2021. augusztus 21., szombat

Sims Villa 14 - 4.Epizód: Éljen a Sushi!



 - Örvendek mindenkinek! Az előző epizódban a dzsungelben vesztünk el! Titkok derültek ki, szerelmi hármasok alakultak és megküzdöttek egymással a versenyzők. Még varázseröjüket is bevetették. Viszont a végén, ahogy minden rész végén, egy csapat hazaküldött egy játékost. Konstantin elhagyta a játékot... Ki lesz a következő? Derítsük ki a mai epizódból, ahol egyenesen JAPÁNBA utazunk! 


 - Hihetetlen hogy veszítettünk! 😡 De... CSAJSZI! El kell mondjam, hogy te nagyon erős és kitartó csirke vagy!

 - Lizzie... Kérlek mellőzd a csirke kifejezést, de egyébként nagyon aranyos vagy... Sokan lebecsülnek, de mindig tudom mit csinálok... Csak sajnálom hogy Darrow... Kicsit át váltott katonába... De Lizzie, amúgy nem vesztettünk, mert a nézők megszavazták Nekünk a bizalmukat.

 - Oh, hát néha mindannyiunkkal megesik... Szerintem ne vedd magadra. Biztosan nehéz napja volt.


 - Szeretnék elnézést kérni az előző próbán tanúsított viselkedésem miatt... A fejembe szállt a versenyszellem és a harciasság. Már szinte el is felejtettem ki vagyok, de hát ezt teszik veled a katonaságban...

 - Így is jó helyen végeztünk, szóval semmi gond. Legközelebb majd kicsit jobban oda tudsz figyelni... Talán én is elvetettem néhol a sulykot *Hátranéz Sorcha-ra, aki elszeperálta magát a csapattól*

 - Szerintem beszélned kellene vele...

 - Ez nem ennyire egyszerű Darrow... Szerintem ne erőltesd, amíg nem érzed azt, hogy megéri... Jó tanács.

 - Tapasztalat? 

 - Ha legközelebb nem hagysz szenvedni elmesélem Neked is...

 - Tényleg bocsánatodért esedezem... Nem volt tőlem szép... De ígérem jóvá teszem.

 - 😏 Hát én is remélem! Szeretném a régi énedet látni.


 - A csajok problémáznak, kivétel Lizzie, de persze van alapja, de mégis úgy gondolom, hogy túl lehetne lendülni a nehézségeken, hogy előrébb jussunk... Mert hogy csapatként egységesnek kell lennünk legyen bármilyen konfliktus. Jameson és Sorcha különbözősége pedig hosszútávon szintén csak bomlást okoz... A csapat vezéreként odakell figyeljek a embereim állapotára... Ha nem, akkor minden széteshet, mint a pirosaknál.


 - Otthagytatok! Az első próbánál tökéletesen együtt tudtunk dolgozni, de ez a második egy botrány volt. A végén még ki is kellett szavazni valakit. Tudjátok milyen nehezemre esett nem magamra szavazni?! 

 - Igazad van Cristie... Sajnálom, hogy elbuktam mint csapatvezéretek...

 - Szerintem nyugodjunk meg... Ez még nem a vége semminek. Kár itt sajnáltat magatokat. Ami megtörtént az megtörtént. Nem tehet róla senki...


 - Jetinek igaza van! Még mindig egy csapatként dolgozunk. Jók leszünk. Bocs hogy nem mentünk érted vissza... De hát megértheted... Ki szeretne közelébe menni valakinek, akinek egy pók várakozik a vállán, hogy támadjon... brrrr....


 - Az üresfejű mondanivalóját átfordítom... Szóval tényleg sajnáljuk Cristie... Bocsáss meg Nekünk és menjünk tovább...

 - Hát rendben... Mentsük a menthetőt... Utolsókból lesznek az elsők. Igaz?

 - Ja... igen...


 - Valamiért úgy érzem kudarcra vagyunk ítélve. A három lány társam egykoron egy közös amazon volt, de most úgy érzem, hogy a kezdeti lendület mélyzuhanásba repült. Remélem tudunk rajta dolgozni, hogy ez ne így legyen, de... Félek... Nem változik semmi...


 - Annyira büszke vagyok magunkra! Úgy érzem hogy hátulról most mi értünk a célvonalba! 

 - A pink csapat legyőzhetetlen!

 - Tényleg nagyon ügyesek voltatok. Főnökasszony tökéletesen vezetted a csapatot! 

 - Köszönöm. Ha te nem vagy nem tudom mit csinálunk... Vagy Isobelle!

