belül: VAN ESÉLYEM NÁLA?*

 - Mármint persze! Hiányzik és rossz lesz Nélküle... De szerelmesnek lenni... Nem fog segíteni megnyerni a játékot. Híres utazó blogger leszek! Ahhoz pedig sok pénz kell... Nyerni jöttem...

 - *belül: AHJ! A BÜDŐS P...* 😅 Oh, értem! Nagyon jó. Akkor most már magadra tudsz koncentrálni bármilyen elterelés Nélkül.


 - Azt gondoltam a csávó becserkészhető... Persze... Cristie ide-oda... A férfi az férfi... Mivel a nőknél nem lettem győztes így azt gondoltam... rosszul gondoltam.... Talán Lizzie mégis nyitott lesz ismerkedni... Majd kiderül.


 - Amikor szilva kiesett végre fellélegezhettem... Erre most visszatért indiai michael jackson... Most komolya! Katarina kérlek, mondd hogy te is úgy érzel ahogyan én! Mi ketten vagyunk egyedül normálisok itt.


 - Oh, persze, teljesen egyet értek veled csajszi. Aki kiesett az már ne térjen vissza. Pont.


 - Kedves csapat... jaj a fejem... Hát már nem vagytok csapatok... Szóval kedves játékosaim a mai napon Mexikóba hoztalak titeket és nem is akárhova. Ez a holtak szigete. 


 - Elég misztikus egy hely. A feladatotok pedig nem más lesz mint átjutni a holtak hídján és megszerezni elsőként a festett papagáj szobrot, majd visszatérni ide. Sietnetek kell! Hisz most 11-ből csak egy győzhet. Sok sikert! 


 - INDULÁS! 


 - Lassú csigák! Könnyebb dolgom lesz, mint gondoltam!

 - Oh csak nehogy azt hidd hercegnő! 


 - Okés, ezek szerint nem csak én tévedtem el... 

 - Milyen jó hogy pont mi négyen találtunk egymásra.

 - A pink csapat újra töltve... Lizzie-vel 😏


 - Nem tetszik a kapcsolat Lizzie és Peppermint között... Tudom... Tudom... Barátság ide-oda... Ez az első kapcsolatom... Az első férfim és nem szeretném ha kikerülne a kezeimből... Félek... Szerelmes lettem és az mindig fájdalommal jár... Nem tudom mit tennék ha bekövetkezne, amire gondolok.


 - Te nem tudsz varázsolni Peppermint? Simán oda mehetnél!

 - Ez a hely nem az, amink látszik... Rengeteg sötét energiát érzek itt... Őszintén megmondom az előző próba teljesen leszívta az energiáimat. Úgy érzem szinte teljesen elvesztettem a varázsló erőmet... Így ha szeretnék se tudnék előrébb jutni... 

 - Habár a Cyborg részeim nem mindig észlelnek változást... Most úgy érzem ténylegesen egy anti-szolid helyre kerültünk. Mintha....

 - Nem a valóságban lennénk...


 - OH! Mint Alice csodaországban?

 - Megkeresem veled csodaországot királynőm, mit szólsz?

 - Nem éppen olyan Palmer... vigyázzatok nagyon magatokra. Ha bármi gond lenne mondjátok hogy "Rad-air" és megjelenek... 


 - Oh, én mást sem fogok mondani!

 - Haladjunk tovább! Aki előbb odaér nem fog kiesni!


 - Oh! Várjatok meg!


 - Na hajrá srácok! Ne lazsáljatok!

 - Hogy.... Bírod... Ezt... *liheg* Haver... 

 - Ezért ne legyél egy katona barátnője... *liheg*

 - 😐

 - 😁😄😐😕 Barátnő?


 - Elég volt a titkokból Darrow... El kell most már árulnunk hisz már nincs miért titokban tartani. Igen, Darrow és én... 


 - Oh... Hát... Szuper... Juhu! Éljen srácok. Sokáig... *kínos csend*



 - Na hajrá srácok! Ideje elsőnek lenni! MUHAHA!


 - Mi a baj tesó?

 - Semmi... Csak azt hittem... hogy mi barátok vagyunk! Elmondunk egymásnak mindent. Ott voltunk közösen és nem avattál be ebbe... mintha én is valami kis sakk bábú lettem volna egy játékban, amire nem fizettem be!


 - Azért nem gondolom, hogy ez ennyire drasztikus lenne... Ez csak egy titkos románc... Nincs itt valami a háttérbe, amiről nem tudok?

 - Nincs semmi... Haladjunk tovább... és győzőn az ügyesebb!


 - Nem az zavar, hogy a csaj, akit kinéztem foglalt... Hanem a hazugság. Utálom a hazug embereket és az hogy pont Ő.... Akiről azt hittem társam lesz, haverom, bratyóm. Csalódtam...


 - Ow, bocsi hogy pont beléd botlottam... Nem láttad Lizzie-t valahol?


 - Nem, de miért ilyen fontos Neked?

 - Csak be szeretnék Neki majd vallani valamit... valami... fontosat.

 - Oh értem... Nos, remélem sikerül Neked, de Nekem tovább kell haladni. Győzni kell! Cristie-ért! 

 - Oh, nyugi! Én is sietek! 


 - Ne előzz meg folyton te kobra kígyó!

 - Ez a próba lényege te szörnyszülött! 


 - SEMMI KERESNIVALÓD ITT! 


 - Oh igen? Mert Neked bármi keresnivalód itt?! Te csak egy idióta szőke csaj vagy, aki fél saját magától és a világtól. Átlátok rajtad. Egyszínű, unalmas és szánalmas vagy.... Egy igazi vesztese az életnek és az is maradsz. Visszatértem, hogy elmondjam ezt és mást is... Tudd meg hogy Barbie elmondta a legnagyobb titkodat...


