2021. augusztus 19., csütörtök

Sims Villa 14 - 3.Epizód: Dzsungeli Kaland

 




 - Örvendek minden kedves nézőnek. Az előző részekben megismerhették a tizennyolc versenyzőt és már végig is követhették az egyik kalandjukat egyiptomban. A végén egy csapat négy fővel pedig elhagyta a játékot. Most már három csapat harcol a győzelemért. A vesztes csapat pedig a mai napon hazaküldi egyik emberét. Hogy melyik lesz az kiderül. A dzsungel felé utazva megnézhetik milyen állapotok uralkodtak a repülőn.


 - Úgy örülök hogy beszélhetünk! Persze nem adunk ki semmi titkos infót egymásnak... 

 - Hát persze! FŐ a diszkréció... Amúgy Darrow nagyon jó vezető. Kár hogy nem egy csapatban vagyunk BunBun... 😞

 - Én is sajnálom Lincsi.😞

 - De remélem eljön az idő, amikor egy csapatban küzdhetünk meg Múmiákkal! Látnod kellett volna BunBun. Darrow ment és szétverte a WC papír szörnyet! NAGYON ÁLLAT VOLT! 

 - Wow! Hát szerencsére mi elkerültük ezt a Múmiát. Még jó... hisz szegény zöld csapat... Remélem nem falja fel Őket a Múmia.


 - Örülök nagyon hogy végül időben kijutottunk! Szörnyű lett volna egy Múmia karjaiban sínylődni. 

 - Igen... Nagyon jó...

 - Mi a gond Cristie? Kicsit feszültnek tűnsz...

 - Lehet túl sok volt Neki az első kaland... Mondjuk megértem... Hisz majdnem felfalt minket egy Múmia. Milyen beteg egy műsor ez... 😐

 - 😕... Hát mindegy csajok... Nem érzem úgy magam, hogy most szívesen beszélnék róla, de tényleg örülök hogy jók voltunk.

 - Remélem nem gond hogy közétek ültem. 

 - Semmi gond csajszi! Nem csoda, hogy te is az amazonokhoz szeretnél tartozni.

 - Nyugi csajszi! Azért ne mi micsodáltuk a spanyol viaszt... Szerintem csak jól esik Neki más emberek között lenni. 

 - Ch... Rendben Barbie. Legyen Neked megint igazad.

 - Megint? Már mint hogy érted?

 - Úgy érzem egyiptomban is csak a saját akaratodat szeretted volna érvényesíteni... Csak hogy én lettem a vezér... 

 - Oh, máááj! Okés... Sok sikert a további vezetéshez. Nem kell továbbá barátoknak lennünk... Elég szimplán ha csak csapattársaként együtt haladunk a győzelem felé.

 - Nyugi csajok... Ne harcoljatok... 😓 Még azt hiszi Isobelle hogy nem vagyunk összetartóak...

 - Nincs gond csajszi.


 - Kyrácska elveti néha a sulykot. Azt gondolja mi vagyunk a legszipi szupibb csapat *feltartja a jazz kezeket és vékony hangom imitálja Kyra-t*. De csak azért, mert Ő lett a vezető. Attól mert vezető lettél és a csapat amit összekukáztál pont passzol nem jelenti hogy mekkora jó vezető vagy. Egy főnök felelősséget vállal, mindent szem előtt tart... Kyra egyik sem. Azt hiszi tudja mit csinál, de belefog törni a bicskája... Kíváncsi lennék mi lenne ha a csapat kiszavazná a csapatvezért...


 - Barbie úgy érzem bontja a csapatközösséget. Ő az, akivel a legnehezebb együtt dolgozni. Úgy érezteti velem, mintha nem lennék jó vezető, mintha nem érdemelném meg a címemet, mint csapatkapitány... Kezd belőle elegem lenni. Isobelle pedig elég gyanús... Mintha kémkedne.


 - Szerinted jó ötlet volt Isobelle-t odaküldeni kémkedni? Már mint lehet ez túl átlátszó...

 - Ne aggódj ezen. Nem hiszem hogy Ők taktikai szempontból fognak erre gondolni... Különben is túl jól álcázza magát. A csaj még nekem is egy kész rejtély. 

 - Nem beszél ezekről a robot testrészekről sem... Pedig már többször kérdeztem... Viszont hasznos csaj... Nagyon okos. A varázsló pedig... Hát tud dolgokat. 

 - Aggasztó hogy Lizzie-vel ennyire bragyizik... Még elkotyog valami belsős infót. 

 - Ne aggódjunk. Nyerjük meg a próbát és akkor nem lesz problémánk.

 - Rendben! Remélem így lesz.


