2019. január 2., szerda

Sims Villa 11 - 5.Párbaj (21.Rész)


Sims Villa 11
5.Párbaj Diana VS Adrian VS Cherysh
Előző rész: Itt



Roland: Üdvözlök mindenkit itt 2019-ben. Nos a játék már a vége felé közeledik ezt lehet érezni is hisz most egy hármas párbajt tartunk. A három résztvevő elbúcsúzott a villától hisz ketten nem térnek oda vissza.





Lorena: Sok sikert nektek! Csak ő ne jöjjön vissza...



Melany: Sok sikert neked is.


Melany: Hajrá skacok!
Ray: Sok sikert!
Viktor: Szurkolunk nektek!










Roland: Azta! Furcsa így látni titeket. A villa kemény magja ül most itt előttem és ketten ma kimentek az utca ajtón... Csak egy kerül vissza. Mi történne akkor?



Cherysh: Bizonyára rám számítanak a legkevésbé amit meg is értek. Nem volt egy központi személyiség ez így van, de mégis ott voltam a vallásom ellenére karácsonykor. Ott voltam akkor is amikor nem akartam értük, és értem is. Mert szeretek az emberekhez kötődni és taktikázni, ami szerintem nem szégyen. Sajnálni fogom Adrian-t... de ha vége ennek utána együtt lehetnek Lorena-val.



Adrian: Én nem tudom mit keresek itt hogy őszinte legyek. Diana-val soha nem bántottuk egymást igazából ez egy taktikai döntés volt. Ha vissza térnék nem tennék semmit se máshogyan.



Diana: Ha én térnék vissza biztosan lenne még sok harcom. Lorena biztosan felhasználná a lila kendő elvételét, és újra jönnék. De én nem félek. Kijövök akár százszor is ha visszatérhetek és továbbra is adhatom önmagam.



Roland: Hát kedves versenyzőim most kiderül... Az hogy ki lett a harmadik helyezete ennek a párbajnak... Aki az lett annak el kell hagynia a játékot.



  Roland: A harmadik nem más mint...
.
.
.

..
.
.
.
.
.
.
.



Roland: Cherysh! Sajnos te lettél a harmadik helyezett!



Cherysh: Megszeretném köszönni az összes jót amit a játéktól kaptam. Örülök hogy ideáig eljuthattam egy örökre szóló élmény volt ez. Sajnálom hogy az aranykártyámat nem tudtam felhasználni, de minek is ha most mehetek a szüleimhez és örökre a karjaikba zárhatnak engem. Sok sikert nektek srácok. Sziasztok.



/Köszönöm Bálint (Primrose nyertes sime) az idei jelentkezésedet./




Roland: Na srácok ti ketten maradtatok. Szóval Diana mi volt az indokod Adrian-t illetően?



Diana: Hogy őszinte legyek téged tartalak itt a legerősebb játékosnak és tudni akartam, hogy lenne-e esélyem ellened... Mert ha nem akkor feleslegesen koptatom a számat a többieknek. Szóval remélem nem vagy annyira erős mint gondolom.



Adrian: Ez egy megtisztelő indok? Nem tudom, de szerintem Ray-el több konfliktusod is volt. Azt mondom akkor tudjuk meg ki lett az erősebb!



Roland: Pontosan! Itt az idő hogy megtudjuk ki térhet vissza a villába!
Ki élte túl ezt a hármas párbajt?!
Kit akarnak a nézők továbbra is látni?
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
A győztes
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
elképesztő különbséggel
.
.
.
.
.
.







Elrontottam az oszlop diagram méreteit! 


Roland: ADRIAN!

 

Diana: Gratulálok a nyeréshez...
Adrian: Sok sikert az életben!








Lorena: HÁLA A JÓ ISTENNEK!



Roland: Diana... ez egy elképesztő utazás volt. Mi a véleményed?



Diana: Ez a játék nem nekem való?! Talán ez lehet a baj. Én nem voltam sosem a szerencsés oldalon a játék eleje óta folyamatosan csak balszerencse ért, amíg vissza nem tértem Hippia ellen. Azután minden megváltozott és azt hittem szeretnek mint az évad "anti" karaktere de úgy néz ki hogy a sablonos Adrian a nyerő. Ez van. A lényeg hogy meghagytam a jelemet, és felejthetetlen lettem.



Roland: Ez így van nos... az utca ajtó nyitva áll. Köszönjük neked a játékot. /Köszönöm Pammynak hogy már 8 éve ha nem több követi a játékot és részt vesz. Hannah-val már össze jött a győzelem és itt is majdnem. Köszönöm a játékot neked is/




Roland:  Hölgyeim és uraim! Összesen öt darab játékosunk maradt a játékban!!! Ez kész örülök. A villa üres lett szinte így az új évre. A következő összefoglalóban láthatjuk az ötök buliját majd újra eljön a párbajok ideje. Hamarosan kiderül ki fogja elvinni a milliókat és kerül fel a győztesek csarnokába. Adrian? Lorena? Viktor? Melany? Ray? Magukon múlik. További szép napot maguknak a viszont látásra.



Gratulálok Barbinak a párbaj győzelemhez!

REKLÁM:

Csak promóciós téma/logó

*A videó kicsit akadozik. A minőségi változatot sajna csak több mint 160 nap után kapom meg*

A Sims Villa 11 után folytatódik a kaland, de most más vizeken. Visszatérünk a tematikus évadokhoz. Egy csapat versenyző egy kis házikóhoz érkezik, és nem értik mi a fene történik hisz nekik a villába kéne költözniük?! Egy rejtelmekben gazdag tematikus történet évad, ahol nem párbajok döntenek a maradásról 2019 érkezik.