2020. március 26., csütörtök

Sims Villa 12 - 11.Rész



11.Rész - Gyilkos Vacsora
Rész megtekintése webnodeon


 - Üdvözlöm önöket. A Sims Villa első kiesője már el is hagyta a villát, és így egy új történet vette kezdetét. A bent maradt 14 játékos hamarosan egymás szemébe fogja mondani kivel nem akarnak egy fedél alatt tovább élni. Mielőtt lejönne ez az idő azelőtt a lakók bizony erős taktikázásba kezdtek, és egy kisebb konfliktus is felütötte a fejét.

Villa

8.Nap - Délután

/A kanapén ülve beszélget Lucy, Layla és Cherry

 - Most hogy érzed magad, hogy már nem vagy védett?

 - Igazából csak úgy örülök, ahogy ti is, hogy még játékban vagyok.

 - Esküszöm még levegőt venni is jobb, hogy nincs bent az a feszület... Te jó isten.

 - Igen. Elég idegesítő volt. Azt hittem jól csinál mindent pedig nem. Nem is értem mit gondolt.

 - Volt egy elképzelése mint nekünk, de a saját kardjába dőlt.

 - Az lehetséges... Én most úgy érzem kezdek végre jobban kinyílni a villában.

 - Jó fej csaj vagy te. Csak meg kell ismerni téged.

 - Köszi szépen...

/Dean, Gaia, Taylor és Alphonse a kinti ülőhelyen beszélgetnek

 - És most hogy érzed magad? Majdnem kiestél...

 - Számítottam rá, hogy céltábla leszek, hisz megosztó személyiség vagyok, főleg a hölgyek között. Ez van. Én csak örülök, hogy itt maradhattam veletek.

 - Őszintén, én is nagyon örülök! Többek között azért is, mert Candy számomra a legidegesítőbb karakter volt, de egyben az is, aki ha kivisz, kint is hagy... 

 - Lehetséges.... Minden okkal történik én úgy vélem.

 - Furcsa hogy ti jöttetek be legkorábban... így együtt, és így egyben is maradtatok.

 - Hát igen. Az a helyzet, hogy azért ez összetudja hozni az embert.

 - Kis szerelmem... Azért remélem te is tudod, hogy a csapatunk tagja vagy.

 - Ühüm.... *Dean furcsán néz Alphonse-ra*

 - Persze! EZ nem jelenti azt, hogy az újakat nem szeretnénk... Csak nem mindet. 


Kibeszélő Szoba


 - Őszintén megmondom, hogy kezd nekem sok lenni Taylor-ék kapcsolata. Nem a meleg dolog miatt, azzal sosem volt bajom. De azzal igen, hogy számomra nagyon színházi az egész. Ez a meghalok érted dolog ennyi idő után nekem nem realisztikus inkább színjáték...

 - Dean elég furcsán tekintett rám. Lehetséges hogy problémája van velem?

/A szaunában fekszik Susanne, Marcus, Anissa, Ava, Laura, Lucy és Neila

 - Azt hiszem szerencsésnek mondhatom magam, hogy ennyi szexi nő vesz most körül.

 - Na kedveském csak semmi nyomulás!

 - Szerintem én nem vagyok szexi. Sosem tartottam magam annak...

 - Kis csaj téged felfoglak pofozni és kizárnak! Ébredj már fel! Szép vagy! Gyönyörű vagy! Meghunyászkodol csak nem értem miért! 💁

 - Ava megértelek, de ha nehéz neki elfogadni saját magát, akkor ne erőltesd. Hagyd rá... 

 - Figyelj... Mindegy. Ma nem keltem valami jól, és őszintén megmondom kezd elegem lenni a hamis dolgokból.

 - Nem értem ebben mi volt számodra hamis...

 - Hagyjuk...

 - Csajok! Nem kell ilyenen összekapni. Felnőtt emberek vagyunk, és mind tudjuk mennyit érünk. A mártírkodással Anissa nem fogsz sok mindent elérni... Inkább vegyél erőt magadon és légy végre egy normális játékos. Egyenlőre ha arra gondolok kinek kéne mennie eszembe se jutsz, mert nem is emlékszem rá, hogy te itt vagy.

Többiek: Grace Helbig Vr GIF by This Might Get - Find & Share on GIPHY

 - Azt hiszem nem tesz jót nektek az izzadás.

 - Ja, elég csípős lett a hangulat...

 - Nem akartam vitát ebből csak megjegyeztem valamit. Kicsit gáz szerintem, hogy így felkapjátok a vizet mindenen...

 - Kincsem amíg feszes a sunsun addig nincs problematika! Amikor már ránéz a pasid és csak annyit mond: Na mindegy! Akkor aggódhatsz! 

 - ÉS MAMI MEGINT MEGMONDTA!

 - HA NINCS MAMI ÉN KIJELENTKEZEM!

 - 🙈

 - Bocsánat ha gonoszul hangot, amit mondtam, de napok óta hallgatom ezt már, és hát kikívánkozott belőlem.


