2020. december 10., csütörtök

Sims Villa 13 - 2.Rész: Ki a kedvenc?

 

SIMS VILLA 13
2.RÉSZ
KI A KEDVENC?


 - Üdvözlöm önöket a Sims Villa 13-ban. Biztos meglepte önöket, hogy engem találnak itt. A nevem Jaminah Duncen (Kiss Zoli sime) és a Sims Villa hatodik illetve nyolcadik évadából ismerhetnek. Én lennék Marcus és még egy titkos személy műsor vezető társa. A mai epizódban kicsit betekinthetünk abba mi is történt a lakókkal. Miután eltelt egy nap már kialakultak barátságok, klikkek. Ezért kíváncsiak voltunk, hogy a lakóknak jelenleg ki a legszimpatikusabb a villában. Lássuk mi következett ebből...


 - Igazából a sztárság és a művészet világa csak egy hobbi volt nekem, amiben nemrég kezdtem kibontakozni. Nemrég végeztem az állatorvosi egyetemen és azóta nagy az űr az életemben. Kerestem valami elfoglaltságot, amivel megtudom valósítani az álmomat, ami egy állatorvosi klinika

 - Én pedig már azt hittem, hogy neked nincs is lelked... Jó tudni hogy van.

 - Amúgy te ezt meg miből szűrted le, hogy neki nincs lelke? Mert nincs feketére festve a körme?

 - Itt most nem is erről volt szó.

 - Pedig úgy hangzott mintha eddig problémád lett volna velem és a személyemmel.

 - Csak egy kosza megjegyzés volt... Nem kell azonnal a falra mászni. 

 - Szerintem ez egy nagyon szép történet volt Myra és őszintén kívánom hogy teljesüljenek álmaid, ahogy minden olyan emberé AKI megérdemli.


Marci - Idebent mindenki túl érzékeny hozzám képest. Nem lehet senkivel sem úgy eltársalogni, hogy annak ne egy megsértődés legyen a vége... Így elég nehéz lesz idebent boldogulni.


 - Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én elég rosszul aludtam. Nehéz megszokni hogy kamerák hadai köszönnek el tőled esténként...

 - Ez eszembe juttatja az első kamera próbámat. Tökre elvörösödtem... Szégyelltem magam. Nem értettem hogy miért, de az izgalom annyira elhatalmasodott rajtam, hogy köpni nyelni nem tudtam... De aztán pózba vágtam magam és elkészültek életem első divat lap fotói.

 - Őszintén mikor elsőnek megláttalak azt gondoltam valami Snooky féle csaj lehetsz. Viszont a történeteid alapján te egy nagyon erős és a nők felé példa mutató ember vagy. 

 - Nekem is jól esett hogy bocsánatot kértél tegnap a lábas dolog miatt...

 - Figyú én alkalmazkodó típus vagyok. Mindenkit szeretek és mindent elfogadok, de ha belém áll valaki akkor megismeri a nem kedves énemet... Ezért pedig erősen harcol valaki itt a villában... De persze nem mondunk neveket...


Mitch - Myra! Tuti ez a név volt a nyelvén... Két hasonló kaliberű csaj egymásnak feszül. Ez nem újszerű dolog a villában. Viszont úgy gondolom ez nem az az évad, ahol ez bármiben is dönt. Csak elvonja a figyelmet a legfontosabb dologról... Hogy megmutasd mit tudsz!


 - Ez egy nagyon durva KPOP cég volt. Kiskoruktól nevelték ki a KPOP sztárokat... Oda jelentkeztem 14 évesen, de nagyon kemény volt a selejtezés. Több mint hat fordulóból állt. Még anyukám járt el velem a fordulókra, ahol többnyire táncolni és énekelni kellett... Eljutottam az utolsó előtti fordulóig, de sajnos utána kiestem... Azóta is bennem van ez a seb, de most itt talán kiteljesedhetek. Manaminak már nagyon tetszik az egyik dal, amit begyakoroltam.

 - Nekem is igazán megmutathatnád majd. Kíváncsi vagyok mire vagy képes. Bár már mindenkit megnéznék...

 - Nekem mindegy csak legyen a kezemben a hegedűm! Anélkül nehezen találom a helyem a színpadon. 

 - Neked van egy lányod igaz?

 - Igen... Elképesztően hiányzik nekem. Remélem miután nyertesként lépek ki ennek a villának a kapuin megváltozhat az életünk.

 - Szerintem mi ketten vagyunk azok, akiknek a legnagyobb változást hozná ez az egész... Anyagilag is...

 - Igazából én sem valami puccos helyen élek. Sima albérletben, amit nagyon nehezen tudok fent tartani... Mindenkinek jól jönne az a pénz...

 - Hát azért akadnak itt olyanok, akiknek a pénz és a gazdagság már megvan.


