2018. december 26., szerda

Sims Villa 11 - 4.Párbaj (18.Rész)


Sims Villa 11
4.Párbaj Lorena VS Rosaly
Előző rész: Itt



Roland: Üdvözlök mindenkit itt a Sims Villa 11 4.párbaján! Az előző párbaj kontrollálatlan lett amikor is Hippia és Diana egymásnak esett. Most újabb két amazon érkezik. Lorena és Rosaly küzdöttek meg a kegyeikért és most kiderül ki térhet vissza a téli villába. Nézzük meg ahogy a lányok elhagyják a villát és megérkeznek a stúdióba.













Roland: Sziasztok lányok! Mindketten hosszú heteket töltöttetek el a villában, és sok kaland részesei voltatok, de volt egy közös pont mindkettőtök villa létében ez pedig Adrian. Nézzük meg ezt a kis bejátszót:

- Bejátszó -



Rosaly: Örülök hogy azért látni még itt ismerős arcokat. Na de te hallottad mit mondott rám az a görény?
Lorena: Melyik? Nem nagyon figyeltem mert itt beszélgetünk közben.
Rosaly: Hát az az ázsiai. Így beolt, hogy én csak a többi pénzem mellé tenném a nyereményt. Érted élő adásban? Milyen megalázó már.
Lorena: Jaj ezekkel ne törődj. Irigykednek aztán kész.



Lorena: Ha ismernéd a barátnőm... Odavan az olyan férfiakért mint te. Azok akiknek lelke is van.

Adrian: Wow! Hát a játék után esetleg... de hát ne is beszélgessünk a barátnőidről mikor itt vagy te is 😜



Adrian: Szóval tudod hogy gitározom, meg művészkedem és stb. Talán úgy látszik tök gazdag vagyok... De igazából teljesen levagyok égve.
Rosaly: Ez a nagy titkod? Hát. Jó igen ez is lehet titok végül is... Na mind egy. Mesélj nyugodtan de nem alszok itt veled.

Adrian: Nem is mondtam hogy velem kell aludnod. Na de a történet...



Rosaly: Gondolkodtál már azon, hogy másnak is megnyílj a titkaiddal kapcsolatban?
Adrian: Hát igazából szeretném megtartani... Gondolom te se szeretnéd kikotyogni a dolgaidat?

Rosaly: Jó igen igazad van...



Adrian: Szóval... ez a titkom. Ezt elmondtam Rosaly-nak, de nem értékeli. Sőt...
Lorena: Szerintem ez a legaranyosabb titok ami létezik. Figyelj! Ez nem szégyen. Egyik művész sem milliomosan kezdte. Te pedig még jó pasi is vagy szóval... ha kimész innen a nők megörülnek majd érted és a zenédtől.

Adrian: Hát köszönöm... Igazából engem most csak egy nő érdekel.


Lorena: Mit szeretnél tőle? A lehetőséged megvolt, de te elhalasztottad. Most már vegyél vissza, mert ő az enyém.
Rosaly: Ki mondta, hogy én bármit is szeretnék a kis barátodtól? Különben is ha akarnék már rég az enyém lenne.


Rosaly: Ne hidd hogy csak azért, mert visszatértél most már megmondhatod itt mindenkinek a magadét!
Lorena: Én nem mondok neked semmi rossza csak annyit hogy kifogsz esni innen. De úgy mint még senki...


Rosaly: Na azt majd meglátjuk anyukám!

- Vége -



Roland: Nos lányok láttuk hogy a kapcsolatotok elején jóban voltatok aztán jött Adrian és minden tönkre ment köztetek. Szerintetek ez lehet az oka annak hogy ma itt ültök?


Lorena: Őszintén reméltem hogy megtudjuk oldani hogy ne kerüljünk ide, de sajnos nem sikerült. Az egész dolog nem csak Adrian-ról szól inkább a féltékenységről...


Rosaly: Nem tudom mire lennék féltékeny? Arra hogy más férfiakon akar felkapaszkodni a játék eleje óta? Ahogy a felvételen is látszik. Nincs egyéni ereje a nőnek. Mindig kell neki egy férfi aki fogja a kezét... Szánalmasnak tartom.



Lorena: Na jó! Én nem pocskondiáztalak! Miért kell? 
Rosaly: Jaj bocsáss meg hogy megbántottam a picike lelked...mert az ott neked nagyon picike.


Lorena: Mi lenne ha felnőtt módján társalognánk?!
Rosaly: Nem vagyok benne biztos hogy te képes vagy ilyesmire.




Roland: Eljött az ideje annak hogy megtudjuk melyikőtök kerülhet vissza a villába. Nem is húzom tovább a szót nézzük kiket rejtenek a fantom képek!
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Roland: Lorenaaaa!!! Kérlek térj vissza a villába.










Roland: Hát Rosaly ez nem úgy alakult ahogy szeretted volna gondolom?! Rengeteg időt töltöttél el a játékban milyen élményekkel távozol?


Rosaly: A helyzet az hogy rengeteget tanultam! Arról hogy ki vagyok én és mások hogyan látnak engem. Melany-ban nagyon jó barátnőt találtam, és remélem a barátságunk továbbra is tartani fog. Diana az akinek viszont szurkolok mert mindenki ellene van és mégis képes megállni a lábán. Ez a kaland pont jókor ér véget... Haza mehetek a családomhoz és átadhatom amit tanultam... hogy a sok pénz nem minden.
Roland: Köszönjük Rosaly ezt az eszméletlen kalandot. Hiányolni fogunk de biztos vagyok benne hogy még hallunk felőled. Vár téged az utca ajtó (Köszönöm Szilárdnak a több hónapos részvételt.)




Roland: Köszönöm szépen hogy megint velem tartottak. A villát már csak heten lakják és legközelebb hármas párbajra kerül sor. Ha tetszett a párbaj lájkoljanak facebook-on! Nagyon nagy izgalmakon vagyunk túl és még nem ért véget a kaland. Találkozunk legközelebb viszont látásra.

(Gratulálok Zolinak a győzelemhez. Ajándék promóció xD )