2020. december 13., vasárnap

Sims Villa 13 - 3.Rész: Csillag Születik

 

SIMS VILLA 13
3.RÉSZ
CSILLAG SZÜLETIK


***

A mai nap különleges számomra, mert ma nem csak az én személyes születésnapom hanem a kedvenc hobbimnak a Sims Villának is ma szokott lenni a születésnapja. Nem a simsek hanem a közösség az, ami emlékezetes és sokat érő. A 9 év alatt rengeteg ember sime fordult meg a műsoromban. Elképesztő simeket ismerhettünk meg és nagyon jó történeteket követhettünk. Ti a nézők pedig mindig nagy számba szavazatokkal döntöttetek sorsukról. Ez idén is így van hisz itt van már a 13.évad és nem állunk le. Amíg mindig visszahúz a közösség addig lesz Sims Villa. Szóval boldog 9. évfordulót. 💗 
***


 - Üdvözlöm önöket a Sims Villa 13-ban. Hát igen! Én lennék az a rejtélyes harmadik személy. Skyler a Sims Villa 7 győztese. A másik két társam Marcus és Jaminah mellett leszek műsor vezető és követem önökkel ezen széria alakulását. Oly annyira, hogy a mai napon KÉT SIMTŐL MÁR BÚCSÚT is kell hogy vegyünk. Önök szavaztak és a zsűri már pontozásra készen áll. Most pedig nézzük meg az előadás előtti perceket.


 - Olyan táncmozdulatokkal készültem, hogy leszakad a ház.

 - Az egyik kedvenc dalomat fogom előadni. Megpróbálom hozni az érzelmes oldalamat.

 - Manami amúgy te mit gondolsz erről az egész dologról a csajok között? 

 - Nem különösebben érdekel a dolog... Én elvagyok...

 - Jordan-el? Bocsi csajszi hogy így belevágok a lecsóba, de nagyon durván összemelegedtetek. Amúgy cukik vagytok együtt... Nem gondolod?

 - Szerintem ne üsd bele az orrod olyan dologba, amihez nincs sok közöd. Egyébként tényleg jól elvagyunk...

 - Hogy itt mindenki mennyire érzékeny... 

 - Kylie nyugi! Koncentrálj inkább a sminkedre.


 - Félek nagyon hogy elfogok szúrni valamit.

 - Hibák mindig előfordulnak, de sose felejtsd el hogy a tehetség nem csak a produkcióban nyilvánul meg hanem a szívedben is.


Manami - Izgulok az előadás miatt. Reménykedek benne, hogy a produkciómmal eltudok mindenkit kápráztatni. De mi van ha nem? 


 - Nem tudom mit gondoltok, de én azt hogy megkell nyernünk ezt a próbát. Ha mi győzünk nem eshet bajunk...

 - Így van... Kicsit azért félek. A másik "csapat" nagyon erős. Nem az önbizalom hiány beszél belőlem, de félek hogy a tehetségükben is erősek.

 - Mi is nagyon tehetségesek vagyunk Marci! Ne idegesíts ezzel. A lényeg, hogy összeszedjük magunkat és a maximumot adjuk.

 - Így van! Mert mi vagyunk a sztárok!


Myra - Ez egy harc, mint az életben. Az egyetem is ilyen volt. Harcoltam, hogy győzzek. Most is ezt kell tegyem. Mindent belefogok adni és utána a sors kezébe adom magam.


 - Szerintem lehet kicsit nehezebben fog menni ez az előadás... Kicsit talán gázul fogom érezni magam előtte...

 - Képzelj el mindenkit pucéron az beszokott válni. Akkor mindig úgy érzed, hogy semmi nem kerülhet az utadba. 

 - Az sem segítene... Mert ez a valaki nagyon tetszik! Lehet becrusholtam őt.

 - Crush?

 - Amikor titokban nagyon tetszik valaki, aki nem tud róla... De te odáig vagy érte. Szerintem ez a helyzet... Még a szemébe se mertem nézni de.... 

*Hangos bemondó: LAKÓK IRÁNY A SZÍNPAD TEREM!*


TEKINTSD MEG A LAKÓK ELŐADÁSÁT:



 - Az előadások után a zsűri pontozott. Az önök és az ők döntése alapján kialakult egy toplista, aminek lett egy első helyezete. Ez a személy párbajra küldött három Simet a villából, akikből csak egy térhet vissza. Hogy kik azok az rögtön ki is derül. 

Az első kör nyertese Kylie aki kiválasztotta a három jelöltet a kiesésre
Az első kör nyertese Kylie aki kiválasztotta a három jelöltet a kiesésre
 

 - Myra, Nathan és Manami. Kylie aki a hét győztese kijelölt titeket, mint lehetséges kiesők... Kérlek titeket mondjatok egy beszédet, amiben megpróbáljátok rávenni a nézőket, hogy titeket küldjenek vissza a villába. 


