2020. április 8., szerda

Sims Villa 12 - 21.Rész



21.Rész - Villa Hierarchia
Webnode oldal 

 - Üdvözlöm önöket! Annyit mondhatok maguknak, ha eddig követték a Sims Villát akkor a mai epizódot semmiképpen ne hagyják ki. Egy olyan vita történt, amihez hasonló nem volt még a Sims Villa történelmében. Ezek mellett pedig egy nagyon szomorú hírt kell közölnünk a villa egyik tagjának, ami az egyik legnehezebb dolog lehet, amit egy műsor vezetőnek tennie kell... Az előző epizódban a lakók igazán elkezdték a játékot játszani, mindenki elkezdett taktikázni. Lucy kiesése ráébresztett mindenkit, hogy hamarosan többük elfogja hagyni a villát, és mindenki foggal és körömmel harcol azért, hogy végül ne ő legyen az egyik, aki így jár. Ezért is tartottunk meg egy játékot, hogy kiderítsük ki lehet védett, és ezzel megmenekülhet a párbaj alól. A játék nem volt más, mint kidobós.


Villa
21.Nap - Délután

/A reggelizés közben

 - Akármi is lesz ma a próba, muszáj jól telesítenem, mert félek, hogy itt most mindenki rám élesíti a kését.

 - Vagy inkább rám... Csak nem értem miért. Én is mindent belefogok adni.

 - Szerintem mi mind belefogunk adni mindent.

 - Mindannyian beleadunk majd mindent. Szerintem ez nem is volt kérdés...

 - Oké...

 - Csajok és srácok mindenki nyugodjon le a francba. Mindannyian megteszünk majd mindent. Nincs értelme már ezen is összeveszni.

 - Ha az ember össze van zárva másokkal több héten keresztül már a porszembe a sarokba is beleköt. 

 - Kíváncsian várom mi lesz.

 - Csak remélem nem valami sportszerű verseny, mert abból már volt elég...

 - Lehetne valami művészi.

 - Vagy valami gamer!

 - Vagy valami főzős!

 - Csak ne kidobós!

Changing Room Download • showers requires University credits ...
Torna Terem

 - Ahhh ezt nem hiszem el! Utálom a kidobós! Rossz emlékeim vannak róla nagyon...

 - Akkor hagyjad kicsim! *megcsókolja, majd átkarolja Alphonse-t* Majd én harcolok helyettünk!

 - Szeretlek! Fuh... Meg is nyugodtam...

 - Ezt én is kihagyom szerintem. Bocsi srácok, de féltem magam... Vannak itt erős férfiak is.

 - Majd én elbánok velük mami! Bad Bitch GIFs | Tenor

 - Oh ezt nagyon fogom élvezni! 😈 *Fel le dobálja a kezében lévő labdát*

 - Szerencsére az egyetemen benne voltam egy nagyon sikeres kidobós világbajnok csapatban.

 - Gyerünk csajszi!

 - Ohhh! Kicsi csillagaim! MOST VÉGETEK!

 - Hüm... Lehet hogy ha elbújok oda, akkor nem vesznek észre és nyerhetek... hüm...

 - Még hogy nincs haszna a kidobós képességeknek! 

 - Oh! Na most leszek bajban!

/A kidobós elkezdődött 

 - Ezt kapd ki Drake! *Taylor kidobja Drake-et, aki háttal volt neki*

 - MICSODA? Hogy lehet hogy?! NE MÁR! AHHHHHHH ******

 - Héj! Taylor! *Miközben Taylor büszkén vigyorgott Drake-re Layla kidobta*

 - Bocsi csajok! *Cherry kidobta Neila-t, és Gaia-t, majd mire Ava is kidobta egy figyelmetlen pillanatban*

 - Köszi Ava!

 - Hát ez gyors volt...

 - Ennyi csajszi!

 - Héj Dean! *Marcus dobja a labdát, de Dean kitér előle, majd visszadobja és ezzel kidobja Marcust*

 - Bocsi kis srác!

 - Inkább én sajnálom! *Deant fejem dobja Layla*

 - BASSZUS! NEM TUDNÁL CÉLOZNI VALAMI MÁSIK HELYRE? ....

 - KICSIM! Itt a bosszúm! *Ava hihetetlen erővel dobja hátba Layla-t*

 - Khm... Basszus nem vagy te sem normális! Ti aztán megtaláltátok egymást! Szemetek! 

 - Ezt nevezik játékban kiscsaj!

 - *Ekkor Laura előbújik, fog egy labdát és háton dobja Ava-t*

 - Mi ez meg... honnan? Te hol voltál?