 - Szeretek Anastasiaval együtt dolgozni. Szerintem jó csapatot tudunk alkotni. Kicsit úgy érzem túlaggódja a dolgokat, de biztosan csak azért, mert reméli hogy tökéletes csapatkapitány lesz.


 - Igazából pont teljes a csapatom. Palmer a taktikai agy, Isobelle az okos agy, Peppermint a szellemi agy én pedig aki viszi elől a lobogót. Szerintem nem lesz gond. Akármi lesz a következő próba megküzdünk!


 - Nem fogok Neked hazudni... Álmomban látomásaim voltak. Szerintem a Múmia megátkozott...

 - Micsoda? Hát... Nem tudom hogy képese rá, de lehet beszélnünk kellene Peppermint-el. Hátha tud valami átok levétel bűbájt...

 - Ne! Már mint... Ő az ellenség csapatában van. Nem kellene szívességet kérnünk még azt hinnék valami rosszban sántikálunk...


 - Nem baj ha helyet foglalok? Hogy vagy?

 - Ah.... Most tényleg ne zavarj... 

 - Nem most tényleg, eskü jó kislány leszek! Nagyon sajnálom, hogy ez történt a csajoddal... Biztosan nagyon szomorú vagy és megértelek... Nekem is volt egy pasim aki... túl gyorsan vezetett... és... mindegy! A lényeg hogy remélem erős tudsz maradni és kitartást kívánok Neked. *feláll és elrohan*


 - Furcsa volt, ahogyan odajött hozzám Jamie. Tőle számítottam legutolsó sorban bármiféle kedvességre. De jól esett... Mivel ténylegesen nagyon fáj ami történt, de tudom, hogy a kedvesem kifog jutni a Múmia karmaiból és még találkozunk!


 - Szerintem egészen jól toltuk az első próbát.

 - Elképesztő volt, ahogy benyomtad a Múmia orrát! Haha *nevetgél* 

 - Remélem a következőn is ilyen jó lesz a kék csapat!

 - Láttad már a többieket? Szinte biztos! 


 - Sziasztok kedves játékosok! Íme Hawaii dzsungele! Egészen durva igaz? Nos, ha azt gondoltátok hogy koktél fogtok iszogatni és elmerengni a szép időkön tévedtetek. A mai próbán a feladat eljuttatni a csapat minden egyes tagját a szirthez. Amelyik csapat elsőnek jut el teljes létszámmal a szirthez az győz és mentesül a kiszavazás alól. A vesztes csapatok közül pedig a nézők döntenek melyikből kell mennie valakinek. Hát akkor... 3.... 2.... 2 és fél.... INDULÁS!


 - Aucs a lábam!

 - Ih, Bocsi! 

 - Ne foglalkozz vele! CSAK ELŐRE KÉK CSAPAT!

 - Wow! Mikor lettél te ilyen... erős? *elpirul*


 - *belebotlik Jameson-ba és elesik* Oh... bocsi... *felnéz csillogó szemeivel*

 - *Lassan félre löki a haját, majd felsegíti* Csak most az egyszer piros! Most az egyszer! 

 - Köszönöm 😧😵


 - Nem tudom mi volt ez... De egy pillanatra... mintha megfagyott volna a levegő közöttünk. Szinte... VARÁZSLATOS VOLT! *felugrik, majd visszaül és hirtelen a szájára teszi a kezét* Már mint... Szóval... 


 - Gyertek csajok! 

 - MÁRIS!


 - Azért ez... elég para srácok!

 - Együtt kell maradnunk nehogy elveszítsük egymást.

 - Egy egyszerre ijesztő ÉS MARHA IZGALMAS! 

 - Lizzie nyugi! Még ránk szabadítasz valami ogrét...

 - Még ha csak ogre lenne... Szerintem tele van ez a dzsungel gyilkos pókokkal és hát...had ne soroljam....

 - Ha meglátok egyet agyon fogom taposni! Nyugi hercegnő! 

 - Hercegnő?

 - Rám értette... De menjünk már! 

 - Gyertek azt hiszem látok egy hidat.


 - Jameson talán észre sem vette, hogy kicsit most kerültem Őt. Végül is láttam, amit láttam... Cristie miatt megállt... Pedig épp előtte mondta, hogy előre és át gázol mindenkin csak hogy nehogy meglegyen az esélye.... Hogy ne tudjuk fojtatni ami elkezdődött ha elkezdődött bármi is...


 - *elesik majd sáros lesz* 

 *nyújtja a kezét hogy felsegítse, de Sorcha elutasítja* Héj... Mi a???

 - Srácok! Halljátok a furcsa zümmögést?!

 - ROVAR TÁMADÁS! FUTÁS!!! 