 - Oh... Hát köszönöm. Igazából én is nagyon örülök, hogy sikerül így összekovácsolódnunk. Úgy érzem köztetek nem szorongok már annyira és elmeséltem Nektek a titkaimat is... 

 - Büszke vagyok rád Fogaskerék! 

 - Most.... gúnyolódsz? 

 - Dehogy! Én szeretek beceneveket adni az embereknek... akiket szeretek...

 - Ow.... *elpirul*


 - Nekem... Szerintem most éreztem elsőnek ilyesmit. Peppermint annyira kedves és törődő. Talán történhet köztünk valami.


 - Sajnálom ha undok voltam... Igazából... Tudod azt gondoltam, hogy azért fontos vagyok Neked. Ha nem is úgy... de legalább...

 - Viccelsz? Persze hogy fontos vagy Nekem! Azért is hajtottam ennyire, hogy nehogy kikelljen szavazni valakit, mert nem szerettelek volna elveszíteni...

 - awww... 😍


 - Elsőnek taktikából szerettem volna a pasast, de most már kezdek érzéseket táplálni iránta... AMI baj! Nagy baj... Eddig mindig csak óriási fájdalommal járt az ilyen édes kezdeti érzések... Hisz Ő már kiszemelt valakit....


 - Oh, ki más foglalná el a toalettet is! 

 - Mégis miről beszélsz Sorcha? Nem értem miért gondolod így...

 - Ah... Mindegy is... Igazából azt gondoltam lehetne valami Jameson-al, de ezek után újra csak azt látom, hogy felesleges egyáltalán elkezdeni érezni...

 - Jaj, ne mondd ezt! Figyelj... Érezni sosem bűn és az sem, hogy féltékeny vagy... Nem fogok hazudni... Nekem megtetszett a srác... De nem szeretnék még ilyesmiről beszélni, hisz van egy titkom, amit ha megtudna biztosan hozzám se szólna... Már mint... Mindegy... *zavartan néz Sorcha-ra*


 - 😟 Oh kedvesem... Sajnálom hogy ennyire nem érzed jól magad... Már mint hogy így érzed... Szerintem te egy gyönyörű nő vagy és nincs miért szégyelni magad.

 - Aw... köszönöm... 😌


 - Sajnálom, hogy így elbántam veletek...

 - Mire gondolsz Peppermint?! 

 - *szégyenkezve néz a földre* Hát... Én küldtem a többiekre a rovarokat... 

 - Ow... értem.... SEMMI BAJ TE LÜKE! *megdörzsöli Peppermint fejét* Nincs mitől tartani mókus. Csak előre megyünk, hiába szórod ránk átkaidat. 

 - Bevetem ami tudok... Ha veled lennék egy csapatban szintén ezt tenném.


 - Üdvözletem kedveseim! Hát megérkeztünk Japánba. A mellettem álló úriember a mai próba része lesz. Ő itt Sato, aki csak japán nyelven tud beszélni, így nem fog tudni sokat kommunikálni felétek. A mai napi feladatot bent fogjuk megtárgyalni. 


 - A mai próba egészen egyszerű.... SUSHI készítés! De azért nem ennyire könnyű. Minden csapat ki kell hogy jelöljön egy szakácsot, aki elkezdi a sushik készítését. A csapat többi tagjának a templom titkos barlangjában kell megkeresni azt a titkos hozzávalót, amivel százszázalékosan letudják nyűgözni a mellettem álló Sato-ot. Mivel a mai próbát az nyeri, akinek sikerül lenyűgöznie a hírhedt sushi mestert. Kérlek jelöljétek ki a szakácsotokat!


 - Én elég sok mindent tanultam Manami-tól az ázsiai konyhával kapcsolatban! Esetleg rám bízhatnátok.

 - Ez Nekem meggyőző volt.

 - Inkább arra számítottam hogy segítesz Nekünk a keresésben.


 - Én Nekem hobbim a főzés és sushit is csináltam már többször... Szerintem bízzátok rám.

 - Hát legyen, nem gond. Akkor inkább keresem én is a titkos hozzávalót.


 - Én borzasztó vagyok főzésben, rám se nézzetek...

 - Tudom, hogy én vagyok A NŐ! De ez művészet... ahhoz pedig nem értek...

 - Jameson?

 - Öh... 


 - Tudom nem én vagyok a nagy beszédű most a csapatban... Elnézéseteket kérem... Kissé magamba fordultam, de egyébként szeretném ha hagynátok Nekem, hogy sushit csináljak. Már volt benne részem, igaz akkor csak segédkeztem, de láttam hogyan készül... Meg hát... most szívesen lennék picit egyedül...