 - AZ ÉN CSAJOM NYERT! *Drake felkapja és a levegőbe emeli Laura-t majd megcsókolja*

 - El sem hiszem! Úr isten!!!

 - Gratulálok! *tapsol miközben a többiek szomorú arcot vágnak*


Villa
21.Nap - Estefelé


 - Bocsáss meg szerelmem! Gyorsan kiestem....

 - Nem gond... Igazából örülök hogy nem haragszol, amiért beijedtem, de engem sokat bántalmaztak a kidobóssal... Mert meleg vagyok és... *elsírja magát mire Neila, Gaia, Ava és Cherry is odasiet hozzá*

 - Jaj kicsim! Ne foglalkozz velük. Az már a múlt...

 - Így van! Nézd meg ők hol vannak! SEHOL! TE MEG ITT A LEGJOBBAK KÖZÖTT!!

 - Tudom min mehetsz keresztül... Csak próbáld meg elfelejteni őket, mert most itt van a szerelmed és minden rendben van.

 - Így van! Mi majd adunk ezer szeretet bombát!

 - Halottam mit beszélgettetek! Alphonse én pont ezen bántalmazások ellen akarok majd küzdeni! Nagyon bátor vagy hogy felvállaltad! És ha beszélgetni szeretnél itt leszek neked.

 - Köszönöm srácok!

/Később aztán jött egy levél!

 - "Kedves lakók itt az ideje kialakítani a villa hierarchiáját! Mindenki vegyen egy lapot, és sorolja be a lakókat. Kettő embert az uralkodók közé, kettőt a feltörekvők közé, négyet a köztesek közé, és hármat a sodródok közé. Végül kiderül mi a villa hierarchiája, ami nagyba befolyásolhatja a további villa életeteket" .... Basszus....

 - Végre valami igazán izgalmas!

/Mindenki leírta a saját sorrendjét, majd kiértékelés után megkapták a hírt...

 - "Kedves villa lakók! Kialakult a villa hierarchia! Nézzétek meg a kialakult sorrendet a kint táblán!"

*mindenki kirohan*

 - MI A FRANC?



 - Wow köszi srácok... Ez most meglepet! 

 - Ez furcsa! Nemrég küldetek párbajozni és... De köszönöm...

 - Nem tudom miért gondoljátok azt, hogy én sodródom. Szerintem az egyetlen hiba az utolsó sorral, hogy benne vagyok! Mert úgy érzem mindenkivel jó kapcsolatot ápolok, és nem voltam gonosz senkivel. Nem értem miért van az, hogy én vagyok aki ki akartok szavazni, és akit gyengének tartotok...

 - Jézusom! Térj már észhez ember! Miért kell folyamatosan hisztizned? Ez van? Ja és hogy mi oda tartozunk de te nem? Miért is? Én is ugyan úgy jó kapcsolatot ápolok itt mindenkivel...

 - Szerintem nekem köztesek közt lenne a helyem! De mindegy. Legyen megint neked igazad! Neked mindig igazadnak kell lennie amúgy már kicsit idegesítő. 

 - Nem mindig igazamnak kell lenni, de nem csak te vagy itt. Vagyunk még itt egy páran ha észrevetted volna! De te már az elején úgy gondoltad, hogy én csak egy kis csaj vagyok akit befűzhetsz!

 - Csak próbáltam bókolni, mert megsajnáltalak. De hát jöttek olyanok akik jobb belső értékekkel rendelkeznek, és jobban is néznek ki! Szóval...

 - Te vagy a legundorítóbb emberfajta a világon, apuci-anyuci kis kedvence, akinek soha nem kellett semmiért küzdeni, soha nem volt semmilyen igazi problémája, csak az, hogy a kis plázacicák, akik kaptak az esélyen, kihasználták.. Brühühü, sajnállak... Jah nem.

 - Te meg egy kiéhezett nő vagy! Tele elfojtott feszültséggel, meg vágyakkal. Inkább koncentrálj magadra, hogy neked milyen életed van! Én megharcoltam mindennért amim van. Szóval egy gyenge volt... Szerezz magadnak egy pasit, hogy kielégítsem, hogy ne legyél ilyen fapofa.*Dean erősen lecsapja az asztalra a kezében lévő poharat, úgy hogy majdnem összetörik*

Többiek:
Cecily Strong Popcorn GIF by Saturday Night Live - Find & Share on ...

 - Juj! A nagy férfi megszólalt! Nem bírja elviselni ha egy nő okosabb nála vagy nem akarja az ő tökéletességét!

