2022. február 12., szombat

Sims Villa 15 - 15.Epizód: Legyőzhetetlen - 3.Kinyilatkoztatás (All Stars 2 - Szörnyek)

 

15.Epizód - Legyőzhetetlen (3.Kinyilatkoztatás)


 - Köszönöm szépen hogy mellém álltál Palmer... Tudom nem ez a többség. De Nekem az már eleve sokat jelent, hogy azok után, amik velünk történtek mellém állsz. 


 - Ez a dolgom, hogy kiálljak a barátnőmért... Sok mindent éltünk át eddig... Nem hagyhatom hogy csak úgy kiessél. 


Palmer: Én nem tudom most mi lenne a helyes, taktika vagy érzelem, szív alapján dönteni. De valamelyik mellett kellett, Carol én nem érzem úgy, hogy nagyobb ellentét lenne bennünk szóval ha lehetne két ember mellett voksolnék, de sajnos nem lehet. Sorcha aki mellé állok, mert úgy érzem annak ellenére ami előző évadba volt, önzetlen módon mellettem áll, ezt viszonozni szeretném!


 - Őszinte leszek egyikötők sem áll közel a szívemhez, így én Laura miatt vagyok főként itt. De Neked szurkolok Carol.

 - Már ez is megtiszteltetés! Köszönöm szépen. 

 - Elmondhattam Neked a múltamat... Segítettünk egymásnak. Egyértelmű, hogy melléd állok.


 - Én Téged támogatlak. Elég erős csajszi vagy aki akár még a barátom is lehet ha továbbjut. Simán levered az ellenfeleid.

 - Te nem Sorcicát támogatod? Azt hittem egy évadból vagytok és ez jelen valamit számodra.... Meg sokat lógtok együtt... 

 - Ahogy a véleményem változik úgy a döntéseim is. Ez a döntésem...

 - Én örülök, hogy itt vagy velünk Konstantin. 


 - Azért Carolt támogatom a párbajban, mert Mami is büszke lenne rá, hogy lánya megnyerné a harcot, fentről biztos ő is szurkol neki. Illetve nem tudjuk ki jön vissza, emiatt muszáj még egy remélhetőleg nem utolsó pörköltet csinálni!

 - Köszönöm a kedves szavaid! Persze. Összehozzuk! 

 - Nyalis... Mármint... Carol. Az évadok közül a legjobb villian, akinek ráadásul még stílusa is van, és szíve is. Amúgy is sokat hallottam Nagyiról, hasonlít rá nagyon, csak titkolta az előző évadában. (Magában: Várjunk? Ezt kimondtam mindenki előtt?)

 - Egyértelmű hogy mint évadtársad... Itt fogok állni melletted a végsőkig.


Helena: Carolt támogatom a párbajban. Mégiscsak az évad társam volt, még ha nem is volt rózsás a kapcsolatunk, úgy gondolom rengeteg minden ment keresztül azóta, és dicséretre méltó, hogy annyi minden után itt van, ezért megérdemli, hogy itt maradjon tovább és megnyerje a párbajt.


 - Kicsit sok ami történik... Igazából nem szívesen állnék sehova, de Cherry... Tudod... Még mindig vágyom a mi visszavágónkra. 


 - Ne várj erre Dean! Nincs értelme már... Inkább soha többet ne kelljen megküzdenünk egymással. Az a csata véget ért és itt az idő.... tovább lépnünk. 

 - Oh... Értelek... Hát. Igazad van.


 - Hát haver... Sajnálom hogy ez történt... Én... Most nem tudok dönteni. Igazából mindenki miatt kicsit aggódom. 

 - Ja! Ez egy nagyon stresszes szituáció Négy de csak egy... ez...


 - HÉJ! NE próbáljatok beijeszteni! Minden okés! Nincs itt baj. Kell a pezsgés... 


 - Én szurkolok mind a kettőtöknek... Hosszú utat jártunk be és hamarosan mindannyiunknak bizonyítania kell majd.


 - Végre ideértünk... Ez már a százharminckettedik próbálokozásunk Darrow.

 - Ügyes voltál Peppermint... Itt van az idő, hogy elkapjuk azokat, akikkért jöttünk.




 - Bármi is lesz... Miénk lesz az utolsó csók! 

 - Szeretlek... 


 - Nem... NEM tudok beletörődni hogy meghalunk. Tudok egy módszert... Nem vagyok benne biztos hogy most sikerülhet, de lehetséges. Lehetséges tudom hol a kiút... Öltözz és induljunk...


 - Mi a rák van? Miért álltál meg?


 - Rossz előérzetem van! 


 - Itt az idő!


 - Cherry...

 - Nyugi... Ezek...


 - Darrow és Peppermint... Hát ti meg mi a francos fenét kerestek itt?

 - Megtiszteltetés találkozni veled Cherry Wong! 


 - A SAMP küldött titeket... Igazam van?

 - Talált... Sajnos nem engedhetjük meg hogy megnyerd ezt az évadot. Nem maradhatsz... Életben.


 - Van egy rossz hírem Darrow... Én nem vagyok az a fajta, aki feladja harc nélkül! Az sem vagyok, akit csak úgy el lehet tenni lábalól. Megmondtam már... ÉN VAGYOK CHERRY! 


 - Mi a franc ez a hirtelen felerősített energia? Ez... Ez a DÉMON?