 - Sorcha...

 - Nincs kedvem most beszélni erről....

 - Rendben, köszönjük Sorcha. Akkor mi megkeressük a titkos hozzávalót.


 - Akkor szögezzük le... egyikünk sem tud sushit csinálni...

 - Nem, de van egy jó hírem... Már érzékelem is hol van a titkos hozzávaló. Ezek a próbák egészen egyszerűek számomra...

 - Egy isten vagy! Akkor ki marad itt megpróbálni?

 - Hát ha nagyon muszáj...

 - Én maradok! Ti ügyesebbek lesztek odalent. Bízom bennetek...

 - Hát okés...


 - Azt mondtad tudod hol van, amit keresünk...

 - Adj Neki időt... Ő is emberből van...

 - Köszönöm Isobelle... Hát...Azt hiszem megvan. Oda teleportálom magunkat.


 - Ez komoly srácok? Ezek... kések... élesek... MEGÖLNEK!

 - Nem kell a pánik! Ezek csak elrémisztés miatt vannak fent. Valószínű nem fog semmit tenni veled... Csak óvatosan menj át és ne állj fel hirtelen...

 - Sajnos valami blokkolja hogy ezen folyosó után bejussak... Ez elég fura... 

 - Fordult már elő veled ilyen?

 - Őszintén... nem...


 - Újra köszönjük Neked Cristie hogy kisegítettél minket...

 - Manami barátnőm, akit már említettem tanított japánul is. Szeretem ezt a nyelvet, szóval nincs mit. 

 - Ja igen! Tök jó hogy hirtelen elővetted a képességeidet, de vajon tényleg jó felé megyünk?! Nem látom a többiek nyomait...

 - Pont ezért lesz ez egy tökéletes út... Na hajrá!


 - HÉJ! Várjatok már meg! Oly gyorsan mentek az én pihe, puha izmaim nem bírják ezt... AHHHHH!


 - Nem tudom mi lehet odalent, de muszáj megméretetni magunkat. 

 - Ha kiderül hogy béna a japán tudásod felnyársallak Cristie!

 - Csak vigyázz a nyársalással Jamie... Ha vesztünk valaki menni fog... 

 - De nem fogunk veszíteni.




 - Na jó! Idefigyelj te kétlábon járó szerencsétlenség! Ébredj már fel, hogy ez itt a valós világ és nem valami cserkésztábor! Nem vagy te vezér csak egy nyomi és szerintem Én, Barbi és Cristie jobban elvezetnénk ezt az egészet, mint te. Ezért is veszítünk, mert egy multifunkcionális analfabéta, halálfejű, szilva hajú némber vagy. Ahhh... de jól esett végre ezt rád olvasni...


 - Oh remek! Miss magassarkú megszólalt és azt gondolja, amit mond bánt engem. Nem vagy érdekelt számomra, ahogy a véleményed sem az. Az olyan, mint te úgyis hamar kihullik innen...

 - Oh igen? Hát meglátjuk, de legalább főszereplőként megyek nem mellékként. Kyrácska....


 - Csajok... Kérlek... Menjünk tovább... 😔 Így megint csak veszítünk...


 - SZUPER! Ezek szerint még nem volt itt más. Szóvak mi vezetünk.

 - Köszönöm Katarina, hogy útba igazítottál minket.

 - A modellkedés miatt már sokat jártam Japánban. Ismerem a logikájukat. De most mi legyen?

 - Hogyan fogunk át törni ezeken a deszkákon? 

 - Vész esetére szerencsére mindig tartok magamnál egy kalapácsot. Kifogom feszíteni. Csak figyelj!


 - EZ AZ! Szuper vagy! Akkor menjünk!

 - A KÉK CSAPAT LEGYŐZHETETLEN!


 - Írtam egy mondokát... Nem zavar ha útközben mondom? 

 - No, had halljuk! 

 - "Mi vagyunk a kék csapat, A mi szánkon nincs lakat, Ellenünk esélyetek nincsen, Menekülésre időtök sincsen, Legyetek hát nagyon résen!" 

 - WOW! Imádom ezt a csapatot! *szomorúan néz közben a cipőjére amit észre vesz Jameson*


 - Mi a gond Lizzie? Még nem láttalak egyáltalán szomorkodni...

