2020. április 7., kedd

Sims Villa 12 - 20.Rész



20.Rész - Kettészakadás
Webnode oldal 

 - Üdvözlöm önöket! Az előző epizód nagyon érzelem teljes volt. Egy olyan lány hagyta el a villát, akinek távozására nem számítottunk. A mai részben láthatjuk távozásának utú hatásait.


Villa
20.Nap - Reggel

/Éppen szólt az ébresztő nóta

 - *mami kómásan a kamerába néz* Kedves Lucy! Nehéz a reggel így nélküled... De ígérem harcolok érted és az öcsédért, ahogy azt megbeszéltük...

 - Van egy olyan érzésem, mintha ez miattam történt volna...

 - Dehogy... Ha gondolod ma beszélhetnénk...

 - Tőlem...


/Odakint a reggelizés közben...

 - Én csak örülök, hogy megéltem még egy napot veletek... Viszont nem értem... Érdekes, hogy a kiszavazásoknál mindig ennyi jelet kapok. Már csak azért is, mert többnyire mindenkivel jó a kapcsolatom. Na meg, nem is én vagyok a ,,legveszélyesebb" játékos véleményem szerint. És nem is mondanám magam a legunalmasabb, leglaposabb karakternek.  De kezd összeállni a kép. Remélem a következő kiszavazást is megúszom valahogy.

 - Fogadd el, hogy az emberek ilyenek. Ha hátba szúrásról van szó, akkor nem fogják érdekelni milyen játékos vagy...

 - Nem szükséges hozzá a hátba szúrás. Elég a taktika. Nézzétek meg, hogy én is hogy jártam. Ez a játék ilyen. Sosem azt kapsz amire számítasz.

 - Őszintén megmondom, hogy a játékot vagy játsszák vagy csak sodrodnak az árral. Itt többen vannak akik játsszák és kevesebben akik sodrodnak. De Dean úgy gondolom te inkább sodródsz. Bár az talán boldogsággal tölti meg a szíved, hogy többen vártak téged vissza mint a két lányt.

 - De ha most nincs a hirtelen szabály váltás, akkor én estem volna ki...

 - De nem így lett! Szerettük Lucy-t, és Layla-val sincs bajunk...

 - Ch... kösz...

 - ....De a többség téged akart...

 - Az én szerencsémre! *egy hatalmas csókot ad a feje búbjára miközben elveszi a kenyeret az asztalról*

 - Egyre kevesebben vagyunk, és ez egyre jobban kezd meglátszani...

 - Hát igen. Ez már nem 15 ember.

 - Hamarosan, és szépen lassan, de eljutunk a végéhez. Az ember kettőt pislog és már kint van... Mint szegény Lucy...

 - Hát igen... Remélem összeszedi majd magát, és nem csinál semmi hülyeséget... Engem sokat bántottak, és sokszor voltam különc. Többek között azért is vagyok itt, hogy bántalmazott gyerekeknek, és a fiataloknak csináljak alapítványt. Próbálni segíteni azoknak, akik olyan dolgokon mennek át, mint én is mentem... Remélem Lucy is rendben lesz.

 - Ez egy nagyon nemes, és aranyos ötlet! Tetszik.

 - Igen, ez az, de hát azért mindentől egy alapítvány sem mentheti meg az embert. Velem is történtek dolgok, de tovább léptem, és most erősebb vagyok, mint előtte.

 - Bármi is legyen az a fontos, hogy habár versenytársak vagyunk ne felejtsük el, hogy egy csapatban voltunk, és hogy mi vagyunk azok akiket kiválasztottak erre a játékra. Szóval utálhatjuk egymást, de a végén mindenkivel koccintani fogunk!

 - ÉS EZ A BESZÉD!

 - Ha én iszok előbukkan majd a vadmacska! Szóval csak ügyesen! Muhahaha...

Autumn in The Sims 4 | Sims, Sims 4, Sims 4 game mods
ŐSZ

/Kint már hidegebb a levegő, és már hullanak a fák levelei. Odakint már jobban felöltözve Ava, Dean, Drake és Laura beszélget

 - Csak nem értem miért nem engem vetetek oltalmatokba...

 - Mert már amúgy is sokan megtették, és taktikai szempontból inkább Layla-nak kellett maradnia... Nem annyira erős szerintem, mint Lucy.

 - Tudod jól, hogy szövetségesnek tartunk, de ez most fontosabb volt, mint a barátság...

 - Csajszi! Kicsit túl toljátok, de megértem persze csak nem bábuk vagyunk hanem hús vér emberek... Szerintem mindegy lett volna melyik csaj marad bent. Ha jó fej vagy, és szeretnek nincs félni valód a másiktól...

 - Ez így van Ava, de te közösség kedvence lettél az első héten. Mi nem... Nekünk máshogy kell gondolkodnunk ha itt szeretnénk maradni.

 - Én úgy gondolom hogy mi ketten Ava-val nem vagyunk ilyenek, így nem is veszünk részt ilyesmiben.

 - Ja szóval bocsi srácok, de magatokra maradtatok...

 - Nem értem miért hiszitek azt, hogy mi vagyunk itt a rosszak... Mi csak játszunk. Ez egy játék...

 - Én már túl nagy lány vagyok a játékszerekhez.