 - Nem halhatnak meg... 


 - Szóval hallhatatlan lettél? Kihívásokkal teli ez a nap. De az biztos hogy nem az utolsó napom! FUTÁS MINHO! 


 - MINHO! 


 - Cherry... 


 - Az alvilág utolsó nagy fejese! Tökéletes. Most pedig... búcsúz el az életedtől...


 - MINHO!!!!!!!!!! 


 - Most ugye nem Nekem kell Őt elkapni?

 - Tudod jól mire vállalkoztunk... 


 - Én mindig is úgy tartottam, hogy Nélküled unalmas lett volna az egész évad. Egy nagyon érdekes és színes ember vagy Carol. Nagyon remélem hogy sikerül Neked győzni... 


 - Ez az évadok viadala is. Felkészültem! 


 - Éljen a 13.évad!


 - Szóval Őt támogatod? Nem látod hogy ez már az évadot harca? 


 - Én nem haragszom rád Konstatin... Tudom hogy ez egy nehéz döntés... 


 - Sajnálom csajok... Tudjátok jól... hogy egyébként hozzátok fűz a szívem. De megvan a saját döntésemhez való jogom.

 - Hát persze... 


 - Hol lehetnek Cherry és Minho? Mindjárt kinyilatkoztatás... 


 - Nem tudom... Kezdek félni...


Hippia: Nem hiszem el hogy csak úgy eltűntek Ők is. Mint Archer... Valami nagyon nem okés azokkal akik párbajra kerülnek és hirtelen eltűnnek. Nem derül ki róluk semmi... Remélem csak együtt vannak valahol és a kinyilatkozásra megjelennek.


 - Vajon csal a megérzésem... Vagy ezek tényleg Ők... 


 - Biztos vagy benne hogy itt vannak?

 - Igen! Érzem! EZ!


 - PEPPERMINT!


 - Annyira boldog vagyok hogy látlak! 


 - Oh! Ez egy igazi reunion! Már megint! 

 - Jó látni téged haver! 


 - Most tökre feltölt hogy látlak titeket. De mi ez?


 - Fontos küldetést kaptunk Darrow-al. Sajnos én sem maradhattam ki az akcióból... Én vagyok az egyetlen varázslattal rendelkező lény, aki betudott ide teleportálni... De hamarosan mennünk is kell. Az erő... ami itt van... Hatalmasabb mindennél. Nem tudlak sajnos kivinni titeket. Megjelöltek titeket. 


 - Viszont amiért idejöttünk azt már elvégeztük...


 - Hát eljöttél... Megölni jöttél Peppermint? Vagy gratulálni?


 - Ne viccelj Flame! Hiszen tudod jól hogy sosem szerettem a Neila lányokat... Végre valaki véget vetett az uralkodásuknak. 


 - Ez esetben barátom nagyon örvendek hogy láthatlak. Bárcsak előbb jöttél volna, hogy tanácsot tudj adni, de egyedül is remekeltem. 


 - Sosem csalódtam benned... és hogy tud. Az én szövetségem mindig is szívesen fogad új embereket, mint te. Mi nem kezeljük a testvéreinket véres módszerekkel. Nem gyilkoljuk meg a családjukat... Persze fáj Pumpkin és Matcha elvesztése... De elárultak minket.

 - Mind megfizettek... Ebbe biztos lehetsz. Köszönöm... Egyelőre igyekszem itt életben maradni. Ha sikerül... Megkereslek. 


 - Kezdem elveszteni az eszem... Cherry... és Minho... eltűntek...

 - Szerencséd van Carol! Úgy néz ki több esélyed maradt életben maradni.


 - Köszönöm az információt Dean... Hát most minden kiderül. 


 - Itt az idő hogy újra kiderüljön... Ki marad és ki megy... Az eredmény pedig...


 - CAROL!


 - Annyira sajnálom Sorcha... Én...

 - Ne! Figyelj! Én gratulálok Neked. Elfogadom ami ezután jön. Én mindent megtettem... Mindent. 


 - Sziasztok!

 - Mi ez... Sorcha... Én is gratulálok a győzelmedhez Carol...


 - HÁT EZ KÉSZ! Nem hittem volna. Örülök Neked Carol!


 - Ne aggódj... Ő még mindig hisz benned.


 - Szép volt csajszi! 


 - Nem kívánatos személyek vagytok... Cherry-t sikerült megölnötök? 

 - ... Miután bement a bohócos szobába eltűnt. Nem találtuk... 


 - Szóval elmenekült... Hát gondolhattuk volna. Rendben. Kérlek távozzatok és ne gyertek vissza... Vagy bajok lesznek.


 - Menjünk Peppermint... Jó volt viszont látni Őket...

 - Így van... Menjünk!


 - Oh... Ezt nem hiszem el... Szóval sikerülni fog.


 - Te vagy az Artemis? Ez a külvilág? Sikerült kijutni?


Artemis: Igen... Kint vagy Cherry! Sikerült.


 - Mondtam már... legyőzhetetlen vagyok.





Link a szavazáshoz: https://linkto.run/p/CYNA5KVE
Melyik versenyzőnek/versenyzőknek drukkolsz hogy győzzenek?
Amelia
Carol
Dean
Flame
Helena
Hippia
Konstantin
Laura
Layla
Melany
Palmer
Oscar
Drake
Created with QuizMaker