2021. szeptember 4., szombat

Sims Villa 14 - 10.Epizód: Franciai Igazságok



 - Üdvözlöm Önöket a Sims Villa 14 tizedik epizódjában! Elképesztő utazáson vagyunk túl. A fele csapat már kiesett és a másik fele pedig előre halad a győzelem felé. Az előző adásokban végig kínoztuk a játékosainkat, így úgy döntöttünk a mi adást arra szenteljük hogy egy kicsit feltöltődének egy Franciaországi palotában.


 - Sajnálom Peppermint, hogy ez történt. Remélem hogy tudom pótolni a barátnőd hiányát.

 - Mondhatjuk azt, hogy ex barátnő... Nem tudtam Neki ezt a szemébe elmondani, de én Nekem nem megy ez tovább... 



 - Oh... Hát BumBum! Bármikor beszélned kell valakivel én itt leszek!


 - Köszönöm! Gratulálok egyébként a győzelemhez! Szép munka volt!

 - Ne is mond... Azóta is szöcskéket böfögők fel. De ez szerintem NAGYON ÁLLAT!


 - Sajnálom ha Isobelle innen tudja meg, de úgy érzem itt a vége a kapcsolatunknak. Szép volt, amíg tartott, de taktikailag is jobb ha single maradok.


 - Kezdek eléggé elfáradni...

 - Nekünk mondod? Hetek óta nem beszéltem a családommal, nem aludtam rendesen, nem ettem ezeken a bogarakon kívül semmi normálisat... és én eleje óta itt vagyok.


 - Fáj mindenem... AH! MIKOR LESZ MÁR EGY WELLNESS PRÓBA!? Ahol úgy bánnának a testemmel, ahogyan az megérdemli...

 - Jah... Hát jó lenne már egy kis pihenés... Főleg ezután a kiszavazás után...

 - Ne is mond! Úgy örültem, hogy bent maradtam... És még azt mondta Kyra, hogy első között esem ki.... NA KI NEVET A VÉGÉN SZILVA? 😈


 - Kicsit sajnálom hogy elment Sorcha is... Azt gondoltam Ő a fináléba fog jönni velünk.

 - Igen, Isobelle-t is nagyon sajnálom. Már csak én és Peppermint maradtunk az ex-pink csapatból...

 - Annyira kevesen maradtunk és mind erős egyéniségek vagyunk... Ki lehet a következő kieső?

 - Én tudom ki lesz az...


 - Oh... De hát mégis... Honnan tudod? 😕


 - Haha! Hát ezt megtartom még magamnak. Annyit mondok Nektek van egy titkom valakiről, ami ha kiderül biztosan letőri a kedvét és akkor kiszavazzák a nézők!

 - Már megnyugodtam! Azt gondoltam rólam van szó.


 - Engem is megijesztettél.

 - Oh, nem rólatok volt szó! Ti jó emberek vagytok. A többiek közül valaki...


 - ÁÁÁÁ! DE GYÖNYÖRŰ! VÉGRE! Franciaország! Imádom!

 - Jamie... Had kezdjem el én a mondókát! Szóval! Üdvözöllek titeket kedves játékosok Franciaország leghírhedtebb palotájában, ahol ma kipihenhetitek a játék eddigi borzalmait. Ti vagytok a csapat fele, akik ideáig eljutottak, azoknak nagyon gratulálok! Ezt ünnepeljük ma meg. Menjünk is be és kezdődhet a PARTY!


 - Ez valami csodálatos! 😍


 - Úgy érzem magam, mint egy milliárdos! BÉBI!

 - Ez annyira puccos! Végre, mint a modell karrierem útjainak végállomásai és nem valami dzsungeli mocsár!

 - ÁÁÁÁÁ! PARTY!!!


 - WOW! AZ EGY DJ?! 



 - Örülök hogy végre tudunk egy picit pihenni... Talán át tudjuk beszélni a dolgokat...

 - Mire gondolsz?

 - Sorcha a kék csapat tagja volt és kiesett... Nem tudom... Lehet csak poszt-csapatkapitány érzés, de úgy érzem mintha az én hibám lenne... 

 - Te egy igazi csapatvezér vagy... Persze hogy nehezen viseled ha az egyik jó embered kiesik... Mintha elvesztenéd Őt a csatatéren, de kicsit mozgasd át a gondolataidat az agyadban arra, hogy ez egy másfajta harc, mint fegyverrel a kezedben... Itt agyban előre kell járni több lépést, mielőtt bármit cselekednél... 

