2020. március 22., vasárnap

Sims Villa 12 - 6.Rész



6.Rész - Az éjszakai party
Rész megtekintése webnodeon


 - Üdvözlöm önöket! Jó újra itt lenni. Látták az előző epizódot? NAGYON durva volt. De ez még nem minden. Az este az új lányokkal érdekesen telt. Candy megpróbálta kezei közé kaparintani Anissa-t. A villa többé része Lucy-val ismerkedett vagy éppen Ava-val. Amikor az óra éjfélt ütött úgy gondoltuk elszabadítjuk az ördögöt és egy teljes a villa party-t tartunk. Ez lett az eredménye:


5.nap - Éjszaka

/A táncparketten sokan táncolnak, de vannak akik a konyha pultnál iszogatva beszélgetnek már kicsit becsicsentve

*A party-n szóló zene*


 - Hogyan jöttetek rá amúgy, hogy ez működhet egymással?

 - Még nem vagyunk együtt, de nyitottak vagyunk rá... Igaz? *félve néz Taylor-ra*

 - Így van. Igazából kezdi elrabolni a szívem.

 - Én igazából egyébként panszexuális vagyok. Bárkibe beletudok szeretni, aki megtetszik. Fontos nekem a kötödés. 

 - Ez aranyos! Hát igazából a lélek a legfontosabb. Meg hogy egyenlően adjatok bele mindent a kapcsolatba.

 - Ne csak itt ücsörögjetek skacok! Hív a táncparkett! *Ava megfogja Alphonse kezét, majd behúzza a táncolok közé, mire Gaia fáradtan leül a többiekhez*

 - Ez a lány durván tolja a táncot! Imádom bulizni! Meg úgy mindent! Pont ő kellett most nekünk.

 - *furcsán sokáig szívja a szívó szálat*

 - Valami baj van Taylor?

 - Vákuumot kapott a szád? 😂 Szinte már irigyelem Alphonse-t. 

 - Nem dehogy... 

 - Valami változott benned... Tudni akarom mi az.

 - Pedig Gaia egy tünemény csajszi!

 - Lehet tudom mi a bajod Taylor. De gondolj rólam bármit. Én sosem tettem semmi rosszat. Kényszer helyzetekbe kerültem. Nem tudhatod miért teszem amit teszem... 

 - Bocsánat a zavarásért. Gaia kellene egy kis segítség! Tudnál jönni kérlek?

 - *tovább szürcsöli az innivalóját*

 - Persze...

/A táncparketten

 - Nagyon jól nyomod csajszi!

 - Köszi! Mindent bele adok. Ismered a dugós táncot?! 

 - Nem! Az milyen?

 - *Ava oda dörgöli a fenekét*

 - Na kis anyám! Te nem szórakozol!

 - Így kell ezt! Thrillleeerr! Képtalálatok a következőre: butty dance gif

Kibeszélő Szoba

 - A lakók kedvesek, de látom, hogy már kialakultak ellentétek, aminek ha akarok ha nem a közepébe csöppenek. Szóval óvatosnak kell legyek ha bent akarok maradni a játékban, és tudni melyik oldalon is állok.

 - Taylor szavai most is csengenek a fülemben... Kezdem elrabolni a szívét! Nem tudom utoljára kitől hallottam volna ezt. Kezdek én is belé szeretni.

 - Nagyon jó fejek az emberek! Ez a Dean gyerek pedig nem is olyan rossz. Tetszenek az olyan férfiak, mint ő, akikről tudom, hogy csupa szív férfiak.

 - Nem tudom mit gondoljak Miss. Ava-ról! Úgy vettem észre hogy a szíve a helyén van. Nekem pedig pont erre van szükségem.

/Laura és Drake táncol

 - Jó veled táncolni. Sokat segített, hogy felemeltél, amikor nagyon a padlón voltam...

 - Bármikor... *megfogja Laura derekát*

 - Juj! Hova hova? Haha! Megmutassam mennyire vagyok egy jó csókoló?

 - Hang vagy! *erre Laura lesmárolja*

 - HAJRÁ CSAJSZI! 😎😘

 - Haha! Köszi! Bocsánat ha undok voltam. Nem is tudom mi ütött belém. Az nem én voltam...

 - Semmi gond! Most élvezzük a partyt!

/Dean oda megy Neila-hoz

 - Ugye tudod, hogy nem vagyok egy papucs? Rosszul esett amit a többiek előtt mondtál. Mintha nem csókoltál volna vissza!

 - Mit vársz? Nem akartam hogy mindenki rólunk csacsogjon... Nem gondolkodtál felelősségteljesen... Én sem. Bocsánat ha megbántottalak...

 - Nem mondom, hogy elfelejtem ami volt... De nincs harag.


Kibeszélő Szoba


 - Örülök, hogy Laura-val és Dean-el is rendeztük a dolgokat. Úgy érzem ez a party egy jó kis közös gyónási szertartás volt. A pia hatalma.