 - Én nem akarok tőled sz* se. Nem érsz annyit sem.

 - Mert te aztán nagyon sokat érsz! Azt mondod mennyire fontos a belső, és hogy mennyi értéked van belül... Hát szerintem ha megszúrnánk akkor szurok jönne ki belőled....

 - Belőled meg por, és hamu. Majd szólok valakinek hogy takarítson ki odabent!

 - Ha én most a barátnőd lennék durván elszégyellném magam. Szóval gratulálok neked...

 - Engem ne keverjetek bele. Ez a ti harcotok...

 - Egyszerűen csak nem tudom megérteni, miért lettem alul értékelt!

 - MERT NAGY AZ EGOD! UNDORÍTÓ VAGY!

 - TE MEG EGY R*!

 - MEGINT JÓ SOK OKOSSÁGOT MONDTÁL! MENJÉL AZTÁN SÍRJÁK A BARÁTNŐD VÁLLÁN!

 - Szeretem ezt a játékot *mondja Taylor miközben a kint kanapén ülve issza a turmixát*

 - Én is. Most már nem is kell sokat tenni...

 - Ja. Elintézik helyettünk a piszkos munkát. Am gratulálok a helyezéshez.

 - Ja neked is.

 - Még jó hogy védett lettem....

 - Nyugi kicsim... Néha jobb ha nem vesznek észre... Nézd meg azt a kettőt. Épp most tették tönkre a játékukat.

 - Elég rossz ezt hallgatni... Nem tudom miért kell ennyire egymásra förmedni...

 - Ja... de szerintem megbeszélik majd...

 - Nem hiszem... Ez már tartós lesz.

 - Amúgy meg igaza van Cherry-nek...

 - Az komoly, hogy így gondolod...

 - Úgy gondolom ahogy akarom...

 - Jaj csak ti ne kezdjétek...

 - Köszönöm hogy fent tartotok engem <3


Kibeszélő Szoba

 - Nem bánom a harcomat Dean-el. Elegem lett belőle, és a viselkedéséből és a megnyilvánulásából, hogy minden ilyen alkalommal hisztizik, és amúgy is. Eleje óta vele van a legtöbb problémám.

 - Nem értem ezt a nekem esést, és azt sem miért kellett így egymásnak feszülni, de hát legyen. Nem felejtek...

/eközben Ruby Rose bejelentkezik a lakókhoz...

 - Kedves lakók szeretném ha mindannyian idejönnétek, mert most egy fontos bejelenteni valóm van....

 - Jézusom de szomorúnak látszol Ruby! Mi a franc? 

 - Azt gondolom ez a legnehezebb dolog, amit valaha életemben tettem, és előre is sajnálom, hogy ilyen hírrel kell ideálljak elétek... Az a helyzet, hogy az egyik lakónak egy nagyon szomorú hírt kell közöljek... Susanne...

 - Jaj... Ne... 

 - Nagyon nagy sajnálattal kell közölnöm és részvétemet nyilvánítani az egész stáb nevében, de Április 7.-én reggel 8:32-kor Sándor Maryland, kisebbik fiad életét vesztette. Ezekben az időkben nem is tudom mi enyhítene a fájdalmadon. Bármilyen döntést hozol a játékról, hogy folytatod-e vagy nem mi teljes vállszélességgel melletted állunk. Fiad halálának körülményei nem ismertek még, de biztosíthatunk róla, hogy a családod többi tagja biztonságban vannak, és a tragédia fényében most megkérnénk téged hogy gyere ki a villából, mert kint várnak. Remélem a többi lakó megérti a helyzetet, és nem lesz probléma számukra hogy számodra most biztosítjuk ezt. Gyere ki a családodhoz egy kisebb időre, és hozd meg a döntést a maradásodról. Igazán sajnáljuk...

*mindenki Susanne köré gyűlik és megölelik, miközben ő kezébe temetve az arcát sír*

 - Köszönöm srácok! Nem tudom visszatérek-e még... Meglátom. Szeretlek titeket...


Stúdió 

 - Az hogy Susanne elhagyta-e a villát vagy sem a következő kiválasztás epizódból kifog derülni. Egy biztos ez egy nehéz helyzet az egész villa számára... Nos, az első igazán nagy vita is megtörtént a villa kezd egyre nagyobb csata térré válni. KI LESZ A KIVÁLASZTOTT? Ez a nagy kérdés, és főleg az hogy KIK párbajoznak majd. Minden kiderül a következő részben. Szavazzanak a szimpátia szavazásra. Viszlát.

*Szavazás állása


Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Drake
Susanne
Ava