2018. december 2., vasárnap

Sims Villa 11 - 3.Kiválasztás (12.Rész)


Sims Villa 11
3.Kiválasztás
*A kiválasztó beszédekben a játékosok is részt vettek*
Előző rész: 6.Összefoglaló



Roland: Üdv mindenkinek! Az előző összefoglaló végén már körbe is ülték a lakók a TV-t hogy újabb kiválasztás történjen. Ezt a mai adásban láthatják és már szavazhatnak is ki maradjon bent. Nézzük hogyan alakult a harmadik kiválasztás:




Rosaly: Sziasztok! Elsőképpen elmondanám hogy elkezdtem legtöbbeteket nagyon megkedvelni. Én egy olyan lányra teszem a jelemet aki engem itt nagyon irritál és amióta visszajött a párbajról nagyon elszállt magától én nem is értem hogy hogy gondolhatta azt hogy én szeretnék Adriantól valamit *pff*  A jelemet Lorenára kapja.



Lorena: A lányok tábora valóban nagyon erős, így meg kellett hoznom egy döntést, hogy ez változzon, a jelemet most Diana kapja.



Diana: A helyzet nem igen változott, a többiekkel nincs konfliktusom és nem is zavarnak, csak egy személy akivel a kezdetek óta nem találjuk a közös hangot, bár én már nem is erőltetem az egészet, a lényeg, hogy vagy ő vagy én, de valamelyikünknek menni kell, hogy a harmónia meglegyen a villában. A jelem Hippia te kapod.



Cherysh: A jelemet most egy olyan személyre teszem akivel semmi kapcsolatom nincs és nem igazan tudok hozza mást nagyon hozzáfűzni szóval a jelemet Diana kapja.



Hippia: Én a jelemet egy olyan személyre rakom, akit szinte már sajnálok. Próbál taktikázni, itt-ott nyalizni, de nagyon bénán megy neki. Ez a személy Diana.



Ray: Én a királynőm után megyek. Akire én teszem a jelem, egy olyan csaj, aki nem igazán van vele tisztába, hogy nem annyira erős, mint ahogyan azt képzeli magáról. Diana.



Melany: Nehéz úgy jelet rakni hogy ennyi minden történt... Nem akarok senkit megbántani, de... A szívemre hallgattam és Diana.



Viktor: Az én jelemet arra a személyre rakom, akivel különösebb problémám nincsen, viszont én úgy jöttem ide a villába, hogy nem szeretem a napraforgó embereket, de ő pont az a fajta ember, próbál nyomulni a szerinte erősebb játékosok felé, de egyből ki is esnek, szóval nem csak napraforgó hanem még bénán is taktikázik, és ez pedig a Diana



Adrian: Mondanék személyes érveket, hogy miért erre az emberre teszem a jelem, de igazság szerint nem nagyon találnék indokot. Ahogy a bent levő férfi társaimmal beszeltük: túl sokan vannak a hölgyek. Így én egy olyan hölgyre teszem a jelemet akivel ennyi idő alatt sem volt különösen alkalmam társalogni. A jelet Diana kapja.


Roland: A kiválasztott nem más lett mint Diana! Kérlek nevezd meg kit viszel párbajra.


Diana: Sziasztok! Őszintén szólva én már a párbaj után tudtam, hogy én leszek a következő, nyilván ennek megvannak az okai, hiszen senkivel nincs olyan kapcsolatom, bár nem is azért jöttem a villába, hogy itt találjak magamnak kamubarátokat. A fiúkat nem venném külön, néha beszélünk, néha nem, annyira nem izgat a társaságuk, de nem is zavarnak. Rosaly az egyetlen akivel kialakult valami és talán ő az akiben ha nem is vakon, de megbízom és nem szúrnám hátba. Cherysh számomra jelentéktelen, van, de minek kategória. Lorena, hát ő egy igazi szarkavaró, és a vicc, hogy engem állítanak be kétszínűnek, mikor ez a lány csinálja itt az egész balhét. És végül Hippia, őszintén szólva azthittem megvan a közös hullámhosszunk, de rájöttem, hogy teljesen más kategória vagyunk, szerintem szánalmasan viselkedik nő létére, úgy beszél, mint egy alpári kocsis. Én, ha taktikázni is jöttem be, szembeköpni nem fogom magam, szóval lássuk akkor, hogy az ész vagy az erő fog győzedelmeskedni, Hippia téged hívlak ki.



Hippia: Huuu de megbánod még ezt a döntést!




Roland: Szóval meglesz tartva az első csajpárbaj! Most kezd a játék csak igazán érdekes lenni! Két elképesztő személyiség küzd meg a szavazataitokért. KIT SZERETNÉL TOVÁBBRA IS A JÁTÉKBAN TARTANI?! KI MARADJON? SZAVAZZ! A következő rész összefoglaló lesz szóval most igazán hosszú idő lesz a szavazásra. Sok sikert a két párbajozónak.



Ki térjen vissza a harmadik párbajról?

Diana
Hippia