2020. március 23., hétfő

Sims Villa 12 - 7.Rész



7.Rész - Fuss és Nyerj!
Rész megtekintése webnodeon


 - Üdvözletem mindenkink. Az előző epizód egy nagy csattanóval ért véget. Az esti party alatt VALAKI vagy VALAKIK be próbálták sározni Layla nevét. A mai epizódban ez a történet folytatódik. Többek között a mai adásban kiderül ki az első védettje az évadnak! Tartsanak velük, és derítsék ki velünk együtt.


5.Nap - Reggel

 - Hiába néztek rám így. Ez nem én voltam. Nem is értem hogyan gondoljátok. Ez túl sok vér... Ennyi nem is jön ki.

 - *bleee* Nem lehetne valami másról beszélni? Már nagyon idegesítő ez a téma...

 - Ez nekem inkább tűnik lincselésnek! Layla sem lenne ennyi buta, hogy így fekszik le. Többek között ő nem is ivott az este.

 - Reggel mikor rá találtam a "helyszínre" az nagyon beállítottnak látszik nekem.

 - Hát nem tudom. Szerintem amúgy az lenne a legjobb ha előállna az, aki ezt teszi már napok óta.

 - Bizonyára valaki olyan, aki igénytelen....

 - Husikáim úgy érzem már mindegy nektek csak legyen valaki, akit lehet gyűlölni és ujjal mutogatni rá!

 - Egyszerűen már túl nagy ez az egész gyanúsítgatás... Gaia mikor vallasz színt?

 - Te teljesen megörültél Taylor! Hogy lehettem volna én? Miért tenném?

 - Én nem tudom! Mondd meg te!

 - *suttogva* ...én voltam...

 - Micsoda?

 - Mit mondott?

 - *mindenki Lucy-ra néz* .... Anissa azt mondta ő volt...

 - Sajnálom gyerekek... Az a helyzet hogy este levest ettem, és kiöntöttem a cékla levesemet az ágyra. Csak féltem a nagy balhé közepén elmondani. A tampon is én voltam. Elfelejtettem kivenni, mert berúgtam. Lincseljetek meg.

 - 

 - Csajszi. Ez van. Most ezért nem kell boszorkányt égetni. Nem lehetne, hogy mindenki kimenjen és rohadtul megegye azt a reggelit, amit nagyiék készítettek???

 - Én már rohanok is!

/odakint az asztalnál Layla és Marcus egymás mellett ül

 - Úgy vélem már felesleges bocsánatot kérjek tőled... Már mindenki megtette csak én nem, mert ez lenne a második alkalom.

 - Nem szeretnék beszélgetni veled. Se senkivel a mai nap már. Ez a reggel eléggé kiakasztott.

 - Értelek. Okés.

 - Baj van Marcus? *Neila ül a másik oldalán*

 - Ja semmi... Layla haragszik rám, mert nem hittem neki, és én is meggyanúsítottam.

 - Hát tudod... Ilyen ez a lányoknál. Majd csak megbékél.

/Dean Ava-t kérdezi ki az asztalnál

 - Na és hogy érezted magad az este buli királynő?

 - Életem legjobb estéje! Te is jól nyomtad öregem.

 - Köszönöm! Szexi volt az a tánc amit mutattál.

 - Igen azt én is láttam. Érdekes... Mondjuk nem tudom, hogy a többi lány itt mit gondol, de minden lány oda teszi magát itt a fiúknak. Kicsit gáz szerintem... Na mindegy.

 - Nos, akármit is gondolsz, én ilyen vagyok. Így élek, és ha kell minden este itt rázom majd a pasiknak, mert én ez vagyok. Ha nem tetszik kicsim... Ott a villa ajtó.
Képtalálatok a következőre: okay gif

 - Ahogy érzed. Te életed.

 - Nincs baj azzal ha egy lány kicsit szabadabb és nem egy snob.

 - Azt hiszem valakiknek gondja az ha valaki szórakozik idebent és jól érzi magát...

 - Most abban egyet értek Candy-vel, hogy egy lánynak nem kéne végig mennie a férfiakon a villában... khm Neila... khm...

 - Nem tudom mire gondolsz... Egyedül Dean-el volt egy csókunk. Azon kívül...