 - Darrow! Várj meg minket!


 - Szedjétek a lábatokat!


 - Jól vagy Katarina?

 - Nem érzem magam valami jól... de menjünk tovább! Igaz Darrow!?

 - Szuper erős csaj vagy! Büszke vagyok rád! Haladjunk!

 - Mi volt ez az előbb Sorcha?

 - Hagyjuk... Szerintem te is tudod mi a bajom...


 - Nem tudom mi a baja Sorcha-nak... Talán amiért felsegítettem Cristie-t? De hát az csak udvariasság volt... Vagyis hát... De! Az volt... Én Sorchaval szeretnék... továbblépni, de most így nehéz lesz... Nem tudom mit tehetnék.



 - Szinte hallom is a győztesek dallamát! Arra vezet az út, ez biztos. Menjünk!

 - Remélem tényleg jók a megérzéseid Kyra!

 - Igazából ha jól látom követünk egy csapatot. Előttünk öt lábnyom... KÉKEK! 

 - SZEDJÜK A LÁBUNKAT!

 - NEM FOGOM LEVENNI A MAGASSARKÚM KYRA! NEM ÉRDEKEL MILYEN MOCSKOS ÉS MOCSARAS, HOMOKOS, JEGES TALAJRA TESZTEK ÉN VÉGIG MAGASSARKÚBAN LESZEK!

 - Fogd már be! Inkább iparkodj! Mindannyian kellünk a győzelemhez.

 - Te Nekem ne dirigálj... Némber! 

 - HOGY neveztél!? *megáll egy pillanatra mire megtámadja egy rovarsereg*


 - ROHADJ MEG JAMIE!!!


 - ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! 


 - FORDULJ FEL BARBI!

 - BIZTOS AZ ÜRES FEJED VONZOTTA IDE ŐKET!

 - VAGY A LÁBSZAGOD! AZ EGÉSZ REPÜLŐ BŰZLÖTT! TE JETI!

 - ÁÁÁ! TE NÉMBER!!!!


 - Biztos erre kell mennünk. A kék csapat ezt kihagyhatta, de a tábla szerint erre lesz a szírt.

 - Reméljük hogy igazad lesz... Szóval ki fogja eltakarítani az útból az indákat?

 - Majd Kyra, Ő a feje az egésznek...


 - Csak hátráltatsz minket! Sajnálom Jamie de ez az igazság...

 - Oh... Okés... Kedves voltam veled, mert sajnáltalak, hogy egy Múmia felfalta a kis barátnődet, de fordulj fel te is! Ha rajtatok múlna már nem lennénk sehol! Bohóc banda...

 - Én nem kommentálom már ezt... Csak haladjunk előre és legyen vége ennek a dzsungelesdinek, mert kezdek megörülni... 


 - Bocsi srácok, hogy rosszul sült el a teleportálás... De ti legalább nem egy fáról estetek a mocsárba...

 - Nem gond Pepper, végül is megtaláltuk a helyes utat... Csak az utunkban vannak a pirosak.

 - Meg kell őket előznünk! Peppermint nem tudsz előre teleportálni minket?

 - Szegényke így is teljesen kimerült... Ha tovább csinálja, amit csinál összeesik szegény... Inkább keressünk más módot... 

 - SRÁCOK! Lassan... mindenki hátráljon... mert... 


 - ... PÓK! NE!!!!


 - A pókoktól annyira félek, hogy egyszer képes voltam felmászni egy fára.... De nem tudok amúgy fát mászni... Így a tűzoltóknak kellett lehozni... Kellemetlen volt, ahogy a sok ember nézett... 


 - Süüü... Srácok csöndben vagy meghallanak minket! 


 - Köszönjük szépen Peppermint... Fhu... Hát nem vagyunk egy semmi csapat.

 - Ha jól látom az indákat próbálják eltávolítani, ha sikerült tovább mennek... Egyszerű a dolgunk csak utánuk megyünk és megkerülve megelőzzük Őket!

 - Ez Nekem jól hangzik. Nyomjuk! 


 - Isobelle-nek mindig olyan jó ötletei vannak! Örülök hogy egy csapatba kerülhettem vele. Annak is örülök, hogy végre varázsolhattam! Jól esett elkergetni a rovarokat.


 - Kyra siess! Szerintem valaki kémkedik utánunk!

 - Nyugi csajszi, nincs itt senki...


 - Végre tovább jutottunk!

 - Ah, végre, akkor haladjunk tovább!!!


 - Mit csinálsz csajszi?

 - Keresem a kulcsot... Szerintem több ilyen kapu is lehet. Az itt élő bentlakók készítettek kulcsot minden kapuhoz. 