 - Sok évadot megnéztél?😁😃😂

 - 😂 Igen, szerettem ezt a műsort... De tényleg Darrow. Emiatt ne érezd rosszul magad. Örüljünk Neki hogy mi még itt lehetünk. 


 - Oh... Ennek örülök a legjobban!

 - 😘


 - Megy ez Neked BumBum! 

 - Köszi Lizzie! Te is jól nyomod. 

 - Úgy látom szemet vetettél a fiúkára vagy csak rosszul látok? 😋

 - 😲 Hogy vetted észre!? Hát... igen... Tudod... Én két kapura játszom. Vagyis igazából voltam már űrlényekkel is... 

 - OHHH! BUMBUM túl sok infó! De hát látom rajtad... Vágysz egy nagy ölelésre! 


 - Van tipped miért bámul engem Peppermint?

 - Fogalmam sincs, de az érdekelne mi lehet Nandini titka és kiről... Nagy lenne ha kiderülne valami a tökéletességről... 

 - Katarinára gondolsz?

 - Hát persze! Nagyon könnyen hazudott róla, ahogy értesültem, hogy együtt vannak Darrow-al. Aki ilyen könnyen hazudik... 

 - Veszélyes! 


 - Palmer egy igazi taktikus, amit nem is néztem volna ki belőle. Eddig elég csöndes volt és megfigyelő... Pont mint én. Talán most már ideje lesz új szövetségeseket alkotni. 


 - A tegnapi undorító étkezés után kaptok egy svédasztalos mindent bele vacsorát! Jó étvágyat versenyzőim! Pihenjetek a következő kalandok előtt!


 - Annyira jó érzés itt lenni veletek... Ha Konstantin nem szabadít ki minket nem tudom most hol lennék. Hálás vagyok istennek, hogy a szerencsével megáldott.

 - Igen tesó! Én sem tudom elképzelni már az itt létemet a haverom nélkül! 


 - Ettől a pasis csöpögéstől elszomorodik az ételem fiúk! Tartogassátok ezt az ágyba!

 - Jamie! Ne beszélj, hanem egyél! Végre luxusban vagy, amire vágytál.

 - Nekem ez az alap drágám. Ennél lejjebb nem adok, de köszi! Jó étvágyat Neked is.


 - Gyönyörűséges a ruhád Nandini.

 - Oh, köszönöm fekete srác! Ez kézzel hímzett gúnya, amit anyósomék csináltak.

 - Igen, nagyon gyönyörű! A varázsvilágban sokan viselnek ilyen díszes ruhákat. Az örökbefogadott lányom is szereti az ilyenek csak Ő mindig feketében tolja. 

 - A nevelt lányod?! MI?! 

 - OH hát... Majd mesélek róluk este mit szólsz?

 - Ez nagyon érdekel! Persze!


 - Nagyon szép a ruhád Katarina! 😍 Szerettem volna már mondani csak nem volt alkalmam. 


 - Oh, köszi. A tiéd se semmi! 


 - Tudom... Tudom... Nem éppen kedvesen beszélek róla a háta mögött, de nem érdemes rosszban lenni vele... Még a végén kitúr. Egy zseni a nő... Ha úgy szeretné hogy a kártyák Neki legyenek leosztva, akkor az úgy lesz... Ah! Jobban lennék ha eltűnne. Biztosabban érezném a helyemet a játékban. 


 - Egészségetekre játékosaim! Menjetek a tetőtérre, mert egy kis meglepetésre számíthattok.


 - Ez isteni volt! De hallod Pablo... Ma este lehet kicsit... Könnyítenünk kéne a férfi ösztöneinken... 

 - Pont erre gondoltam Haver! Becserkészem a mai napon a hárpiát! 


 - Oh, Nandini, esetleg lenne kedved majd beszélni arról... a dologról...

 - HÁT! Meglátjuk hogyan alakul az este.


 - Palmer... Annyira gyönyörű vagy ma este. Esetleg lenne kedved odafent ünnepelni hogy idáig eljutottunk? Nyugi semmi... olyasmi... csak mint barátok!

 - Oh, persze! Örülök hogy megtudsz Nekem bocsájtani.


 - Szóval végül is úgy vagyok vele, hogy barátok azért még lehetünk és hát... a barátságok mindig átalakulhatnak szóval látok még reményt. Viszont biztosan megpróbálnám Sorcha-val is ha úgy lenne.