 - Hát tudod... Van odahaza egy baráti köröm. Egészen jó arcok egyébként... Van JJ a legjobb barátom és a barátnője Jaminah... Aki nagyon tetszik Nekem. Mielőtt jöttem volna megünnepeltük hogy bekerültem a Sims Villába és hát... Kicsit beálltunk és a fülébe súgtam, ami a lelkemet nyomta, majd megcsókolt... Összezavarodtam, de jó volt....


 - Viszont más nap úgy tett mintha mi sem történt volna. Csak friss az élmény hogy pont idejövetelem előtt történt ez... 😔

 - Huh hát ez egy nagyon nehéz helyzet... Talán emlékszik rá csak nehezen tudja kezelni ezt a helyzetet hisz ott van Neki JJ... Sajnálom Lizzie, de biztos vagyok benne ha néz téged és látja hogy ennyire fontos vagy Neki, akkor történni fog majd valami... 😁

 - Köszi srác! Jó fej vagy! Remélem Neked is minden helyre jön a csajjal.

 - Köszi Lizzie... Igazából ez egy nehéz téma, de majd dolgozunk rajta, hogy minden rendben legyen.


 - Jameson egy nagyon jó fej srác. Sajnálom, hogy most Neki is szívügyileg nehézségei vannak, de pont ez hoz most minket össze.


 - Bocsi hogy megálltunk csak meg szerettem volna Neked köszönni hogy visszakaptalak... 

 - Oh, hát... Köszönöm hogy megtudtál bocsátani. Azt hiszem újra összetudtuk szedni a csapatot. Előre kell haladnunk a győzelemért.

 - Igen... igen... *megsimogatja Darrow arcát, majd tovább áll*

 - Gyertek srácok!


 - Ah, ez nem volt semmi! Örülök hogy mind élve kijutottunk... De srácok én félek... Talán lehet nem ez lenne a legjobb alkalom elmondani Nektek, de... klausztrofóbiás vagyok és ez a hely egyre kisebb és kisebb lesz... Kezdek szédülni!

 - Vedd be ezt! *odanyújt egy cukorkát* Ez segíteni fog!

 - Milyen kedves vagy... Egy igazi úriember! De most mi lesz? Elvileg itt lennénk?

 - Már roppant közel vagyunk! Viszont most beteleportálok a szobába. Úgy érzem itt már nincs hatással rám, aki odabent van, mert van ott valaki...

 - Ahhhh..... Máris jobb. Köszi Peppermint! Itt fogunk várni.


 - A titkos hozzávalót egy ninja őrzi...

 - Már mint egy igazi? Hm...

 - És mégis mit kellene tennünk?! Mi hárman minden vagyunk csak nm ninják... Több Narutot kellett volna nézzek...

 - Az itt most nem segít... A ninják kb olyanok mint a varázslók. Szemfényvesztők... Peppermint szerintem nem lenne hatásos ellefele... Elemben...

 - Egy cyborg! Ügyes vagy fogaskerék! 


 - Nem tudom ti hogy vagytok vele csajok, de már bánom hogy itt maradtam... Unom ezt a várakozást...

 - Nekem annyiból jó hogy tudok kicsit pihenni... Folyamatosan egy csapatban lenni a pasival, akivel nem jött össze nem éppen leányálom...

 - Oh, sajnálom!


 - Szinte gondoltam, hogy elfog indulni egy csevegés a szakácsok között... Épp ezért is maradtak. Kíváncsi voltam milyen állapotok vannak a piros és kék csapatban... 


 - Jamie egy idegesítő némber, Kyra túl fontoskodó, Cristie meg csak Cristie... Ti sokkal jobban jártatok.

 - Hát igen, az én csapatomban nincs hiány a jó emberekből.

 - Egészen egyszerű lehet a dolgotok egy cyborgal és egy varázslóval...

 - Nálatok meg ott van egy katona. Mi ez ha nem előny?

 - Oh, nem szóltam. Minden esetre igen, szóval készen vagyunk és csak várni Őket kicsit frusztráló tud lenni, de most ez kellett...

 - Szerintem ami el sem kezdődött, annak vége sem lehet. Egyszerűen csak sajnálod az elvesztett lehetőséget.

 - Ami nem is igazán elveszett... De hát remélem minden rendbe jön köztetek Sorcha.


 - A csaj megtette amit itt nem szabad... Érzelmeire hagyatkozik. Valószínű ez is fogja kiejteni innen... Sajnálom, pedig jó szövetséges lehetett volna egyesülésnél... 


 - Akkor... Megteszem! Megfogom ölni! Ja mi... nem csak... Eszméletlenné teszem!


 - LEGYEN ZÁPTOJÁS AZ AGYADBÓL! 