 - Ügyesen használod a robot kezedet... Sosem fogod elmondani?!

 - Okés, ha ez annyira fontos Neked... Legyen... Normális indonéz kislány voltam, aki a családjával az USA-ba emigrált. 7 éves lehettem...  történt egy brutális baleset, amelynek következtében szétzúzódott a koponyám és elvesztettem a karomat is... Mivel azt hitték, meghaltam, egy autópálya mellett hagytak a vétkesek, történetesen az 51-es körzet közvetlen közelében, ahol egy idegen civilizáció tagjai találtak meg. Mire magamhoz tértem hónapok múlva, új képességeket és robot testrészekkel keltem. 


 - Nagyon sajnálom, hogy ez történt veled 😔

 - Ti meg mikor?!

 - Bocsi... Pont jönni szerettünk volna szólni, hogy készen vagyunk. Mehetünk... 

 - Köszönöm hogy megosztottad velünk a történeted... *leguggol megfogja a kezét* Nem csak te mentél át szörnyűségeken... Én sem állok még készen rá hogy beszéljek.... Arról, aki elvette tőlem a dicsőségemet, mint nő... De egy napon elmondom én is a történetemet, mert inspiráltál rá!

 - Köszönöm csajszi! Na hát akkor... mit szóltok?! Menjünk?!

 - IRÁNY A GYŐZELEM!

 - YAY!


 - Gyerünk! Már nincs messze! 


 - ÁÁÁÁÁ! Egy... egy... egy... PÓK!


 - Hova lett Cristie?

 - Megtámadta egy pók! 

 - Kit érdekel menjünk! Majd csak ide talál!

 - Nélküle mi is veszítünk te... idióta! 


 - Mindjárt át rágom magam ezeken az indákon! Ne aggódjatok sietek! 


 - Úgy érzem... úgy érzem.... kell... pisilnem! 


 - Srácok! Rám repült valami tüzes! 

 - HISZEN TE ÉGSZ!


 - Atya ég! Köszönöm Peppermint! 

 - Az itt Cristie?! 

 - Segítsetek! 

 - Menjünk!


 - Köszönöm hogy a segítségemre sietettek. Jól esett. A saját csapatom nem tett így... 😓

 - Ez az alap! Nem vagyunk egy csapatban, de azért ha testi épségről van szó... akkor cselekedni kell. 😇

 - Így van, viszont sietnünk kell! Sok sikert Cristie! Győznünk kell!


 - A pink csapat segített egy piroson, de mennünk kell tovább!


 - Lizzie! Siess! Már pirkad! 

 - A többiek a közelben lehetnek! 


 - EZ AZ! Megvan! Azonnal ide teleportálom Őket is.


 - NAGYON JÓ VAGY PEPPERMINT! 

 - SIESSÜNK! A TÖBBIEK MÖGÖTTÜNK! 


 - EZ AZ!!!

 - SZUPEREK VAGYUNK!

 - YAY!

 - 😭😭 Legjobb csapat!


 - A rohadt életbe!!!


 - A nézők szavaztak! 50 szavazat érkezett! A pink csapat megnyerte a próbát, így immunisak lettek... A második a szavazáson a piros csapat volt... így tőletek megy ma haza valaki. A szavazatokat már megkaptuk tőletek, megszavaztátok kinek kell mennie.


 - Nézzük kik azok, akik biztosan itt maradnak velünk... 


CRISTIE


BARBIE


KYRA


 - Jamie vagy Konstantin? Ki marad... ki megy?

AKI KIESETT


NEM MÁS



MINT








 - Sajnálom Konstantin, de te lettél a kiszavazott....

 - EZT NEM HISZEM EL! Kinyírjátok a páromat, végig visztek ezen a... menjetek mind a pokolba! MEGYEK és kiszabadítom a kedvesem!

 - Öhm... BÁÁÁJ!!! 


 - Fuh ez durva volt...

 - Igen... Sajnálom...

 - Hát én is... de ez a játék...


 - Így van! Ez a játék! Ezért is szavazzanak, hogy melyik csapat a legszimpatikusabb, mert hogy Japánban megint csak elkell valakitől búcsúznunk! Köszönöm a mai figyelmüket. A viszont látásra! 



EXTRA JELENETEK:


 - Valamit ki kell találnunk...

 - Mintha gyengülne a hatása...

 - Talán sikerül majd kijutnunk.. 

 - Hiányzik a szerelmem 😕😓


 - SZERELMEM! 

 - Életem! Nem hiszem el!


 - Gyertek... Szökjünk meg innen!





Melyik csapat a legszimpatikusabb?

Pink Csapat
Piros Csapat
Kék Csapat
ó