 - Drake kihúzott arról a sötét helyről ahol voltam... Kezdem megszeretni őt.

/Layla a kanapén ül szomorúan, amikor is Marcus oda megy hozzá

 - Bocsáss meg nekem... Nem akartam rád kenni azt a dolgot. Kicsit ideges lettem. Sajnos heves temperamentumú vagyok, amit a művészettel palástolok.

 - Nem gond... de azért rosszul esett... Remélem kiderül ki volt az, aki ott hagyja a tamponját, és akkor megtudod mekkorát tévedtél.

 - Legyen így! Ezt kívánom! 

/Eközben a hálóban

 - Na végre, hogy megérkeztél! Hol voltál?

 - Neila-val... miért? 

 - Szeretném ha üdvözölnéd csapatunk új tagját. 

 - Öhm... hali csajszi. Vagy mi.

 - Pár órája van itt Candy! Nem gondolod hogy ez felelőtlenség? Honnan tudod hogy nem kotyogja el?

 - Én inkább aggódom miattad. Bűzlesz az árulástól. Azt mondom bizonyíts. Tedd meg te az éjszakai tervünket.

 - De Candy engem kért meg!

 - Így van! Ez lenne a beavatása.

 - Ma miután mindenki elaludt... meg kell mindkettőtöknek tegyétek. Ha nem teszitek kiestek. Besározzuk a neveteket.

 - *aggodalmas tekintettel néz Anissa-ra* Legyen. 😔

*Candy, és Anissa kimentek*

 - Miért vagy ilyen? Valódi gonoszság sugárzik belőled.

 - Ilyen leszel ha a szüleid túl szigorúak... magyarul nem normálisak! Az egyetem sok mindenre megtanítja az embert. Például arra hogyan maradj életben. Megkel tegyétek ezt, hogy megbizonyosodjak róla bármire képesek lennétek, hogy bent maradjunk. Te is meg akarod nyerni ezt a játékot nem? Biztosan fontos számodra.

 - Persze hogy az... de ez... Amit teszünk az gonoszság.

 - Így van. Ahogy a való életben sem a jó emberek nyernek... Muszáj megtenni mindent. Sok sikert...

5.Nap - Reggele

/Mami Lucy-val, és Neila-val készíti a reggelit

 - Na és te hogyan vesztetted el husikám az ártatlanságodat?

  - Mami ez egy hosszú sztori és ne a tojásaink előtt beszéljük ezt meg. Ez így jó lesz? *mutatja a kikevert tojást Maminak*

 - Tökéletes! De nem hiszem el hogy nem szoktál csinálni tojás rántottát! Hogy fogod a férfiakat megfogni így?

 - Csajok... azt hiszem nagy balhé lesz ha felkelnek a többiek.

 - Miért lenne? Éppen készül a reggeli kijózanító, anti másnaposság reggeli. Vagyis délelőtti mert mindjárt dél.

 - Egy nagyon durván véres tampon van a wc-ben... de ez már túl gyanús.

 - Valaki szórakozik! Ez már biztos! Hát ennyit nem vérzik a Niagara sem!!!

/mindenki ébredezik. Egyszer csak Dean beront a hálószobába

 - TÉNYLEG ELÉG! EZ MÁR UNDORÍTÓ! Ki volt most aki ott hagyta azt a véres tampont?!

 - JAJ! NE üvölts ilyen hangosan! Olyan mintha kapanád a fejem egy villával!!!! Amúgy milyen tampont édes jóképű adonisz barátom?

 - JÉZUSOM! Nézzétek Layla ágyát!

Mindenki:
Oh My God Reaction GIF

 - Ez mi! DE NEKEM MEG SE JÖTT! GYEREKEK EZ NEM LEHET!

 - JUJ! Ez durva.

 - A te ágyad véres!

 - Először is én csak beájultam ide tegnap! Nekem a nyugi szobában van az ágyam! Ez valami tréfa!

 - 😖 Ahhh...

 - Ez mennyire... pofátlan! NEM MONDTAD VOLNA EL?! Legalább most nem lenne ennyire ciki!

 - Ez nagyon nem cool csajszi.

 - ÉN mondtam hogy nem ÉN voltam!

 - Képtalálatok a következőre: suspicious look gif

 - *csalódottan néz Layla-ra*

 - *benyit* Kész a rántotta kis husikáim!

FOLYTATJUK...

 - Úgy bizony! Pontosan innen fogjuk folytatni a következő részben, ahol mindenkiről lehull a lepel! Ne hagyják ki semmiképp a következő sokkolóan drámai epizódot. Szavazzanak alább arról melyik simek a szimpatikusak önöknek. Találkozunk legközelebb. Viszlát.


Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Candy
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Drake
Susanne
Lucy
Anissa
Ava