 - Ez az!


 - Nagyon ügyes voltál! Annyira büszke vagyok! Ez az!


 - Köszönöm! Örülök nagyon hogy ez így alakult... Ha te... ti nem vagytok nem ment volna. 

 - Siessünk vissza és nyerjük meg ezt az egészet.


 - Kedves játékosok! Szépen végig jártátok a labirintust a titkos összetevőért. Lássuk hogy Sato mit gondol... Kié a legjobb sushi?


 - Hát ez egészen furi... De hiába nyerte meg a Pink csapat a titkos hozzávalót, a legjobb sushi a piros csapaté lett, így Ők nyerték a próbát!


 - Micsoda? Jaj de szuper!

 - YAY!


 - Annyira büszke vagyok rád Barbie!

 - Köszönöm! El sem hiszem, hogy sikerült megnyerni ezt a próbát! 


 - El sem hiszem, hogy a piros csapat így összekapta magát... Ahhoz képest ami odalent történt erre a győzelemre nagyon nagy szükség volt már.


 - A nézők szavazatai alapján így akik ma hazaküldenek valakit, azok a Pink-ek!

 - Igazságtalanság...



 - A szavazatotokat leadtátok és most már biztos ki az, aki elhagyja a játékot.... De kik maradnak???


 - Peppermint és Isobelle.... ti biztosan maradtok...

 - Huh... 

 - Még sosem féltem ennyire...


 - Palmer vagy Anastasia marad? Ki fog...*megzavarja Anastasia*


 - Nincs szűkség a drámára. Én fogok ma hazamenni, mert elbuktam mint csapatvezér. Persze elhoztátok azt a titkos hozzávalót, de még így is ehetetlen volt, amit csináltam... Sajnálom srácok...

 - 😖😭 Aniiii

 - Sajnálom Anastasia...

 - Találkozunk otthon...


 - A ma esti meglepetéseknek nincs vége... Irány a híd.


 - Kedves játékosok! Azért kértem hogy egyben álljatok, mert a mai naptól A CSAPATOK KETTÉVÁLNAK! IGEN! KÉT ÚJ CSAPAT ALAKUL! AZ AQUA ÉS A LILA CSAPAT! De hogy hogyan? Hát volt egy kis feljelentgetés... Meg ilyesmi... A lényeg hogy kénytelenek voltunk megengedni... hogy ketten... visszatérjenek a zöld csapatból... Üdvözöljétek újra Pablo-t és Aurora-t.


 - Akkor vágjunk bele újra!


 - Jaj de szuper újra itt lenni! Sziasztok srácok!


 - Aurora a lila csapat vezetője, Pablo az Aqua csapat vezetője lesz. Kérlek titeket válaszátok meg az új csapatok tagjait!

 - Egy erős ember! Darrow!


 - Okés, vágjunk bele!

 - Peppermint!


 - A csapat színe úgyis illik hozzám!

 - Lizzie!


 - YES! YES! YES! Éljen a Lila uralom! 

 - Katarina!

 - Oh....


 - Viszlát kékek... Sziasztok srácok...

 - Örvendek neked.

 - Jameson!


 - Kék csapat 2.0

 - Csak hiányos a szíve...

 - Isobelle!

 - Ez az!


 - Örülök, hogy újra együtt harcolunk!

 - Cristie!


 - Jobb helyre nem is kerülhettél volna!

 - Oh... köszi... *zavartan beáll a többiek közé*

 - Jamie!


 - Már azt hittem utolsónak választasz pandre!

 - Palmer!


 - Oh.... hiányozni fog a pink csapat...

 - Kyra!


 - Köszi és Hali!


 - Barbie és Sorcha.... Aurora kit választasz?

 - Legyen... Sorcha...

 - Ironikus...

 - Most nyertem egy próbát és utoljára... oké....


 - Így teljes a két új csapat!


 - Mostantól a két csapat közül az alul maradt fog mindig kiszavazni valakit. Továbbá a nézők nem döntenek róla melyik csapat küldjön haza valakit. Találkozunk legközelebb Angliában! Addig is a nézők szavazhatnak arra melyik a kedvenc játékosuk! Köszönöm a mai figyelmet. A viszont látásra.









Melyik/Melyek a kedvenc


játékosod/játékosaid? (Napi 1x


szavazhat mindenki - többet is


belehet jelölni)

Pablo
Peppermint
Kyra
Isobelle
Barbie
Jamie
Jekatyerina
Sorcha
Aurora
Lizzie
Jameson
Darrow
Palmer
Cristie