Myra - Tisztában vagyok vele, hogy nem indultam jól, hiába adtam bele mindent. Azzal is, hogy nem én vagyok a villa kedvence. Én egy szorgalmas, magabiztos nő vagyok, de elfogadom, ha ehhez a játékhoz kevés vagyok. Itt mindenki erős játékos, valakinek pedig ki kell esnie. A játékba eleinte potyautasként érkeztem, és bizakodva indultam neki. Szeretném azonban, ha nem ez a kiválasztás lenne a játékom vége, hanem adnátok egy esélyt, hogy küzdjek az álmaimért tovább. Az eredeti szakmámnak köze nincs az előadóművészethez, vállalom, azonban szeretnék mindent megadni a kisállatok egészségéért és persze a kislányom neveléséért. Én nem a legjobb családi háttérből érkeztem, amióta csak élek, mindenért meg kellett küzdenem. Ezért számíthattam volna erre a pillanatra is. Tudom, hogy nem vagyok tökéletes, és sokakat idegesíthetek. Megértem azt is, ha zavar titeket a betegségem, és nem esik túl jól nektek, ha időnként eltűnik egy-két cuccotok. Dolgozom rajta. Köszönök szépen eddig mindent nektek, ha esetleg én nem jutnék tovább. Már most egy csomó barátot találtam közületek, akiket nagyon becsülök. Kérlek döntsetek úgy, ahogy a legjobbnak látjátok, csak ennyit szerettem volna mondani.


Nathan - Sziasztok! Nos, hát sajnálom hogy ide jutottunk. Nem tudok ígérni semmit és nem is fogok. Ha úgy gondolják hogy érdekes számukra az én személyiségem küldjenek vissza, hogy jobban kitudjak bontakozni.


Manami - Próbáltam szívem-lelkem kiadni a dalom alatt, örülök, hogy ez sokatoknak tetszett is. Teljesen megértem, ezt a döntést Kylie részéről, igencsak erős játékosokat választott ki. Elvégre bármennyire is színes, és igenis élvezetes a csapat, mindenkinek az a célja, hogy minél tovább benn maradjon, akár pénzért, akár hírnévért vagy tapasztalatokért. Egyelőre csak azt tudom mondani, mint védelmem, hogy tudom alig beszéltem sokatokkal, de biztosíthatom, hogy ez megváltozna a részek alatt. De akárhogy is döntötök: maradjatok mind erősek, a dalaitok mindig a szívetekből jön, ne hagyjátok, hogy a lángotok kihűljön.


 - Úgy gondolom itt az ideje, hogy lezárjuk a szavazást.... Szép játék volt mind a hármatok részéről. Viszont csak egy maradhat a végén ahogy az mindig is lenni szokott... Szóval az a személy aki visszatérhet a nézők jóvoltából... Nem más mint.
.
.
.
.
.
.


 - NATHAN! Kérlek fáradj is vissza a villába.

 - ÚR ISTEN! Köszönöm szépen!


 - Jaj de örülök hogy látlak! Örülök hogy visszatérhettem hozzátok.

 - Nagyon örülök neked! De jó! Azért sajnálom a lányokat, de jaj de jó hogy itt vagy!!!!


 - A ocsába! Nem hiszem el hogy beleszeretek megint egy lányba és a sors megint elveszi tőlem! 


 - Lányok! Hát ez igazi veszteség. Kérlek meséljétek el nektek milyen élmény volt az idei évad.


 - Hát nem mondok újat ha azt mondom hogy rövid volt! Minden esetre megértem a döntésüket. Elfogadom és megyek tovább. Ez egy jó kis kaland volt az életemben és nem fogom soha elfelejteni. 


 - Hát nem is tudom mit mondjak, mert nem érzem azt hogy lezártnak tekinthetem a történetemet itt. Még csak most kezdődött volna el ez az egész... De mindent megteszek hogy ne ez legyen az utolsó, amit belőlem láttok. 


 - Köszönöm nektek, hogy itt voltatok és részt vettetek az évadban. Emlékezetesek voltatok és sok sikert továbbra is nektek. Most pedig sajnos meg kell kérjelek titeket hogy távozzatok a stúdióból. 


 - Hát igen kedves nézőink... ez... nos... DURVA VOLT! ÉS EZT AZ ADÁST ÉN VEZETTEM! Szóval nagyon remek volt ez az egész. Persze sajnálom a lányokat, de nem állunk le. 11 versenyző még versenyben van a győzelemért. Várunk titeket legközelebb is. Kövessetek minket instán extra tartalmakért és szavazzatok újra! Hisz a szimpátia szavazást lenulláztuk, így újra mindenkire lehet szavazni. Viszlát.






Melyik lakó eddig a legszimpatukisabb?
Venus
Mitch
Jordan
Songmin
Marci
Carol
Kylie
Aleesa
Helena
Amelia
Nathan