Aleesa - Úgy érzem van egy szakadék a villában, ami hova tartozásban nyilvánul meg. Vannak itt lányok, akik nem foglalkoznak olyanokkal mint én... Egy anyukával, aki nem a felső tízezer életét éli. Lehet csak én gondolom így, de amit a harmadik szemem lát az sosem csal. Ez ilyen gypsy thing.


 - Látom te nagyon kiélvezed a luxus adta lehetőségeket.

 - Egyszer élünk kis szívem, de akkor nagyon... Tudod te ezt.

 - Mondd el... Nagyon érdekel és éget a kíváncsiság... Miért vagy velem ennyire ellenséges és lekezelő?

 - Nem akarlak megbántani liliomszál. Csak nehezen tudom visszafogni magam ha egy olyan csinos lányról van szó mint te.

 - Áhh... Értem. Szóval te így udvarolsz? Elég furcsa egy fiú vagy te.


Nathan - Nem minden az, aminek látszik. Manami szerintem egy nagyon durván erős játékos, aki szerintem instant nyertes kategória... Úgy vélem taktikázni ha sikerről és pénzről van szó nem szűkség kérdése hanem kell. 


 - Szeretném ha most így privátban megbeszélnénk, hogy te mit is gondolsz Kylie-ról és "csapatáról"? Mert érzem azt, amit te és úgy gondolom hogy kialakult egyfajta klikk ott és itt. Úgy vélem mi ketten sokban hasonlítunk és összekéne fognunk.

 - Én ezt teljes mértékben támogatom. Már csak azért is, mert az elejétől fogva nagyon szimpatikus vagy nekem. Nem árulok zsákba macskát, hogy Kylie-t nem kedvelem annyira. Elkényeztetett és nagyképű... De nem szeretnék konfliktusokba belekerülni. Ha én nem kedvelek valakit, azt kerülöm. Mint látod ma sem voltam vele egy társaságban. Hál istennek idén igényes a villa és tágas. Szóval van hová menekülni előle.

 - Nem is kell vele foglalkozni. Csak jó tudni, hogy mi egy csapat vagyunk.


Myra - Tetszik Aleesa próbálkozása, hogy egy csapat legyünk. Igazából a játéknak ezen pontján még nem látom értelmét a csoportosulásnak. Nem tudom ő mit tud és ő sem tudja én mit tudok. Nem láttuk egymás tehetségét. Jó volt egy videóklip forgatás, de az semmi...


 - Van egy olyan érzésem... Már most igazából, hogy vannak akik minket így egy csomagban szívesebben látnának odakint. Vagy rosszul látom szerinted?

 - Nem szívem... Ezek már most játszák Az Éhezők Viadalát. Tudod utálom ezt és nem akartam ezt mutatni magamból itt, de ha eljön az ideje nagyon kifogom osztani őket... és most tudod kikre gondolok.

 - Tudom persze. Hát most én nem vagyok az a fajta lány, aki kiközösít. Ezért is érzem furcsának a helyzetet. Hiába néznek ki engem a hátterem miatt. Igen lehet, hogy már megszedtem magam és nem kell az aprókat számolnom a kasszánál... Viszont én ezért nagyon komolyan megküzdöttem. Párizsban az utcán kapartam össze az ételre valót. Ezek meg azt hiszik mi vagyunk a gonosz gazdag libák...

 - Na és akkor? Ha azok is vagyunk... VAGYUNK AKIK VAGYUNK GYEREKEK! NE hazudtoljuk már meg hogy honnan jöttünk. Figyelj erre térjünk majd vissza, amikor itt lesz egy harmadik személy is. Megmondom őszintén szűkségem van egy külsös véleményére, hogy tudjam nem én vagyok most a kcs*g.


Amelia - Kezd egyre jobban csúcsosodni idebent, habár még csak egy napja vagyunk itt, hogy ki hova tartozik. A lányok idén szerintem különösképpen erős egyéniségek a fiúkkal szemben. Ezért is van az, hogy ennyire nehezen tudnak kijönni egymással. Hallani pletykákat a villában... Hogy Amelia gazdag minek van itt stb... Nem érdemlek győzelmet, mert van aki bejött ide és nem olyan anyagi szinten van mint én? Na mindegy.... 


 - Úgy gondoljátok túl nyers vagyok?

 - Tudom, hogy ez lehet rosszul fog esni... De nem találod meg a közös hangot itt az emberekkel. Nem látom rajtad azt, amit a többieken. Mindenki megtalálta úgy ahogy a helyét a villában, de én téged nem tudlak hova tenni.

 - Bocsika hogy ezt mondom, de same here.

 - Jól van. Én ilyen vagyok és nem hazudtolom meg önmagam csak hogy jobban kedveljenek. 