Kibeszélő Szoba

 - Az hogy Ava neheztel ránk nem esett jól. Úgy gondolom ő egy erős játékos, és vele azért jó volt megbeszélni a dolgokat. Kicsit sajnálom hogy amikor betértem ide egyből Laura-val szövetkeztem a kinti ismeretségünk miatt... Talán máshogy csinálnám ha újra kezdhetném.

 - Ez a két szerelmes pár inkább olyan, mint két sorozatgyilkos szerető. Nem hiszem hogy a villában többet foglalkozni fogok a kis összeesküvésükkel. Dean-el el leszek. Szeretem Taylor-ékat is és nekik is neki álltak szóval... Na mindegy... Most már nem keresem a társaságukat. 

/Cherry és Alphonse beszélget miközben Cherry vágja a körmeit, Alphonse pedig arcpakolást tesz fel.

 - Én őszintén azt gondoltam Drake fog hazamenni...

 - Én is! Ezért volt furcsa hogy Dean-t választották a legtöbben...

 - Engem nem is érdekelt igazából csak maradjak bent. Féltem hogy a kezdeti dolgaim miatt én esek ki. De remélem megmutattam, hogy vagyok ugyan annyira sebezhető mint bárki más itt...

 - Hát persze. Meg őszintén Lucy távozása engem annyira nem zaklatott fel. Erős játékos volt a nézők szempontjából, mert túl kedvelhető... De amúgy mesélhetnél arról a professzoooorról!

 - Jaj hát az semmi volt... Igazából még csak azt hiszem háromszor csókolóztam életemben. De örülök hogy neked könnyen megy... Én nekem nem. Nekem kell az érzelmi kapcsolat.

 - Hát én más vagyok... Nekünk férfiaknak a szex csak szex. Ha nincs is senkid, akkor is létesíthetsz szexuális kapcsolatot másokkal. De ha megtalálod a szerelmet... Az a legcsodálatosabb érzés.

/Gaia, Neila és Susanne beszélgetnek miközben takarítják a kinti mosdókat

 - Mami te mindig befogsz minket ilyen munkákra...

 - Hát most jobb, mint bent heverészni!

 - Igaza van kicsit kizökkentenek a mindennapokból. Egyébként Neila most hogy ilyen sokat nem vagy odakint nem fogsz veszteni az online népszerűségedből a játékosok világában?

 - A gamerek most itt néznek engem, és hidd el ha kimegyek többszöröse lesz a követőim száma, mint eddig.

 - Úgy legyen! Amúgy csajok most őszintén... Miért pont Dean-t mentettétek meg? Úgy érzem kicsit elárultátok Lucy-t, és a lányokat idebent.

 - Mami ezt megindokoltuk már... Többet nem tudok mondani. Layla nem áll közel hozzám. Lucy-val sok gondom nem volt, de Dean-el jöttek be ide... Erősebb a kapcsolódás felé...

 - Én is ennyit tudok mondani mami... Dean-el több dolgok köt össze, mint Lucy-val...

 - Hát ezt szomorúan hallom... Őszintén megmondom kicsit csalódtam bennetek, és ha úgy lenne lehetséges lenne, hogy engem sem mentetnétek meg hanem inkább egy férfit!

 - Ezt nem mondtuk mami...

 - Jó mindegy. Hagyjuk a témát, mert csak dühős leszek...

 - Sajnálom... Tudom hogy fáj neked a kiesése, de ez egy ilyen játék...

Kibeszélő Szoba

 - Mami kiakadását megértem valamilyen szinten, de nem csak mi mondtuk Lucy-t... És ha úgy vesszük nem akarok másnak elszámolni azzal én kire mikor hogyan szavazok. Mami fontos személy, de a játék végén egy maradhat... Ez egy aranyszabály.

/Layla, Marcus és Taylor a kanapén beszélgetnek

 - Hogy esett hogy Marcus nem mondta a neved?

 - Nem nagyon érdekel abban a pillanatban ami miatt aggódtam, hogy elveszítem Lucy-t. Így vagy úgy. De még mielőtt ez megtörtént volna tisztáztuk hogy nem lehet több köztünk mint barátság szóval mindegy is...

 - Akkor tudod már milyen érzés... Őszintén mondom, hogy sajnálom ha megbántottalak bármivel. Én csak kezdeményezni akartam, de már nem érzem ezt az érdeklődést... Ezért mondtam Dean-t.

 - Én úgy gondolom, ha persze érdekel titeket, hogy ti ketten hasonló személyiségek vagytok. Ha jól tudom mind ketten nevelő szülőkkel nőttetek fel. Ugyan olyan különcök vagytok, és sok mindent együtt éltetek meg eddig idebent. Szóval szerintem ha úgy van legalább számítsatok a másikra, hogy ne érezzétek egyedül magatokat idebent.

 - Hogy te mindig mennyire bölcs vagy már az első naptól kezdve Taylor! Eszembe se jutott volna ez ha nem mondom amúgy! De azért köszi kedves vagy. Én megmarad úgy ahogy vagyok. Túl élem amíg lehet, de próbálom élvezni is. Például izgat a kiválasztás gondolata...

 - Szerintem most sokkal durvább lesz, mint legutóbb.

 - Attól függ ki lesz a védett....


Stúdió

 - Taylornak szép volt a végszava, ugyanis a következő részben kiderül ki lett a védett! Többek között ugyanis más is ki fog derülni... khm... Szóval találkozunk legközelebb! Szavazannak alább a kedvenceikre, mert a következő részben egy újabb állást tudhatnak meg. Viszlát.


Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Drake
Susanne
Ava