 - Erről van NAGYBAN SZÓ!

 - Basz*? 

 - Állítsd a véreden Pablo!


 - Köszönöm az italt... Ma este megtudom kiről van nagy titka Nandini-nak... Csatlakoznál hozzám Jameson?

 - A nagyok játszmáját kezdjük játszani... Fel kell készülni! Jövők persze!


 - Ezek komolyan sokat ittak már...

 - Az ittas férfi az orránál vezethető csak egy szép popsit kell látniuk!

 - Aw! Ti lányok hova tettétek az értékeiteket? 

 - A társkámba édesem! 

 - Élvezd az estét Jamie... Amíg lehet... 

 - Miért?! Mi lesz utána?

 - Ő pontosan tudja! 

 - Dugulj el Múmia ebéd... Nem érdekel senkit a szánalmas nyomorod. Menj vissza oda, ahonnan jöttél és hagyjál minket normális embereket szórakozni. 


 - A két legjobb csapatkapitány ÖSSZEVÁG!

 - Oh, ez egy oldalú lesz barátom! A tánc az én fegyverem!

 - Én... Latino... VAGYOK!


 - Örülök Neki nagyon hogy bent maradtunk, hogy megtudjuk ezt beszélni.

 - Így van! Tudod nincs sok szerencsém eddig a szerelemben... Egyszer voltam nagyon szerelmes... A férjem megcsalása pedig az esküvő napján derült ki... Összetörtem... Azt hittem vége mindenek és azóta nem vagyok nyitott arra... hogy újra... Ne haragudj rám. Egy csodálatos ember vagy, aki minden jót megérdemel, de az most nem én vagyok.

 - OH.... Hát ha ezt így elmondod nem leszek hiszti Lizzie. Értelek Palmi! Te egy csodás nő vagy és az a férfi remélem nagyon bánja, amit tett, mert egy gyöngyöt hagyott elgurulni...


 - Naaaa mizujjjs?! Macsó man! Nem táncolnál velem Pablo?

 - Oh, gyere csak ide! *magához rántja*


 - Ma este elmondom pár embernek Jamie titkát... Úgy érzem több felé szakadt a társaság és elkezdtek kialakulni a szövetségek. Most kell lépnem, hogy az egyikbe bekerüljek és az nem Jamie társasága lesz.


 - Azért vannak ott jó mozdulatok!

 - Kiskoromban tánciskolába jártam! Pontosan tudom mi az a jó mozdulat!


 - Gyere BUMBUM! Mutassuk meg Nekik!

 - Egyszerre!


 - Gyertek... elmondom Nektek a titkát... Jamie-nek!



 - NA végre hogy kettesben lehetünk! Tudod mennyire vágytam már rád te macsó man!


 - Ez méltó hely.... egy királynőhöz!

 - Awww 😍


 - Te vagy álmaim hercegnője!


 - Csak erre vágytam. Te és én... És ez a szoba... Gyönyörű minden...


 - Mit szólnál ha....

 - *Lassan levesz magáról egy ruhadarabot*


 - Oh te jó ég! De gyönyörű! Ezek sztori után szűkségem van a pihenésre!


 - *magában beszél* Katarina csak megjátssza szerintem a szerelmet Darrow-nak és a közönségnek is. Láttam ahogy grimaszol... Láttam a szemében... Minden, amit tesz... Taktika az első megszólalásától. Jamie pedig... Rosszabb mint gondoltam... Ő maga a megtestesült gonosz! Amit mesélt Nandini... Hát eldobtam az agyam! Fel fogom ezeket használni ellenünk! Indulhat a játékok játéka!


 - Talán nem mondtam még Nektek, de én egy csapat varázslótanonc mentora vagyok. Olyasmi, mint egy tanár. Terelgetem az útjukat és megtanítom Nekik a varázslatok rejtelmeit... Van két örökbefogadott gyermekem Den és Sabrina. Nagyon hiányoznak már... Ahogyan a varázslótanoncaim is... Minden esetre... Igazából azért néztelek ennyit ma Jameson, hogy őszinte legyek, mert megláttam benned azt az angyalt, akibe belezúgtam még a varázsló világba. Viszont... Hosszú történet rosszul végződött minden... Kicsit asszociáltalak vele. Ne haragudj...


 - Oh semmi gond... Ha bármikor beszélgetni szeretnél nyitott vagyok rá.

 - Igyunk az őszinteségre! 