 - Én nekem ismerős az olyan fajta lány, mint te. De bocsánat ha megbántottalak...

/Az asztal végénél Gaia és Anissa, Taylor és Alphonse beszélgetnek

 - Jól van Anissa? Úgy látom nagyon letörtél.

 - Igazából csak sajnálom, ami történt Layla-val. Nem érdemelte meg!

 - Hát nem... Őszintén szólva nekem vannak problémáim a meséddel. De nem fogok tovább ezen lovagolni. Úgy érzem nincs kimondva a nyilvánvaló.

 - Taylor, ha ennyit agyalsz kihűl a tojásos rántottád!

 - Igazad van szívem. Nem is foglalkozom ezzel tovább.

 - Taylor sajnálom, hogy így érzed. Ha gondolod majd beszélgethetünk kettesben, és mindent megtudok magyarázni neked...

 - Ja igen... én is csatlakoznék ha még lehet.

 - Ezzel már többet mondtatok el, mint lehetne, de persze benne vagyok.

 - Remélem mindenkinek ízlett a finomság. Nagyon sajnálom ezt a reggeli dolgot. Itt fogunk tölteni több hetet... Jobb lenne ha nem ilyen feszültségben tennénk ezt. Szóval jó lenne ha mindannyian elgondolkodnátok azon milyenek is lesztek egymással.

 - Okéés Mami! Köszönjük a szép szavakat!

Stúdió

 - A játék már halad előre felé habár még az elején vagyunk, de hamarosan elérkezik az igazság ideje. Ezért is megrendeztünk egy kis próbát, aminek a nyertese nem más kaphatott, mint VÉDETTSÉGET a kiválasztás alól. Ez mit jelent? Az első kiszavazó show-ban nem lehet rá szavazni majd. Ezért ez roppant fontos kihívás volt. A játékosokat egy arénába vittük, ahol sportfelszerelést vettek fel, majd elindult a játék! Ami nem más volt, mint egy futóverseny. Nézzük milyen volt, és hogyan alakult, ki lett a védett!

Képtalálatok a következőre: sims 4 arena
Sport Aréna 


/rajt vonalnál

 - Kicsit nem érzem fair-nek, hogy fiúk és lányok együtt vesznek ebben a feladatban részt. 

 - Aranyos vagy Dean... De hidd el. Mi is ott leszünk a szeren! Én nagyi miatt aggódom.

 - Husikám! Cuki vagy de az a helyzet, hogy profi öt tusás voltam. Mindent bele adok majd!

 - Most ne hogy csalódást okozz nekem.

 - Nem fogok! Értünk fogok futni! *megfogja a kezét, és csókot ad rá*

 - Most bizonyíthatsz Candy...

 - Nem vagyok egy nagy sport ember. De elhiheted megteszek mindent. Többet mint itt bárki tett eddig magáért a játékban... *csúnyán néz Gaia-ra és Anissa-ra*

 - Ahogy én is. 

 - Csak nehogy a fejetekbe szálljon a győzelem... Mert én egy futó bolond vagyok! *csókot ad Laura arcára*

 - Még jó hogy nemrég kezdtem naponta futni... Talán most előnyömre válhat.

 - Hát sok sikert neked... én nem tudom sikerülhet-e. Vannak itt erősebb fiúk...

 - Az egyetemen benne voltam a profi futó csapatban. Esélyetek sincs! 

 - JAJ! FÉLEK!

 - Én nem hiszem hogy elindulok... felesleges. *szomorúan lenéz a földre*

 - Ne legyél ilyen Ava! Szuper leszel! Gyere mellettem. Megyek veled. A lényeg hogy megpróbáljuk!

 - Cuki vagy csajszi! Rendben! Legyen. Fussunk együtt! 

 - TÜDÜDÜDÜ! KEDVES játékosok! A futás elindul 1 percen belül. Aki elsőnek érinti meg az aranyszobrot az védettséget kap a következő kiszavazó show alól! Sok sikert nektek, és vigyázzatok azért magatokra. 3... 2... 1! INDULÁS

Képtalálatok a következőre: running gif


 - *Ava és Neila hátul kocognak* BOCSI CSAJSZI! Ne haragudj! Lehet nem kellett volna velem törődnöd. Így nem kaphatod meg a védettséget!