Venus - Marcinak próbálok segíteni, hogy beilleszkedjen. Egyenlőre ő az idebent, akivel nehezebben találom meg a közös hangot, ami szerintem nem véletlen. 


 - Tudom, hogy nem szeretsz erről beszélni... De találkoztál már azóta a szüleiddel, hogy eldobtak maguktól?

 - Te vagy az egyetlen idebent, akinek elmerek mondani egy ilyen történetet megbánás nélkül. Még gyerek voltam és az intézettel elmentünk egy állatkertbe. Én roppan boldog voltam hisz végre történik velem is valami. Életemben elsőnek láttam oroszlánt testközelből... Na de egyszer csak megláttam anyámat, ahogyan a takarítókkal együtt viháncol... Találkozott a szemünk, de szinte a szeme se rebbent. Mintha halott lettem volna a számára...

 - Hogy lehet egy anyuka ilyen? Mélyen, teljes szívemből megvetem ezt. Remélem nem haragszol, hogy ezt mondom anyukádra. De... Gyere ide *megöleli*


Manami - Félre tettem a taktikust... Félre tettem az aggódó Manamit. Egy valami maradt az pedig az a Manami, aki a szívére hallgat. Tudom mibe ártom magam. A szerelem egy méreg, ami édes az első alkalommal, de attól még meggyilkol.


 - Igazából elkell mondanom nektek ezt a titkomat... Nem tudom tudják-e a többiek, de én leszbikus vagyok.

 - Hát ez nem baj. Én támogatlak.

 - Én sem vetek meg egy két jó bugyogót ha értitek mire célzok.

 - Én egyáltalán nem de hajrá! Én támogatlak.

 - Carol te most mire célzol? Ugye nem nevetség tárgyává teszed az én szexuális orientációmat? 

 - Hát őszinte leszek veled... Magasról le *om, hogy mit és kit szeretsz. Ha boldog vagy az a lényeg. De nem érdekelt ez az infó Helena. Inkább mesélj arról kire rakod az első jeledet.

 - Idén nincs jel rakás... 

 - De hát akkor hogy viszem ki azt a virágszemű hippit párbajozni?

 - Mitchre gondolsz?

 - Az mindegy! Úr isten gyorsan csinálok egy jó kis martinit, mert kezdek szédülni....


Helena - Amúgy Carol tudja, hogy ez nem az anyjának az évadja? Azóta eltelt egy év... Ez nem a kiviszlek kint hagylak kategória. 


*A lakók egymás szemébe mondják ki számukra a villában a legszimpatikusabb*


Marci - Igazából nem fogok hosszú monológokba kezdeni. Aleesa.


Mitch - Szervusz mindenkinek! Nos akire szavazok az, aki egyelőre legközelebb áll hozzám a villában, egy egyedi lány akinél úgy gondolom a kemény külső lágy szívet takar, ez nem más, mint Venus.


Nathan - A csajszi akivel bejöttem... Aki nem más mint Amelia!


Kylie - Igazából sokat gondolkodtam és arra jutottam, hogy jelenleg akiben 100%-ig megbízok idebent az Amelia!


Jordan - Nehéz döntés így az elején, mivel még nem ismerjük eléggé a másikat, de ha választani kell, akkor egy csajszi mellett döntök. Kedves ahogy közeledik, barátságos. Gyönyörű hangja van, ami tuti fix, hogy a lelkéből árad. Hallgatnám akár egész nap. Szóval.....Manami a legszimpatikusabb egyenlőre.


Helena - Hát huuuh. Rengeteget rágódtam, azon, hogy kire is rakhatnám a szavazatomat. Annyira sok szimpatikus sim van már most a villában, de hosszú gondolkodás után Sogminra szavaztam.


Carol - Huhhh hát nem is tudom mit mondjak, kevés volt ez az idő nekem, ahhoz hogy döntsek, indokolni nem tudok max csak annyit tudok mondani hogy szimpi vagy, az én választottam Kyile


Songmin - Hát fiúk-lányok, ez elképesztően nehéz döntés volt. Mindenki nagyon szimpatikus és úgy érzem, hogy mindenkivel nagyon szívesen beszélgetek. Nagyon kedvesek vagytok velem, amiért már most hálás vagyok! Talán ez a személy, akivel úgy érzem, nagyon meg fogjuk találni a közös hangot és úgy látom, hogy szép az egész lénye, a lelke, a mondanivalója. Úgyhogy a többieknek, ne haragudjatok, mindannyian csodásak vagytok! De most a szavazatom Manamié.


Aleesa - A frizurája és elhatározottsága miatt Carol.


Myra - Az én választottam egy cuki srác, akit az eleje óta kedvelek. Songmin.


