2020. március 20., péntek

Sims Villa 12: AFTER - 1.Adás

1.ADÁS


*zene az adás olvasásához*

 ~~~>  - Üdvözlöm önöket! Ez itt a Sims Villa 12 After Show-ja. Hétről hétre érkező epizód, amit mindig egy Sims Villa győztes vezet. Mivel én vagyok a legkorábbi nyertes, így én indítom el az első epizódot. A Sims Villa 2 több mint 9 éve került fel az internetre, és megalapozta azt, amit ma is ismernek, és szeretnek. Ma behívott vendégeim szintén tudják milyen is ez a játék, és kitudjuk velük beszélni az előző 4 epizódot (Sims Villa 12 - 1.résztől a 4.részig). Ebben az adásban többek között szavazásokról kaphatnak jelenlegi állást, kaphatnak benfentes infókat, és nagyszerű véleményeket. Csak hogy lássák, hogy ez nem egy minden napi műsor lesz az első vendégünk a 9 év alatt sosem tért még vissza. Egy igazi meglepetés vendég mindannyiuk számára! Ő volt az első IGAZI párbaj egyik résztvevője! Egy eszméletlen harc volt, amit már csak azok tudnak, akik akkor részt vettek. Érkezzék a Sims Villa első igazi fő ellensége! SEHEREZÁDÉ!!!!

~~~>  - Sziasztok! Jó újra itt lenni. Köszönöm ezt az elképesztő bejelentést! 

 - Én köszönöm, hogy elfogadtad a meghívásomat! Elképesztő, hogy több mint 9 éve már, hogy egy villában voltunk, de mi pontosan tudjuk milyen érzés ez nem?

 - Hát persze. Az ember belép az ajtón, és egyből 14 ember szeme szegeződik rá, akikkel együtt kell élnie. Nehéz feladat, de én nagyon imádtam, és imádtam a taktikázást is. 

 - Sokat változtál az elmúlt évek alatt. Mesélj mi történt veled.

 - Hát igazából egy patikában dolgozom. Van már gyermekem, családom. Elvagyok. Ez egy nagyon jó élet tapasztalat volt számomra, de igazából ennyi.

 - Akkor térjünk a lényegre. Ki a kedvenced eddig, és ki az aki szerinted elsőnek ki fog esni?

 - Őszintén megmondom nem szoktam már annyira követni az évadokat, de erre az évadra most nagyon ráfüggtem. Őszintén megmondom nagyon tetszik, hogy visszatért a régi formátum. Sokkal jobban bele lehet látni a simek személyiségébe. Candy nyilván valóan egy olyan személy, akivel szimpatizálnom kéne, mert én is hasonló szerepet játszottam. Beszóltam, undok voltam. De benne látok kedvességet is. Szerintem ő okozza majd a legtöbb meglepetést ebben a játékban. Aki szerintem elsőnek kiesik az előző epizód szerint vagy Laura vagy Dean. Mind ketten szerte ágazódó személyiségek, de az új lányokat még nem láttam milyenek valójában. Lehetséges megkavarnak mindent, amit eddig gondoltam.

 - Mit gondolsz a villa mamiról? Mi lett volna ha nálunk is ilyen van!? 😂

 - Hát elég meglepő lett volna! Igazából nem illik oda. Megmondom őszintén ő lenne az első akit hazaküldenék.

 - És a jó öreg Sims Villa 2 Seherezádé visszatért!

 - Muhahaha 😈😇😆

 - Mit szólnál Sehi ha behívnám egyik villa társunkat, aki elég sokra vitte a Sims Villában?! Érkezzék HANNAH!

Nem érhető el leírás a fényképhez.~~~> - Sziasztok!!! Üdv újra Chris *puszit ad majd leül Sehi mellé*

 - Na mi az csajok? Nincs köszönés?

 - Nem vagyunk valami jóban egy ideje. Mindegy.