 - Úgy látom kitörni látszik belőled valami Nandini...


 - Elmeséljem Nekik Jameson?! 

 - Oh, akkor hozok még piát!


 - El kell meséljek Nektek valamit.... Jamie-ről... A leányzóról, aki azt gondolja bármit megtehet és bárkin átgázolhat, mert gazdag és szép... Szóval mint tudjátok Ő gazdag családból származik, pontosan a Hemingtonék birtokáról... Mit tudunk róluk? Hogy a kormány legnagyobb támogatói. Jamienek volt egy szokásosan szét csapott estélye, amikor is... Elütött egy gyermeket... Bevolt drogozva és rúgva... A kislány akit elütött meghalt... 


 - HOGYMICSODA?! EZ SZÖRNYŰ!


 - OH! Kedvesem! Ez nem minden! Jamie teljes mértékben megúszta az egészet. Nem volt tárgyalás... Nem volt semmi. Ez pedig nem az egyetlen titok a kis Jamie-ről. Talán a legnagyobbat ide tartogattam..... Talán nem tudjátok, de Jamie úgy volt, hogy nem is kerül be az évadba... Volt egy jelentkező, aki az indulás előtti napon hirtelen meghalt valamilyen mérgezésben! A nő egy alattomos kígyó, aki képes bármire hogy elérje a célját és mivel a háta mögött ott vannak a szülei... Bármit megtehet... Egy pszichopata... Egy gyilkos! 

 - Jézusom... Ezt... Nem tudom elhinni...

 - Nekem is nehezen ment, de logikus... Jamie tökre nem ide való...

 - Nem hagyhatjuk hogy egy gyilkos járjon közöttünk!


 - Bomba robbantva!


 - Sajnálom, hogy nem sikerült az angyallal... Szerintem te egy imádni való fickó vagy... Mégis... hogy?

 - Hát... Igazából talán ha szerette volna se sikerült volna... De kedves vagy, hogy ezt mondod... Nem tudom túl tenni magam ezen a történeten, amit Nandini mesélt... Szerinted igaz?

 - Azt kell feltételeznem hogy igen, mivel teljesen kinézem a csajból hogy pszichopata...  


 - NA MI A HELYZET CSAJSZIK? Jamie végre tiszta kívülről és végre belülről is!

 - Fúj! Ezt inkább tarts meg magadnak... 


 - Ne legyél már ennyire fapi.a! Mi van egyébként veletek! Furcsák vagytok!

 - Csajszi...

 - LIZZIE csak annyit szeretett volna mondani, hogy mind elcsaptuk a gyomrunkat a sok alkohollal! IGAZ? *kikerekedett szemekkel néz rá*

 - Öh... igen... ennyi...




 - Hát nem piát kell vedelni lányok hanem a pasikat! 

 - Ö...fúj?


 - Megjött a férfi! A FÉRFI! 


 - Csajszi te aztán nem vagy semmi!


 - Oh, a másik páros is megérkezett! Milyen kisimultak! 

 - Hát... Jól esett ez a pihenés!

 - Igen... Tökéletes volt 😉😊


 - Oké... Lebuktam... Nem szeretem. Sőt, sosem szerettem... Igazából Őt tartom a legerősebbnek és ha eljutunk a fináléba ha elmondom Neki az igazat teljesen összetör majd és könnyebb lesz győzni. AHHHHH! DE JÓ VÉGRE KIMONDANI! Komolyan azt gondolták hogy Jekatyerina egy rózsaszín ködbe eső kislány? Sok ilyen pasival voltam már együtt és sosem volt jó a vége. Nem próbálnám meg még egyszer. A GYŐZELEMÉRT jöttem, nem egy jegygyűrűért. Hülye pedig nem vagyok... Palmer kiszagolta a turpisságom és hallottam, ahogyan fürdés közben hangosan beszélt... Szánalmas... Azt gondolja legyőzhet... Game On Bitc*!


 - Gyerünk srácok! Irány a hajó! Megyünk a reptérre és irány GÖRÖGORSZÁG! 

 - Ez az! Imádom Görögországot!


FOLYTATJUK!

SZAVAZ KI A KEDVENCED! A KÖVETKEZŐ RÉSZBEN KIESIK EGY JÁTÉKOS A SZAVAZATOK ALAPJÁN!







MELYIK SIM A KEDVENCED?
Pablo
Peppermint
Jamie
Jekatyerina
Lizzie
Jameson
Darrow
Palmer
Nandini