 - MICSODA?! Ő meg.... Honnan tudta meg? És különben is... 😡


 - Nem is érdekelsz! Menj csak tovább én kiásom ezt a gyémántszerű dolgot... 


 - Na így kell letörni a szarvát... 


 - Barbie bizonyára kutatott utánam a neten... Ha Nandini elmondja... AZ AZ INDIAI TETŰ FÉREG!


 - Na végre! Ez lehet a kulcs hogy gyorsabban oda érjünk!

 - Biztonságos ez Lizzie?


 - A VÉGTELENBE ÉS TOVÁBB *megfogja Palmer kezét és a magasba emeli*

 - Okés... okés... Na de biztonságos? 


 - Annyira vicces lenne... Ha itt és most...


 - Te nagyon egy búja nő vagy! De hát miért is ne! Egy kis móka mindig belefér!


 - Örülök, hogy itt lehetek veled... Ezen a szép parton... És elmondhatom Neked, hogy köszönöm szépen, hogy eddig bearanyoztad Nekem ezt a játékot.


 - Oh, ne viccelj... Te vagy az első férfi, aki letudott venni a lábamról, úgy hogy elsőnek azt gondoltam csak felszínes lesz. Egy gyöngy lapul a szexi külsőben. Tökéletes vagy.


 - Jamie! Mi a fenét művelsz? Nem szeretnél győzni?

 - 😔 Én úgysem győzhetek... Nem vagyok elég... gyors... 


 - De ezt nehogy elmond a többieknek! Mert titokban lefotózlak pucéran és posztolom a neten!


 - Nyugi csajszi! Gyere velem! Menjünk együtt! Nem lesz baj. Segítek rajtad.


 - Örülök, hogy együtt átjutottunk a nehezén... De itt figyeljetek. Csöndben kell lennie vagy felkeltjük a lelkek figyelmét...

 - Köszönöm a tippet Nandini... Akkor?

 - ELŐRE!


 - Pont itt vagytok ti is?! Mi véletlen!

 - Már közel járunk! Ez a holtak hídja!


 - Gyerünk Darrow! Ne hagyd hogy megelőzzenek...


 - Ah! Mondtam Neked....

 - NE ADD FEL! Gyerünk kiscsaj! 


 - Végre itt! 

 - Siess! A többiek már elől járnak!


 - Gyere... fog meg a kezem! 


  - AZTA! Milyen gyönyörű ez a hely!

 - Valami azért furcsa benne......... DE HÁT KIT ÉRDEKEL! FÜRÖDJÜNK! 

 - De... a próba?

 - Van időnk! Gyere! Mókás lesz!


 - Szóval... Hogy vagy?


 - Hát jól vagyok Lizzie, de.... Furin érzem itt magam. Mintha... Mintha jártam volna már itt....


 - Kik ezek a verebek? Mit keresnek itt?! Hisz ez a hely el van rejtve a többi élő elől... Holtak lennének? Nem hiszem, hisz nagyon is élőknek tűnnek.... Várjunk csak az ott.... ÁHHHH! *felnevet* Szóval... Ezért kellett szenvednie... 😈😈😈💅 Nem is tudtam, hogy errefelé még az idő is másként jár... Oh, szegény lélek... 

(Ez a jelenet a következő évadból van - ezért is nehezen érthető... :P Majd megtudjátok a kövi évadban miről is van szó)


 - Gyere, menjünk akkor ki! Nem szeretném ha félnél! *ahogy másznak kifelé Lizzie megcsókolja Palmit*


 - Oh Lizzie... Ne haragudj de... Én nekem ez... mégsem fog menni... tényleg ne haragudj...


 - Mi van? Most játszadozol velem? .... AH DE KÍNOS! 😓😭

 - Sajnálom!


 - Ne! Kérlek! Ne hagyj itt!



 - EL SEM HISZEM! ÉN LESZEK AZ ELSŐ!

 - Megmondtam hogy képes vagy rá csajszi!


 - Úgy néz ki én lettem az első!

 - Tiéd a megtiszteltetés!


 - Mi lettünk az első kedvesem...

 - Igen... nos...


 - Kell ez Nekem? Tettem fel a kérdést magamban... Ez egy egyéni játék... Ha átengedem a győzelmet mi garantálja hogy nem én esem ki? Akkor pedig mi lesz? Ő győz és ha úgy gondolja köztünk mindennek vége?... Elgondolkodtam kettőnkről és lehet ez nem fog menni.... De még nem merem Neki elmondani, mert nagyon érzékeny...


 - Nem muszáj engem követned...

 - Engem is erre terel az utam... 


 - Nekem aztán mindegy már... 


 - Wow! Úgy néz ki én győztem! EZT NEKTEK! *ráugrik a szoborra, majd hirtelen....


 - MI A BÜBÁNATOS FÉSZKES FENE FOLYIK ITT?!


 - VÉGRE! Így teljes a csapat. Nos, örvendek Nektek. Örülök, hogy mindenki kijutott Mexikó halottak városából. Igazából mind végig aludtatok és le sem szálltatok a repülőgépről. A lelketek utazott el mexikóba, míg a testetek velünk maradt, hogy ide érjünk AUSZTIÁLIÁBA! Itt fog kiderülni ki lesz győztes és kik buknak el... 

FOLYTATJUK....

Megjegyzés: Volt egy kis változtatás a szavazásban, így az előző nézői szavazás végeredményét nem tudjuk kihirdetni. Helyette indul egy másik nézői szavazás. SZAVAZZ ARRA AKI A LEGSZIMPATIKUSABB! Amelyik két simre a legkevesebb szavazat érkezik kiesik a következő részben...