Stúdió

 - Úgy fest új konfliktusok, ellentétek alakulnak a villában... Este a lakók egy kínai vacsorán vettek részt. A vacsora viszont valami hihetetlen nagy belhéval zártul. Nézzük...


Villa

8.Nap - Este

 - Szép nagyon ez a ruha rajtad...

 - Oh köszönöm... *elpirul mire Layla kacsint egyet*

 - *Marcus furcsán figyeli őket* Mi a???

 - *Cherry megcsapja Marcus karját* Jobb ha ebbe nem állsz bele. Hagyjad őket... Inkább koncentrálj az asztal másik végére. *Taylor és Alphonse enyelegnek, miközben Drake furcsán figyeli őket*

 - Milyen kár lenne ha a villa szerelmek odakint semmivé lennének...

 - Hát elég nagy gond lenne... FŐLEG NEKED! Megverlek!

 - Nyugodj már meg... *Taylorra néz*

 - Nem tudom ezzel mire akarsz kilyukadni.

 - Én azt hiszem sajnos tudom mire...

 - NEILA! NE itt! 

 - Bocsi csajszi, de én nem bírom tovább... Taylor őszintén azt gondolja a villa több része, hogy a kapcsolatotok Alph-al csak egyfajta... színjáték...

Angry Kristen Wiig GIF by Saturday Night Live - Find & Share on GIPHY

 - Nos, először is senkinek semmi! DE SEMMI! KÖZE! A mi kapcsolatunkhoz. Főleg nem neked Drake! Mert látom téged zavar ez a legjobban! MEGÉRTEM! Hisz biztosan féltékeny vagy, hogy a mi kapcsolatunkban IGAZÁBÓL viszonozzák a szeretettet.

 - MAMI! HOZZÁ POPCORN-t IS LÉGYSZÍVES!  *üvölt ki a konyhába*

 - Máris húsim...

 - Miből gondolod hogy nincs viszonozva? Mi nem mások előtt éljük ki a nemi életünket. Nem vagyunk egymás szájába, nem olvadok el amikor hozzám szól meg ilyenek. Tiszta gáz amit műveltek szerintem... 

 - Én csak magamat adom... Nem színészkedem. A színészkedés inkább az amit te csinálsz, hogy megjátszod, hogy ez a bajod, pedig tudjuk mi az igazi problémád... 

 - Ha arra akarsz kilyukadni, nem! Nem az a bajom hogy melegek vagytok. Pont leszrom...

 - Hagyjad kicsim. Csak keresni akarnak rajtunk egy pontot mert látják hogy boldogok vagyunk!

 - De nem mindenkiről volt ám szó. Csak pár emberről...

 - Hát gondolom kik vannak ebben benne! Nem kell sokat gondolkodnom rajta...

 - Őszintén mondom, hogy szerintem is kicsit sokak vagytok, de ha ti így élitek meg a szerelmeteket a ti dolgotok nem szólok bele. Viszont szerintem Drake nem kellett volna ezt így felhozni. 

 - Ja amúgy meg bocsi, de én is itt lennék! Halló! Az én véleményem az hogy...*erre Anissa leinti*

 - Nem kíváncsi rá senki. 

 - Tessék? Várj te megszólaltál? Van hangod? JUJ!

 - Ne gonoszkodjatok egymással... Nem ezt akartam csak őszintének kéne lennünk!

 - Ez nem gonoszkodás! MEGVÉDTEM MAGAM! Őszintén Taylor. Örülök nektek, tényleg! De kicsit sok néha na!

 - Nos a véleményem az ha sok, akkor tudjátok mi a teendő! DE NAGYON érdekes, hogy amíg Candy itt volt ez a téma nem került felszínre. 

 - Nem volt releváns...

 - Még a kiszavazás előtt beszéltünk erről. Csak hogy ne maradjak ki a buliból, és jah... Szóval bocsi Tay Tay de ez a szitú. Sajnos így érezzük. 

 - 😦😔😭 Őszintén nem értem most ez miért lett probléma nektek...

 - Kicsim... *feláll és átkarolja Alphonse-t* Nekem a szeretettel sosincs baj! Áldjon az isten titeket hogy szeretitek egymást. Tényleg. Cukik vagytok. De néha sok, és ezt beszéltük ki, hogy vajon igaz-e az egész. De látom hogy igaz... Csak hát na ez egy intő jel is lehet nektek.

 - Ez elég intő jel volt kedves Drake...

 - Én csak magamat adtam öreg. Azt csináltok amit akartok. Őszintén vagy nem őszintén de leszrom. Mi is el leszünk.

 - Helyes. Ennyi...

 - Most már mindenkinek jó étvágyat...


Stúdió


 - Wow! Hát ez tényleg gyilkosan feszült volt, ahogy az egész rész. A lakók beindultak. Nem kerülik a forró kását. Mi lesz még itt? Minden esetre szavazannak kik a kedvenceik, kikkel szimpatizálnak. Találkozunk legközelebb. Viszlát.


Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Drake
Susanne
Lucy
Anissa
Ava