 - Minden esetre! Amikor én leszek a műsorvezető, mivel én nyertem a Sims Villa 8 - ALL STARS évadát!  Akkor nem lesz benne Sehi ez tuti. Visszatérve én nem szeretnék állást foglalni az előző kérdésben. Annyit mondanék, hogy Gaia és Neila az a két sim lány, aki a cukisággal és a szépséggel fog bent maradni, ez biztos.

 - Akkor te nem fogod elmondani kit gondolsz első kiesőnek Hannah?

 - Nem, de azt megmondhatom ki fog nyerni szerintem. 

 - Kíváncsian várom!

 - Úgy vélem minden évad más, de mégis mindenben igaz az, hogy a győztest meglehet érezni. Most úgy érzem ha fiú győz, az Taylor lesz. Első beköltöző, nagyon domináns személyiség. Imádom a szerelmi szálat közte és a másik srác között, akinek nem tudom még mindig a nevét! NE haragudjon ha ezt nézi! Na de ha lány, akkor szerintem az új lány Lucy hatalmas esélyes lehet. Látom rajta az egyszerű, kedves, szende lányt. Szép is. Úgy gondolom ő esélyes most erre.

 - Taylor-ban egyet értek, de Lucy szerintem nem egy győztes csaj. Neila annál inkább. Amire kíváncsi lennék, hogy Candy vajon meddig jut el, ki tudja lehet fináléig.

 - Melyik sim lenne most akivel társulnátok?

 - Candy és Cherry. Három nagyszájút nem lehetne legyőzni.

 - Szerintem Gaia-ékkal találnék közös pontokat.

 - Nos, nézzük meg mit gondol erről a Sims Villa 3 MOLLY-ja! Akit csak Skypon érünk el mivel az USA-ban tartózkodik. *füléhez nyúl* Hallasz Molly?

Nem érhető el leírás a fényképhez. ~~~>  - Sziasztok! Üdvözöllek titeket. Nos Chris innen is követem az idei évadot. Durva a mennyiség, és a minőség is. Azt hiszem ha tippelnem kéne az első kieső valamelyik szürke egér lenne. Alig látom például Gaia-t. Igaz sokan szeretik, mert cuki meg minden, de szerintem uncsi. A kedvencem egyenlőre Dean! Igazi férfi. Győzni fog szerintem ha nem tesz hülyeségeket, és nem hozza fel a tampon témát.

 - Én biztos vagyok benne hogy az a tampon Layla-é volt. 

 - Én is. Szerintem ki is fog derülni a következő epizódban.

 -*skype* Csak azt remélem, hogy aki felhozza a témát a 10 lánynak, az felköti a gatyáját. 

 - Igen, ebben egyet értek. Vajon lány lesz az első kieső?

 - Van az óvó nős új csaj. Na ő engem aztán végképp nem izgat. Remélem ő megy el.

 - Ha lánynak kell mennie én is azt mondom egyenlőre hogy ő. De igazából Ava is érdekes. Nagyon várom milyen lesz ha bekerül.

 - Nos lányok! Az a helyzet hogy végéhez közeledik a műsor idő, de mielőtt elmennénk egy állást akarok mutatni a szavazásról, ami az előző rész végén volt kitéve. Természetesen neven nélkül. Mondom az adatokat. 63 szavazat érkezett eddig! Nézzük az elosztást:

 - Három sim az aki nagyon elhúzott. Vendégeim kérek három nevet! Kit gondoltok?

 - Én azt mondom Candy, Cherry és talán Neila

 - Szerintem is Neila, Gaia és talán az egyik fiú. Taylor talán.

 - Nekem mindegy csak legyen Dean köztük.

 - Köszönöm, hogy részt vettetek a műsorban. Velem újra az évad fináléjában találkozhatnak. További szép napot mindenkinek. Viszlát.

 - Sziasztok.

 - Viszont látásra Magyarország.

 - Velem is találkozhattok majd még az After-ben, mint műsorvezető. Viszlát.