Manami - Nos, egyértelműen nem ismerlek még titeket eléggé ahhoz, hogy ítélkezzek felettetek. Biztos vagyok benne, hogy most mindenki megérdemelne egy szavazatot, de sajnos ezt nem tehetem meg ezt. Úgyhogy úgy gondolom, hogy az egyik legszimpatikusabb ember nekem az szerintem egyéni a személyiséggel rendelkezik, és szerintem nagyon menő, hogy nem foglalkozik mások véleményével. Ez a valaki most Mitch.


Venus - Hello! Én szerintem nem mondok újat, ha azt mondom, hogy Songminre tenném a szimpi szavazatom.


Amelia - Azért Venusra tettem a voksot, mivel egy nagyon kedves és segítőkész lánynak tűnik. A stílusa is nagyon tetszik, mivel hasonlít Lady Gagara, aki kiskorom egyik kedvenc előadója volt.

*A toplista jelenlegi állása:*



 - Miután elmondták egymásnak a véleményüket a lakók beindultak a taktikai csaták. A szimpátia szavazást Venus nyerte és így ő VÉDETT LETT! Nem eshet ki az első próba után. Ezen kívül pedig megtudták hogy holnap lesz az első előadásuk, aminek a témája CSILLAG SZÜLETIK!


 - Jól esett nagyon, hogy az én nevemet mondtad. Mi volt mögötte a taktika?

 - Figyelj... Nyugodj meg. Ez szimplán azért volt, mert nem akartam olyat mondani mint bárki más... Szóval nem kell parázni. 

 - Én nem félek semmitől! :)


Carol - Szóval úgy gondolom szép gesztus volt, amit Aleesa nekem szánt... Viszont át látok a szitán. Ez színtiszta taktika volt.


 - Igazából azért hívtalak most ide Venus, mert a véleményedre vagyok kíváncsi. TE tisztán látsz idebent mindent. Jóban vagy nagyjából mindenkivel... Szóval... most vajon én látom rosszul vagy tényleg én vagyok itt a fő gonosz?! 

 - Miért lennél főgonosz. Úgy gondolom, hogy Aleesa, Myra és te három erős személyiség vagytok akik nyerni jöttek. Nem lesztek best friend-ek, de szerintem nincs idén fő gonosz... Talán Carol btw...

 - De ha mondjuk dönteni kellene, hogy ők vagy mi... Mi a véleményed.

 - Őszinte leszek... Én szeretem az igazságot. Itt több igazat érzek mint ott. Ez most amit érzek igazából.

 - Akkor megnyugodtam. Köszönöm szépen. Tudd hogy én csipázlak és nincs veled semmi bajom.

 - Köszi.


Kylie - Hiába mondják egyesek, hogy én vagyok a fő gonosz. A gazdag, apuci kislánya... Ez közel sincsen így. Be is fogom bizonyítani és Venus már az én oldalamon áll.


 - Igazából szrul esik, hogy nem mondta senki a nevemet. Neked Songmin pedig azért kijárt a jóból. 

 - Biztosan kedvelnek a többiek is... Csak egyet lehetett választani. Ez nehéz volt...

 - Én bírlak téged csajszi. Igazából tudod mi a felállás most a villában. Mindenki ott van ahol. De én biztosítalak benne, hogy mindenki lát mindent és hal mindent.

 - Várj én nem hallok mindent. Miről van szó?

 - Ehhez te túl ártatlan vagy szívem. A lényeg hogy háború dúl, ami lehet a holnapi előadás után fog tetőzni.


 - Mit fogsz előadni? Már tudod?

 - Nem fogom felfedni előtted titkaimat hölgyem. Még ellenem fordítod őket.

 - Hát rendben! Legyen így... Valószínű én sem mondom el melyik gyönyörű dalt adom majd elő... Egyébként... Nagyon jól esett, amit mondtál rólam mindenki előtt. 

 - Nekem kicsit rosszul esett, hogy nem engem mondtál... De hát megértem. Nem akartad a különc fiút egyedül hagyni. Mert te ennyire jó lelkű vagy.

 - *elpirul* Szerintem gyakorlok tovább... Tedd te is azt. Nem szeretném ha holnap te is haza mennél.


 - Lakóink lázasan készülnek hisz jön az első előadás. A következő adásban két simnek véget ér az álma, hogy megnyerje a nyereményt. Hogy kik lesznek azok abban az önök keze is közrejátszik méghozzá a szimpátia szavazással. Szavazannak alább ki maguknak a legszimpatikusabb. Egyben kövessék be egyre híresebb instagram oldalunkat, ahol folyamatosan extra tartalmakat és fotókat láthatnak. Legközelebb titkos műsor vezető társammal találkozhatnak. Jaminah voltam. Viszontlátásra.


Melyik lakó eddig a legszimpatukisabb?
Venus
Mitch
Jordan
Songmin
Marci
Myra
Carol
Kylie
Aleesa
Helena
Amelia
Manami
Nathan