2020. március 26., csütörtök

Sims Villa 12:AFTER - 2.Adás

2.ADÁS


*zene az adás olvasásához*

 - Üdvözlöm önöket! Az én nevem Amanda. Én vagyok az ötödik évad nyertese. A mai adásban az első kiszavazó show-t fogjuk kibeszélni vendégeimmel, és az eddigi történéseket. Tudni illik az én évadom, az ötödik volt az első, amiben játék beli képekkel jelentek meg részek. Ez az évad visszatért gyökereihez és dialogikusan fut. Kicsit több figyelem terelődik a történetre. A lakók pedig döntöttek. Kiszavazták Candy-t. Nézzük mit szól ehhez első vendégem akit már kétszer is kiszavaztak a társai a villából! Érkezzék April!

 - Sziasztok! De jó itt lenni újra! 

 - Szia April! De jó bőrben vagy. Mondd te mit gondolsz erről az egészről?

 - Kiesni nem egy kellemes dolog... Az ember akkor nem tartja sokra magát. Igazából egyfajta kudarc a dolog. Reméltem én is mindig hogy megélek még egy napot, de sajnos sosem jött össze a dolog.

 - Szerinted miért esett ki pont Candy? Nekem kimondottan érdekesnek tűnt. Vannak tőle sokkal unalmasabbak...

 - Igazából szerintem nem tudhatjuk mi megy ott egész nap csak egy darabot látunk az egészből. Lehet már nem akartak egy légtérben lenni vele. Nekem is voltak ilyen pillanataim a villában, és még a labirintusban is, amikor már túl sok volt mindenki.

 - Nekem is, de mégis nyertes lettem, mert tartottam magam, de hát másak vagyunk, és ez ettől szép. Na akkor jöjjön is egy vendég aki mindent tud az ilyen karakterekről, mint Candy hisz maga is az volt, de mégis sok epizódot megélt! Jöjjön Diana a Sims Villa 11-ből!

 - Sziasztok! Halloka! 

 - Hát kedvesem. Te pontosan tudod milyen az évad fő gonosza címet viselni. Most miért egy ilyen karakter esett ki elsőnek?

 - Az évad szabályai miatt... Ha nálunk ez van az első nap kiesem... Sajnos ha a lakókon múlik ki esik ki mindig az megy aki a legtöbb sz* kavarja. Ez van. De a lényeg, hogy volt ilyen is. Most kíváncsi vagyok ki lesz a bünbak, mert az mindig van.

 - Ez így van. Nálunk All-Stars-ban Molly-volt az és miután kiesett kerestek mást.

 - Nem hiszem el egyébként hogy ide jutottunk. Először is gáz az is hogy így visszaléptünk a régi módba szerintem. De mégis ami még jobban zavar, hogy mennyi az álszent. Várom már, hogy kinyíljanak a csipák odabent, mert kifognak. Sokadig nap ez már és még sokan bent vannak. Lesznek még balhék!

 - Ezt én is így gondolom. Több konfliktus kezdett kialakulni. Például a Drake és Laura páros Taylor és Alphonse páros egymásnak esése. Érdekes félmondatok itt is, ott is. Biztosan lesznek még kiakadások. Mit gondoltok a szimpátia szavazásról?

 - Őszintén meglepő volt, hogy nem Taylor vagy Gaia az első helyezett... Úgy érzem, hogy Ava habár jó karakter nem mutatott fel sokat. Nem érzem a nyertes jelenlétét benne.

 - Pedig szerintem van benne valami, de hogy őszinte legyek egyenlőre ahogy a játékot nézem aki nyertes anyagból készült azok a csöndes, de kedves játékosok. Lucy például nem sokszor beszél, de ha igen akkor is szépeket, jókat. Mindig mama közelében van. Na meg ugye ott van mama is. Egy érdekes karakter ki tudja lehet ő rá hajlanak az emberek... Vagy nem tudom de egy biztos azok nem fognak győzni, akiknek van valami olyan karakterizálásuk, ami különb, és megosztó. Az átlagosság a menő.

 - De az idei évadban nem is olyan átlagosak a simek egyébként. Őszintén még sosem volt ilyen színes a csapat karakterizálásban. De lehet ez csak az én szerény véleményem.

 - Egy biztos! A következő kieső párbaj útján fog kiesni, és legközelebb egymás szemébe kell mondani, hogy nem akarnak egymással együtt élni. Durva lesz. Köszönöm hogy velünk tartottak. Találkozunk legközelebb is.