 - Nem gond. De legalább segíthettem.

 - *Mama Layla és Gaia mellett haladva fut* Na mi a stájsz gyerekeim? Húzzatok bele! Egy ilyen vén csirke így bírja akkor nektek is bírnotok kell.

 - Kérem csak... *köhög*... fogja be!

 - Mami! Én utálok futni... *Gaia megáll... majd elmegy mellette Ava és Neila. Neila megáll*

 - Mostanában sokat szomorkodsz. Úgy látom, hogy valami nyomasztja a lelked...

 - Neila... Ha valaha elmondanám ezt neked soha többé nem néznél a szemembe... *mondta majd tovább futott hátul hagyva Neila-t*

 - *mamiék előtt Candy, Anissa és Lucy* Hogy lehetnek a többiek ilyen gyorsak? Alig kapok már levegőt! Pedig járok fitnesz terembe a sok instagram követő miatt...

 - A fiúk élveznek előnyt. Azt hiszem ez a verseny elég esély egyenlőtlen!

 - Pedig csajok nektek kéne az a védettség! Nyomjátok meg!

 - Mindent megteszek!! Nem látod? Inkább le kéne titeket...ahj hagyjuk. Nem fog menni...

 - Ne add fel! Te pont ne... Ha te feladod... Az már rosszat jelent.

 - Köszi... asszem...

 - *Marcus, Laura és Drake futnak holtversenyben* Nem nehéz kézen fogva rohanni!?

 - Nem! ERŐT ADD! ÁHHHHH DE FÁJ A TÜDŐM!

 - Nyugi már te srác! Szedjük össze magunkat. Meg kell szerezni azt a védettséget.

 - Így van... mi a??? *Marcus elhúz mellettük amíg ők turbékolnak*

 - Bocsiii! De én is elég elkötelezett vagyok azért a védettségért!

 - *Dean, Taylor és Alphonse Cherryt próbálják közösen megelőzni* EZ A CSAJ A TERMINÁTOR! ÍGY NEM LEHET FUTNI TE JÓ ISTEN!

 - Meg kell húznom! Vagy nem előzzük meg!

 - HA DUMÁLTOK AZ NEM SEGÍT! *üvölti előről*

 - AZ A REGGELI NEM VOLT JÓ ÖTLET!

 - Nem hiszem el... Ez nem lehet igaz...

/Cherry át szakította a cél szalagot !

 - ÁHHHH! EZ AZ! Nem hiszem el! Végre! Köszönöm! 🙏😄

/mindenki beérkezett

 - Gratulálok versenyzők. Becsületesen küzdtetek, de végül is Cherry lett védett!

Kibeszélő Szoba

 - Neila-tól ezt a gesztust a játék végéig megfogom jegyezni. Lehet taktika volt tőle, de nem érdekel. Inkább legyen jó szívű taktika mint sunyi és ármányos...

 - Furcsa, hogy Lucy milyen kedves volt velem. Érdekes egy lány. Mondanám, hogy bevenném a szövetségbe csak hogy az már nincs... vagyis ki tudja. Minden esetben továbbra is résen vagyok, és nem hagyom, hogy alul maradjak! Megfogják tudni ki is az a Candy Browman! 

 - Azt hiszik én nem vagyok elég erős ehhez a játékhoz. Nos, most is megmutattam, hogy habár idős vagyok épp olyan jól tudok küzdeni, mint ők... 

 - Elkezdtem belezúgni Drake-be, de félek hogy vissza fog tartani... Most is megelőztek minket, amiért nem figyeltünk oda két percig...

 - Futás közben végig őt néztem... Rá jöttem, hogy elkezdtem többet érezni, és szerintem ezt el is fogom neki mondani. Talán eltölthetnénk egy romantikus éjszakát ma este.

 - Örülök hogy győztem... Szerintem most a szüleim büszkék lennének rám... 

Stúdió

 - Élvezzük ki amíg mindenki bent van, hisz ezek azok az idők, amikor igazán megismerhetjük a simeket. Szavazzanak alább melyik simek azok akik szimpatikusak! Mindenképpen térjenek vissza holnap is hiszen Ruby Rose várja önöket majd. Viszlát.


Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Candy
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Drake
Susanne
Lucy
Anissa
Ava